Plemnior zniszczenia

Zagrań: 23099
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar macius2007

29 lipca 2015, 16:59

a co to jest ten plemnior ?

Avatar lewandzik

23 października 2014, 21:00

z ta grafika

Avatar Tomek715200

28 lipca 2014, 15:21

Nie wiem co ten twórca palił robiąc tę grę ale to chyba nie był papieros XD

Avatar koxxx048

25 marca 2014, 19:04

gra fajna ale autor musial byc rąbnięty

Avatar erykhim44

9 września 2013, 16:13

autor jest za bardzo...
dokończ sam

Avatar Wiktorex

19 grudnia 2013, 19:35

@erykhim44: Naćpany xD

Avatar drd225

11 stycznia 2014, 22:16

@erykhim44: zboczony

Avatar Maciek22211

11 grudnia 2013, 20:02

fajna zmieści się do ULU

Avatar Tivolt5

10 grudnia 2013, 15:07

fajna gierka hehe

Avatar qwertyuiopasd

27 października 2013, 12:56

nawet fajne

Avatar
Konto usunięte

8 października 2013, 15:17

Mam tylko jedno do powiedzenia a konkretnie: IksDe :D

Avatar mikus43

6 października 2013, 14:31

WTF Plemnik ZNISZCZENIA? WooW xDe :D

Avatar kacper057

26 września 2013, 13:54

Kto ma tak porąbane w głowie że by robić gre, w której lata sie na penisie?
fabuła 0/5 grywalność 4/5:D

Avatar ninja618

28 września 2013, 17:11

@kacper057: To nie penis to plemnik :D

Avatar kacper057

1 października 2013, 14:41

@ninja618: Jeden chu. :D

Avatar ninja618

1 października 2013, 14:56

@kacper057: A nie nie plemnik jest biały :D

Avatar kacper057

1 października 2013, 14:58

@ninja618: :D

Avatar Jeloww

1 października 2013, 11:30

Mi sie podoba, jak sie nudzi pogram chętnie 5/5 i [[ MAJA I GUCIO CZEKAJA NA PLEMNIORA :)]]

Avatar Suszi1243

28 września 2013, 19:18

taka sobie 3/5

Avatar megawatek

27 września 2013, 16:02

bez komentarza

Avatar herbatnik

30 lipca 2013, 22:14

ej no co to jest ;(

Avatar
Konto usunięte

21 lipca 2013, 15:19

ciekawe by było gdy by zrobili o tym film :)

Avatar herbatnik

13 lipca 2013, 19:20

a co to jest ?? XD

Avatar Mnichu444

10 lipca 2013, 11:55

fajna gra :D

Avatar feniks100

2 lipca 2013, 20:38

Co kierowało twórcami tej gry?
Co oni ćpali?
Czy oni byli normalini?
Może stwierdzono u nich Choroby umysłu?

Avatar
mareczkis

5 lipca 2013, 12:53

@feniks100: Mi się wydaje że twórcy tej gry są poprostu zabawowi.

Avatar bartek553

24 czerwca 2013, 16:50

Autor Się za bardzo naćpał

Avatar mrklorens

21 czerwca 2013, 19:35

co twórca brał?

Avatar patran

24 czerwca 2013, 13:41

@mrklorens: on wciągał apap :)

Avatar mrklorens

24 czerwca 2013, 14:27

@patran: to muszę to sprawdzić

Avatar patran

24 czerwca 2013, 14:01

autor za duzo wciagal i stworzyl chora gre

Avatar Griszka

23 czerwca 2013, 22:53

...bo marzeniem każdego jest zostac jeźdźcem apokalipsy na nakoksowanym plemniku.

Avatar Dreik

22 czerwca 2013, 15:29

Co to ma być ... W taką grę się nie opłaca grać 1/5

Avatar SpaceMarine1990

21 czerwca 2013, 16:26

Ja chce mieć towar autora tej gry!

Avatar elljocik

21 czerwca 2013, 11:25

zarombista gierka na nudy :) daje 5/5

Avatar eniek2

20 czerwca 2013, 19:03

gwiazdy to plemniki według tej gry

Avatar chomikwacek

20 czerwca 2013, 15:29

fajna :P ale może być troche trudniejsza :P i daje o tak gra 4/5

Avatar chomikwacek

20 czerwca 2013, 15:21

zobacze sb jaka to gra :P
placekk!!

Avatar pansmietanka2

19 czerwca 2013, 16:30

nawet fajna 3/5

Avatar McSkorpius

18 czerwca 2013, 20:10

jakiś zboczeniec!

Avatar stefek123456

18 czerwca 2013, 14:35

Co autor tej gry jarał przed jej stworzeniem? NIGDY NIKT SIĘ NIE DOWIE ;D

Avatar kamilopl1

Edytowano - 18 czerwca 2013, 18:37

@stefek123456: Autorzy* Jest ich dwóch.

Avatar
Konto usunięte

18 czerwca 2013, 18:41

@stefek123456: Halucynacja hemoglobina taka sytuacja... A tak na poważnie to chyba LSD

Avatar Shauni

18 czerwca 2013, 18:07

i'm swimmin' around in a vagina, I'm swimmin' around in a vagina. I trie to make a princess.

Avatar kitty27

18 czerwca 2013, 17:58

it's my liked game

Avatar jaksus3

18 czerwca 2013, 17:37

spoko mogłem jo włonczyc przed naładowaniem

Avatar Griszka

18 czerwca 2013, 17:01

co? o.o

Avatar Oliweczkaa

18 czerwca 2013, 16:57

Nie wiem co ćpasz, ale zmień dilera..

Avatar Inferno

18 czerwca 2013, 16:05

WTF? nie robił tego na trzeźwo 4/5

Avatar Morlun

18 czerwca 2013, 15:27

Ech. Pro gierka, nie ma co 5/5. :D

Avatar agusia9130

18 czerwca 2013, 14:26

Śmieszna. xD Oj dam 5/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Nie pytajcie, co kierowało twórcą tej gry... Latamy na gigantycznym plemniku, zabijamy ludzi niezniszczalną witką i strącamy bojowe samoloty z rakietami. Brzmi nieźle, prawda? Przekonajcie się sami, że ta gra potrafi wciągnąć jak najgłębsze bagno.

Sterowanie

Strzałki

Podobne gry

Hity z naszych gier