Ucieczka z Helltowers

Zagrań: 127698
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar dk9988

7 kwietnia 2011, 15:12

fajowa

Avatar tank1

7 lutego 2012, 16:54

@dk9988: głupia jesteś 0-10000000

Avatar dk9988

2 maja 2012, 16:23

@tank1: sam jesteś głupi c***, nie umiesz grać i tyle

Avatar SebixGames

19 stycznia 2017, 14:47

@dk9988: No i czemu go wyzywasz? Chcesz być taka "mądra" jak on?

Avatar NilsetTV

16 grudnia 2016, 19:16

do dupy!

Avatar misterkacper

26 marca 2016, 09:25

do dupu

Avatar fredber

26 stycznia 2016, 17:51

MEGA GŁUPIE 0000000000000000000000/10

Avatar maksikowski112

27 sierpnia 2015, 15:59

moim zadaniem jest wloyzc ta gre do dupy

Avatar loloja

22 lutego 2014, 19:51

jak uwolnić zakładników?

Avatar Przemke

15 sierpnia 2015, 02:31

@loloja: nie uwalniasz

Avatar Przemke

15 sierpnia 2015, 02:31

chyba jako jedyny to wygrałem. Niezłe

Avatar Dawdzio12345

26 grudnia 2014, 16:10

Dp dupy ggra

Avatar Patrykmossa

10 czerwca 2014, 19:52

moim zdaniem to do dupy

Avatar kapsel723246498

18 sierpnia 2013, 01:55

dla mnie ta gra jest do dupy

Avatar symonek

15 stycznia 2014, 19:58

@kapsel723246498: nie wiem ale tak

Avatar P_A_N_T_E_R_A

12 lipca 2013, 21:08

by była ciekawsza gdyby dodać bronie i kuloodporną kamizelkę a tak to w miarę jakoś uciągnie 4/5

Avatar kuba3476

30 czerwca 2013, 19:17

mega glupia 0/10

Avatar Kinga1445

25 maja 2013, 18:17

Ludzie!! Już lepiej kupić sobie Resident Evil, jeżeli chce się zombie

Avatar Kinga1445

25 maja 2013, 18:16

Ale głupia!!

Avatar messi20

24 maja 2012, 13:21

GŁUPIE jakiś dałn to wymyślił

Avatar PanGrzybek

20 stycznia 2013, 15:23

3/5

Avatar lukasacer

4 stycznia 2013, 19:00

głupia jak but kto to wymyślił

Avatar Dragon24

15 grudnia 2012, 17:30

Ale Głupia Usunąć Tą Gre I Więcej Takich nie dodawać . ! -_-

Avatar mine1003

13 listopada 2012, 15:51

1/5 lipne :/

Avatar LubieGryzcKapcie

6 kwietnia 2012, 12:06

tank1 TOM??? chyba TĄ!!

Avatar LubieGryzcKapcie

6 kwietnia 2012, 12:05

yyyyyyy... takie se

Avatar tom509

4 kwietnia 2012, 15:49

trudne i głupie

Avatar SMOK13

24 lutego 2012, 19:10

przepraszam ale czy to na pewno gra czy jakis koszmar?

Avatar tank1

7 lutego 2012, 16:56

głupek tom gre wymyślił

Avatar kublo

29 stycznia 2012, 15:11

CO TO JEST LEFT

Avatar Mitik

18 grudnia 2011, 11:49

ale glupie 0/5

Avatar mieszko9

17 lipca 2011, 09:57

żal

Avatar szok22

13 lipca 2011, 19:31

0/5

Avatar
Konto usunięte

13 czerwca 2011, 08:56

wtf? 1/5

Avatar jacha22123

8 marca 2011, 18:44

fajne 10/10 i do ulu

Avatar sajczyk123

3 grudnia 2010, 14:35

0/1000000

Avatar roboman

11 listopada 2010, 14:08

idjotyczna 0/10000000000000000000000000000000000000000000000000

Avatar Barte

3 listopada 2010, 12:06

super:) 10/10

Avatar dominqq

17 października 2010, 14:31

glopia daje0/10

Avatar arturus22

25 sierpnia 2010, 14:13

fajowa gierka 5/5

Avatar Domi789

17 sierpnia 2010, 15:34

2/5

Avatar
Konto usunięte

26 czerwca 2010, 15:47

Fajna ta gra jest. Dam 4/5. :)

Avatar
Konto usunięte

17 maja 2010, 20:31

nudna i glupia 1/5

Avatar Pawlos55

18 kwietnia 2010, 13:19

Nie podoba mi się :/ 2/5

Avatar szymekwk1

1 kwietnia 2010, 09:20

spoko gra 5/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Uciekasz likwidując wrogów.

Sterowanie

Strzałki - poruszanie się
Ctrl - strzelanie
Shift - zmiana naboi
Enter - winda

Oryginalny tytuł:

Escape from Helltowers

Podobne gry

Hity z naszych gier