Niebezpieczne przygody 10

Zagrań: 59879
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Tomek112

14 lutego, 19:59

1. Linka między słupki
2. Kask
3. Wydmy spacją przeskocz
4. Linka na stację
5. Dźwignia
6. Bierzemy baterię i w laser
7. Wchodzimy do kopuły
8. Piętro niżej, weź gaśnicę i kabel
9. Podłącz kabel
10. 1C 2A 3B
11. Na górę i do pomieszczenia w lewo
12. Półka
13. Pojemnik do kosza otwartego kompem i weź kasetę
14. Do prozdu
15. Butla z tlenem
16. Dół
17. Połóż butlę
18. Gaśnica, uciekkaj
19. Wejdź
20. Koniec
21. 12 część gry

Avatar Tomek1111111

21 grudnia 2016, 17:29

14.Idziemy dalej i bierzemy butle z tlenem.
15.Wracamy i schodzimy po drabinie na początku bunkru(tam gdzie była gaśnica).
16.Wkładamy kabel do tego połączenia rur na podłodze.
17.Bierzemy drugi koniec.
18.1C 2A 3B,i idziemy do windy.
19.Zjeżdżamy na dół,schodzimy z windy i rzucamy butle z tlenem.
20.Rzucamy tam gaśnice i uciekamy windą do góry.
21.Zjeżdżamy na dół i wchodzimy do dziury.
22.Wkładamy w magnetowid kasetę.
23.KONIEC
24.Część 11:-)
MAM nadzieje że pomogłem

Avatar Tomek1111111

21 grudnia 2016, 17:28

kamoko

(Michał)

24 lipca 2011, 12:14

Steppenwolf 10:
1.Bierzemy linkę ze spadochronu,przywiązujemy je do słupów i czekamy na kolesia.
2.Bierzemy kask i siadamy na skuter.
3.Przeskakujemy wydmy spacją.(miń 8 wydm).
4.Bierzemy linkę,wchodzimy na wieżę,nakładamy hak.
5.Naciskamy dźwignię z tyłu pojazdu.
6.Bierzemy baterię słoneczną.
7.Idziemy pod laser,bierzemy baterię(odbity promień lasera zbije szybę bunkru).
8.Wchodzimy do bunkru.
9.Schodzimy po drabinie,bierzemy kabel i gaśnicę.
10.Wchodzimy na górę,idziemy do pokoju z małpą(na lewo).
11.Podchodzimy do laptopa w lewym dolnym rogu(otwiera się właz).
12.Przesuwamy regał po lewej(małpa wskoczy do pojemnika radioaktywnego) i szybko podchodzimy do pojemnika r. i spacja(Steppen wyrzuci małpę).
13. Bierzemy kasetę.

Avatar tomek336

5 kwietnia 2015, 08:22

17.Bierzemy drugi koniec.
18.1C 2A 3B,i idziemy do windy.
19.Zjeżdżamy na dół,schodzimy z windy i rzucamy butle z tlenem.
20.Rzucamy tam gaśnice i uciekamy windą do góry.
21.Zjeżdżamy na dół i wchodzimy do dziury.
22.Wkładamy w magnetowid kasetę.
23.Go to Steppenwolf 11 :-) POZDRO wszystkim fanom STEPPENWOLFA!!!

Avatar tomek336

5 kwietnia 2015, 08:21

1.Bierzemy linkę ze spadochronu,przywiązujemy je do słupów i czekamy na kolesia.
2.Bierzemy kask i siadamy na skuter.
3.Przeskakujemy wydmy spacją.(miń 8 wydm).
4.Bierzemy linkę,wchodzimy na wieżę,nakładamy hak.
5.Naciskamy dźwignię z tyłu pojazdu.
6.Bierzemy baterię słoneczną.
7.Idziemy pod laser,bierzemy baterię(odbity promień lasera zbije szybę bunkru).
8.Wchodzimy do bunkru.
9.Schodzimy po drabinie,bierzemy kabel i gaśnicę.
10.Wchodzimy na górę,idziemy do pokoju z małpą(na lewo).
11.Podchodzimy do laptopa w lewym dolnym rogu(otwiera się właz).
12.Przesuwamy regał po lewej(małpa wskoczy do pojemnika radioaktywnego) i szybko podchodzimy do pojemnika r. i spacja(Steppen wyrzuci małpę).
13. Bierzemy kasetę.
14.Idziemy dalej i bierzemy butle z tlenem.
15.Wracamy i schodzimy po drabinie na początku bunkru(tam gdzie była gaśnica).
16.Wkładamy kabel do tego połączenia rur na podłodze.

Avatar kamoko

24 lipca 2011, 12:14

Steppenwolf 10:
1.Bierzemy linkę ze spadochronu,przywiązujemy je do słupów i czekamy na kolesia.
2.Bierzemy kask i siadamy na skuter.
3.Przeskakujemy wydmy spacją.(miń 8 wydm).
4.Bierzemy linkę,wchodzimy na wieżę,nakładamy hak.
5.Naciskamy dźwignię z tyłu pojazdu.
6.Bierzemy baterię słoneczną.
7.Idziemy pod laser,bierzemy baterię(odbity promień lasera zbije szybę bunkru).
8.Wchodzimy do bunkru.
9.Schodzimy po drabinie,bierzemy kabel i gaśnicę.
10.Wchodzimy na górę,idziemy do pokoju z małpą(na lewo).
11.Podchodzimy do laptopa w lewym dolnym rogu(otwiera się właz).
12.Przesuwamy regał po lewej(małpa wskoczy do pojemnika radioaktywnego) i szybko podchodzimy do pojemnika r. i spacja(Steppen wyrzuci małpę).
13. Bierzemy kasetę.
14.Idziemy dalej i bierzemy butle z tlenem.
15.Wracamy i schodzimy po drabinie na początku bunkru(tam gdzie była gaśnica).
16.Wkładamy kabel do tego połączenia rur na podłodze.
17.Bierzemy drugi koniec.
18.1C 2A 3B,i idziemy do windy.
19.Zjeżdżamy na dół,schodzimy z windy i rzucamy butle z tlenem.
20.Rzucamy tam gaśnice i uciekamy windą do góry.
21.Zjeżdżamy na dół i wchodzimy do dziury.
22.Wkładamy w magnetowid kasetę.
23.Go to Steppenwolf 11 :) POZDRO wszystkim fanom STEPPENWOLFA!!!

Avatar tomek336

27 marca 2015, 09:45

@kamoko: dzienki!!!\

Avatar Tomek34

24 stycznia 2014, 16:15

Tomek został uwięziony do łańcucha są przypiętę kółka do seba

Avatar Tomek34

23 stycznia 2014, 18:46

Instruction by Meg Crimson
1 Bierzemy linki ze spadochronu
2 Bierzemy kask i siadamy na skuter
3 Omijamy wydmy strzałkami (8 wydm)
4 Bierzemy linę

Avatar Tomek34

14 stycznia 2014, 17:13

3\5

Avatar Tomek34

24 grudnia 2013, 10:50

gDYIE TE LINKI

Avatar Tomek34

24 grudnia 2013, 10:49

Trudne

Avatar kinimod6

27 kwietnia 2011, 17:17

Z góry dzięki tak? Wracam po latach i nawet 1 punktu nie dostałem :/

Avatar kinimod6

27 kwietnia 2011, 17:14

LUDZIE Głupie to nie to samo co TRUDNE :/

Avatar papi50

23 listopada 2009, 18:12

gupie !

Avatar kinimod6

24 kwietnia 2009, 00:23

Steppenwolf 10:
1.Bierzemy linkę ze spadochronu,przywiązujemy je do słupów i czekamy na kolesia.
2.Bierzemy kask i siadamy na skuter.
3.Przeskakujemy wydmy spacją.(miń 8 wydm).
4.Bierzemy linkę,wchodzimy na wieżę,nakładamy hak.
5.Naciskamy dźwignię z tyłu pojazdu.
6.Bierzemy baterię słoneczną.
7.Idziemy pod laser,bierzemy baterię(odbity promień lasera zbije szybę bunkru).
8.Wchodzimy do bunkru.
9.Schodzimy po drabinie,bierzemy kabel i gaśnicę.
10.Wchodzimy na górę,idziemy do pokoju z małpą(na lewo).
11.Podchodzimy do laptopa w lewym dolnym rogu(otwiera się właz).
12.Przesuwamy regał po lewej(małpa wskoczy do pojemnika radioaktywnego) i szybko podchodzimy do pojemnika r. i spacja(Steppen wyrzuci małpę).
13. Bierzemy kasetę.
14.Idziemy dalej i bierzemy butle z tlenem.
15.Wracamy i schodzimy po drabinie na początku bunkru(tam gdzie była gaśnica).
16.Wkładamy kabel do tego połączenia rur na podłodze.
17.Bierzemy drugi koniec.
18.1C 2A 3B,i idziemy do windy.
19.Zjeżdżamy na dół,schodzimy z windy i rzucamy butle z tlenem.
20.Rzucamy tam gaśnice i uciekamy windą do góry.
21.Zjeżdżamy na dół i wchodzimy do dziury.
22.Wkładamy w magnetowid kasetę.
23.Go to Steppenwolf 11 :) POZDRO wszystkim fanom STEPPENWOLFA!!!

Avatar patix002

23 stycznia 2009, 21:06

przeszłam daję 5/5

Avatar Diablokobra

31 października 2008, 16:35

O LOL JAK NIE SPOJRZALEM NA PEJDZER I TEN STATEK PRZEJECHAL TO MYSLALEM ZE SIE ZESRAM ZE STRACHU

Avatar kondziu1

12 września 2008, 20:10

nie lubie tej gry

Avatar Marcellon

16 maja 2008, 09:20

Najbardziej wkurzająca część i najbardziej zręcznościowa część .

Avatar bberni__94

22 stycznia 2008, 14:39

Mój sposób na jazdę na skuteże: trzymać strzałkę do góry i tylko dawać spacje.

Avatar Deamon10

28 grudnia 2007, 17:25

ok już wiem

Avatar Deamon10

28 grudnia 2007, 17:17

co trzeba zrobic na początku

Avatar Deamon10

28 grudnia 2007, 17:14

kto poda od poczatku instrukcje . Błagam . Z góry dziękuje

Avatar hyter

17 grudnia 2007, 15:52

przeszłem ,ta część była łatwa

Avatar Dorota4

28 listopada 2007, 19:41

Pszeszłam dla tych którzy się zabijają przy skuteże.spacją można skakać i nie końecznie trzeba omijac wszyskie wydmya jak ci co cie gonią już są prawie na tobie to trza przyspieszać strzałką w góre

Avatar nairdan

18 listopada 2007, 16:36

przeszedłem ;)

Avatar
Konto usunięte

18 listopada 2007, 10:01

przeszłam :) sterowanie tym skuterem jest strasznie trudne ale jakoś mi sie udało

Avatar butoh

5 listopada 2007, 10:19

jak już masz kasetę to wracasz do pierwszego pomieszczenia, schodzisz po drabinca; na środku podłaczasz kabel, podchodzisz do tej lodówki i podłaczasz 3 końce tego kabla w odpowiedniej kolejnosci(pisalem wcześniej); potem wracasz na gore, podchodzisz do kompa z systemem-spacja-idziesz dalej, bierzesz butlę z tlenem(niebieska)wchodzisz na podnośnik;opuszczasz sie na dół;podkładasz butlę z tlenem;używasz gasnice,szybko wracasz na gore, wybuch, no i na doł;i to juz koniec:)))

Avatar Angus_MacGyver

4 listopada 2007, 16:01

do pojemnika i podchodzimy to pojemnika i wciskamy SPACJA bierzemy kasetę i dalej nie wiem

Avatar Angus_MacGyver

4 listopada 2007, 16:00

TRZEBA PRZESUNAć REGAł I WTEDY MAłPA WSKOCZY. a te kable gdzie trzeba podłączyć???

Avatar butoh

4 listopada 2007, 13:37

musisz podejs do tego kompa w lewym dolnym rogu;spacja;otworzy sie taki właz, jak ta małpa wskoczy do pojemnika to podejs i spacja, to ja wyrzucisz....

Avatar andzik_93

3 listopada 2007, 14:35

hello może mi ktoś odpisać ;/ butoh pomóż ;]

Avatar nairdan

2 listopada 2007, 21:36

ja ***e rzeczywiście zmienia

Avatar nairdan

2 listopada 2007, 21:34

skuteże chyba xD

Avatar andzik_93

2 listopada 2007, 16:23

weszłam do bunkra i nie wiem co dalej jak unieszkodliwić tego potworka.Wzięłam gaśnicę kabel i butlę ale co teraz??

Avatar butoh

1 listopada 2007, 18:43

Łatwe!! przeszedłem; podpowiem tylko ze kable trzeba podłączyć w takiej kolejności: żółty, zielony, czerwony..
chyba najsłabsza z części, zważywszy na tą jazdę skuterem...pzdr

Avatar andzik_93

31 października 2007, 20:29

Wydaje mi się,że byś nie odpuścił dopóki byś nie przejechał ;]

Avatar butoh

31 października 2007, 15:14

przejechalem!!
potem trzeba zarzucić linę na metalowy słup, wejść na słup, umocować linę, właczyć podciągarkę; wziąść baterię słoneczną, która spadnie, podejść do wieżyczki i nacisnąć spację zeby podczerwień odbiła się od tafli baterii i rozwaliła tą szklaną bańkę, która jest wejściem do bunkru....tam jeszcze pochodziłem ale nie wiem co i jak....

Avatar majster15

31 października 2007, 15:09

TAKA SOBIE...

Avatar butoh

31 października 2007, 14:29

andzik - tez mnie to wkurza, nie przejechalem jeszcze bo albo mnie doganiaja albo sie rozbijam; strzalka do góry trzeba przyspieszac, ale jak jade za szybko to nie daje rady manewrowac:(

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Tym razem czeka cię niebezpieczne zadanie. Z tajnych źródeł wiadomo, ze na Antarktydzie przeprowadzane są badania nad mieszaniem genomu ludzkiego ze zwierzęcym. Wyskakujesz na spadochronie z samolotu i od razu zostajesz zaatakowany...

Sterowanie

Strzałki - Chodzenie
Ctrl - Skok
Spacja - Użycie
Shift - Bieganie

Podobne gry

Hity z naszych gier