Slenderman musi umrzeć: Martwy kosmos

Uwaga

Gra może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników (krew, przemoc, wulgaryzmy itp.). Aby w nią zagrać konieczne jest potwierdzenie swojego wieku. Czy potwierdzasz, że masz 18 lat i chcesz uruchomić grę?

TAK NIE
Zagrań: 38784
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar buhaczek

25 lipca 2014, 11:39

ja mam 8 lat i gram ;D

Avatar FightNight

29 lipca 2014, 03:12

@buhaczek: dzieciak

Avatar UberHardkor234

23 sierpnia 2014, 09:25

@FightNight: a ty ile masz lat ja 18 a ty

Avatar FightNight

25 sierpnia 2014, 18:08

@UberHardkor234: a ja mam 14 :D

Avatar Crtares

30 grudnia 2016, 12:13

@FightNight: hahahhahaaa ty 14 lat... przecież wiesz ze masz 9

Avatar DupaJasiu123

1 kwietnia 2016, 18:16

Dzieci minecrafta

Avatar Vertez920

11 września 2014, 11:30

LoL ja mam 9 i co

Avatar mateuszsirkox

1 października 2014, 18:34

@Vertez920: ja też XD masz minecrafta?

Avatar Vertez920

22 maja 2015, 10:42

@mateuszsirkox: Mam ale sie mi laguje

Avatar damiankos123

8 sierpnia 2015, 11:08

@Vertez920: JA TEŻ

Avatar trol234

6 kwietnia 2015, 11:24

megozarąbista

Avatar julo123x

27 marca 2015, 21:19

super gierka !!!!!

Avatar aska6

12 lutego 2015, 17:33

niektóre gry unity szybko sieładują

Avatar admi12365

14 lutego 2015, 23:17

@aska6: się ładują pisze się oddzielnie jak sie kocha a nie sieładuja kto cie uczy pisać stary? ahahaha

Avatar kpioPL

1 lutego 2015, 15:36

ja mam 8 lat i gram :D

Avatar marysia290

31 stycznia 2015, 11:21

d;

Avatar KitkaXD

23 stycznia 2015, 13:27

ja 11 i tera gram 1 raz

Avatar konrad3213210

23 stycznia 2015, 12:36

mam 10 lat i gram w to 1 raz

Avatar TheOmunioPL

22 stycznia 2015, 18:04

jak zabic slendermana 1.poszukaj go 2. zabij .3 ciesz sie wygrana xD

Avatar TheOmunioPL

22 stycznia 2015, 18:02

mnie wystraszyl wyskoczyl mi za plecow xD

Avatar Infinite

3 stycznia 2015, 14:29

blazej 04940 ma fajnego skina =)

Avatar MrOskar

31 grudnia 2014, 12:27

ogórki są dobre jak są skisłe i włoży się je do piekarnika na 100000000000000000000000000000000000000 stopni :D

Avatar szymon552

16 grudnia 2014, 15:31

fajne :)

Avatar kanisia365

11 grudnia 2014, 14:48

ja mam 8 lat i w to gram przeszłam całe ale mi się nie podoba

Avatar Adrian_100

11 grudnia 2014, 07:49

Ludzie ile madzie lat po ja 19 i jak chcecie grać w to to muszićię miećlat 18 polecam :P

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar konrad3213210

24 stycznia 2015, 10:15

@Adrian_100: zgadzam sie

Avatar admi12365

14 lutego 2015, 23:18

@Adrian_100: nie masz 18 lat po byś nie pisał z błędami dzieciaku 4 letni

Avatar zuzianna

9 grudnia 2014, 15:46

jak sie kuca

Avatar bolo9571

15 listopada 2014, 09:21

Kto okłamał że ma 18 lat łapka w góre

Avatar blazej04940

9 października 2014, 15:00

JAK BY CO ostatnia bateria to tam nad czolgiem na jakiejsc rurze

Avatar blazej04940

8 października 2014, 14:21

powiem wam ze straszniejszy w sanatorium

Avatar Demitri

26 sierpnia 2014, 19:00

ja mam10 i gram i co ?

Avatar Mikiuss123

20 sierpnia 2014, 11:20

FPS CREATOR MODEL PACK 12

Avatar Mikiuss123

20 sierpnia 2014, 11:18

LOL WIDZIAŁEM RZECZY Z FPS CREATORA!

Avatar Worverines

19 sierpnia 2014, 10:53

nie zagraŁEM ALE SIE CIĄGLE SRAM A I ZNALAZŁEM BATERIE W KANALIZACI WYSZŁEM IDE PRZE CAŚME PRODUKCYJNĄ I SLĘDER

Avatar hubertyy

15 sierpnia 2014, 13:32

spoko ale lepsze metro last light

Avatar igor115

4 sierpnia 2014, 16:28

fajna gra

Avatar meloks007

2 sierpnia 2014, 11:00

ja mam 10 lat i gram

Avatar alin10

1 sierpnia 2014, 18:57

ja milion milionow

Avatar jendrek12

30 lipca 2014, 08:08

ja 10

Avatar wtfmaciej

Edytowano - 27 lipca 2014, 10:03

WOW fajne :)

Avatar ziommaster

26 lipca 2014, 15:15

ja 9

Avatar gORb123

22 lipca 2014, 17:57

kto grał na małym ekranie?

Avatar Eryk1111

21 lipca 2014, 21:51

Gierka dobra tylko ten rozrzut w pistolecie xddd da się grę przejść w około 20 minut ale gierka nie jest wolna od błędów np. przy otwieraniu szafki zamknęło mnie w niej albo przy zresetowaniu gry i kolejnej próbie otworzenia szafki przyparło mnie do ściany i tylko strzelać mogłem xd ale gierka dobra polecam

Avatar aleks23

Edytowano - 12 lipca 2014, 17:14

Slenderman był najlepszym deklem jakiego znałem i już nigdy nie porwie dziecka do TESCO

Avatar rasiak135

Edytowano - 12 lipca 2014, 20:55

@aleks23: masz coś do mnie i do macskito6?

Avatar char1234

18 lipca 2014, 10:06

@rasiak135: jestem trzecim slenderem

Avatar rasiak135

18 lipca 2014, 13:01

@char1234: To dobrze, bardzo dobrze

Avatar masakraa

18 lipca 2014, 10:06

zdechł i za szybko nie wróci

Avatar zaXx213

17 lipca 2014, 10:00

Kto przeszedł całą grę? Ja nie mogę znaleźć ostatniej baterii :(
Gra jest mega fajna. Dodaje do ulubionych i 10/10 :D

Avatar brajan0202

11 lipca 2014, 11:16

kurczę boje się w to grać a wiecie czemu nie komentowałem ??? bo po prostu przeklinałem !!!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar missa00

14 lipca 2014, 18:31

@brajan0202: A jak to spoko :) lepiej nie graj

Avatar brajan0202

15 lipca 2014, 09:21

@missa00: <POKER FACE>

Avatar konradshadow1

10 lipca 2014, 15:54

ej tego slendera na poczatku zabic czy uciekac? sory za ortografie :)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (10)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (10)
Avatar rasiak135

12 lipca 2014, 20:54

@DANIO1347: Nie tylko ja. Mój brat bliźniak cie dobił. Jest nim macskito6.
:D

Avatar macskito6

14 lipca 2014, 08:21

@rasiak135: Witam :3

Avatar aragorn122

Edytowano - 11 lipca 2014, 19:50

R.I.P. SlenderMan. Na zawsze pozostanie w naszych ciemnych miejscach wyobraźni i pamięci. ;( A gra niestety 5/5. PS. Kto zauważył easter eggi z gier. :D

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar macskito6

13 lipca 2014, 09:21

@rasiak135: Hmm był jeszcze ktoś ale niepamiętam kto :D

Avatar aragorn122

13 lipca 2014, 10:59

@macskito6: Ja tez znałem paru ludzi ale straciłem z nimi kontakt... :(

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Mroczny, przerażający klimat powraca. Slenderman też powraca. W pierwszej części krążyłeś po "Sanatorium", a teraz niebezpieczeństwo czyha w opuszczonym, gwiezdnym kompleksie.

Sterowanie

WASD - Poruszanie się
Myszka - Celowanie/Strzelanie
Lewy Shift - Bieganie
Lewy Ctrl - Kucanie
Spacja - Skakanie
R - Przeładowanie
E - Interakcja/Podniesienie przedmiotu

Podobne gry

Hity z naszych gier