Trudny lot 2

Zagrań: 28580
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar kijola

16 grudnia 2012, 18:08

przeszedłem w 9 dni i miałem 155062 punktów

Avatar
Konto usunięte

21 czerwca 2011, 19:34

szukam przyjaciul na gg ps mam 10lat a nr gg mam na profilu

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar makajet

1 kwietnia 2012, 17:28

@piotrek123321: a ja 9 i też mam

Avatar grzesk1

17 października 2012, 18:06

@piotrek123321: nie podniecaj się tak...Dziecko 6 letnie umie założyć GG...

Avatar kryspin250

17 sierpnia 2012, 15:15

21dni 125338punktów

Avatar razor1pl

8 sierpnia 2012, 12:23

ta jasne w 5 dni

Avatar Filip83

7 sierpnia 2012, 15:52

40 dni, punkty 64849

Avatar Mr_Durex

14 czerwca 2012, 19:12

1 lepsza

Avatar mkasprzak23

5 kwietnia 2012, 18:15

Przeszedłem w 19 dni. Fajna gra 5/5

Avatar dawid52343

20 marca 2012, 21:56

zbyt krótkie 4/5 i bardzo proste

Avatar sylwe5006

10 listopada 2011, 18:44

5/5 i do ulu

Avatar messi60

15 sierpnia 2011, 10:56

przeszłem całe w 5 dni proste 10/10

Avatar messi60

15 sierpnia 2011, 10:45

dobre

Avatar messi60

15 sierpnia 2011, 10:34

nawet nawet

Avatar byk242

31 lipca 2011, 12:43

25 dni 5/5

Avatar patrykidol2

21 lipca 2011, 15:20

przeszłem w 2 i puł godziny

Avatar Men737

21 lipca 2011, 12:55

To w ogóle nie przypomina cz.1 ... może trochę :D przeszedłem w 16 dnia :p było by 10 ale chciałem mieć wszytko na maksa :D

Avatar marko807

14 lipca 2011, 17:26

przeszłem w 34 dni

Avatar marko807

14 lipca 2011, 16:37

super 5,5 kto sie zgadza strzałka

Avatar matejq

21 czerwca 2011, 18:36

10 dni było by 9 ale miałem dużo kasy i chciałem ulepszyć statek a co do gry to 5/5

Avatar alexwiker

21 czerwca 2011, 10:54

fajna 7/10

Avatar mkasprzak23

20 czerwca 2011, 20:29

Fajowa gra 10/9
Mam 10 dzień i 183368pkt :)

Avatar mkasprzak23

20 czerwca 2011, 20:28

Fajna gierka 10/9
Mam 10 dzień i 183368pkt.
http://www.gry.jeja.pl/10077,trudny-lot-2.html

Avatar kordeczek

20 czerwca 2011, 13:44

Żal ja 13 dni a 165710 p.
a tak gra łatwa i 5/5

Avatar superagent

20 czerwca 2011, 13:08

przeszedłem w 29 dni i 177742pkt

Avatar Robert10Kubica

20 czerwca 2011, 09:59

Troche nudna ta gra , i łatwa dam2/5

Avatar krystimo

19 czerwca 2011, 22:33

super gra 5/5 przeszedłem w 16 dni 123090 score i do ulu

Avatar marcinq6

19 czerwca 2011, 22:01

super gierka ;p 5/5 i do ulu ;p
15 dni 121704 pkt

Avatar Draguso12

19 czerwca 2011, 10:50

pobijecie

Avatar aneczka27

19 czerwca 2011, 21:14

@Draguso12: Załączyłeś 2 screeny, z wynikami; pierwszy: 1dni i 5841531 punktów, drugi: 3 dni i 5841531 punktów
Jak to możliwe, że masz tyle samo punktów?
Może faktycznie tak jest, ale wg mnie to przeróbka.

Avatar Kamils1

19 czerwca 2011, 17:44

23 dni :P chyba wszystkich pobiłem pod względem najdłuższego przejścia 136206 score :D

Avatar Kamils1

19 czerwca 2011, 17:22

a co do gry to 5/5

Avatar Kamils1

19 czerwca 2011, 17:21

@kasia13k dobrze mówi

Avatar DygaOMG

19 czerwca 2011, 16:50

hehe fajna gra 5/5 ;p

Avatar kimi12

19 czerwca 2011, 15:38

A mnie żal @jakubnowak98

Avatar
Konto usunięte

19 czerwca 2011, 13:17

do dup*y ta gra

Avatar matiwisnia

19 czerwca 2011, 12:59

15dni 225843punkty

Avatar arepratois

19 czerwca 2011, 11:23

25dni score 106026 latwa wystarczyło sie patrzec czy nie dostaniesz .... trzymasz myszko i już dobrej zabawy aneczka 27 dobrze mówi co do gry 4,5

Avatar aneczka27

18 czerwca 2011, 22:08

fajne, ale łatwe 4/5
wystarczy rozbudować na max "balster", "homing rockets" i "swarm rockest" i po kilkunastu dniach dolatujemy do końca

Avatar jemes007

18 czerwca 2011, 21:35

23 dni fajne ale trudne 3.5/5

Avatar
Konto usunięte

18 czerwca 2011, 20:35

heh.... to chyba jaja są... 1 część jest raczej lepsza

Avatar
Konto usunięte

18 czerwca 2011, 20:23

fajne 3/5

Avatar coool333

18 czerwca 2011, 19:38

ja miłem w 21 dni 197942 punkty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Bohaterem gry jest najlepszy na świecie i uwielbiany przez każdego astronauta. Jego sława wynika z tego, że nieco wcześniej uchronił on ludzkość przed zagładą ze strony meteorytu. Niestety historia lubi się powtarzać, więc po raz kolejny musi on wyruszyć w głąb kosmosu, by ocalić świat przed kolejnym zagrożeniem. Twoim zdaniem będzie pomóc mu w tej misji.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni