Criss Angel w pułapce

Zagrań: 55957
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Ewela666

23 lutego 2016, 12:43

ja miałam 4625 kod

Avatar
Konto usunięte

24 grudnia 2011, 15:00

Ja to lepiej wytłumacze:
1.Bierzemy opcje 3
2.Gryziemy sznur
3.pchamy o nogi rycerza
4.pocieramy się o miecz
5.bierzemy zieloną kurtke i lupe
6.lupą patrzymy na kurtke,cyfry są na lewym rękawie,prawym rękawie,dwa na szyi kurtki
7.Piszemy kod
8.bierzemy miecz i sznur
9.Idziemy dalej
10.bierzemy wiatrak,baterię i stół
11.Idziemy dalej
12.Wiatrak stawiamy koło drzwi a baterie do urywającego się sznura
13.Wskakujemy na stuł i mocujemy kurtke na przód stołu.
14.mieczem wciskamy wiatrak
15.bierzemy klucz
16.Idziemy dalej
17.bierzemy wiertło,kuszę,dolniczkę koło rycerza i strzałe na głowie rycerza
18.Wracamy i moczymy strzałe w wodzie
19.Wracamy i robimy dziure w ścianie(po lewej stronie drzwi)
20.łączymy strzałę z kuszą i strzelamy do dziury
21.Idziemy dalej
22.Bierzemy dywan,hełm wikinga,pompkę i igłę
23.Idziemy dalej
24.Przechodzimy przez kostki kiedy będą na górze(czyli jedno po drugiej)
25.Wpisujemy kod na kostkach i bierzemy młotek
26.Idziemy dalej
27.bierzemy kapelusz i klikamy na niego wyłowujemy królika
28.Idziemy dalej
29.Szybko dmuchamy w pył gargamela(ktury ma na ręku)
30.Bierzemy zółty pył i złotym kluczem uwalniamy smerfa
31.Wracamy
32.Smerfa wypuszczamy na hol(tę brązowe okienko
33.Idziemy nim i używamy zółty pył na kocie gargamela i bierzemy balon
34.Pompujemy balon i idziemy dwa razy w prawo
35.Po prawej stronie drzwi kładziemy królika
36.Igłą pękamy balon
37.Idziemy dalej
38.Kładziemy dywan i bierzemy instrukcję latania dywanu(czyli jak go uruchomić)
39.Rozbijamy młotkiem dolniczkę i zostaje nam ziemia.
40.Patrzymy na instrukcje latania dywanu
41.Używamy ziemi na dywanie
42.Łączymy hełm wikinga z młotkiem i używamy to na dywanie
43.później klikamy na dywan i wybieramy te usta
44.Wchodzimy na dywan

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar rekin4d

6 kwietnia 2015, 16:18

dzięki

Avatar Ognistywiewior

29 czerwca 2015, 09:29

Zrobiłem wszystkie kombinacje cyfr,ale drzwi mi się nie chcę otworzyć.
Co robić?

Avatar angan

10 października 2014, 19:16

w jakiej kolejności wpisać liczby

Avatar Thorin_Debowa_Tarcza

24 sierpnia 2014, 13:19

Jak ja lubię Crissa ;D

Avatar igortr1

16 lipca 2014, 11:40

a kto to jest kriss angel

Avatar Patronox

16 sierpnia 2014, 12:20

@igortr1: To iluzjonista.

Avatar kamilowski2004

25 maja 2014, 15:41

fan:]

Avatar marso1234

20 lutego 2014, 11:03

lupa jest to czerwona za nogami

Avatar Hack13

10 listopada 2013, 12:41

Drugi kod jest na tych dużych kostkach tylko musicie zobaczyć na te kostki z dołu

Avatar Alek12145

19 kwietnia 2013, 19:43

ja przeszedłem do końca gre :D

Avatar ADI1233456789

1 lutego 2013, 19:29

jaki jest 2 kod

Avatar namix

11 sierpnia 2012, 10:15

vvvvv
gvgfvff
gbgtbfbf
13131
435r46
65674

Avatar michallol

4 maja 2012, 13:24

5/5 i do ulu

Avatar
Konto usunięte

7 kwietnia 2012, 17:09

1. z lewego rękawa,
2. z lewego a potem prawego kołnierza,
3. z prawego rękawa.

