ClickPlay Quickfire 3

Zagrań: 37833
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar bonderguma

10 sierpnia 2013, 15:44

Poziom 1: Naughty Nature

Kliknij rock i buszu w pobliżu namiotu, a następnie wszystkie kołki. Gdy kołki zostały usunięte, kliknij namiot.

Poziom 2: Organizowanie

Kliknij klatki umieścić historię w porządku. 1 - Humpty zaczyna rocking (little wee), 2 - Humpty kołysanie trochę więcej (większe wee), 3 - Sadzonki Humpty, 4 - Humpty pobiera smaży się na słońcu.

Poziom 3: Quickfire - Master Gest

Kliknij przycisk pożaru, gdy prawidłowe ręka jest podświetlony. 1: ROCK - Indeks i pinky z Spock - wszystkie palce, podzielone w środku tworząc kształt V. 2: PASS - thumb up, FAIL - kciuk w dół. 3: BANG - indeks i środkowe palce się tworząc lufę, powiesić - Pinky i kciuk na zewnątrz. 4: zniewaga - Indeks i środkowe palce tworzące V, grzbietem dłoni zwróconej nam zwycięstwa - tak samo jak zniewagę z dłonią zwróconą do nas. 5: Hitch - up thumb, WISH - kciuki.

Poziom 4: Trzy Odd Flashers

Znajdź światło żarówek, które migają się tylko raz, a następnie pauzę.

Poziom 5: Kod Cracker

Na zdjęciach odpowiadają kolorom paneli kodowych. HEART (prawy górny) jest czerwony, RGB ze strzałką skierowaną do B (u góry z lewej) jest niebieskie, trawa (lewy dolny róg) jest zielony i SUN (na dole po prawej) jest żółty.

Poziom 6: Chichot Deal

Kliknij na okładce jedzenie na stole, a następnie na ser aż spadnie na ziemię. Kliknij na dziury myszy.

Poziom 7: Prawie Twins

Znajdź 5 różnic: 1: jego '/ to, 2: prawym uchu, 3: top-left back-włosy, 4: bottom-middle miejsce i 5: bottom-left kwiaty.

Poziom 8: Light It Up

Kliknij przycisk fire wire, gdy znajdzie się w pożądanej rotacji.

Poziom 9: Pamięć Mash

Zapamiętaj pozycję kolorowymi króliczkami.

Poziom 10: Code Cracker

Treść obrazu brzmi jak liczby. Bricks = 6, Nun = 1, Wine = 9 = 3 i drzewa

Avatar loloja

2 września 2013, 17:47

@bonderguma: po jakiemu ty piszesz?????

Avatar
Konto usunięte

10 listopada 2014, 12:33

@bonderguma: co to znaczy '/ jego to?

Avatar FiRe784478

1 maja 2014, 13:47

jak przejść to z biedronką???

Avatar
Konto usunięte

16 kwietnia 2014, 20:45

za trudne

Avatar bonderguma

10 sierpnia 2013, 15:29

reszta :

Level 11: Sudden Luck

Przeciągnij skoki ryby do rybaka łodzi.

Level 12: Pięć Out

Od góry do dołu, usuń co drugi kawałek do 5 zostały usunięte, a po lewej stronie za pomocą przycisku odtwarzania.

Level 13: Quickfire - Maker Potwór Puzzle

Zakończ zdjęcia potwora klikając przycisk ognia, gdy wybrano kawałek puzzle pokazuje właściwą część potwora.

Level 14: Produkty rodzicielska

Do biedronki niemowlęce są produktem ich rodziców, więc mamusie punktów pomnożone przez kropek ojców.

Level 15: Cracker Code

Każdego człowieka nazwisko jest numer w języku obcym. Większość liczby są dość częste, więc zacząć z tymi. Kod jest 9 - 2 - 1 - 7.

Level 16: Burned Toast

Przeciągnij wtyczkę do gniazdka i włączyć do gniazdka na. Przełącz tostera do wysokiej i przeciągnij dźwignię w dół. Poczekaj na straży wózka.

Level 17: dekodujących

Użyj wskazówek odszyfrować słowa na dole. Odpowiedź jest RETRO konsoli.

Level 18: Quickfire - Descrambla

Odszyfrować każde słowo, naciskając ogień, gdy prawo litera jest wyświetlana. BOW = 1, 2 = BUS, 3 = CUP, 4 i 5 = UFO = HAT.

Level 19: 13 Ninjas

8 ninja są wyświetlane w górnej części głowy. Pozostałe pięć ukryte są w następujący sposób: 1: Dziura w drzewie, 2: Kliknij na worki z piaskiem na ballo0n, 3: okno w prawo, 4: Otwórz okno po lewej, a następnie podnieś patyk, który ukrywa się za balonem i przeciągnij go do komina kłuć wnętrza kryjówki Ninja (będzie spadać i pokazać w lewym oknie) i 5: Kliknij w skałę, a następnie odebrać robaka i przeciągnij go do gniazda.

Level 20: Cracker Code

Każda ramka zawiera wiele części i zacieniony. Liczba oznacza pozycję litery alfabetu i zacieniona część odnosi się do położenia na panelu kodu. Kod jest C-

Avatar norbert325

22 września 2012, 15:45

reszta :

Level 11: Sudden Luck

Przeciągnij skoki ryby do rybaka łodzi.

Level 12: Pięć Out

Od góry do dołu, usuń co drugi kawałek do 5 zostały usunięte, a po lewej stronie za pomocą przycisku odtwarzania.

Level 13: Quickfire - Maker Potwór Puzzle

Zakończ zdjęcia potwora klikając przycisk ognia, gdy wybrano kawałek puzzle pokazuje właściwą część potwora.


Level 14: Produkty rodzicielska

Do biedronki niemowlęce są produktem ich rodziców, więc mamusie punktów pomnożone przez kropek ojców.

Level 15: Cracker Code

Każdego człowieka nazwisko jest numer w języku obcym. Większość liczby są dość częste, więc zacząć z tymi. Kod jest 9 - 2 - 1 - 7.

Level 16: Burned Toast

Przeciągnij wtyczkę do gniazdka i włączyć do gniazdka na. Przełącz tostera do wysokiej i przeciągnij dźwignię w dół. Poczekaj na straży wózka.

Level 17: dekodujących

Użyj wskazówek odszyfrować słowa na dole. Odpowiedź jest RETRO konsoli.

Level 18: Quickfire - Descrambla

Odszyfrować każde słowo, naciskając ogień, gdy prawo litera jest wyświetlana. BOW = 1, 2 = BUS, 3 = CUP, 4 i 5 = UFO = HAT.

Level 19: 13 Ninjas

8 ninja są wyświetlane w górnej części głowy. Pozostałe pięć ukryte są w następujący sposób: 1: Dziura w drzewie, 2: Kliknij na worki z piaskiem na ballo0n, 3: okno w prawo, 4: Otwórz okno po lewej, a następnie podnieś patyk, który ukrywa się za balonem i przeciągnij go do komina kłuć wnętrza kryjówki Ninja (będzie spadać i pokazać w lewym oknie) i 5: Kliknij w skałę, a następnie odebrać robaka i przeciągnij go do gniazda.


Level 20: Cracker Code

Każda ramka zawiera wiele części i zacieniony. Liczba oznacza pozycję litery alfabetu i zacieniona część odnosi się do położenia na panelu kodu. Kod jest C-

Avatar norbert325

22 września 2012, 15:44

Z góry sory bo ta wersja była po angielsku i tłumaczyłem ją w google tłumacz . Niektóre słowa mogą być przekręcone :

Poziom 1: Naughty Nature

Kliknij rock i buszu w pobliżu namiotu, a następnie wszystkie kołki. Gdy kołki zostały usunięte, kliknij namiot.


Poziom 2: Organizowanie

Kliknij klatki umieścić historię w porządku. 1 - Humpty zaczyna rocking (little wee), 2 - Humpty kołysanie trochę więcej (większe wee), 3 - Sadzonki Humpty, 4 - Humpty pobiera smaży się na słońcu.


Poziom 3: Quickfire - Master Gest

Kliknij przycisk pożaru, gdy prawidłowe ręka jest podświetlony. 1: ROCK - Indeks i pinky z Spock - wszystkie palce, podzielone w środku tworząc kształt V. 2: PASS - thumb up, FAIL - kciuk w dół. 3: BANG - indeks i środkowe palce się tworząc lufę, powiesić - Pinky i kciuk na zewnątrz. 4: zniewaga - Indeks i środkowe palce tworzące V, grzbietem dłoni zwróconej nam zwycięstwa - tak samo jak zniewagę z dłonią zwróconą do nas. 5: Hitch - up thumb, WISH - kciuki.


Poziom 4: Trzy Odd Flashers

Znajdź światło żarówek, które migają się tylko raz, a następnie pauzę.

Poziom 5: Kod Cracker

Na zdjęciach odpowiadają kolorom paneli kodowych. HEART (prawy górny) jest czerwony, RGB ze strzałką skierowaną do B (u góry z lewej) jest niebieskie, trawa (lewy dolny róg) jest zielony i SUN (na dole po prawej) jest żółty.


Poziom 6: Chichot Deal

Kliknij na okładce jedzenie na stole, a następnie na ser aż spadnie na ziemię. Kliknij na dziury myszy.

Poziom 7: Prawie Twins

Znajdź 5 różnic: 1: jego '/ to, 2: prawym uchu, 3: top-left back-włosy, 4: bottom-middle miejsce i 5: bottom-left kwiaty.

Poziom 8: Light It Up

Kliknij przycisk fire wire, gdy znajdzie się w pożądanej rotacji.

Poziom 9: Pamięć Mash

Zapamiętaj pozycję kolorowymi króliczkami.

Poziom 10: Code Cracker

Treść obrazu brzmi jak liczby. Bricks = 6, Nun = 1, Wine = 9 = 3 i drzewa.

Avatar zakerpl

5 września 2012, 07:06

xd

Avatar hardcorex89

5 września 2012, 07:22

@zakerpl: fajny komentarz a co do gry nudna , glupia i ogl dno 0/5

Avatar Kuboser111

6 września 2012, 21:27

@hardcorex89: łapka w dół!

Avatar zakerpl

19 września 2012, 07:15

@hardcorex89: komentarz? nieważne

Avatar cyborg1

30 maja 2013, 07:45

@hardcorex89: o nie umiesz przejsc proste

Avatar cyborg1

9 września 2012, 20:43

plis piszcie jak z biedronkami!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar cyborg1

9 września 2012, 20:38

jak z biedronkami?

Avatar jakubnowak98

7 września 2012, 15:17

Ta nagroda nie działa, więc 4/5.

Avatar cyborg1

7 września 2012, 12:37

kto wie jak z code chacker

Avatar cyborg1

7 września 2012, 12:34

kto wie jak z tą świnią

Avatar TheZiomal

5 września 2012, 19:14

jak te lampki rozpoznac :(

Avatar etka_27

5 września 2012, 19:36

@TheZiomal: Musisz uważnie obserwować wszystkie i wyłapać trzy, które zapalają się raz (w ciągu jednej "sesji") i świecą dłużej.

Avatar Kuboser111

6 września 2012, 21:24

@TheZiomal: jak przestana swiecic to widzisz przez sekunde wlaczona i klikaj na nia

Avatar cyborg1

7 września 2012, 12:32

@TheZiomal: jak przestana swiecic to widzisz przez sekunde wlaczona i klikaj na nia

Avatar Kuboser111

6 września 2012, 21:21

sa jakies 3D gry?

Avatar filarziemi

5 września 2012, 22:57

Czy ktoś wie jak złamać kod w "code cracker" w planszy hdzie są cegły, zakonnica, wino i drzewo?

Avatar filip31

6 września 2012, 15:13

@filarziemi: Treść obrazu brzmi jak liczby. Bricks = 6, Nun = 1, Wine = 9 = 3 i drzewa.

Avatar injector

5 września 2012, 16:44

Jezu 3 osoby pisały "do ulu"/ " pszczółki sięucieszą" a pisze że ulubiona jest 1x nie 3... po co piszecie jak i tak nie dajecie do ulu??? Nikt wam zato łapki nie da...

Avatar jordiPL

5 września 2012, 14:53

taka sobie

Avatar Dawidosek

5 września 2012, 14:28

supcio 5/5 i do ulu

Avatar Ziomektoja33

5 września 2012, 13:00

pszczółki się ucieszą :) 5/5

Avatar ziomMKX

5 września 2012, 10:38

5/5 i do ulu

Avatar Darcuss007

5 września 2012, 08:29

1.odsuń kołki (ukryte za krzakiem i kamieniem) i odsun namiot
2.zorganizuj
3.znajdź 3 inne lampki
4.przestrzel odpowiednie gesty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Trzecia część gry specjalnej edycji ClickPlay. Znów do rozwiązania szereg zagadek i zręcznościowych minigierek. Im mniej kliknięć, tym więcej bonusowych punktów! Do dzieła!

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni