Gra Shakira w świecie potworów wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Shakira w świecie potworów wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Diabeł Beetlejuice porwał chłopaka Shakiry, Gerarda Piqué, aby wrzucić do świata zombie. Pomóż piosenkarce uratować chłopaka, ale uważaj, aby i jej nic się nie stało.
Myszka
Komentarze
Odśwież24 grudnia 2015, 12:09
wesołych świąt!:)
Odpisz
24 września 2014, 15:12
Uuuu
Odpisz
30 kwietnia 2014, 08:08
jaki smutny koniec;[
Odpisz
19 lutego 2013, 11:21
CIĄG DALSZY55 idziemy do ducha kacperka i dajemy mu lokomotywe
56 kiedy zły duch przyjdzie do niego my szybko musimy zabrać kartke z krzesła
57 wpisujemy kod z kartki do tego przy drzwiach
58 wchodzimy i chodzimy tylko uważamy na te kafelkach co na zdjęciu są czarne
59 zabieramy parasolkę i wracamy
60 dajemy parasolkę facetowi który w świetle zamienia się w wilkołaka i rozmawiamy z nim 2 zdanie
61 zabieramy klucz ze skrytki i idziemy do pomieszczenia ze skrzynka tam gdzie był pająk
62 otwieramy kluczem skrzynie i pierzemy z niej rzeczy
63 idziemy 3x w prawo
64 układamy maski wesoła smutna zdziwiona i normalna
65 wchodzimy na górę
66 zabieramy rurkę i kartkę
67 dajemy duchowi skrzypce idziemy do czarownicy i szybko klikamy na nie
68 podnosimy długopis i łączymy z kartką
69 dajemy kartke duchowi a potem idziemy 2x do góry i dajemy ją temu facetowi
70 klikamy na organy i gramy to co mamy w książce ( na pewno znajdziecie )
71 wchodzimy do pokoju obok i gadamy z zielonym ludkiem do póki nie pójdzie z nami
72 wracamy do pokoju z duchem i 2x w prawo
73 patrzymy na obrazek i klikamy listek z x
74 idziemy do góry i bierzemy wisienke
75 wkładamy do dźwigu baterie i ruszamy nim do przodu
76 kładziemy pod magnesem kamień i wchodzimy do dźwigu po czym przyciskamy przycisk z kulą
77 wchodzimy do rozwalonego pokoju i bierzemy eliksir
78 polewamy nim wisienke
79 wracamy sie
80 przykładamy tą kratke do kartki gdzie jest dużo liter i szukamy kodu złożonego tylko z cyfr ( jest jeden pozostałe zawierają litery )
81 wpisujemy go do tego pomieszczenia gdzie był obraz z kwiatkiem
82 zabieramy karteczke
83 rurke łączymy z wisienką składamy kartke w samolot i idziemy do pokoju z ptakiem
84 naciskamy kosmitą na okienko bierzemy rurke z wisienką faceta a później samolotem na niego
Odpisz
19 grudnia 2013, 15:14
@konmak: dziękiiii ci!
Odpisz
21 grudnia 2013, 12:17
@konmak: to nie kosmita!!!
Odpisz
19 grudnia 2013, 15:15
uwielbiam szakire
Odpisz
3 czerwca 2013, 22:02
:)
Odpisz
3 czerwca 2013, 22:01
Beetlejuice BeetleJuice....Beetlejuice!!!!
Odpisz
23 lutego 2013, 18:24
fajne
Odpisz
19 lutego 2013, 11:20
1 zbieramy łopate line gume korzen i kartke zza nagrobka
2 łączymy korzeń z kartką
3 idziemy według tego co mamy na kartce
4 kopiemy tam gdzie mamy X i naciskamy na tą dziure
5 schodzimy pod tą klape
6 przylepiamy gume do granata patrzymy na niego i klikamy to kółko
7 kilikamy nim na X i szybko wychodzimy tą stroną którą weszliśmy
8 idziemy 2x w prawo
9 naciskamy na słup
10 bierzemy line i na odlatującego nietoperza
11 idziemy dalej
12 naciskamy na czaszke przy drzwiach
13 bierzemy łopate i naciskamy na węrza
14 zabieramy go i ten patyk
15 naciskamy czaszką na ostrze tej figury po czym ją do niej wkładamy
16 łączymy : patyk z liną później do tego hak i wąż
17 naciskamy to pierwsze okno i patrzymy tam
18 naciskamy na rybe w akwarium tym co przyczepiliśmy do siebie
19 a teraz tym na kota i naciskamy strzałke w dół
20 bierzemy śrubokręt i wychodzimy przez okno
21 śrubokrętem klikamy na wyróżnioną cegłę po czym klikamy ją ponownie
22 idziemy strzałką obok i naciskamy dynie
23 klikamy śrubokrętem na dynie
24 wracamy się i patrzymy przez dziurę w cegłach
25 klikamy na stopy tego faceta
26 klikamy strzałkę w górę i wchodzimy przez okno
27 klikamy na drzwi
28 zabieramy wszystko ze stolika spod stolika i jego kapelusz po czym wychodzimy
29 zkaładamy kapelusz na dynie
30 wychodzimy przez okno i puszką na klikamy na kose
31 klikamy puszke i eat
32 idziemy do roślin i wyrywamy je
33 idziemy do pokoju z trumną i przez dziure wkładamy ten biały czosnek
34 idziemy do góry
35 dajemy facetowi na koniu dynie i wychodzimy
36 kładziemy na zbroi hełm i bierzemy miecz
37 zabieramy robala obok zbroi i karmimy go szpinakiem
38 idziemy na dół robal na kostke drewna
39 bierzemy czerwoną wstążke i doczepiamy do tego Y
40 dokładamy do tego tom cebule i rzucamy tym w potwora
41 podnosimy pułapke na myszy ścierką ścieramy łzy z podłogi i wyciskamy do wiadra
42 wychodzimy i idziemy w bok
43 zdejmujemy obrazek ze ściany i podnosimy ten biały sznurek
44 idziemy na dół i podnosimy zegarek
45 przechodzimy to tak jak leżą krążki na niebieskim obrazku i otwieramy drzwi tą dźwignią
46 idziemy w bok i podnosimy skrzypce
47 wracamy się do pokoju ze skrzynią
48 łączymy biały sznurek ze skrzypcami
49 rozwalamy mieczem pajęczynę i szybko wiaderkiem z łzami na pająka
50 łączymy zegarek z pułapką i kładziemy na X za drzwiami
51 wchodzimy i bierzemy kartkę
52 wchodzimy do góry i idziemy po śladach UWAGA on zgasza światło
53 wracamy i idziemy w 2x bok i bierzemy kamień
54 schodzimy w dół i bierzemy akumulator
Odpisz
15 lutego 2013, 16:21
ciąg dalszy
67 dajemy duchowi skrzypce idziemy do czarownicy i szybko klikamy na nie
68 podnosimy długopis i łączymy z kartką
69 dajemy kartke duchowi a potem idziemy 2x do góry i dajemy ją temu facetowi
70 klikamy na organy i gramy to co mamy w książce ( na pewno znajdziecie )
71 wchodzimy do pokoju obok i gadamy z zielonym ludkiem do póki nie pójdzie z nami
72 wracamy do pokoju z duchem i 2x w prawo
73 patrzymy na obrazek i klikamy listek z x
74 idziemy do góry i bierzemy wisienke
75 wkładamy do dźwigu baterie i ruszamy nim do przodu
76 kładziemy pod magnesem kamień i wchodzimy do dźwigu po czym przyciskamy przycisk z kulą
77 wchodzimy do rozwalonego pokoju i bierzemy eliksir
78 polewamy nim wisienke
79 wracamy sie
80 przykładamy tą kratke do kartki gdzie jest dużo liter i szukamy kodu złożonego tylko z cyfr ( jest jeden pozostałe zawierają litery )
81 wpisujemy go do tego pomieszczenia gdzie był obraz z kwiatkiem
82 zabieramy karteczke
83 rurke łączymy z wisienką składamy kartke w samolot i idziemy do pokoju z ptakiem
84 naciskamy kosmitą na okienko bierzemy rurke z wisienką faceta a później samolotem na niego
Mam nadzieja że pomogłam ps dajcie strzałki w góre
Zgadzasz się z opinią 2Nie zgadzasz się z opinią 0
odpiszzgłoś komentarz
Odpisz
15 lutego 2013, 15:55
frugo963 (Kamila Smejda)10-12-2012 17:25
1 zbieramy łopate line gume korzen i kartke zza nagrobka
2 łączymy korzeń z kartką
3 idziemy według tego co mamy na kartce
4 kopiemy tam gdzie mamy X i naciskamy na tą dziure
5 schodzimy pod tą klape
6 przylepiamy gume do granata patrzymy na niego i klikamy to kółko
7 kilikamy nim na X i szybko wychodzimy tą stroną którą weszliśmy
8 idziemy 2x w prawo
9 naciskamy na słup
10 bierzemy line i na odlatującego nietoperza
11 idziemy dalej
12 naciskamy na czaszke przy drzwiach
13 bierzemy łopate i naciskamy na węrza
14 zabieramy go i ten patyk
15 naciskamy czaszką na ostrze tej figury po czym ją do niej wkładamy
16 łączymy : patyk z liną później do tego hak i wąż
17 naciskamy to pierwsze okno i patrzymy tam
18 naciskamy na rybe w akwarium tym co przyczepiliśmy do siebie
19 a teraz tym na kota i naciskamy strzałke w dół
20 bierzemy śrubokręt i wychodzimy przez okno
21 śrubokrętem klikamy na wyróżnioną cegłę po czym klikamy ją ponownie
22 idziemy strzałką obok i naciskamy dynie
Zgadzasz się z opinią 3Nie zgadzasz się z opinią 0
odpiszzgłoś komentarz
ciąg dalszy
67 dajemy duchowi skrzypce idziemy do czarownicy i szybko klikamy na nie
68 podnosimy długopis i łączymy z kartką
69 dajemy kartke duchowi a potem idziemy 2x do góry i dajemy ją temu facetowi
70 klikamy na organy i gramy to co mamy w książce ( na pewno znajdziecie )
71 wchodzimy do pokoju obok i gadamy z zielonym ludkiem do póki nie pójdzie z nami
72 wracamy do pokoju z duchem i 2x w prawo
73 patrzymy na obrazek i klikamy listek z x
74 idziemy do góry i bierzemy wisienke
75 wkładamy do dźwigu baterie i ruszamy nim do przodu
76 kładziemy pod magnesem kamień i wchodzimy do dźwigu po czym przyciskamy przycisk z kulą
77 wchodzimy do rozwalonego pokoju i bierzemy eliksir
78 polewamy nim wisienke
79 wracamy sie
80 przykładamy tą kratke do kartki gdzie jest dużo liter i szukamy kodu złożonego tylko z cyfr ( jest jeden pozostałe zawierają litery )
81 wpisujemy go do tego pomieszczenia gdzie był obraz z kwiatkiem
82 zabieramy karteczke
83 rurke łączymy z wisienką składamy kartke w samolot i idziemy do pokoju z ptakiem
84 naciskamy kosmitą na okienko bierzemy rurke z wisienką faceta a później samolotem na niego
Mam nadzieja że pomogłam ps dajcie strzałki w góre
Zgadzasz się z opinią 2Nie zgadzasz się z opinią 0
odpiszzgłoś komentarz
Odpisz
24 stycznia 2013, 19:20
aha dobra wiem
Odpisz
24 stycznia 2013, 17:01
gdzie ten zegarek ?
Frugo963
Odpisz
11 grudnia 2012, 14:31
zapomniałam napisać że tym świdrem wykręcamy dziure w trumnie
Odpisz
12 grudnia 2012, 17:06
@frugo963: Coś nie tak z tymi maskami układam jak ty napisałaś ale nic nie otwiera się
Odpisz
13 grudnia 2012, 02:05
z maskami każdy ma INACZEJ to zależy jak masz w tej ksi.ążce czerwonej napisane, jest tam taka str. gdzie widzisz ""klawisze od pianina"" na nich numerację-- powyżej masz TEKST odnośnie masek-- ""wesoła, smutna, poważna i ... tej ostatniej nie pamiętam- w każdym razie ""happy-wesoła, sad-0 smutna- te dwie prawidłowo włóż a potem - jak nie wiesz- spróbuj obu kombinacji :) sprawdź co dane słóowo oznacza w jakimś ""translatorze"" :P
Odpisz
13 grudnia 2012, 20:18
@perek: Dzięki za info
Odpisz
10 grudnia 2012, 19:02
ciąg dalszy .... poprzednia część pod spodem :p
23 klikamy śrubokrętem na dynie
24 wracamy się i patrzymy przez dziurę w cegłach
25 klikamy na stopy tego faceta
26 klikamy strzałkę w górę i wchodzimy przez okno
27 klikamy na drzwi
28 zabieramy wszystko ze stolika spod stolika i jego kapelusz po czym wychodzimy
29 zkaładamy kapelusz na dynie
30 wychodzimy przez okno i puszką na klikamy na kose
31 klikamy puszke i eat
32 idziemy do roślin i wyrywamy je
33 idziemy do pokoju z trumną i przez dziure wkładamy ten biały czosnek
34 idziemy do góry
35 dajemy facetowi na koniu dynie i wychodzimy
36 kładziemy na zbroi hełm i bierzemy miecz
37 zabieramy robala obok zbroi i karmimy go szpinakiem
38 idziemy na dół robal na kostke drewna
39 bierzemy czerwoną wstążke i doczepiamy do tego Y
40 dokładamy do tego tom cebule i rzucamy tym w potwora
41 podnosimy pułapke na myszy ścierką ścieramy łzy z podłogi i wyciskamy do wiadra
42 wychodzimy i idziemy w bok
43 zdejmujemy obrazek ze ściany i podnosimy ten biały sznurek
44 idziemy na dół i podnosimy zegarek
45 przechodzimy to tak jak leżą krążki na niebieskim obrazku i otwieramy drzwi tą dźwignią
46 idziemy w bok i podnosimy skrzypce
47 wracamy się do pokoju ze skrzynią
48 łączymy biały sznurek ze skrzypcami
49 rozwalamy mieczem pajęczynę i szybko wiaderkiem z łzami na pająka
50 łączymy zegarek z pułapką i kładziemy na X za drzwiami
51 wchodzimy i bierzemy kartkę
52 wchodzimy do góry i idziemy po śladach UWAGA on zgasza światło
53 wracamy i idziemy w 2x bok i bierzemy kamień
54 schodzimy w dół i bierzemy akumulator
Odpisz
11 grudnia 2012, 11:14
@frugo963: A gdzie ta dziura z pkt.33?
Odpisz
11 grudnia 2012, 13:53
dziurę musisz ""wywiercić"" takim świdrem w tej trumnie , na dole po lewej stronie.
Odpisz
11 grudnia 2012, 14:31
@perek: dzięki
Odpisz
10 grudnia 2012, 20:43
ciąg dalszy
67 dajemy duchowi skrzypce idziemy do czarownicy i szybko klikamy na nie
68 podnosimy długopis i łączymy z kartką
69 dajemy kartke duchowi a potem idziemy 2x do góry i dajemy ją temu facetowi
70 klikamy na organy i gramy to co mamy w książce ( na pewno znajdziecie )
71 wchodzimy do pokoju obok i gadamy z zielonym ludkiem do póki nie pójdzie z nami
72 wracamy do pokoju z duchem i 2x w prawo
73 patrzymy na obrazek i klikamy listek z x
74 idziemy do góry i bierzemy wisienke
75 wkładamy do dźwigu baterie i ruszamy nim do przodu
76 kładziemy pod magnesem kamień i wchodzimy do dźwigu po czym przyciskamy przycisk z kulą
77 wchodzimy do rozwalonego pokoju i bierzemy eliksir
78 polewamy nim wisienke
79 wracamy sie
80 przykładamy tą kratke do kartki gdzie jest dużo liter i szukamy kodu złożonego tylko z cyfr ( jest jeden pozostałe zawierają litery )
81 wpisujemy go do tego pomieszczenia gdzie był obraz z kwiatkiem
82 zabieramy karteczke
83 rurke łączymy z wisienką składamy kartke w samolot i idziemy do pokoju z ptakiem
84 naciskamy kosmitą na okienko bierzemy rurke z wisienką faceta a później samolotem na niego
Mam nadzieja że pomogłam ps dajcie strzałki w góre
Odpisz
10 grudnia 2012, 20:10
po raz kolejny ciąg dalszy
55 idziemy do ducha kacperka i dajemy mu lokomotywe
56 kiedy zły duch przyjdzie do niego my szybko musimy zabrać kartke z krzesła
57 wpisujemy kod z kartki do tego przy drzwiach
58 wchodzimy i chodzimy tylko uważamy na te kafelkach co na zdjęciu są czarne
59 zabieramy parasolkę i wracamy
60 dajemy parasolkę facetowi który w świetle zamienia się w wilkołaka i rozmawiamy z nim 2 zdanie
61 zabieramy klucz ze skrytki i idziemy do pomieszczenia ze skrzynka tam gdzie był pająk
62 otwieramy kluczem skrzynie i pierzemy z niej rzeczy
63 idziemy 3x w prawo
64 układamy maski wesoła smutna zdziwiona i normalna
65 wchodzimy na górę
66 zabieramy rurkę i kartkę
67
Odpisz
10 grudnia 2012, 17:25
1 zbieramy łopate line gume korzen i kartke zza nagrobka
2 łączymy korzeń z kartką
3 idziemy według tego co mamy na kartce
4 kopiemy tam gdzie mamy X i naciskamy na tą dziure
5 schodzimy pod tą klape
6 przylepiamy gume do granata patrzymy na niego i klikamy to kółko
7 kilikamy nim na X i szybko wychodzimy tą stroną którą weszliśmy
8 idziemy 2x w prawo
9 naciskamy na słup
10 bierzemy line i na odlatującego nietoperza
11 idziemy dalej
12 naciskamy na czaszke przy drzwiach
13 bierzemy łopate i naciskamy na węrza
14 zabieramy go i ten patyk
15 naciskamy czaszką na ostrze tej figury po czym ją do niej wkładamy
16 łączymy : patyk z liną później do tego hak i wąż
17 naciskamy to pierwsze okno i patrzymy tam
18 naciskamy na rybe w akwarium tym co przyczepiliśmy do siebie
19 a teraz tym na kota i naciskamy strzałke w dół
20 bierzemy śrubokręt i wychodzimy przez okno
21 śrubokrętem klikamy na wyróżnioną cegłę po czym klikamy ją ponownie
22 idziemy strzałką obok i naciskamy dynie
Odpisz