Gra Niebezpieczne przygody 10 wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Niebezpieczne przygody 10 wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Tym razem czeka cię niebezpieczne zadanie. Z tajnych źródeł wiadomo, ze na Antarktydzie przeprowadzane są badania nad mieszaniem genomu ludzkiego ze zwierzęcym. Wyskakujesz na spadochronie z samolotu i od razu zostajesz zaatakowany...
Strzałki - Chodzenie
Ctrl - Skok
Spacja - Użycie
Shift - Bieganie
Komentarze
Odśwież14 lutego 2020, 19:59
1. Linka między słupki
2. Kask
3. Wydmy spacją przeskocz
4. Linka na stację
5. Dźwignia
6. Bierzemy baterię i w laser
7. Wchodzimy do kopuły
8. Piętro niżej, weź gaśnicę i kabel
9. Podłącz kabel
10. 1C 2A 3B
11. Na górę i do pomieszczenia w lewo
12. Półka
13. Pojemnik do kosza otwartego kompem i weź kasetę
14. Do prozdu
15. Butla z tlenem
16. Dół
17. Połóż butlę
18. Gaśnica, uciekkaj
19. Wejdź
20. Koniec
21. 12 część gry
Odpisz
21 grudnia 2016, 17:29
14.Idziemy dalej i bierzemy butle z tlenem.
15.Wracamy i schodzimy po drabinie na początku bunkru(tam gdzie była gaśnica).
16.Wkładamy kabel do tego połączenia rur na podłodze.
17.Bierzemy drugi koniec.
18.1C 2A 3B,i idziemy do windy.
19.Zjeżdżamy na dół,schodzimy z windy i rzucamy butle z tlenem.
20.Rzucamy tam gaśnice i uciekamy windą do góry.
21.Zjeżdżamy na dół i wchodzimy do dziury.
22.Wkładamy w magnetowid kasetę.
23.KONIEC
24.Część 11:-)
MAM nadzieje że pomogłem
Odpisz
21 grudnia 2016, 17:28
kamoko
(Michał)
24 lipca 2011, 12:14
Steppenwolf 10:
1.Bierzemy linkę ze spadochronu,przywiązujemy je do słupów i czekamy na kolesia.
2.Bierzemy kask i siadamy na skuter.
3.Przeskakujemy wydmy spacją.(miń 8 wydm).
4.Bierzemy linkę,wchodzimy na wieżę,nakładamy hak.
5.Naciskamy dźwignię z tyłu pojazdu.
6.Bierzemy baterię słoneczną.
7.Idziemy pod laser,bierzemy baterię(odbity promień lasera zbije szybę bunkru).
8.Wchodzimy do bunkru.
9.Schodzimy po drabinie,bierzemy kabel i gaśnicę.
10.Wchodzimy na górę,idziemy do pokoju z małpą(na lewo).
11.Podchodzimy do laptopa w lewym dolnym rogu(otwiera się właz).
12.Przesuwamy regał po lewej(małpa wskoczy do pojemnika radioaktywnego) i szybko podchodzimy do pojemnika r. i spacja(Steppen wyrzuci małpę).
13. Bierzemy kasetę.
Odpisz
5 kwietnia 2015, 08:22
17.Bierzemy drugi koniec.
18.1C 2A 3B,i idziemy do windy.
19.Zjeżdżamy na dół,schodzimy z windy i rzucamy butle z tlenem.
20.Rzucamy tam gaśnice i uciekamy windą do góry.
21.Zjeżdżamy na dół i wchodzimy do dziury.
22.Wkładamy w magnetowid kasetę.
23.Go to Steppenwolf 11 :-) POZDRO wszystkim fanom STEPPENWOLFA!!!
Odpisz
5 kwietnia 2015, 08:21
1.Bierzemy linkę ze spadochronu,przywiązujemy je do słupów i czekamy na kolesia.
2.Bierzemy kask i siadamy na skuter.
3.Przeskakujemy wydmy spacją.(miń 8 wydm).
4.Bierzemy linkę,wchodzimy na wieżę,nakładamy hak.
5.Naciskamy dźwignię z tyłu pojazdu.
6.Bierzemy baterię słoneczną.
7.Idziemy pod laser,bierzemy baterię(odbity promień lasera zbije szybę bunkru).
8.Wchodzimy do bunkru.
9.Schodzimy po drabinie,bierzemy kabel i gaśnicę.
10.Wchodzimy na górę,idziemy do pokoju z małpą(na lewo).
11.Podchodzimy do laptopa w lewym dolnym rogu(otwiera się właz).
12.Przesuwamy regał po lewej(małpa wskoczy do pojemnika radioaktywnego) i szybko podchodzimy do pojemnika r. i spacja(Steppen wyrzuci małpę).
13. Bierzemy kasetę.
14.Idziemy dalej i bierzemy butle z tlenem.
15.Wracamy i schodzimy po drabinie na początku bunkru(tam gdzie była gaśnica).
16.Wkładamy kabel do tego połączenia rur na podłodze.
Odpisz
24 lipca 2011, 12:14
Steppenwolf 10:
1.Bierzemy linkę ze spadochronu,przywiązujemy je do słupów i czekamy na kolesia.
2.Bierzemy kask i siadamy na skuter.
3.Przeskakujemy wydmy spacją.(miń 8 wydm).
4.Bierzemy linkę,wchodzimy na wieżę,nakładamy hak.
5.Naciskamy dźwignię z tyłu pojazdu.
6.Bierzemy baterię słoneczną.
7.Idziemy pod laser,bierzemy baterię(odbity promień lasera zbije szybę bunkru).
8.Wchodzimy do bunkru.
9.Schodzimy po drabinie,bierzemy kabel i gaśnicę.
10.Wchodzimy na górę,idziemy do pokoju z małpą(na lewo).
11.Podchodzimy do laptopa w lewym dolnym rogu(otwiera się właz).
12.Przesuwamy regał po lewej(małpa wskoczy do pojemnika radioaktywnego) i szybko podchodzimy do pojemnika r. i spacja(Steppen wyrzuci małpę).
13. Bierzemy kasetę.
14.Idziemy dalej i bierzemy butle z tlenem.
15.Wracamy i schodzimy po drabinie na początku bunkru(tam gdzie była gaśnica).
16.Wkładamy kabel do tego połączenia rur na podłodze.
17.Bierzemy drugi koniec.
18.1C 2A 3B,i idziemy do windy.
19.Zjeżdżamy na dół,schodzimy z windy i rzucamy butle z tlenem.
20.Rzucamy tam gaśnice i uciekamy windą do góry.
21.Zjeżdżamy na dół i wchodzimy do dziury.
22.Wkładamy w magnetowid kasetę.
23.Go to Steppenwolf 11 :) POZDRO wszystkim fanom STEPPENWOLFA!!!
Odpisz
27 marca 2015, 09:45
@kamoko: dzienki!!!\
Odpisz
24 stycznia 2014, 16:15
Tomek został uwięziony do łańcucha są przypiętę kółka do seba
Odpisz
23 stycznia 2014, 18:46
Instruction by Meg Crimson
1 Bierzemy linki ze spadochronu
2 Bierzemy kask i siadamy na skuter
3 Omijamy wydmy strzałkami (8 wydm)
4 Bierzemy linę
Odpisz
14 stycznia 2014, 17:13
3\5
Odpisz
24 grudnia 2013, 10:50
gDYIE TE LINKI
Odpisz
24 grudnia 2013, 10:49
Trudne
Odpisz
27 kwietnia 2011, 17:17
Z góry dzięki tak? Wracam po latach i nawet 1 punktu nie dostałem :/
Odpisz
27 kwietnia 2011, 17:14
LUDZIE Głupie to nie to samo co TRUDNE :/
Odpisz
23 listopada 2009, 18:12
gupie !
Odpisz
24 kwietnia 2009, 00:23
Steppenwolf 10:
1.Bierzemy linkę ze spadochronu,przywiązujemy je do słupów i czekamy na kolesia.
2.Bierzemy kask i siadamy na skuter.
3.Przeskakujemy wydmy spacją.(miń 8 wydm).
4.Bierzemy linkę,wchodzimy na wieżę,nakładamy hak.
5.Naciskamy dźwignię z tyłu pojazdu.
6.Bierzemy baterię słoneczną.
7.Idziemy pod laser,bierzemy baterię(odbity promień lasera zbije szybę bunkru).
8.Wchodzimy do bunkru.
9.Schodzimy po drabinie,bierzemy kabel i gaśnicę.
10.Wchodzimy na górę,idziemy do pokoju z małpą(na lewo).
11.Podchodzimy do laptopa w lewym dolnym rogu(otwiera się właz).
12.Przesuwamy regał po lewej(małpa wskoczy do pojemnika radioaktywnego) i szybko podchodzimy do pojemnika r. i spacja(Steppen wyrzuci małpę).
13. Bierzemy kasetę.
14.Idziemy dalej i bierzemy butle z tlenem.
15.Wracamy i schodzimy po drabinie na początku bunkru(tam gdzie była gaśnica).
16.Wkładamy kabel do tego połączenia rur na podłodze.
17.Bierzemy drugi koniec.
18.1C 2A 3B,i idziemy do windy.
19.Zjeżdżamy na dół,schodzimy z windy i rzucamy butle z tlenem.
20.Rzucamy tam gaśnice i uciekamy windą do góry.
21.Zjeżdżamy na dół i wchodzimy do dziury.
22.Wkładamy w magnetowid kasetę.
23.Go to Steppenwolf 11 :) POZDRO wszystkim fanom STEPPENWOLFA!!!
Odpisz
23 stycznia 2009, 21:06
przeszłam daję 5/5
Odpisz
31 października 2008, 16:35
O LOL JAK NIE SPOJRZALEM NA PEJDZER I TEN STATEK PRZEJECHAL TO MYSLALEM ZE SIE ZESRAM ZE STRACHU
Odpisz
12 września 2008, 20:10
nie lubie tej gry
Odpisz
16 maja 2008, 09:20
Najbardziej wkurzająca część i najbardziej zręcznościowa część .
Odpisz
22 stycznia 2008, 14:39
Mój sposób na jazdę na skuteże: trzymać strzałkę do góry i tylko dawać spacje.
Odpisz
28 grudnia 2007, 17:25
ok już wiem
Odpisz
28 grudnia 2007, 17:17
co trzeba zrobic na początku
Odpisz
28 grudnia 2007, 17:14
kto poda od poczatku instrukcje . Błagam . Z góry dziękuje
Odpisz
17 grudnia 2007, 15:52
przeszłem ,ta część była łatwa
Odpisz
28 listopada 2007, 19:41
Pszeszłam dla tych którzy się zabijają przy skuteże.spacją można skakać i nie końecznie trzeba omijac wszyskie wydmya jak ci co cie gonią już są prawie na tobie to trza przyspieszać strzałką w góre
Odpisz
18 listopada 2007, 16:36
przeszedłem ;)
Odpisz
18 listopada 2007, 10:01
przeszłam :) sterowanie tym skuterem jest strasznie trudne ale jakoś mi sie udało
Odpisz
5 listopada 2007, 10:19
jak już masz kasetę to wracasz do pierwszego pomieszczenia, schodzisz po drabinca; na środku podłaczasz kabel, podchodzisz do tej lodówki i podłaczasz 3 końce tego kabla w odpowiedniej kolejnosci(pisalem wcześniej); potem wracasz na gore, podchodzisz do kompa z systemem-spacja-idziesz dalej, bierzesz butlę z tlenem(niebieska)wchodzisz na podnośnik;opuszczasz sie na dół;podkładasz butlę z tlenem;używasz gasnice,szybko wracasz na gore, wybuch, no i na doł;i to juz koniec:)))
Odpisz
4 listopada 2007, 16:01
do pojemnika i podchodzimy to pojemnika i wciskamy SPACJA bierzemy kasetę i dalej nie wiem
Odpisz
4 listopada 2007, 16:00
TRZEBA PRZESUNAć REGAł I WTEDY MAłPA WSKOCZY. a te kable gdzie trzeba podłączyć???
Odpisz
4 listopada 2007, 13:37
musisz podejs do tego kompa w lewym dolnym rogu;spacja;otworzy sie taki właz, jak ta małpa wskoczy do pojemnika to podejs i spacja, to ja wyrzucisz....
Odpisz
3 listopada 2007, 14:35
hello może mi ktoś odpisać ;/ butoh pomóż ;]
Odpisz
2 listopada 2007, 21:36
ja ***e rzeczywiście zmienia
Odpisz
2 listopada 2007, 21:34
skuteże chyba xD
Odpisz
2 listopada 2007, 16:23
weszłam do bunkra i nie wiem co dalej jak unieszkodliwić tego potworka.Wzięłam gaśnicę kabel i butlę ale co teraz??
Odpisz
1 listopada 2007, 18:43
Łatwe!! przeszedłem; podpowiem tylko ze kable trzeba podłączyć w takiej kolejności: żółty, zielony, czerwony..
chyba najsłabsza z części, zważywszy na tą jazdę skuterem...pzdr
Odpisz
31 października 2007, 20:29
Wydaje mi się,że byś nie odpuścił dopóki byś nie przejechał ;]
Odpisz
31 października 2007, 15:14
przejechalem!!
potem trzeba zarzucić linę na metalowy słup, wejść na słup, umocować linę, właczyć podciągarkę; wziąść baterię słoneczną, która spadnie, podejść do wieżyczki i nacisnąć spację zeby podczerwień odbiła się od tafli baterii i rozwaliła tą szklaną bańkę, która jest wejściem do bunkru....tam jeszcze pochodziłem ale nie wiem co i jak....
Odpisz
31 października 2007, 15:09
TAKA SOBIE...
Odpisz
31 października 2007, 14:29
andzik - tez mnie to wkurza, nie przejechalem jeszcze bo albo mnie doganiaja albo sie rozbijam; strzalka do góry trzeba przyspieszac, ale jak jade za szybko to nie daje rady manewrowac:(
Odpisz