Najtrudniejsza gra świata

Zagrań: 5520207
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar ANDRZEJ225

7 lutego 2018, 11:54

Ile mieliście dedów na 1 lvlu? ja 105

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar Gandalf_Czarny

2 września, 19:39

Avatar Gragon111

16 września, 13:27

Avatar xTyol

19 marca 2018, 20:46

yay

Avatar Blondas19

27 marca 2018, 15:05

@xTyol: Nagraj poradnik "jak poprawnie grać w paint'a"

Avatar gzubix

26 kwietnia 2018, 19:07

@xTyol: który level?

Avatar kapix500

25 listopada 2018, 14:37

@xTyol: Photoshop

Avatar kozakzulicy

3 sierpnia, 20:18

@Blondas19: są na yt filmy 0 śmierci

Avatar Podajnik

24 czerwca, 10:41

8 poziom, 100 śmierci.

Avatar DETERMINATION

29 lipca 2018, 16:59

Na tym poziomie się zaciąłem, ale próbuje dalej :D

Avatar Marcello08x

31 lipca 2018, 07:08

@DETERMINATION: Ja tak samo byłem tam

Avatar Assasin642

27 lutego, 18:21

@DETERMINATION: windows xp w 2018 roku xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Avatar DETERMINATION

1 marca, 04:00

@Assasin642: mam komputer z drewna, na xp lepiej chodzi :D

Avatar JaJestemZWami

19 czerwca, 20:51

@Assasin642: xp najlepszy system. Mniejsze wymagania gier są. Dzisiejsze systemy za dużo zajmują a często ich minimalne wymagania są zaniżane, aby więcej ludzi pobierało.

Avatar wario45

10 czerwca, 18:28

dycha i odpadam

Avatar jeja_12

19 lipca 2018, 12:43

IZI PIZI LEMONIADA

Avatar STRFk

31 grudnia 2018, 22:14

@jeja_12: ANDRZEJ DUDA I PARADA

Avatar TomaszComasz1

4 czerwca, 11:22

@STRFk: jd

Avatar TomaszComasz1

4 czerwca, 11:20

Przeszedłem całe

Avatar AniaCiastko

24 maja, 14:57

na 8 już się chyba poddam...

Avatar MarcinRogowski

21 marca, 19:20

Faktycznie najtrudniejsza?

Avatar Nuzama

6 czerwca 2008, 07:28

ja doszlem do 4

Avatar AdFli

7 stycznia, 13:01

@Nuzama: A Ja do 5 XD /s

Avatar BlowekYT

28 grudnia 2018, 21:24

TO POWINNA BYĆ NAJ WKURZAJĄCO GRA

Avatar Kamilsgg

Edytowano - 15 grudnia 2018, 23:37

Doszłem do 10 lvl i mi się już nie chce. Powodzenia innym

Avatar dittiD

7 grudnia 2018, 22:11

spoko gra

Avatar vace239

12 listopada 2018, 13:26

ja nie moge 6 lvl p

Avatar andrzej4

14 września 2018, 17:19

NIE MOŻLIWE

Avatar julixx678

6 lipca 2018, 16:31

kto przeszedł 1 poziom bez żadnej śmierci?

Avatar cristofer6

27 listopada 2017, 16:32

magia paint-a

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar
Konto usunięte

25 stycznia 2018, 22:15

@cristofer6: ja mam 7 i nie psuje sie od 4 lat :P

Avatar julixx678

6 lipca 2018, 16:30

fajny avatar

Avatar OlciaPolcia21

6 czerwca 2018, 11:32

o nie xd

Avatar jeja_12

12 maja 2018, 12:02

zasada nr 1: zachowaj spokój...

Avatar M1kus

8 maja 2018, 18:57

Szkoda że wynik się nie zapisuje bo doszedłem do 6 lvl a teraz muszę znowu od nowa

Avatar Shywind12

7 maja 2018, 17:23

omg ;-;

Avatar Pansmoczek

25 kwietnia 2018, 00:15

trochę trudna ale ujdzie 10/10

Avatar potatofromportal

27 marca 2018, 14:27

pobijam rekord i 6 lvl 12 śmierci, lol

Avatar foka1

26 marca 2018, 14:29

WY DEBILE JA LV 1 ZGON 2 ;D

Avatar snajpercat

6 lipca 2018, 16:24

@foka1: a ortografia prymitywna

Avatar Karlospl

19 marca 2018, 19:45

ja miałem..................... 235 :D

Avatar
Konto usunięte

18 lutego 2018, 17:25

Jeśli ktoś w to jeszcze gra, to chciałabym tylko wysłać screen z tej gry...
Załączyłam jeszcze nick dla niedowiarków...

Avatar Tymek590

7 marca 2018, 14:27

*gra*

Avatar Archeologwinternetach

Edytowano - 20 maja 2018, 12:51

Hmm, ja dobijam 100 na dziesiątym lvl.

Avatar Adi4121

17 lutego 2018, 23:35

5 level 100 śmierci

Avatar kubajedrzk

7 lutego 2018, 14:27

a tak w ogóle 1 lvl jest wmiare eazy, jak 2 raz grałem bez 1 śmierci . (Może dlatego że w the bind of isac gram xD)

Avatar kubajedrzk

7 lutego 2018, 14:20

6 lvl 19 śmierci :D

Avatar Hinata_chan

24 stycznia 2018, 04:22

W co ja gram...

Avatar kapsik1232

19 stycznia 2018, 19:23

Ta gra jest niemożliwa do przejścia. Do 7 poziomu przeszedłem i na tym skończyłem. W końcu to ma być trudna gra. 9/10

Avatar D_o_m_i_n

28 października 2017, 11:46

7 poziom .... 329 smierci

Avatar igi243

19 grudnia 2017, 12:41

@D_o_m_i_n: ja 15

Avatar blueexorcist092

10 grudnia 2017, 20:55

18 smierci udalo mi sie przejsc lvl pierwszy *satysfakcja* patrze lvl 2 WTF?! hell noooo

Avatar FankaSouthPark

2 grudnia 2017, 14:54

Niedługo będę kupować Undertale i tu mogę zdobyć skilla xD

Avatar czuXx

4 grudnia 2017, 18:36

@FankaSouthPark: wiesz że na steam jest za darmo ?

Avatar jajoarmata

21 stycznia 2018, 10:30

@FankaSouthPark: ANDERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJL

Avatar Jacen22

1 grudnia 2017, 11:23

heh kiedyś się grało i zakładało z znajomymi kto dalej dojdzie eh

Avatar cristofer6

27 listopada 2017, 16:33

kolejne części gry są łatwiejsze (dla mnie)

Avatar justinex15

19 listopada 2017, 11:37

gra na serio jest trudna

Avatar MangleTheFoxy123

18 listopada 2017, 18:41

Jestem Hake- ekhem, ekhem mistrzem painta XD

Avatar supermen

25 września 2017, 19:24

jesli grasz w undertale to nie jest takie trudne

Avatar krzysiulka10

15 listopada 2017, 18:08

@supermen: Właśnie, ja ćwiczę unikanie pocisków na UnderTale i The Binding of Isaac, mi się łatwo gra.

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Prawdopodobnie najtrudniejsza gra zręcznościowa na świecie. Musimy przejść do bezpiecznej strefy omijając wszystkie przeszkody. Do przejścia jest aż 30 poziomów, więc powodzenia.

Sterowanie

Strzałki

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

The Worlds Hardest Game

Podobne gry

W co grali inni