Przykro nam, ale w chwili obecnej gra nie działa. Postaramy się ją naprawić, a w tym czasie polecamy hitowe gry, które na pewno przypadną Ci do gustu!

Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar kacper62

2 kwietnia 2013, 21:17

19 pkt

Avatar Olek500612

29 lipca 2014, 11:29

@kacper62: mam identyczny

Avatar oskar1999

6 czerwca 2010, 16:30

ale jesteście słabi 1000 kto mnie pobijie??

Avatar link111

11 maja 2013, 22:32

@oskar1999: kłamiesz

Avatar Mrciacho_1

Edytowano - 20 kwietnia 2014, 18:41

@oskar1999: jak masz 1000 to daj dowód a poza tym kto by nie zapisal 1000?

Avatar spartaPL

20 grudnia 2014, 10:37

@oskar1999: jakbyś tyle miał to by było widać na liście najlepszych 29 graczy bo tam najwięcej jest 116

Avatar homar2133

3 grudnia 2013, 13:57

10 pkt

Avatar zmija442

18 sierpnia 2013, 18:31

z***na 1/5

Avatar link111

16 lipca 2013, 22:35

piszą że głupia bo nie potrafią grać!

Avatar arek4416

1 lipca 2013, 16:09

noto sru!!

Avatar metin_niebios

28 maja 2013, 14:21

5/5 kocham te gre

Avatar kamilbed5

3 lutego 2013, 09:27

7pkt

Avatar ruchen500

7 września 2012, 17:28

kijowa

Avatar KarrambaBiedronkowa

15 kwietnia 2012, 20:38

No to sru tym co twierdzą,że to głupie :)

Avatar SMOK13

24 lutego 2012, 13:49

ZGadzam sie z kilkoma graczami to jest glupie i idiotyczne nie polecam

MOJA OCENA:1/5

Avatar Sherwand

16 listopada 2011, 20:26

nuudaa ..... 1/5

Avatar Piterek1999

4 września 2011, 11:16

Głupia 0/5

Avatar
Konto usunięte

20 sierpnia 2011, 16:28

Takie se 2/5

Avatar szymonpiorun

20 sierpnia 2011, 10:03

4/5

Avatar pustelnik69

13 sierpnia 2011, 10:47

4/5

Avatar oloxd

19 grudnia 2010, 18:35

to najlepsza gra na jeja

Avatar Adek55

5 czerwca 2011, 09:09

@oloxd: jak to dla ciebie najlepsza gra na jeja to jesteśchyba chory umysłowo

Avatar mmmx3

26 kwietnia 2011, 16:55

taka se 2/5

Avatar patryk78

25 kwietnia 2011, 18:36

taka sobie grałem w lepsze ale i tak 5/5 i do ulu

Avatar kornel12312

12 lutego 2011, 12:21

żalowa gra 0/5

Avatar kacper057

9 lutego 2011, 12:24

0/5 nie fajne

Avatar pusia12

27 stycznia 2011, 14:35

fajna

Avatar przemek678

27 stycznia 2011, 03:37

zarombista 5/5 i do ulu

Avatar
Konto usunięte

23 stycznia 2011, 18:24

Hahah ;D Spoko Gra ! :) 5/5

Avatar pisera

7 stycznia 2011, 23:18

fajne 4/5 i ul

Avatar verba

24 grudnia 2010, 12:16

dobre

Avatar
Konto usunięte

22 grudnia 2010, 19:52

GŁUPIE

Avatar
Konto usunięte

19 grudnia 2010, 19:43

takie sobie

Avatar sebagleba11

8 grudnia 2010, 17:03

a ty co zenusiu ;)

5/5

Avatar zenek387

26 listopada 2010, 21:19

TEN NA DOLE MA GŁUPI IMIE PATRYK HA HA HA HA HAHA

Avatar patryk761

11 listopada 2010, 20:55

54 mój rekord dzalej sie nie da XD

Avatar Xardas488

11 listopada 2010, 20:42

nnnnnnuuuuddddddaaaaaaaaaa

Avatar Gosth2

8 października 2010, 14:50

-2.000.000/10
do d***

Avatar Seweryn1999

10 września 2010, 23:06

33 ;/

Avatar kris17_kris17_kris17

10 września 2010, 16:54

1/5

Avatar jarek1

10 września 2010, 16:33

głupia

Avatar Tobior10

10 września 2010, 13:49

głupia 2/5

Avatar bartolini123

20 sierpnia 2010, 11:47

gra do ***

Avatar KapitanBombaPL

9 sierpnia 2010, 18:11

fajna myzyka a gra 4/5 i do ulu

Avatar KapitanBombaPL

9 sierpnia 2010, 18:11

oskar1999 WarroR i pytus12 to kłamcy i tyle

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Gra oparta na znanej telewizyjnej reklamie. Twoim zadaniem jest pociągnięcie za sznurek jak najwięcej razy i tym samym zrzucenie ciężkiego przedmiotu na psa. Po każdych pięciu trafieniach otrzymujesz cios specjalny.

Sterowanie

Strzałki w lewo i prawo - Poruszanie
Strzałka w górę - Pociągnięcie za sznurek
Strzałka w dół - Cios specjalny

Podobne gry

Hity z naszych gier