Avatar Ptaszynka

27 listopada 2011, 16:02

A i jeszcze co do tego kodu, to nie zawsze on działa ;/ Grałam 2 raz i mi nie działał, więc musicie kombinować jak wam nie działa lub odświeżyć stronę xD

Avatar Ptaszynka

27 listopada 2011, 15:56

JEŻELI CHODZI O KOD Z KURTKI, to musicie go spisać:
1. z lewego rękawa,
2. z lewego a potem prawego kołnierza,
3. z prawego rękawa.

Mam nadzieję, że komuś pomogłam ;>

Avatar ADRIAN2000JAWORSKI

6 września 2011, 16:28

lub po kliknieciu START
:)

Avatar ADRIAN2000JAWORSKI

6 września 2011, 16:27

lubie ta nute co jest na samym poczontku gry (przed kliklnieciem "START" :) )

Avatar DomWer

8 sierpnia 2011, 15:27

Ja to lepiej wytłumacze:
1.Bierzemy opcje 3
2.Gryziemy sznur
3.pchamy o nogi rycerza
4.pocieramy się o miecz
5.bierzemy zieloną kurtke i lupe
6.lupą patrzymy na kurtke,cyfry są na lewym rękawie,prawym rękawie,dwa na szyi kurtki
7.Piszemy kod
8.bierzemy miecz i sznur
9.Idziemy dalej
10.bierzemy wiatrak,baterię i stół
11.Idziemy dalej
12.Wiatrak stawiamy koło drzwi a baterie do urywającego się sznura
13.Wskakujemy na stuł i mocujemy kurtke na przud stołu.
14.mieczem wciskamy wiatrak
15.bierzemy klucz
16.Idziemy dalej
17.bierzemy wiertło,kuszę,dolniczkę koło rycerza i strzałe na głowie rycerza
18.Wracamy i moczymy strzałe w wodzie
19.Wracamy i robimy dziure w ścianie(po lewej stronie drzwi)
20.łączymy strzałę z kuszą i strzelamy do dziury
21.Idziemy dalej
22.Bierzemy dywan,hełm wikinga,pompkę i igłę
23.Idziemy dalej
24.Przechodzimy przez kostki kiedy będą na górze(czyli jedno po drugiej)
25.Wpisujemy kod na kostkach i bierzemy młotek
26.Idziemy dalej
27.bierzemy kapelusz i klikamy na niego wyłowujemy królika
28.Idziemy dalej
29.Szybko dmuchamy w pył gargamela(ktury ma na ręku)
30.Bierzemy zółty pył i złotym kluczem uwalniamy smerfa
31.Wracamy
32.Smerfa wypuszczamy na hol(tę brązowe okienko
33.Idziemy nim i używamy zółty pył na kocie gargamela i bierzemy balon
34.Pompujemy balon i idziemy dwa razy w prawo
35.Po prawej stronie drzwi kładziemy królika
36.Igłą pękamy balon
37.Idziemy dalej
38.Kładziemy dywan i bierzemy instrukcję latania dywanu(czyli jak go uruchomić)
39.Rozbijamy młotkiem dolniczkę i zostaje nam ziemia.
40.Patrzymy na instrukcje latania dywanu
41.Używamy ziemi na dywanie
42.Łączymy hełm wikinga z młotkiem i używamy to na dywanie
43.później klikamy na dywan i wybieramy te usta
44.Wchodzimy na dywan

Avatar martyna2112

6 sierpnia 2011, 17:59

Ja mam liczby 1461 wpisuje i ciągle wychodzi że jest źle!!!!!! W jakiej kolejności je wpisać (podałam liczby które zobaczyłam od strony lewej do prawej)????????????

Avatar gabriello10

4 sierpnia 2011, 12:29

w jakiej kolejnośći wpisywać kod bo na KAFTANIE MAM 1,4,5 I 6

Avatar gary1

30 czerwca 2011, 17:35

a gdzie jest lupa

Avatar wystrzelony

10 lipca 2011, 19:33

@gary1: pod rycerzem

Avatar karina15

24 czerwca 2011, 17:07

nie mogę wpisać tego kodu

Avatar shilla

24 czerwca 2011, 16:17

ludzie za każdym razem kod jest inny, więc nie piszcie tego który ktoś pisze w instrukcji tylko ten co jest na kaftanie

Avatar QSzymixQ

15 czerwca 2011, 19:16

Ja to lepiej wytłumacze:
1.Bierzemy opcje 3
2.Gryziemy sznur
3.pchamy o nogi rycerza
4.pocieramy się o miecz
5.bierzemy zieloną kurtke i lupe
6.lupą patrzymy na kurtke,cyfry są na lewym rękawie,prawym rękawie,dwa na szyi kurtki
7.Piszemy kod
8.bierzemy miecz i sznur
9.Idziemy dalej
10.bierzemy wiatrak,baterię i stuł
11.Idziemy dalej
12.Wiatrak stawiamy koło drzwi a baterie do urywającego się sznura
13.Wskakujemy na stuł i mocujemy kurtke na przud stołu.
14.mieczem wciskamy wiatrak
15.bierzemy klucz
16.Idziemy dalej
17.bierzemy wiertło,kuszę,dolniczkę koło rycerza i strzałe na głowie rycerza
18.Wracamy i moczymy strzałe w wodzie
19.Wracamy i robimy dziure w ścianie(po lewej stronie drzwi)
20.łączymy strzałę z kuszą i strzelamy do dziury
21.Idziemy dalej
22.Bierzemy dywan,hełm wikinga,pompkę i igłę
23.Idziemy dalej
24.Przechodzimy przez kostki kiedy będą na gurze(czyli jedno po drugiej)
25.Wpisujemy kod na kostkach i bierzemy młotek
26.Idziemy dalej
27.bierzemy kapelusz i klikamy na niego wyłowujemy krulika
28.Idziemy dalej
29.Szybko dmuchamy w pył gargamela(ktury ma na ręku)
30.Bierzemy zułty pył i złotym kluczem uwalniamy smerfa
31.Wracamy
32.Smerfa wypuszczamy na hol(tę brązowe okienko
33.Idziemy nim i używamy żułty pył na kocie gargamela i bierzemy balon
34.Pompujemy balon i idziemy dwa razy w prawo
35.Po prawej stronie drzwi kładziemy krulika
36.Igłą pękamy balon
37.Idziemy dalej
38.Kładziemy dywan i bierzemy instrukcję latania dywanu(czyli jak go uruchomić)
39.Rozbijamy młotkiem dolniczkę i zostaje nam ziemia.
40.Patrzymy na instrukcje latania dywanu
41.Używamy ziemi na dywanie
42.Łączymy hełm wikinga z młotkiem i używamy to na dywanie
43.później klikamy na dywan i wybieramy te usta
44.Wchodzimy na dywan
THE END KOPIUJCIE TO!!!!!!!

Avatar metiu8

13 czerwca 2011, 14:07

na początku kod jest taki 8425 komu pomogłem łapka w górę

Avatar amadeuszbx

13 czerwca 2011, 08:12

1.Rozmawiamy bierzemy 3 opcje.
2.Gryziemy sznur pchamy rycerza żeby miecz spadł na nogi
pocieramy się o sznur bierzemy lupę i koszulkę bierzemy lupę na
koszulkę kod jest na lewym rękawie dwa na szyji i na lewym rękawie.
3.Wpisujemy kod. 5448
4.Bierzemy miecz.
5.Idziemy dalej.
6.Bierzemy co się da.
7.Idziemy dalej.
8.Kładziemy wiatrak i nie wiem co to ale nazywa się tak Una bateria
9.Kładziemy stół.
10. Coś tam mocujemy.
11.Idziemy dalej.
12. Bierzemy co się da.
13.Wracamy moczymy strzałę i bierzemy klucz.
14.Wracamy.
15.Robimy dziur w ścianie.
16.Kładziemy strzałę nie wiem co to jest ale nazywa się tak Una ballesta cargada.
17.Przykładamy Una ballesta cargada do dziury.
18.Idziemy dalej.
19.Bierzemy co się da.
20.Idziemy dalej.
21.Nie idziemy po czerwonym i omijaj Te białe.
22.Bierzemy młot.
23. patrząc na laptopa przy którym siedzisz z góry zobaczysz kod na kostkach.
Kopia żeby było wyżej.

Avatar jasio762

12 czerwca 2011, 15:34

ja mam 8392

Avatar jajko26

9 czerwca 2011, 14:35

ja mam 4577

Avatar amadi

9 czerwca 2011, 09:07

1.Rozmawiamy bierzemy 3 opcje.
2.Gryziemy sznur pchamy rycerza żeby miecz spadł na nogi
pocieramy się o sznur bierzemy lupę i koszulkę bierzemy lupę na
koszulkę kod jest na lewym rękawie dwa na szyji i na lewym rękawie.
3.Wpisujemy kod. 5448
4.Bierzemy miecz.
5.Idziemy dalej.
6.Bierzemy co się da.
7.Idziemy dalej.
8.Kładziemy wiatrak i nie wiem co to ale nazywa się tak Una bateria
9.Kładziemy stół.
10. Coś tam mocujemy.
11.Idziemy dalej.
12. Bierzemy co się da.
13.Wracamy moczymy strzałę i bierzemy klucz.
14.Wracamy.
15.Robimy dziur w ścianie.
16.Kładziemy strzałę nie wiem co to jest ale nazywa się tak Una ballesta cargada.
17.Przykładamy Una ballesta cargada do dziury.
18.Idziemy dalej.
19.Bierzemy co się da.
20.Idziemy dalej.
21.Nie idziemy po czerwonym i omijaj Te białe.
22.Bierzemy młot.
23. patrząc na laptopa przy którym siedzisz z góry zobaczysz kod na kostkach.

Avatar
Konto usunięte

28 maja 2011, 09:06

wpisuje kod z kaftanu bo u mnie inny i nic

Avatar Rafax

25 maja 2011, 15:42

trudna gra :D 3/5

Avatar
Konto usunięte

18 maja 2011, 20:27

wpisuje kod 5448 i nic

Avatar dawid02

18 maja 2011, 18:33

głupia

Avatar Gigant1999r

15 maja 2011, 12:04

kod to 5849 bo za rycerzem jest lupa i trzeba ja kliknac na ten kaftan i beda liczby ale widac je pod lupa tylko.

Avatar ADRIAN2000JAWORSKI

7 maja 2011, 09:07

kto ogladał piłe 5 ten zna tego goscia w telewirzorze

Avatar dk9988

18 kwietnia 2011, 12:39

Haha,fajova

Avatar Tobiaszek2699

17 kwietnia 2011, 17:08

@danek13: dzięki za instrukcje:)

Avatar DARKSPORE

14 kwietnia 2011, 17:38

jaki jest kod??

Avatar
Konto usunięte

10 kwietnia 2011, 14:05

***owe do *** ***a

Avatar ermijo

5 kwietnia 2011, 16:34

5448

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Znany wszystkim z filmu Piła przerażający klaun postanowił znów się zabawić. Tym razem ofiarą będzie znany amerykański iluzjonista i kaskader Criss Angel. To czy uda mu się wyjść cało z tej okrutnej gry będzie zależeć tylko od Ciebie.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier