Gra Afrykański pokój wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Afrykański pokój wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
W tej grze Twoim zadaniem jest wydostanie się z pokoju. Musisz zbierać jak najwięcej przydatnych przedmiotów i starać się używać je w różnych miejscach.
Myszka
Komentarze
Odśwież29 listopada 2011, 20:30
sorka 2 to nosorozec
Odpisz
29 listopada 2011, 20:28
z tymi zwierzetami to tak
1:tygrys
2:zubr
3:zyrafa
4:to cos podobnego do tygrysa
5:slon
mysle ze pomoglem:)
Odpisz
5 marca 2011, 16:01
durna gra
Odpisz
31 grudnia 2010, 20:44
gierka spoko a skąd można za darmo ściągnąc need for speed wszyskie części
Odpisz
24 listopada 2010, 16:11
Nudna .. 2\2
Odpisz
6 listopada 2010, 13:33
od glass
a za gre 4/5
Odpisz
6 listopada 2010, 13:32
Koniec. Ale kombinacji trochę było. A więc tak zabieramy z różowej ściany strzałę, zwracamy uwagę na koraliki nad nią, tam białymi koralikami zaznaczony jest kod do szafki z kolorami: zielony, żółty, błękitny, czerwony, granatowy. Na bębnie w rogu pokoju jest element układanki, trzeba także zwrócić uwagę na kod na membranie bębna, to będzie kod do dolnej szafki pod obrazami (4612), przechodzimy do szafki obok. Wstukujemy w niższej szafce z kodem, kod kolorowy: zielony, żółty, błękitny, czerwony, granatowy. W szafce jest kolejny element puzzli. Żeby dostać się do wyższych szafek potrzebujemy stołka, który jest po prawj stronie obok kwiatka. Koło tego kwiatka jest te z kolejny puzel. Stawiamy ten stołek przed szafą, klikamy w górne szafki. W całkiem górnej jest puzel. W tej nieco niższej, z kodem wbijamy kod: AFRICA, skrót od napisu, który jest na kartce pod dywanem, tam też jest puzel. W szafce jest roll. Przechodzimy na ścianę z tarczą, klikamy na tarczę, na brzegu kanapy będzie puzel. Klikamy pod sufitem i tam na wsporniku będzie też roll, żeby go zdjąć uzywamy strzały. Przechodzimy na ścianę z drzwiami. Klikamy na szafkę, tam jest puzel i nóż. Klikamy na szuflady, w dolnej szufladzie kod 4612 i tam jest puzel, w górnej szufladzie kod ze zwierzętami, metodą prób i błędów: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń. Tam będzie następny roll. W narożnej szafce po prawej stronoe drzwi jest ostatni puzel, razem jest ich 9. Wtracamy do bębna w rogu pokoju, nożem odcinamy membranę, w bębnie jest kijek, który wkładamy w szkatułkę na stoliku pod oknami. Bierzemy wszystkie trzy rolle, stawiamy na kij, następnie ustawiammykolorowe strzałki na rollu, żółty w prawo, czerwony w lewo i zielony w prawo. szkatułka się otwiera, w szkatułce jest wojownik, bierzemy go i ustawiamy na planszy, tam jest oznaczone miejsce, na stoliku pod tarczą. Wracamy na ścianę z drzwiami i tam układamy z puzli środkowy obrazek, będzie on mapką jak należy przeprowadzić wojownika po planszy. I przeprowadzamy wojownika. Reszta jest prosta...
Odpisz
19 października 2010, 06:11
Dzięki "glass", bo utknąłem na kodach.
Kody do zwierząt biorą się z ich nazw w j. angielskim:
1. Tiger
2. Rhino
3. Giraffe
4. Lion
5. Elephant
Pierwsze litery zwierząt to: TRGLE i takie litery znajdujemy na rartce, która została w jednej z szafek
Odpisz
19 października 2010, 00:03
Tylko do tych zwierząt powinien też być jakiś kod podany
Bo 4612 bierze sie z tego, że na stoliku obok drzwi mamy
a) 4 kwadraty
b)3 trójkąty, które mnożymy razy 2 (membrana)
c)4 prostokąty które mnożymy razy 3
a zwierzeta też powinny być gdzieś podane
Odpisz
18 października 2010, 22:08
Aha 5/5 i do ulu.
Odpisz
18 października 2010, 22:06
Koniec. Ale kombinacji trochę było. A więc tak zabieramy z różowej ściany strzałę, zwracamy uwagę na koraliki nad nią, tam białymi koralikami zaznaczony jest kod do szafki z kolorami: zielony, żółty, błękitny, czerwony, granatowy. Na bębnie w rogu pokoju jest element układanki, trzeba także zwrócić uwagę na kod na membranie bębna, to będzie kod do dolnej szafki pod obrazami (4612), przechodzimy do szafki obok. Wstukujemy w niższej szafce z kodem, kod kolorowy: zielony, żółty, błękitny, czerwony, granatowy. W szafce jest kolejny element puzzli. Żeby dostać się do wyższych szafek potrzebujemy stołka, który jest po prawj stronie obok kwiatka. Koło tego kwiatka jest te z kolejny puzel. Stawiamy ten stołek przed szafą, klikamy w górne szafki. W całkiem górnej jest puzel. W tej nieco niższej, z kodem wbijamy kod: AFRICA, skrót od napisu, który jest na kartce pod dywanem, tam też jest puzel. W szafce jest roll. Przechodzimy na ścianę z tarczą, klikamy na tarczę, na brzegu kanapy będzie puzel. Klikamy pod sufitem i tam na wsporniku będzie też roll, żeby go zdjąć uzywamy strzały. Przechodzimy na ścianę z drzwiami. Klikamy na szafkę, tam jest puzel i nóż. Klikamy na szuflady, w dolnej szufladzie kod 4612 i tam jest puzel, w górnej szufladzie kod ze zwierzętami, metodą prób i błędów: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń. Tam będzie następny roll. W narożnej szafce po prawej stronoe drzwi jest ostatni puzel, razem jest ich 9. Wtracamy do bębna w rogu pokoju, nożem odcinamy membranę, w bębnie jest kijek, który wkładamy w szkatułkę na stoliku pod oknami. Bierzemy wszystkie trzy rolle, stawiamy na kij, następnie ustawiammykolorowe strzałki na rollu, żółty w prawo, czerwony w lewo i zielony w prawo. szkatułka się otwiera, w szkatułce jest wojownik, bierzemy go i ustawiamy na planszy, tam jest oznaczone miejsce, na stoliku pod tarczą. Wracamy na ścianę z drzwiami i tam układamy z puzli środkowy obrazek, będzie on mapką jak należy przeprowadzić wojownika po planszy. I przeprowadzamy wojownika. Reszta jest prosta...
Odpisz
18 października 2010, 20:11
4612 kod do dolnej szafki pod obrazami, nie kumam o co chodzi w kodzie ze zwierzętami
Odpisz
18 października 2010, 17:05
nie moge przejść.
1-sza szafka ma kody:
a) zielony, żółty, błękitny,czerwony, granatowy
b) AFRICA
znalazłem 2xroll i 8xplate
I nie wiem jak otworzyć szkatułke, bo daje w nią patyk i nic nie idzie
Odpisz
18 października 2010, 13:51
a moze byc
Odpisz
18 października 2010, 10:59
5/5
Odpisz
18 października 2010, 10:18
Pierwszy zA GrE 5/5 I dO UlU xD :)
Odpisz