Harry Quantum

Gra Harry Quantum wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Harry Quantum wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 24160
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Hanecki

5 kwietnia 2012, 13:38

przeszedłem całe

Avatar JonathanR02

29 września 2013, 13:19

@Hanecki: To powiedz jak to zrobiłeś

Avatar JonathanR02

29 września 2013, 13:18

Dość głupia bo nie wiadomo co robić jak się do teleporrtuje do tych krain i informacje poniżej kończą się też

Avatar Jakub_cisak

26 stycznia 2012, 14:34

1.naciskamy na robota(dostajemy kartke)
2.naciskamy na kosz koło robota(odznaka)
3.naciskamy na kwiatek(odznaka)
4.naciskamy na dolnią pułke szawki po lewej
5.naciskamy na drzwi 2 razy (wychodzimy)
6.naciskamy na skrzynke(obok koryta)zabieramy młotek i pudełkopotem naciskamy na pudełko 2 razy(odznaka)
7.naciskamy na patyk (koło szopy)
8.naciskamy na młotek i na lampe na szopie (odznaka)
9.naciskamy na młotek i na obluzowaną deske koło drzwi do szopy
10.naciskamy na dziure w szopie(odznaka)
11.łonczymy pudełko (to szare z ekwipunku)z deską a potem deske z patykiem
12.idziemy do biura (naciskamy ofice po prawej stronie)
13.łonczymy latarke z robotem w biurze(odznaka)
14.łonczymy młotek z robotem (odznaka)
15.idziemy na pole (przez drzwi)
16.patyk z kolcami łaczymy z sianem
17. w kręgu umieszczamy latarke
18.robimy zadanie(trzeba znaleśćkreski z tętnem)mamy tylko 30 próp jedna podpowiedż jak edzie wysoki czyli 3,4,5 numer na blisko jest tetną
jka to przejdziemy statek sie rozbija
19 bierzemy łopate <koło szopy>
20 klikamy na łopate a potem na wode <koło szopy zdobywamy odznake>
21 klikamy na łopate i kawałem rozgrzanego metalu<metal koło statku>
22 kilkamy na łopate na której jest kawałek rozgrzanego metalu i łonczymy z lampą < lampa wisi koło szpy>
23 klikamy na lampe i dajemy kosmicie
24klikamy na pystą łopate i łónczymy z czaszką < czaszka koło statku
25 klikamy na łopate z czaszkom i łonczymy z wodą <woda koło szopy>wtedy przeńosimy się do biura i mamy czaszke niebieską
26 bierzemy płyte < płyta na skrzuniach>
27 wkladam płyte do takiej jagby wierzy
28 klikamy na niebieską czaskę i kładziemy na biały włoncznik < koło biurka>
29 wtedy nakrencamy wierze i trafiamy na takie teloper
30 klikamy dwa razy na wierze i zmnieną się rysunki sami zauwarzycie klikamy na rysunek powinien być rysunek szpitala
tam bierzemy takie białe z pod łużka dalej sam nie wiem prubowałem rużne teleporty a jeszcze jeśli chcemy wrucić klikamy na wierze <u góry po lewej>
sorka jeśli na robiłem dużo błendów jeśli doś jest nie jasne pisać

Avatar winiak123

14 września 2011, 18:29

1.naciskamy na robota(dostajemy kartke)
2.naciskamy na kosz koło robota(odznaka)
3.naciskamy na kwiatek(odznaka)
4.naciskamy na dolnią pułke szawki po lewej
5.naciskamy na drzwi 2 razy (wychodzimy)
6.naciskamy na skrzynke(obok koryta)zabieramy młotek i pudełkopotem naciskamy na pudełko 2 razy(odznaka)
7.naciskamy na patyk (koło szopy)
8.naciskamy na młotek i na lampe na szopie (odznaka)
9.naciskamy na młotek i na obluzowaną deske koło drzwi do szopy
10.naciskamy na dziure w szopie(odznaka)
11.łonczymy pudełko (to szare z ekwipunku)z deską a potem deske z patykiem
12.idziemy do biura (naciskamy ofice po prawej stronie)
13.łonczymy latarke z robotem w biurze(odznaka)
14.łonczymy młotek z robotem (odznaka)
15.idziemy na pole (przez drzwi)
16.patyk z kolcami łaczymy z sianem
17. w kręgu umieszczamy latarke
18.robimy zadanie(trzeba znaleśćkreski z tętnem)mamy tylko 30 próp jedna podpowiedż jak edzie wysoki czyli 3,4,5 numer na blisko jest tetną
jka to przejdziemy statek sie rozbija
19 bierzemy łopate <koło szopy>
20 klikamy na łopate a potem na wode <koło szopy zdobywamy odznake>
21 klikamy na łopate i kawałem rozgrzanego metalu<metal koło statku>
22 kilkamy na łopate na której jest kawałek rozgrzanego metalu i łonczymy z lampą < lampa wisi koło szpy>
23 klikamy na lampe i dajemy kosmicie
24klikamy na pystą łopate i łónczymy z czaszką < czaszka koło statku
25 klikamy na łopate z czaszkom i łonczymy z wodą <woda koło szopy>wtedy przeńosimy się do biura i mamy czaszke niebieską
26 bierzemy płyte < płyta na skrzuniach>
27 wkladam płyte do takiej jagby wierzy
28 klikamy na niebieską czaskę i kładziemy na biały włoncznik < koło biurka>
29 wtedy nakrencamy wierze i trafiamy na takie teloper
30 klikamy dwa razy na wierze i zmnieną się rysunki sami zauwarzycie klikamy na rysunek powinien być rysunek szpitala bierzemy ta karte z pod luzka potem klikamy na firane kolo tego pingwina mamy jego ubranie.
31idziemy do tego penguins garden klikamy na srodek tego ogrodka mamy odznake

Avatar patryk66pl

20 marca 2011, 16:27

fajna 4/5

Avatar kubanan

24 lutego 2011, 11:21

KOPIA ZEBY BYLO WYZEJ

1.naciskamy na robota(dostajemy kartke)
2.naciskamy na kosz koło robota(odznaka)
3.naciskamy na kwiatek(odznaka)
4.naciskamy na dolnią pułke szawki po lewej
5.naciskamy na drzwi 2 razy (wychodzimy)
6.naciskamy na skrzynke(obok koryta)zabieramy młotek i pudełkopotem naciskamy na pudełko 2 razy(odznaka)
7.naciskamy na patyk (koło szopy)
8.naciskamy na młotek i na lampe na szopie (odznaka)
9.naciskamy na młotek i na obluzowaną deske koło drzwi do szopy
10.naciskamy na dziure w szopie(odznaka)
11.łonczymy pudełko (to szare z ekwipunku)z deską a potem deske z patykiem
12.idziemy do biura (naciskamy ofice po prawej stronie)
13.łonczymy latarke z robotem w biurze(odznaka)
14.łonczymy młotek z robotem (odznaka)
15.idziemy na pole (przez drzwi)
16.patyk z kolcami łaczymy z sianem
17. w kręgu umieszczamy latarke
18.robimy zadanie(trzeba znaleśćkreski z tętnem)mamy tylko 30 próp jedna podpowiedż jak edzie wysoki czyli 3,4,5 numer na blisko jest tetną
jka to przejdziemy statek sie rozbija
19 bierzemy łopate <koło szopy>
20 klikamy na łopate a potem na wode <koło szopy zdobywamy odznake>
21 klikamy na łopate i kawałem rozgrzanego metalu<metal koło statku>
22 kilkamy na łopate na której jest kawałek rozgrzanego metalu i łonczymy z lampą < lampa wisi koło szpy>
23 klikamy na lampe i dajemy kosmicie
24klikamy na pystą łopate i łónczymy z czaszką < czaszka koło statku
25 klikamy na łopate z czaszkom i łonczymy z wodą <woda koło szopy>wtedy przeńosimy się do biura i mamy czaszke niebieską
26 bierzemy płyte < płyta na skrzuniach>
27 wkladam płyte do takiej jagby wierzy
28 klikamy na niebieską czaskę i kładziemy na biały włoncznik < koło biurka>
29 wtedy nakrencamy wierze i trafiamy na takie teloper
30 klikamy dwa razy na wierze i zmnieną się rysunki sami zauwarzycie klikamy na rysunek powinien być rysunek szpitala bierzemy ta karte z pod luzka potem klikamy na firane kolo tego pingwina mamy jego ubranie.
31idziemy do tego penguins garden klikamy na srodek tego ogrodka mamy odznake

Avatar
Konto usunięte

22 sierpnia 2010, 15:41

blad

30 klikamy dwa razy na wierze i zmnieną się rysunki sami zauwarzycie klikamy na rysunek powinien być rysunek szpitala bierzemy ta karte z pod luzka potem klikamy na firane kolo tego pingwina mamy jego ubranie.

31idziemy do tego penguins garden klikamy na srodek tego ogrodka mamy odznake

Avatar
Konto usunięte

22 sierpnia 2010, 15:39

30 klikamy dwa razy na wierze i zmnieną się rysunki sami zauwarzycie klikamy na rysunek powinien być rysunek szpitala bierzemy ta karte z pod luzka potem klikamy na firane kolo tego pingwina mamy jego ubranie.
31klikamy na srodek tego ogrodka mamy odznake

dalej to niewiem ;p

Avatar
Konto usunięte

22 sierpnia 2010, 15:16

KOPIA ZEBY BYLO WYZEJ

1.naciskamy na robota(dostajemy kartke)
2.naciskamy na kosz koło robota(odznaka)
3.naciskamy na kwiatek(odznaka)
4.naciskamy na dolnią pułke szawki po lewej
5.naciskamy na drzwi 2 razy (wychodzimy)
6.naciskamy na skrzynke(obok koryta)zabieramy młotek i pudełkopotem naciskamy na pudełko 2 razy(odznaka)
7.naciskamy na patyk (koło szopy)
8.naciskamy na młotek i na lampe na szopie (odznaka)
9.naciskamy na młotek i na obluzowaną deske koło drzwi do szopy
10.naciskamy na dziure w szopie(odznaka)
11.łonczymy pudełko (to szare z ekwipunku)z deską a potem deske z patykiem
12.idziemy do biura (naciskamy ofice po prawej stronie)
13.łonczymy latarke z robotem w biurze(odznaka)
14.łonczymy młotek z robotem (odznaka)
15.idziemy na pole (przez drzwi)
16.patyk z kolcami łaczymy z sianem
17. w kręgu umieszczamy latarke
18.robimy zadanie(trzeba znaleśćkreski z tętnem)mamy tylko 30 próp jedna podpowiedż jak edzie wysoki czyli 3,4,5 numer na blisko jest tetną
jka to przejdziemy statek sie rozbija
19 bierzemy łopate <koło szopy>
20 klikamy na łopate a potem na wode <koło szopy zdobywamy odznake>
21 klikamy na łopate i kawałem rozgrzanego metalu<metal koło statku>
22 kilkamy na łopate na której jest kawałek rozgrzanego metalu i łonczymy z lampą < lampa wisi koło szpy>
23 klikamy na lampe i dajemy kosmicie
24klikamy na pystą łopate i łónczymy z czaszką < czaszka koło statku
25 klikamy na łopate z czaszkom i łonczymy z wodą <woda koło szopy>wtedy przeńosimy się do biura i mamy czaszke niebieską
26 bierzemy płyte < płyta na skrzuniach>
27 wkladam płyte do takiej jagby wierzy
28 klikamy na niebieską czaskę i kładziemy na biały włoncznik < koło biurka>
29 wtedy nakrencamy wierze i trafiamy na takie teloper
30 klikamy dwa razy na wierze i zmnieną się rysunki sami zauwarzycie klikamy na rysunek powinien być rysunek szpitala
tam bierzemy takie białe z pod łużka dalej sam nie wiem prubowałem rużne teleporty a jeszcze jeśli chcemy wrucić klikamy na wierze <u góry po lewej>
sorka jeśli na robiłem dużo błendów jeśli doś jest nie jasne pisać

Avatar Cool159

22 sierpnia 2010, 14:19

takie sobie

Avatar marcin81

21 sierpnia 2010, 17:38

spoksik

Avatar RaSzer21

21 sierpnia 2010, 17:18

***ć to

Avatar RaSzer21

21 sierpnia 2010, 17:07

1.naciskamy na robota(dostajemy kartke)
2.naciskamy na kosz koło robota(odznaka)
3.naciskamy na kwiatek(odznaka)
4.naciskamy na dolnią pułke szawki po lewej
5.naciskamy na drzwi 2 razy (wychodzimy)
6.naciskamy na skrzynke(obok koryta)zabieramy młotek i pudełkopotem naciskamy na pudełko 2 razy(odznaka)
7.naciskamy na patyk (koło szopy)
8.naciskamy na młotek i na lampe na szopie (odznaka)
9.naciskamy na młotek i na obluzowaną deske koło drzwi do szopy
10.naciskamy na dziure w szopie(odznaka)
11.łonczymy pudełko (to szare z ekwipunku)z deską a potem deske z patykiem
12.idziemy do biura (naciskamy ofice po prawej stronie)
13.łonczymy latarke z robotem w biurze(odznaka)
14.łonczymy młotek z robotem (odznaka)
15.idziemy na pole (przez drzwi)
16.patyk z kolcami łaczymy z sianem
17. w kręgu umieszczamy latarke
18.robimy zadanie(trzeba znaleśćkreski z tętnem)mamy tylko 30 próp jedna podpowiedż jak edzie wysoki czyli 3,4,5 numer na blisko jest tetną
jka to przejdziemy statek sie rozbija
19 bierzemy łopate <koło szopy>
20 klikamy na łopate a potem na wode <koło szopy zdobywamy odznake>
21 klikamy na łopate i kawałem rozgrzanego metalu<metal koło statku>
22 kilkamy na łopate na której jest kawałek rozgrzanego metalu i łonczymy z lampą < lampa wisi koło szpy>
23 klikamy na lampe i dajemy kosmicie
24klikamy na pystą łopate i łónczymy z czaszką < czaszka koło statku
25 klikamy na łopate z czaszkom i łonczymy z wodą <woda koło szopy>wtedy przeńosimy się do biura i mamy czaszke niebieską
26 bierzemy płyte < płyta na skrzuniach>
27 wkladam płyte do takiej jagby wierzy
28 klikamy na niebieską czaskę i kładziemy na biały włoncznik < koło biurka>
29 wtedy nakrencamy wierze i trafiamy na takie teloper
30 klikamy dwa razy na wierze i zmnieną się rysunki sami zauwarzycie klikamy na rysunek powinien być rysunek szpitala
tam bierzemy takie białe z pod łużka dalej sam nie wiem prubowałem rużne teleporty a jeszcze jeśli chcemy wrucić klikamy na wierze <u góry po lewej>
sorka jeśli na robiłem dużo błendów jeśli doś jest nie jasne pisać

Avatar matig111

21 sierpnia 2010, 13:19

1.naciskamy na robota(dostajemy kartke)
2.naciskamy na kosz koło robota(odznaka)
3.naciskamy na kwiatek(odznaka)
4.naciskamy na dolnią pułke szawki po lewej
5.naciskamy na drzwi 2 razy (wychodzimy)
6.naciskamy na skrzynke(obok koryta)zabieramy młotek i pudełkopotem naciskamy na pudełko 2 razy(odznaka)
7.naciskamy na patyk (koło szopy)
8.naciskamy na młotek i na lampe na szopie (odznaka)
9.naciskamy na młotek i na obluzowaną deske koło drzwi do szopy
10.naciskamy na dziure w szopie(odznaka)
11.łonczymy pudełko (to szare z ekwipunku)z deską a potem deske z patykiem
12.idziemy do biura (naciskamy ofice po prawej stronie)
13.łonczymy latarke z robotem w biurze(odznaka)
14.łonczymy młotek z robotem (odznaka)
15.idziemy na pole (przez drzwi)
16.patyk z kolcami łaczymy z sianem
17. w kręgu umieszczamy latarke
18.robimy zadanie(trzeba znaleśćkreski z tętnem)mamy tylko 30 próp jedna podpowiedż jak edzie wysoki czyli 3,4,5 numer na blisko jest tetną
jka to przejdziemy statek sie rozbija
19 bierzemy łopate <koło szopy>
20 klikamy na łopate a potem na wode <koło szopy zdobywamy odznake>
21 klikamy na łopate i kawałem rozgrzanego metalu<metal koło statku>
22 kilkamy na łopate na której jest kawałek rozgrzanego metalu i łonczymy z lampą < lampa wisi koło szpy>
23 klikamy na lampe i dajemy kosmicie
24klikamy na pystą łopate i łónczymy z czaszką < czaszka koło statku
25 klikamy na łopate z czaszkom i łonczymy z wodą <woda koło szopy>wtedy przeńosimy się do biura i mamy czaszke niebieską
26 bierzemy płyte < płyta na skrzuniach>
27 wkladam płyte do takiej jagby wierzy
28 klikamy na niebieską czaskę i kładziemy na biały włoncznik < koło biurka>
29 wtedy nakrencamy wierze i trafiamy na takie teloper
30 klikamy dwa razy na wierze i zmnieną się rysunki sami zauwarzycie klikamy na rysunek powinien być rysunek szpitala
tam bierzemy takie białe z pod łużka dalej sam nie wiem prubowałem rużne teleporty a jeszcze jeśli chcemy wrucić klikamy na wierze <u góry po lewej>
sorka jeśli na robiłem dużo błendów jeśli doś jest nie jasne pisać

Avatar guren12

21 sierpnia 2010, 09:43

4/5

Avatar miko1891

21 sierpnia 2010, 08:25

1.naciskamy na robota(dostajemy kartke)
2.naciskamy na kosz koło robota(odznaka)
3.naciskamy na kwiatek(odznaka)
4.naciskamy na dolnią pułke szawki po lewej
5.naciskamy na drzwi 2 razy (wychodzimy)
6.naciskamy na skrzynke(obok koryta)zabieramy młotek i pudełkopotem naciskamy na pudełko 2 razy(odznaka)
7.naciskamy na patyk (koło szopy)
8.naciskamy na młotek i na lampe na szopie (odznaka)
9.naciskamy na młotek i na obluzowaną deske koło drzwi do szopy
10.naciskamy na dziure w szopie(odznaka)
11.łonczymy pudełko (to szare z ekwipunku)z deską a potem deske z patykiem
12.idziemy do biura (naciskamy ofice po prawej stronie)
13.łonczymy latarke z robotem w biurze(odznaka)
14.łonczymy młotek z robotem (odznaka)
15.idziemy na pole (przez drzwi)
16.patyk z kolcami łaczymy z sianem
17. w kręgu umieszczamy latarke
18.robimy zadanie(trzeba znaleśćkreski z tętnem)mamy tylko 30 próp
nie umiałem tego przejść więdz niewiem co dalej


niewiem co za ci#l wymyślił to trafianie tych kwadratów

Avatar jutia

20 sierpnia 2010, 15:32

Super gra 5/5 przeszłam całą najlepszy koniec :D

Avatar maximus2380

20 sierpnia 2010, 14:45

pisze żeby sie pochwalić nietwoja sprawa

Avatar jakubnowak98

20 sierpnia 2010, 14:22

Durniu, po co piszesz, skoro jest walktrough

Avatar scylla9

20 sierpnia 2010, 11:17

1.naciskamy na robota(dostajemy kartke)
2.naciskamy na kosz koło robota(odznaka)
3.naciskamy na kwiatek(odznaka)
4.naciskamy na dolnią pułke szawki po lewej
5.naciskamy na drzwi 2 razy (wychodzimy)
6.naciskamy na skrzynke(obok koryta)zabieramy młotek i pudełkopotem naciskamy na pudełko 2 razy(odznaka)
7.naciskamy na patyk (koło szopy)
8.naciskamy na młotek i na lampe na szopie (odznaka)
9.naciskamy na młotek i na obluzowaną deske koło drzwi do szopy
10.naciskamy na dziure w szopie(odznaka)
11.łonczymy pudełko (to szare z ekwipunku)z deską a potem deske z patykiem
12.idziemy do biura (naciskamy ofice po prawej stronie)
13.łonczymy latarke z robotem w biurze(odznaka)
14.łonczymy młotek z robotem (odznaka)
15.idziemy na pole (przez drzwi)
16.patyk z kolcami łaczymy z sianem
17. w kręgu umieszczamy latarke
18.robimy zadanie(trzeba znaleśćkreski z tętnem)mamy tylko 30 próp
nie umiałem tego przejść więdz niewiem co dalej


niewiem co za ci#l wymyślił to trafianie tych kwadratów

Avatar
Konto usunięte

20 sierpnia 2010, 11:05

5/5

Avatar HuHu21

19 sierpnia 2010, 20:37

fajna ale niewiem oco koman

Avatar HuHu21

19 sierpnia 2010, 20:36

fajna ale nie wiem oco chodzi

Avatar SLUgang

19 sierpnia 2010, 18:30

przeszlem cale nawet fajna ;)

Avatar arekmali3691

19 sierpnia 2010, 16:02

fajne

Avatar kacperziom

19 sierpnia 2010, 15:56

5/5

Avatar kacperziom

19 sierpnia 2010, 15:49

graj jest spoko

Avatar Rufus

19 sierpnia 2010, 15:46

kiktor ty sie lepeiej nie odzywaj bo nie umiesz przejść prostej gry np wspinaczka a napisałeś taki komentearz:glupie glupie i eszcze raz glupie 2/5 a tak napisałeś bo nie umiesz przejść najprostszej gry a c do gry 5/5

Avatar pitra000

19 sierpnia 2010, 12:18

0/5

Avatar scylla9

19 sierpnia 2010, 11:21

0/10

Avatar ninja13000

19 sierpnia 2010, 10:44

Sami jestescie glupi i nudni bo poprostu nie umiecie myslec . co do gry 5/5

Avatar sylwiaczekk

19 sierpnia 2010, 10:27

troche denne

Avatar maciek0000

19 sierpnia 2010, 10:18

Ta gra jest głupia

Avatar GORANEK

19 sierpnia 2010, 09:39

Nudne 2/5

Avatar kitor113

19 sierpnia 2010, 07:37

nie lubie gry takiego typu

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Pomóż prywatnemu detektywowi, który przy okazji jest lokalnym dziwakiem, rozwiązać tajemniczą zagadkę. Na swojej drodze spotkasz nie tylko ludzi i roboty, ale także kosmitów i przedziwną maszynę przenoszącą między wymiarami.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni