Bart Simpson w pułapce 2

Gra Bart Simpson w pułapce 2 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Bart Simpson w pułapce 2 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 29401
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar agunia2005

10 lutego 2016, 19:18

Jezu ;-; Dla "niewiedzących" Inkagames specjalnie nazywa Jigsawa "Pigsawem", aby nie mieć kłopotów z kradzieżą praw autorskich...No, wiecie, sprawy sądowe itp...Raczej szczerze wątpię, że "średnio prosperująca" firma miała by kasę na ciągłe rozprawy w sądzie pod kątem kradzieży praw autorskich twórców filmu "Piła"... ;-;

Avatar natiiiiiiiiiii

8 sierpnia 2018, 17:27

@agunia2005: Dokładnie.

Avatar superbartek

16 maja 2013, 14:38

1.gadamy z telewizorem opcja 3
2.wychodzimy z pokoju bierzemy młotek
3.gadamy z milhouse opcja 2
4.idziemy w prawo gadamy z doktorem opcja 2 bierzemy maszynę za doktorem wychodzimy
5.gadamy z willy opcja 2 później naciskamy na willego maszynę
6.bierzemy krzak tabletkę i proce w lewym rogu
7.idziemy w prawo kładziemy krzaka na XIKS połączamy proce i tabletkę
8.bierzemy trampolinę
9.idziemy w lewo
10.kładziemy trampolinę koło drabiny
11.trampolina znika
12.bierzemy drabinę
13.kładziemy drabinę koło grabi
14 wchodzimy na drabinę bierzemy grabie
15.schodzimy z drabiny bierzemy ją
16 idziemy koło pączka
17 stawiamy drabinę pod pączkiem
18.wchodzimy na drabinę
19.dajemy grabie na pączka zchodzimy idziemy w prawo
20.chowamy się za krzakiem puszczamy pączka na dinozarła
21.gdy się odwróci szczelamy proce w jego psyk
22.bierzemy kartkę
23.bierzemy nitkę w prawym lewym rogu
24.idziemy w lewo
25.bierzemy okulary i hak
26.młotek dajemy na rampę
27.okulary na kartkę wpisujemy z kartki numer na drzwi z metalu
28.idziemy do milhouse
29.dajemu mu okulary a on daje nam kułka i bierzemy mu okulary

Avatar mariunio6

20 stycznia 2016, 14:37

@superbartek: kiedy dalsze rady

Avatar Finit13

20 marca 2014, 16:35

dZIwna

Avatar kuba20041

20 maja 2013, 17:51

jak się zakłada buty

Avatar Lana_Del_Rey

19 stycznia 2014, 13:19

@kuba20041: W pokoju z przepaścią dajesz lianę na uchwyt na suficie wchodzisz po niej i dopiero zakładasz buty przeciągając je na Barta :)

Avatar faustyna222

22 grudnia 2013, 14:12

głupia gra

Avatar JonathanR02

29 września 2013, 16:39

Czego to takie głupie

Avatar pioziom7

8 lipca 2013, 10:49

16. Idziemy do pokoju z którego wzięliśmy maszynę, gadamy z naukowcem i dajemy mu kota i mamy jetpack.
17. Idziemy do pokoju za woźnym i latamy , aby ominąć osy.
18. Przechodzimy do pokoju obok idziemy do pokoju dyrka, zabieramy ładowarkę i sprzedajemy mu ją po krótkiej rozmowie.
19. Zabieramy pilę, to metalowe koło i kupujemy balonik :3
20. Wracamy do pokoju z osami i przebijamy przy nich balonik gwoździem z podłogi, zabieramy banana.
21. Idziemy do pokoju z Meduzą i zabieramy jej okulary przy użyciu haczyka, nitki i przeciętych grabi.
22. Zakładamy je i zwracamy na siebie uwagę Meduzy, szybko prowadzimy ją do pokoju z lustrem. Zabieramy lustro wracamy do poprzedniego pokoju i na krzyżyku kładziemy lustro.
23. Zabieramy skamieniałą kreaturę i wracamy do pokoju z którego przed chwilą uciekaliśmy. Zabieramy z niego wszystko co się da x-x (pędzel, lianę i buty).
24. Wieszamy lianę na złotych kółkach, zakładamy buty, odczepiamy lianę, przechodzimy na drugą stronę, przyczepiamy linę do drugiego pręta, schodzimy na dół i ciągniemy za wajchę.
25. Pod ekranem kładziemy dziurę, przyciskamy fioletowy guzik, wychodzimy za narysowaną linię i przykrywamy stwora metalowym kołem z asortymentu.
26. Klikamy na tabelkę w telewizorze i kierujemy Barta na kolejne numerki - 6 1 2 9 2 6 8 9 2 2 8 2 9 6 4 3 2 :c
27. Idziemy do kolejnego pokoju i zmyślnie omijamy mężczyzn, następnie ciągniemy za wajchę i przechodzimy dalej.
28. bierzemy puszkę z farbą. Na czerwonym polu stawiamy Meduzę. I przechodzimy przez otwierające się drzwi.
29. Na znaku X kładziemy banana i zyskujemy jego skórę oraz małpę.
30. Moczymy pędzel w farbie i malujemy nim skórkę. Kładziemy małpę na oknie.
31. Wracamy się do pokoju z Meduzą, idziemy w dół, a następnie w prawo.
32. Rzucamy skórkę na ziemie i................................................
KOŃCZYMY GRĘ :)

Avatar pioziom7

8 lipca 2013, 10:47

12. Haczyk łączymy z liną a okulary z kartką mamy KOD XD
13. Cofamy się do poprzedniego pokoju i wpisujemy kod z kartki do drzwi .
14. Idziemy do fioletowo-włosego chłopaka dajemy mu okulary a on w zamian daje nam kółka do deskorolki, które od razu z nią łączmy.
15. Idziemy do sali gimnastycznej, wbijamy młotkiem luźnego gwoździa w rampie i robimy trick na desce, żeby złapać kota.

Avatar pioziom7

8 lipca 2013, 10:31

1.gadamy z telewizorem opcja 3
2.wychodzimy z pokoju bierzemy młotek
3.gadamy z milhouse opcja 2
4.idziemy w prawo gadamy z doktorem opcja 2 bierzemy maszynę za doktorem wychodzimy
5.gadamy z willy opcja 2 później naciskamy na willego maszynę
6.bierzemy krzak tabletkę i proce w lewym rogu
7.idziemy w prawo kładziemy krzaka na XIKS połączamy proce i tabletkę
8.bierzemy trampolinę
9.idziemy w lewo
10.kładziemy trampolinę koło drabiny
11.trampolina znika
12.bierzemy drabinę
13.kładziemy drabinę koło grabi
14 wchodzimy na drabinę bierzemy grabie
15.schodzimy z drabiny bierzemy ją
16 idziemy koło pączka
17 stawiamy drabinę pod pączkiem
18.wchodzimy na drabinę
19.dajemy grabie na pączka zchodzimy idziemy w prawo
20.chowamy się za krzakiem puszczamy pączka na dinozarła
21.gdy się odwróci szczelamy proce w jego psyk
22.bierzemy kartkę
23.bierzemy nitkę w prawym lewym rogu
24.idziemy w lewo
25.bierzemy okulary i hak
26.młotek dajemy na rampę
27.okulary na kartkę wpisujemy z kartki numer na drzwi z metalu
28.idziemy do milhouse
29.dajemu mu okulary a on daje nam kułka i bierzemy mu okulary

Avatar sabina1051

25 maja 2013, 14:21

@Kacpex5: 16. Idziemy do pokoju z którego wzięliśmy maszynę, gadamy z naukowcem i dajemy mu kota i mamy jetpack.
17. Idziemy do pokoju za woźnym i latamy , aby ominąć osy.
18. Przechodzimy do pokoju obok idziemy do pokoju dyrka, zabieramy ładowarkę i sprzedajemy mu ją po krótkiej rozmowie.
19. Zabieramy pilę, to metalowe koło i kupujemy balonik :3
20. Wracamy do pokoju z osami i przebijamy przy nich balonik gwoździem z podłogi, zabieramy banana.
21. Idziemy do pokoju z Meduzą i zabieramy jej okulary przy użyciu haczyka, nitki i przeciętych grabi.
22. Zakładamy je i zwracamy na siebie uwagę Meduzy, szybko prowadzimy ją do pokoju z lustrem. Zabieramy lustro wracamy do poprzedniego pokoju i na krzyżyku kładziemy lustro.
23. Zabieramy skamieniałą kreaturę i wracamy do pokoju z którego przed chwilą uciekaliśmy. Zabieramy z niego wszystko co się da x-x (pędzel, lianę i buty).
24. Wieszamy lianę na złotych kółkach, zakładamy buty, odczepiamy lianę, przechodzimy na drugą stronę, przyczepiamy linę do drugiego pręta, schodzimy na dół i ciągniemy za wajchę.
25. Pod ekranem kładziemy dziurę, przyciskamy fioletowy guzik, wychodzimy za narysowaną linię i przykrywamy stwora metalowym kołem z asortymentu.
26. Klikamy na tabelkę w telewizorze i kierujemy Barta na kolejne numerki - 6 1 2 9 2 6 8 9 2 2 8 2 9 6 4 3 2 :c
27. Idziemy do kolejnego pokoju i zmyślnie omijamy mężczyzn, następnie ciągniemy za wajchę i przechodzimy dalej.
28. bierzemy puszkę z farbą. Na czerwonym polu stawiamy Meduzę. I przechodzimy przez otwierające się drzwi.
29. Na znaku X kładziemy banana i zyskujemy jego skórę oraz małpę.
30. Moczymy pędzel w farbie i malujemy nim skórkę. Kładziemy małpę na oknie.
31. Wracamy się do pokoju z Meduzą, idziemy w dół, a następnie w prawo.
32. Rzucamy skórkę na ziemie i................................................
KOŃCZYMY GRĘ :)

Avatar AszaSi

14 maja 2013, 17:56

Przeszłam choć było ciężko jak macie jakieś pytania to chętnie na nie odpowiem :)

Avatar michal3ku

15 maja 2013, 13:23

@AszaSi: taaak.... to daj screena!

Avatar Kacpex5

15 maja 2013, 17:21

@AszaSi: haha oczywiście

Avatar AszaSi

16 maja 2013, 17:37

@Kacpex5: 16. Idziemy do pokoju z którego wzięliśmy maszynę, gadamy z naukowcem i dajemy mu kota i mamy jetpack.
17. Idziemy do pokoju za woźnym i latamy , aby ominąć osy.
18. Przechodzimy do pokoju obok idziemy do pokoju dyrka, zabieramy ładowarkę i sprzedajemy mu ją po krótkiej rozmowie.
19. Zabieramy pilę, to metalowe koło i kupujemy balonik :3
20. Wracamy do pokoju z osami i przebijamy przy nich balonik gwoździem z podłogi, zabieramy banana.
21. Idziemy do pokoju z Meduzą i zabieramy jej okulary przy użyciu haczyka, nitki i przeciętych grabi.
22. Zakładamy je i zwracamy na siebie uwagę Meduzy, szybko prowadzimy ją do pokoju z lustrem. Zabieramy lustro wracamy do poprzedniego pokoju i na krzyżyku kładziemy lustro.
23. Zabieramy skamieniałą kreaturę i wracamy do pokoju z którego przed chwilą uciekaliśmy. Zabieramy z niego wszystko co się da x-x (pędzel, lianę i buty).
24. Wieszamy lianę na złotych kółkach, zakładamy buty, odczepiamy lianę, przechodzimy na drugą stronę, przyczepiamy linę do drugiego pręta, schodzimy na dół i ciągniemy za wajchę.
25. Pod ekranem kładziemy dziurę, przyciskamy fioletowy guzik, wychodzimy za narysowaną linię i przykrywamy stwora metalowym kołem z asortymentu.
26. Klikamy na tabelkę w telewizorze i kierujemy Barta na kolejne numerki - 6 1 2 9 2 6 8 9 2 2 8 2 9 6 4 3 2 :c
27. Idziemy do kolejnego pokoju i zmyślnie omijamy mężczyzn, następnie ciągniemy za wajchę i przechodzimy dalej.
28. bierzemy puszkę z farbą. Na czerwonym polu stawiamy Meduzę. I przechodzimy przez otwierające się drzwi.
29. Na znaku X kładziemy banana i zyskujemy jego skórę oraz małpę.
30. Moczymy pędzel w farbie i malujemy nim skórkę. Kładziemy małpę na oknie.
31. Wracamy się do pokoju z Meduzą, idziemy w dół, a następnie w prawo.
32. Rzucamy skórkę na ziemie i................................................
KOŃCZYMY GRĘ :)

Używałeś to kciuk do góry :3

Avatar Kacpex5

16 maja 2013, 21:46

@AszaSi: tylko że przeszłem gre

Avatar AszaSi

16 maja 2013, 17:37

@Kacpex5: 1. Gadamy i Wychodzimy z klasy :)
2. Zabieramy młotek i gadamy z tym kolesiem .
3.Idziemy do pokoju za nim i zabieramy maszynę.
4. Wracamy do korytarza i idziemy w dół.
5. Bierzemy nitkę z lewego boku i rozmawiamy i dajemy maszynę woźnemu.
6. Bierzemy procę , krzak i tabletkę idziemy w prawo i bierzemy trampolinę.
7. Cofamy się, aby pod drabiną położyć trampolinę na której stajemy.
8. Skaczemy na trampolinie i zabieramy drabinę, po grabiami stawiamy drabinę, zabieramy grabie, żeby później za pomocą drabiny i grabi ściągnąć donata :*
9. Idziemy w prawo, stawiamy krzak, chowamy się za nim i turlamy pączka.
10. Łączymy pigułkę z procą i strzelamy prosto do gęby dinozaura on staje się mały a my możemy zabrać kartkę.
11. Automatycznie przenosimy się do pokoju z maszyną , idziemy w lewo i zabieramy okulary oraz haczyk.
12. Haczyk łączymy z liną a okulary z kartką mamy KOD XD
13. Cofamy się do poprzedniego pokoju i wpisujemy kod z kartki do drzwi .
14. Idziemy do fioletowo-włosego chłopaka dajemy mu okulary a on w zamian daje nam kółka do deskorolki, które od razu z nią łączmy.
15. Idziemy do sali gimnastycznej, wbijamy młotkiem luźnego gwoździa w rampie i robimy trick na desce, żeby złapać kota.

Avatar justys234

15 maja 2013, 19:24

jak zabic ta meduze i skorpiona i co z tym gosciem z balonami jak sie pozniej cofnac pomozcie

Avatar Bardinino

12 maja 2013, 10:13

jak zabić t-rexa

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Cmpunk123

13 maja 2013, 19:15

@michal3ku: ale czym sciongnoc grabie

Avatar michal3ku

14 maja 2013, 16:32

@Cmpunk123: no... idziesz w prawo. bierzesz trampolinę. idziesz w lewo. stawiasz trampolinę pod drabiną. bierzesz drabinę. klikasz strzałkę w dół i na drabinę (stopień, szczebel) stawiasz drabinę pod grabiami. klikasz na grabie (jeśli masz do wyboru oko, rękę i usta klikasz rękę). klikasz strzałkę w dół. klikasz na drabinę (na stopień drabiny). kładziesz drabinę pod preclem. klikasz strzałkę w gorę. klikasz na grabie (w ekwipunku) i na precla. klikasz strzałkę w dół.

Avatar Cmpunk123

13 maja 2013, 19:33

jak zabic meduze i krula skorpionuw

Avatar
Konto usunięte

13 maja 2013, 16:17

skąd wziąść jednego dolara na balon

Avatar michal3ku

13 maja 2013, 17:52

wchodzisz do dyra, wyjmujesz z gniazdka kabel, dajesz dyrowi.

Avatar Andreas656

12 maja 2013, 14:03

trzeba iść na sale i użyć tam młotka na rampie po lewej stronie, a potem za pomocą deski zabrać kota i dać profesorowi, potem wziąć jet plecak i iść przez przejście do pszczół, tam użyć jet plecaka żeby przelecieć

Avatar julo38

12 maja 2013, 13:42

przy pszczołach trzeba przebić balon gwoździem

Avatar Polisa

12 maja 2013, 13:38

Trzeba jeszcze wziąć JetPack by przelecieć nad lub pod osami.

Avatar Polisa

12 maja 2013, 13:36

Młotek na rampę by kota złapać. Bo gwóźdź przeszkadzał.

Avatar julo38

12 maja 2013, 13:33

okulary milchałsa trzeba nakierować na kartkę

Avatar krystian141

12 maja 2013, 11:32

26 okulary przeciągamy na kartkę i mamy kod wpisujemy go tam gdzie te drzwi
i dalej nie wiem pozdrowienia dla wszystkich

Avatar krystian141

12 maja 2013, 11:28

1 rozmawiacie z tą lalką
2 wychodzicie z klasy
3 bierzecie młotek i rozmawiamy z tym chłopcem
4 idziecie na dół
5 rozmawiacie z Willym
6 bierzecie linkę (Leży w lewym rogu)
7 na lewo
8 bierzecie hak i okulary za siedzeniami
9 idziecie na prawo i w góre
10 idziecie na prawo rozmawiacie z profesorem
11 bierzecie to machinę
12 na lewo w dół
13 klikacie na machinę i na williego

jesteś w innym świecie

14 bierzesz krzaka
15 i tą tabletkę i jeszcze proce jest tam po lewej stronie
16 idziecie w prawo
17 bierzecie trampolinę i idziemy w lewo
18 stawiacie trampolinę na środku
19 klikacie na trampolinę i na pięść i sięgacie drabinę
20 drabinę stawiamy pod grabiami wchodzimy na drabinę i bierzemy grabie
21 drabinę stawiamy pod pączka wchodzimy na drabinę i grabie na pączka
22 idziemy w prawo i krzaka stawiamy na tym krzyżyku
23 chowamy się za krzaka pączka na t-rexa
24 t-rex się odwraca to tabletkę łączymy z procą i
proce przeciągamy na t-rexa
25 t-rex się pomniejszył to bierzemy kartkę

dalszą cześć powiem jak się dowiem ;)

Avatar Papa2

11 maja 2013, 08:59

Podaje kod do tego mechanizmu 612926892282964327

Avatar
Konto usunięte

12 maja 2013, 09:21

@Papa2: Długi.

Avatar jhpoznan

11 maja 2013, 20:02

jestem przed pszczołami , mam balon i nie wiem co dalej

Avatar patrykrybak

11 maja 2013, 13:17

Jak zabić meduzę i króla skorpionów???

Avatar jaga6969

11 maja 2013, 11:29

jak złamać kod do ty drzwi

Avatar blizniaki43

11 maja 2013, 10:23

kod to 58 29 :)

Avatar wiktorios

11 maja 2013, 10:01

jak zabić meduze i króla skorpionów ?

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Złośliwy Pigsaw znowu chce zagrać w grę. Co tu dużo mówić - po raz drugi uwięził znanego z kreskówek bohatera w pomieszczeniach pełnych zagadek i dziwnych postaci. Oczywiście na każdą z nich trzeba znaleźć rozwiązanie. Oto właśnie kontynuacja gry "Bart Simpson w pułapce".

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni