Submachine Zero

Zagrań: 78533
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Sirak

5 stycznia 2015, 11:34

Jak byłem mały (ok. 5-6 lat) to tak okropnie się tej gry bałem... I nadal mam koszmary.

Avatar zuziek314

2 lipca 2010, 19:51

krótkie i łatwe, na koniec z tym zielonym diamentem myslałam, ze może pogramy w simsy;)

Avatar Rocky2001

30 lipca 2012, 21:03

@zuziek314: Heh, nom ja sobie zagrałam jak przeszłam :D

Avatar maatius

19 czerwca 2012, 18:17

kto ma gg niech poda mi swój nr wiadomością

Avatar DOMINIK098

30 października 2010, 21:15

1. idz w lewo i wez ten bialy kamien ze swiecznika
2. wez ten maly zolty prostokacik z wnęki w kamykach
3. idz 2 razy w prrawo i z ziemi wez taki sami bialy kamien jak z palinika
4. idz w lewo i wloz kamyki do paszcz tych smokow
5. wejdz do srodka i zejdz w dol
6. zapal swiatlo zapalniczka idz w dol
7.idz w prawo i zpal swiatlo
8. teraz w dol i po lewej stronie nacisnij kamien w tej okiennicy
9. w gore, w lewo i przekrec raz ten kamien
10. w prawo, w dol, prwo, dol otworzylo sie jedno przejscie, trzbea tam wejsc i zaprac ten czerwony diamencik
11. wrocic do miejsca w ktorym znowu trzba przekrec raz kamyk
12. wracamy na dol i wchodzimy do kolejnego przejscaktore sie otworzylo i bierzemy diamencik.
13. wracamy na gore i ostatni raz przekrecamy kamien.
14. schodzimy na dol i z kolejnego przejscia bierzemy czerwony dimaencik i kamienna tablice, ktora lezy w rogu
15. idziemy w gore, lewo, w gore i 2 razy w prawo wkladamy tablice tam gdzie ruszaja sie te kratki i wchodzimy do srodka
16.po koleji wkladamy dimaenciki do otworow w kaminiach schodzimy w dol i naciskamy na zielony diament.


KONIEC

Avatar gabi2001

9 października 2010, 10:03

kto mi poradzi jak włączyć the sims 2 jeśli nie chce działać?

Avatar arekmali3691

2 września 2010, 15:35

instrukcja wiarygodna sam sprawdzilem i polecam

Avatar gabi2001

29 sierpnia 2010, 14:24

lina to nie kamień tylko pióro

Avatar lina696

11 sierpnia 2010, 12:49

1. idz w lewo i wez ten bialy kamien ze swiecznika
2. wez ten maly zolty prostokacik z wnęki w kamykach
3. idz 2 razy w prrawo i z ziemi wez taki sami bialy kamien jak z palinika
4. idz w lewo i wloz kamyki do paszcz tych smokow
5. wejdz do srodka i zejdz w dol
6. zapal swiatlo zapalniczka idz w dol
7.idz w prawo i zpal swiatlo
8. teraz w dol i po lewej stronie nacisnij kamien w tej okiennicy
9. w gore, w lewo i przekrec raz ten kamien
10. w prawo, w dol, prwo, dol otworzylo sie jedno przejscie, trzbea tam wejsc i zaprac ten czerwony diamencik
11. wrocic do miejsca w ktorym znowu trzba przekrec raz kamyk
12. wracamy na dol i wchodzimy do kolejnego przejscaktore sie otworzylo i bierzemy diamencik.
13. wracamy na gore i ostatni raz przekrecamy kamien.
14. schodzimy na dol i z kolejnego przejscia bierzemy czerwony dimaencik i kamienna tablice, ktora lezy w rogu
15. idziemy w gore, lewo, w gore i 2 razy w prawo wkladamy tablice tam gdzie ruszaja sie te kratki i wchodzimy do srodka
16.po koleji wkladamy dimaenciki do otworow w kaminiach schodzimy w dol i naciskamy na zielony diament.


KONIEC

Avatar
Konto usunięte

16 lutego 2010, 22:04

lol

Avatar robertos1324

18 października 2009, 12:33

1. idz w lewo i wez ten bialy kamien ze swiecznika
2. wez ten maly zolty prostokacik z wnęki w kamykach
3. idz 2 razy w prrawo i z ziemi wez taki sami bialy kamien jak z palinika
4. idz w lewo i wloz kamyki do paszcz tych smokow
5. wejdz do srodka i zejdz w dol
6. zapal swiatlo zapalniczka idz w dol
7.idz w prawo i zpal swiatlo
8. teraz w dol i po lewej stronie nacisnij kamien w tej okiennicy
9. w gore, w lewo i przekrec raz ten kamien
10. w prawo, w dol, prwo, dol otworzylo sie jedno przejscie, trzbea tam wejsc i zaprac ten czerwony diamencik
11. wrocic do miejsca w ktorym znowu trzba przekrec raz kamyk
12. wracamy na dol i wchodzimy do kolejnego przejscaktore sie otworzylo i bierzemy diamencik.
13. wracamy na gore i ostatni raz przekrecamy kamien.
14. schodzimy na dol i z kolejnego przejscia bierzemy czerwony dimaencik i kamienna tablice, ktora lezy w rogu
15. idziemy w gore, lewo, w gore i 2 razy w prawo wkladamy tablice tam gdzie ruszaja sie te kratki i wchodzimy do srodka
16.po koleji wkladamy dimaenciki do otworow w kaminiach schodzimy w dol i naciskamy na zielony diament.


KONIEC

Avatar niuuunia32

27 września 2009, 12:35

fajne xD 4/5

Avatar majkis

27 sierpnia 2009, 23:29

1. idz w lewo i wez ten bialy kamien ze swiecznika
2. wez ten maly zolty prostokacik z wnęki w kamykach
3. idz 2 razy w prrawo i z ziemi wez taki sami bialy kamien jak z palinika
4. idz w lewo i wloz kamyki do paszcz tych smokow
5. wejdz do srodka i zejdz w dol
6. zapal swiatlo zapalniczka idz w dol
7.idz w prawo i zpal swiatlo
8. teraz w dol i po lewej stronie nacisnij kamien w tej okiennicy
9. w gore, w lewo i przekrec raz ten kamien
10. w prawo, w dol, prwo, dol otworzylo sie jedno przejscie, trzbea tam wejsc i zaprac ten czerwony diamencik
11. wrocic do miejsca w ktorym znowu trzba przekrec raz kamyk
12. wracamy na dol i wchodzimy do kolejnego przejscaktore sie otworzylo i bierzemy diamencik.
13. wracamy na gore i ostatni raz przekrecamy kamien.
14. schodzimy na dol i z kolejnego przejscia bierzemy czerwony dimaencik i kamienna tablice, ktora lezy w rogu
15. idziemy w gore, lewo, w gore i 2 razy w prawo wkladamy tablice tam gdzie ruszaja sie te kratki i wchodzimy do srodka
16.po koleji wkladamy dimaenciki do otworow w kaminiach schodzimy w dol i naciskamy na zielony diament.


KONIEC

Avatar
Konto usunięte

25 lipca 2009, 15:32

To nie diament, to kryształ

Avatar Ewusia1106

31 maja 2009, 21:54

KOPIA ŻEBU NIE LECIEĆ TAK DALEKO...
1 bierzecie cos w krztałcie jezykow po lewo i po prawo. 2 bierzecie zapalnicke ktora jest o gory ekranu po prawej stronie. 3 doczepiacie jezyki smokom i krecicie tym czyms na drzwiach. 4 zchodzisz w doł w tym pomieszczeniu i zapalasz po drodze lampy.5 wchodzisz w pierwsze dzwi po lewo. 6 schodzisz w doł i przekładasz w dół dzwignie po prawo. 7 nastepnie wchodzisz do gory gdzie kolce juz nie dzialają i wchodzisz do pomieszczenia po prawej. 8 klikasz na szesciokat. 9 wychodzisz z pomieszczenia schodzisz w dol, w prawo, w dol i wchodzisz do jednego z pomieszczen i zabierasz czerwony kamyczek. 10 wracasz i zmieniasz znak na posagu i robisz to co przedtem. 11 w pomieszczeniu po prawo znajduje sie kamienna płyta, wez ja. 12 wracasz sie do rozwidlenia 2 dróg i wchodzisz do pomieszczenia po prawo.13 kamienna płyte połóż na miejscu 2 dolnych kolcy. 14 wejdź do pomieszczenia klikajac na zakrywajaca kolce płyte. 15 uluz czerwone kamienie w własciwych miejscach zaczynajac od góry. 16 zejdź w doł i kliknij na zielony diament. koniec xD

Avatar Pulse

31 maja 2009, 18:23

xD przeszlem ;p 3/5 codo gry...

Avatar Pulse

31 maja 2009, 18:20

niewiem gdzie ta kamienna plyta

Avatar adro11

31 maja 2009, 11:51

KOPIA ŻEBU NIE LECIEĆ TAK DALEKO...
1 bierzecie cos w krztałcie jezykow po lewo i po prawo. 2 bierzecie zapalnicke ktora jest o gory ekranu po prawej stronie. 3 doczepiacie jezyki smokom i krecicie tym czyms na drzwiach. 4 zchodzisz w doł w tym pomieszczeniu i zapalasz po drodze lampy.5 wchodzisz w pierwsze dzwi po lewo. 6 schodzisz w doł i przekładasz w dół dzwignie po prawo. 7 nastepnie wchodzisz do gory gdzie kolce juz nie dzialają i wchodzisz do pomieszczenia po prawej. 8 klikasz na szesciokat. 9 wychodzisz z pomieszczenia schodzisz w dol, w prawo, w dol i wchodzisz do jednego z pomieszczen i zabierasz czerwony kamyczek. 10 wracasz i zmieniasz znak na posagu i robisz to co przedtem. 11 w pomieszczeniu po prawo znajduje sie kamienna płyta, wez ja. 12 wracasz sie do rozwidlenia 2 dróg i wchodzisz do pomieszczenia po prawo.13 kamienna płyte połóż na miejscu 2 dolnych kolcy. 14 wejdź do pomieszczenia klikajac na zakrywajaca kolce płyte. 15 uluz czerwone kamienie w własciwych miejscach zaczynajac od góry. 16 zejdź w doł i kliknij na zielony diament. koniec xD

Avatar siema

8 lutego 2009, 19:40

głupia

Avatar ania96

25 grudnia 2008, 14:13

KOPIA ŻEBU NIE LECIEĆ TAK DALEKO...
1 bierzecie cos w krztałcie jezykow po lewo i po prawo. 2 bierzecie zapalnicke ktora jest o gory ekranu po prawej stronie. 3 doczepiacie jezyki smokom i krecicie tym czyms na drzwiach. 4 zchodzisz w doł w tym pomieszczeniu i zapalasz po drodze lampy.5 wchodzisz w pierwsze dzwi po lewo. 6 schodzisz w doł i przekładasz w dół dzwignie po prawo. 7 nastepnie wchodzisz do gory gdzie kolce juz nie dzialają i wchodzisz do pomieszczenia po prawej. 8 klikasz na szesciokat. 9 wychodzisz z pomieszczenia schodzisz w dol, w prawo, w dol i wchodzisz do jednego z pomieszczen i zabierasz czerwony kamyczek. 10 wracasz i zmieniasz znak na posagu i robisz to co przedtem. 11 w pomieszczeniu po prawo znajduje sie kamienna płyta, wez ja. 12 wracasz sie do rozwidlenia 2 dróg i wchodzisz do pomieszczenia po prawo.13 kamienna płyte połóż na miejscu 2 dolnych kolcy. 14 wejdź do pomieszczenia klikajac na zakrywajaca kolce płyte. 15 uluz czerwone kamienie w własciwych miejscach zaczynajac od góry. 16 zejdź w doł i kliknij na zielony diament. koniec xD

Avatar marol

17 września 2008, 20:26

przeszedłem

Avatar kondziu1

17 lipca 2008, 14:40

nie lubie takich gier

Avatar kiwika

18 kwietnia 2008, 15:40

moge powiedziec jak to wygrac.1 bierzecie cos w krztałcie jezykow po lewo i po prawo. 2 bierzecie zapalnicke ktora jest o gory ekranu po prawej stronie. 3 doczepiacie jezyki smokom i krecicie tym czyms na drzwiach. 4 zchodzisz w doł w tym pomieszczeniu i zapalasz po drodze lampy.5 wchodzisz w pierwsze dzwi po lewo. 6 schodzisz w doł i przekładasz w dół dzwignie po prawo. 7 nastepnie wchodzisz do gory gdzie kolce juz nie dzialają i wchodzisz do pomieszczenia po prawej. 8 klikasz na szesciokat. 9 wychodzisz z pomieszczenia schodzisz w dol, w prawo, w dol i wchodzisz do jednego z pomieszczen i zabierasz czerwony kamyczek. 10 wracasz i zmieniasz znak na posagu i robisz to co przedtem. 11 w pomieszczeniu po prawo znajduje sie kamienna płyta, wez ja. 12 wracasz sie do rozwidlenia 2 dróg i wchodzisz do pomieszczenia po prawo.13 kamienna płyte połóż na miejscu 2 dolnych kolcy. 14 wejdź do pomieszczenia klikajac na zakrywajaca kolce płyte. 15 uluz czerwone kamienie w własciwych miejscach zaczynajac od góry. 16 zejdź w doł i kliknij na zielony diament. koniec xD

Avatar adrian5

4 grudnia 2007, 12:30

gdzie są lampy?

Avatar Patrykoll

30 listopada 2007, 13:04

Głupia gierka ;/ **** to ;)

Avatar
Konto usunięte

21 października 2007, 14:30

Świetna gierka ale bardzo kruciutka ;P

Avatar Rysiek

6 października 2007, 14:31

Powalone !!

Avatar fableh

2 października 2007, 21:35

Strasznie krótkie!!! Ale ujdzie 3

Avatar ben10

2 października 2007, 18:36

siema fajna gierka ale dam na 4;)

Avatar
Konto usunięte

1 października 2007, 20:34

w sumie to bylo to banalne nie liczac tego, z enie zauwazylam na poczatku tej lampy ;p

Avatar
Konto usunięte

1 października 2007, 20:22

juz wiem bez laaski ....;|

Avatar
Konto usunięte

1 października 2007, 20:19

ale ludzie sobie pomagaja...
wybacz, ze nie jestem takim geniuszem ja ty ;|
.....bez komentarza lolo

Avatar xp12345

1 października 2007, 20:04

nie wiem co zrobić po zebraniu kamychk

Avatar Sophie95

1 października 2007, 19:28

to cheba jest gra typu mysl logicznie a nie znajdz podpowiedzi w komentach...

Avatar
Konto usunięte

1 października 2007, 18:02

nie wiem, gdzie są te lampy ;/

Avatar dj_rydzyk

1 października 2007, 17:48

jeszcze jedno sprostowanie 11 w pomieszczeniu po ,,lewo'' znajduje sie kamienna płyta, wez ja.

Avatar dj_rydzyk

1 października 2007, 17:47

poprawka pkt. 7 nastepnie wchodzisz do gory gdzie kolce juz nie dzialają i wchodzisz do pomieszczenia po lewej.

Avatar dj_rydzyk

1 października 2007, 17:46

moge powiedziec jak to wygrac.1 bierzecie cos w krztałcie jezykow po lewo i po prawo. 2 bierzecie zapalnicke ktora jest o gory ekranu po prawej stronie. 3 doczepiacie jezyki smokom i krecicie tym czyms na drzwiach. 4 zchodzisz w doł w tym pomieszczeniu i zapalasz po drodze lampy.5 wchodzisz w pierwsze dzwi po lewo. 6 schodzisz w doł i przekładasz w dół dzwignie po prawo. 7 nastepnie wchodzisz do gory gdzie kolce juz nie dzialają i wchodzisz do pomieszczenia po prawej. 8 klikasz na szesciokat. 9 wychodzisz z pomieszczenia schodzisz w dol, w prawo, w dol i wchodzisz do jednego z pomieszczen i zabierasz czerwony kamyczek. 10 wracasz i zmieniasz znak na posagu i robisz to co przedtem. 11 w pomieszczeniu po prawo znajduje sie kamienna płyta, wez ja. 12 wracasz sie do rozwidlenia 2 dróg i wchodzisz do pomieszczenia po prawo.13 kamienna płyte połóż na miejscu 2 dolnych kolcy. 14 wejdź do pomieszczenia klikajac na zakrywajaca kolce płyte. 15 uluz czerwone kamienie w własciwych miejscach zaczynajac od góry. 16 zejdź w doł i kliknij na zielony diament. koniec xD

Avatar zizol111

1 października 2007, 09:18

fajne, ja uwielbiam submachines, ale to jest wyjatkowo krótkie i łatwe, dalsze czesci sa o wiele lepsze, daje maxa

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Gra, w której musisz znaleźć potrzebne przedmioty i odpowiednio ich użyć. W tej części gry zmierzysz się ze starożytnymi zagadkami.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier