Swords and Sandals II - Emperor's Reign

Zagrań: 3047598
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar JestemPolakiemXD

21 czerwca, 22:38

A jak to działa z komentarzami że wszystkie nowe komentarze idą z góry na duł czy na odwrut?

Avatar jokey

5 lipca, 00:42

@JestemPolakiemXD: nowe komenatrze ida na gore

Avatar slavorumek

25 maja, 09:36

26 zwycięstw i 2 porażki. Mój rekord na razie (bez hacków), chyba.

Avatar JestemPolakiemXD

21 czerwca, 22:39

@slavorumek: Spoko wynik xD :D

Avatar pomaranczka6728

20 kwietnia, 11:25

Fajne

Avatar gwiazdkalol

30 stycznia, 17:51

O lol jestem jedyna z 2020 jeśli ktos też jest to kom !

Avatar Yanderedev

29 marca, 20:53

@gwiazdkalol: ja też
:D

Avatar mr_Happy

10 kwietnia, 19:00

Avatar janoka665

17 kwietnia, 18:25

@gwiazdkalol: ja jestem

Avatar TenMarian

16 kwietnia, 20:55

Nie najgorsza gra, trochę oczy bolą :)

Avatar bartosz23231312

12 kwietnia, 16:23

ja też

Avatar polish0

28 marca, 12:09

ja też

Avatar duda121

13 lipca 2019, 15:35

czemu save nie działa?

Avatar frytek900

14 lipca 2019, 22:44

@duda121: Save nie działa gdyż jest to w internecie, żeby zapis działał musisz grę zakupić na platformie Steam.

Avatar Krystian07041

2 września 2019, 14:31

@duda121:
poniewasz trzeba pojsc do maga i zapisac tam gre

Avatar frytek900

2 września 2019, 22:21

@Krystian07041: Trzeba iść do maga, tak ale w wersji steam'owej jak powiedziałem to nie jest gra na dysku komputera tylko na serwerach jeja.pl/Google, dziękuję za przeczytanie.

Avatar qwert5000

21 marca, 16:09

@frytek900: albo na innej stronie pobrać xd

Avatar Marcel31052007

21 marca, 14:39

co najlepiej wziasc na poczatku?

Avatar malikuba

28 lutego, 16:55

@gwiazdkalol: ja też z 2020

Avatar sylwoka79

4 lipca 2019, 19:06

hack w nazwie gladiatora wpisuiecie .,. i losujesz kostkami

Avatar DAWID3970311

4 lipca 2019, 13:46

:):)

Avatar Gatopl

27 czerwca 2019, 10:57

fajna gierka

Avatar Mondruna

20 czerwca 2019, 10:28

sposób jak być najlepszym

1.kikasz craft new gladjator
2. wpisujesz w miejsce nazwy .,.
3.kikasz kostkę

i grasz jako najlepszy :)

Avatar Mondruna

20 czerwca 2019, 10:25

polecam ulepszać atack agielitty harismę magickę

Avatar hacnjk

11 czerwca 2019, 22:43

Polecam wpisac w nick ,., potem losowac i jak bedzie 2500pkt to to jakoś podzielić zmienic nick i leciec w tripa

Avatar
Konto usunięte

1 czerwca 2019, 18:34

a jak macie typa który nie miesić na ekranie zadaje około 5005 hp

Avatar
Konto usunięte

31 maja 2019, 17:43

easter egg
dajcie se nazwe .,. i dacie random
i daicie jakąś nazwe inom
to macie takiego typka z zeczami
wylosujcietaki miecz z chinskimi znaczkamin
to macie nailepszą broń w grze

Avatar Hinomoto

27 kwietnia 2019, 20:38

Charyzma + Krzyczenie = wygrana w 1h jak ch*j

Avatar totalny_szef

19 marca 2019, 11:23

maxujcie charyzme bo op jak ch*j

Avatar kendo_pl

3 lutego 2019, 12:01

gra nie zapisuje się

Avatar Parabol12345

5 czerwca 2019, 18:28

@kendo_pl: musisz pobrać pełną wersję

Avatar kinga3423454

2 lutego 2019, 21:15

właśnie pobiłam rekord mam 28 wygranych i 2 przegrane

Avatar hacnjk

11 czerwca 2019, 22:44

@kinga3423454: mój rekord to 260 wygranych 0 przegranych

Avatar dittiD

7 grudnia 2018, 22:11

fajna gra

Avatar totalny_szef

2 kwietnia 2019, 10:52

@dittiD: spoko autobus mordo

Avatar lusiana34

2 grudnia 2018, 13:57

jeśli macie przeciwników wzrostu mały to zubcie sie na dużych:}

Avatar lusiana34

2 grudnia 2018, 13:56

elo elo 5 2 0

Avatar Memesik

2 września 2018, 11:25

dobr e te sworld

Avatar osikosi2012

1 września 2018, 17:46

Porada: Można normalnie używać przecinka przed nazwą bohatera tylko potem trzeba go usunąć i wszystko normalnie działa oprócz tego że kolor skóry bohatera co ujecie się zmienia.

Avatar Shadow69

21 kwietnia 2017, 08:59

Fajna gra tylko że nie da się zapisywać

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar TwojaSenpai

20 lutego 2018, 16:33

@maciusia4: Jak? xD

Avatar SebixGames

15 sierpnia 2018, 15:48

@TwojaSenpai: Pobrać

Avatar loginnnnn

14 sierpnia 2018, 18:41

to jest gówniana grA

Avatar Tonie

12 sierpnia 2019, 17:54

Avatar AlkerProgrammer

1 sierpnia 2018, 20:02

10/10

Avatar NinjaPrzemek

16 lipca 2018, 10:27

taka ciekawostka nazwijcie gladiatora .,. później losujcie i zmieńcie nick bo wykryje cheaty i nie strzelajcie :D

Avatar
Konto usunięte

3 lipca 2018, 14:50

Taka ciekawostka, wystarczy dawać wszystkie punkty w charyzmę i krzyczeć na innych.

Avatar osikosi2012

30 czerwca 2018, 05:52

UDAŁO MI SIĘ WYGRAĆ a potrzebowałem tylko 11 godzin nocnych :-)

Avatar PewexxPL

24 czerwca 2018, 10:11

Grało się z 8 lat temu :).

Avatar
Konto usunięte

19 czerwca 2018, 12:54

Stara dobra gierka z dzieciństwa.

Avatar F_Iron132

3 czerwca 2018, 14:20

Nazwa 9/10 bo śmieszna
gra 10/10 Ogółem Gra Bardzo Spoczko!

Avatar KronczekKasztan666

11 czerwca 2018, 19:09

@F_Iron132: Co ty tu widzisz śmiesznego?

Avatar LITERAALFABETUM

1 sierpnia 2018, 21:39

@KronczekKasztan666: miecze i sandały (sandały) LOL XD

Avatar KronczekKasztan666

2 sierpnia 2018, 19:21

@LITERAALFABETUM: To niezły śmieszek XD

Avatar Tonie

12 sierpnia 2019, 17:56

@KronczekKasztan666: szkoda że nie skarpety i sandały

Avatar bartus12345

29 maja 2018, 17:23

XD

Avatar szymon3124

28 maja 2018, 11:33

@KasioMonikoDomi: przeszedłem całą

Avatar alanko555

28 kwietnia 2018, 15:25

super gra niesamowicie wciąga

Avatar domnok2038

29 marca 2018, 17:38

ello!!!!!

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Wykreuj swojego gladiatora i umiejętnie niszcz swoich przeciwników. Poprzez zwycięstwa w walkach zyskasz wielką sławę oraz zarobisz mnóstwo złota.

Sterowanie

Myszka

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Podobne gry

W co grali inni