Gra Bart Simpson w pułapce wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Bart Simpson w pułapce wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
W tej grze musisz pomóc młodemu Simpsonowi uciec z śmiertelnej pułapki zastawionej przez znanego wszystkim klowna. Miejmy nadziej, że uda Ci się zdążyć przed nieubłaganie tykającym zegarem i uratujesz kolejną znaną postać.
Myszka
Komentarze
Odśwież21 kwietnia 2015, 16:11
łatwe
Odpisz
26 kwietnia 2014, 07:10
jak pophac wuzek
Odpisz
6 marca 2015, 17:28
@wojownik554: kliknąć na niego i piącha
Odpisz
5 grudnia 2014, 16:38
fajna gierka, chwilami trzeba było dłużej pomyśleć, ale w większości prosta. 5/5
Odpisz
20 marca 2014, 16:26
EEE
Odpisz
6 listopada 2013, 13:08
aha fajnie ze wszyscy dają instrukcje a nie powiedzą jak zdjąc helm i gdzie ten noż
Odpisz
28 września 2013, 10:52
to jest jigsaw! JIGSAW!!!!!!!!!!!
Odpisz
7 lipca 2013, 17:49
128881 pkt
Odpisz
7 lipca 2013, 17:21
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz
19 czerwca 2013, 15:00
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz
12 czerwca 2013, 20:25
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Git 100/100 XD
Odpisz
10 czerwca 2013, 14:02
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
fajne 4/6
Odpisz
14 maja 2013, 18:29
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
To jest fajna pomoc trochę korzystałam dlatego udostępniam !!! :*
Odpisz
31 marca 2013, 23:33
1.Bierzesz spadochron
2.Klikasz czerwony guzik
3.Klikasz w spadochron
4.Rzucamy czekoladę pod drzewo
5.Klikasz w Barta
6.Idź 2 razy w prawo
7.Zajewaniaj do Wilsona
8.Bierzesz magazyn, Wilson'a, buta i lustro. Zrywasz owoc z krzaczków
9.Używasz w buta i na sznurówkę klikasz
10.Klikasz na węża, bierzesz usta i szybko na węża lustro
11.Rozmawiasz z nim i druga opcja (z bananem)
12.Bierzesz banana i idziesz w lewo
13.Wracasz do lokalizacji z bananowcem
14.Łączysz banana z procą
15.Używasz procy na małpie
16.Bierzesz ją i używasz na kokosie
17.Bierzesz kokosa i patyk
18.Idziesz w prawo do Waka Waka tribe
19.Rzucasz kokosem w tego kolesia
20.Bierzesz maskę i dzidę
21.Idziesz na bagna i używasz małpki na lianie
22.Bierzesz lianę i kłodę
23.Używasz kłody na bagnie
24.W prawo i używasz magazynu na słoniu
25.Wracasz w miejsce, gdzie się "rozbiłeś"
26.Używasz małpy na spadochronie.
27.Bierzesz spadochron
28.wilsona dajesz na dzide
29.idziesz do waka waka bierzesz totem później dajesz drugą opcje
30.Idziesz do Boulders,czerwony owoc przed skały (najpierw trzeba go zjeśc!),bierzemy kangura.
31.Idziemy nad jezioro.
32.Kangura stawiamy obok,włazimy na niego,czerwony owoc rzucamy na tamten brzeg.Idziemy dalej
33.Totem na ul,idziemy dalej.
34.Bierzemy robala,linkę i kijek.Łączymy.
UWAGA!BĘDZIE POTRZEBNY ŻÓŁTY OWOC!
35.Łowimy rybę,''nadziewamy'' ją owocem.
36.Idziemy do miejsca pożegnania z kangurem,ryba do wody.
37.Przepływamy jezioro.
38.Znowu bierzemy żółty owoc,nadziewamy ul.
39.Idziemy do groty,BEZ WCHODZENIA DO MIŚKA wrzucamy ul.
40.Bierzemy kamień,łączymy z patyczkiem i sznurówką(wychodzi toporek).
41.Idziemy do Łakałaków,idziemy w prawo,ścinamy bambusy toporkiem.Maskę trzeba zdjąć
42.Bierzemy patyk za bambusami.
43.Idziemy do słonia,włazimy na niego.
44.Patyk zza bambusa + liana
45.Zarzucamy na skałę
46.Spadochron + bambusy
Odpisz
2 kwietnia 2013, 20:06
@misiek12395: to do innej gry! WTF?
Odpisz
27 stycznia 2013, 12:55
jak ja mam odgryźć te liny.? klikam na liny i klikam tą pięść a on coś że nie może odgryźć pomocy
Odpisz
3 lutego 2013, 21:06
@Abby_275: musisz wcisnąć nie pięść tylko usta
Odpisz
7 lutego 2013, 13:17
@XdragoX: Aha dzięki
Odpisz
15 lutego 2013, 19:31
@Abby_275: niema za co ;D
Odpisz
3 lutego 2013, 20:52
@KontoUsunięte: No, mi się jakoś chciało czytać -,-
Odpisz
9 kwietnia 2012, 09:24
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz
19 października 2012, 20:22
@kamlloso:
Myślisz że komuś się zachce czytać xD
Odpisz
19 października 2012, 20:21
Ja lubię Barta Simpsonka ! He believes in Satan ! WTF ?!
Odpisz
10 czerwca 2012, 15:38
a gdzie jest ten pies mozecie mi pomóc?
Odpisz
8 kwietnia 2012, 12:44
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz
22 marca 2012, 14:56
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz
21 marca 2012, 20:32
przeszłam ^^
Odpisz
20 marca 2012, 14:45
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz
14 marca 2012, 15:33
fajna gra 5/5
Odpisz
14 marca 2012, 15:32
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz
12 lutego 2012, 18:05
100000000000/10 i do ulu
Odpisz
29 stycznia 2012, 14:46
zaje fajna
Odpisz
2 stycznia 2012, 14:51
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
0
Odpisz
20 grudnia 2011, 17:24
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
0
Odpisz
24 listopada 2011, 15:57
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz
17 października 2011, 09:48
jak
zdjąć hełm
Odpisz
17 września 2011, 09:49
Spoko gra, całkiem łatwa. Ja robię bez patrzenia w instrukcję.
Odpisz
22 lipca 2011, 19:30
1.Wychodzimy.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz
22 czerwca 2011, 11:57
Morze być
Odpisz
17 czerwca 2011, 18:45
super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5/5
Odpisz
12 czerwca 2011, 19:48
Gra - jest spoko, 4/5, bez podpowiedzi prawdopodobnie nie przyszłabym.Dzienki aaggiiaa1122
Odpisz
7 czerwca 2011, 17:30
Jak popchac wuzek
Odpisz
7 czerwca 2011, 17:23
,jak popchac wuyek
Odpisz
1 czerwca 2011, 15:59
y.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz
18 maja 2011, 18:39
fajna może nawet ujść
Odpisz
16 maja 2011, 19:18
y.
2.Bierzemy Pomocnika świętego Mikołaja (tego psa).
3.Wchodzimy do pierwszego pomieszczenia z lewej.
4.Bierzemy kartkę przywieszoną na gwoździu, oraz szklankę, leżącą na szafie.
5.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia obok.
6.Bierzemy zapalniczkę (na fortepianie), oraz trójkąt.
7.Wychodzimy i wchodzimy do pomieszczenia z prawej.
8.Bierzemy baterie, "wózek", truciznę,oraz szklankę ukrytą za szafą.
9.Nalewamy truciznę do obu szklanek.
10.Wychodzimy, po czym kładziemy wózek przed drzwiami do następnego pokoju.
11.Kładziemy na nim szklanki z trucizną.
12.Popychamy wózek.
13.Idziemy w prawo, po czym zabieramy bombę.
14.Idziemy w prawo, po czym szybko używamy trójkąta na Kangu.
15.Bierzemy ładowarkę.
16.Idziemy w prawo, po czym bierzemy telefon.
17.Wracamy się 3 razy w lewo, po czym wchodzimy do gabinetu dyrektora Skinnera.
18.Ładujemy telefon, czyli używamy ładowarki na kontakcie, a telefon na ładowarce.
19. Czekamy chwilkę i zabieramy telefon.
20. Wracamy do pomieszczenia z 16 punktu.
21.Idziemy w górę. Podpalamy kosz na śmieci.
22.Podkładamy deskorolkę przed drzwi do tawerny.
23.Dzwonimy do Moe (numer do niego jest na kartce), trzecia opcja.
24.Bierzemy deskorolkę.
25. Idziemy w prawo.
26.Zabieramy zabawkę-pigsaw.
27.Używamy bomby na zabawce.
28.wychodzimy 2 razy kładziemy deskorolke i lalke na deskorolke.
29.potpalamy i pchamy.
30 idziemy raz w prawo i do góry
31 kładziemy psa na ziemie skaczemy na szafke potem na lampe a potem wyżej i przewraczamy kule
32za szafką są nozyce bierzemy
33 odgryzamy łańczuchy
34 bierzemy kule do kręgli stary but
35 wracamy do kanga bierzemy szczypcamy czy tam nozycami zielony patyczek
36 łączymy to z baterią
37 idziemy 3 razy w prawo i podłączmy baerie do kabla na samym dole
38 idziemy w prawo wybieramy 2 a potem 3 opcje bierzemy nóz
39 zdejmujemy hełm
39 birzemy nóz i line
40 kod znajdziecie na lampach
Odpisz