Poszukiwania rodziny Simsonów

Gra Poszukiwania rodziny Simsonów wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Poszukiwania rodziny Simsonów wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 74906
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar mariunio6

19 stycznia 2016, 10:11

a gdzie postawić ten kosz

Avatar luzak123

6 marca 2014, 16:11

fajne 5/5 i do ulu

Avatar mati435

14 listopada 2015, 13:20

@luzak123: chyba 10/10

Avatar
Konto usunięte

16 stycznia 2015, 18:01

Jak zatrzymać pączka?

Avatar WARXD

27 grudnia 2014, 18:43

gosciu ubral se maske pigsawa i mysli ze bedzie popularny

Avatar olina2

2 lutego 2014, 09:48

Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Avatar
Konto usunięte

19 sierpnia 2014, 12:59

@olina2: jaki klucz ? gdzie jest ?

Avatar Kostus0013

26 lipca 2014, 11:57

O co chodzi z ze psem, bo nie zrozumiałem?

Avatar SmarowozikPL

4 lipca 2014, 09:19

proste

Avatar olina2

2 lutego 2014, 09:39

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.

Avatar Tomek34

31 grudnia 2013, 14:29

Kliknijcie skip intro

Avatar HarDkoks

21 września 2013, 12:35

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Avatar HarDkoks

14 września 2013, 16:17

ja co mam robici jak będę mial balonik z wodom świenconom?
ludzie pomurzcie

Avatar Ziutek007

8 września 2013, 08:53

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Avatar jessi12312

10 czerwca 2012, 15:32

tyloko ze jak chce polozyc kosz pod malpom to homer mówi:i´ts not a bad idea but i think wee need to do something first.
ale przeciez ja zrobilam wrzystko dobrze co mam zrobic?
POMUZCIE!!!!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar
Konto usunięte

22 lipca 2013, 20:51

@jessi12312: otworz kosz i daj do niego sznurek a potem zagraj na tym flecie

Avatar moniczka780

Edytowano - 4 sierpnia 2013, 15:27

@jessi12312: też tego nie wiedziałam ale kacpermilosz mi pomógł:)

Avatar striker251

19 lipca 2013, 18:35

skad wziasc kosz?

Avatar Abby_275

7 lutego 2013, 13:52

Jakiego kota mam duffemu dać ??

Avatar beczusia20

Edytowano - 8 lipca 2013, 07:25

@Abby_275: kota w czapce i okularach

Avatar WikilanEK

7 lipca 2013, 10:58

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec
kopiuje żeby było bliżej

Avatar dawidekbor

29 kwietnia 2013, 16:21

można wyjsć :-}

Avatar Alek12145

2 kwietnia 2013, 18:42

na początku gry w domu simpsona jak trzeba miec inne mapy to bierzemy kule do okna tam gdzie jest śmierc ale nie wychodzimy na dwór

Avatar Alek12145

1 kwietnia 2013, 17:56

a co zrobić z tymi dziewczynami z papierosami

Avatar Karla98789

3 listopada 2012, 14:35

Gra fajna 5/5 ;D

Avatar michixxx

14 września 2012, 20:59

xD

Avatar
Konto usunięte

22 kwietnia 2012, 20:29

EKSTRA

Avatar bartek5552

15 kwietnia 2012, 16:12

super gra

Avatar wiktoria54000

12 kwietnia 2012, 18:43

dziekiii

Avatar martynawy9

21 marca 2012, 13:30

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Avatar Quartan

25 lutego 2012, 19:59

Opiszcie to dokladniej bo nic z tego nie rozumiem...

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Avatar altair98

22 lutego 2012, 18:27

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Avatar mariss

22 lutego 2012, 14:19

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Avatar anik1

28 stycznia 2012, 14:49

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Avatar kubol1902

21 stycznia 2012, 22:16

fajne i do ulu 100/100

Avatar Selenka22

25 grudnia 2011, 15:33

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Avatar
Konto usunięte

21 grudnia 2011, 16:34

może ta gra jest głupia czy fajna

Avatar
Konto usunięte

21 grudnia 2011, 16:21

jestem nowy ziomy

Avatar
Konto usunięte

18 listopada 2011, 15:21

Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Za instrukcje dziękujcie dominik04u

Avatar wolfinka1999

4 listopada 2011, 09:14

Fajna gra 5/5 i do ulu.

Avatar felo01

22 września 2011, 19:00

fajna gra i chcialem umiescic ale zrobił mi się syf xd 5/5 :D

Avatar kamal555

18 września 2011, 20:47

e

Avatar Aisog123

16 września 2011, 14:55

Wygralam! Łatwe i do ulubionych.

Avatar hubi9999

13 września 2011, 13:22

ja
\

Avatar arti365

13 września 2011, 16:10

@hubi9999: to jeżeli byś mógł to napisz

TerminusMa: jeżeli ktoś na tej stronie jest ułomny to tylko ty!

Avatar hubi9999

15 września 2011, 13:35

@arti365: o co ci chodzi zje....

Avatar pietczyk

13 września 2011, 20:13

. Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

od dominik04u dięki :)

Avatar kacperek10

13 września 2011, 20:26

@pietczyk: dzieki za istrukcje stary

Avatar dominik04u

13 września 2011, 20:47

@kacperek10: to jest moja instrukcja. Tak też myślałem, że ktoś n ie wytrzyma i zamieści instrukcję. Tylko nie zaśmiecać forum. Jedna instrukcja na stronie wystarczy.

Avatar bartol987

14 września 2011, 17:11

@dominik04u: na co dawałeś instrukcję? Się przydała ale teraz jest tego spam

Avatar dominik04u

14 września 2011, 18:27

@bartol987: Zamieściłem ją tylko na swoim profilu i poprosiłem o nie kopiowanie, ale mogłem się tego spodziewać. Ludzie są strasznie tępi.

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Rodzina Homera Simpsona została uprowadzona przez złego Pigsawa, który przetrzymuje ich gdzieś w Springfield. Pomóż Homerowi uratować Marge, Barta, Lise i Maggie nim będzie za późno!

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier