Burnin Rubber: Shift

Zagrań: 38375
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar sebayeti06

14 lutego 2014, 13:08

dupna gra

Avatar Mistrzu54

14 lutego 2014, 13:05

nwm jak ta gra ale pół na poł :D

Avatar dawid1232002

30 stycznia 2014, 11:18

głupie

Avatar czerep

8 lutego 2014, 10:32

@dawid1232002: zgadzam się z tobą

Avatar kacper300

6 lutego 2014, 16:14

fajna gra ale to bardzo fajna gierka wugule gry z jeja są fajne a tak wógule to niektóre auto są z need for speeda carbon i most wanted

Avatar Hugo22

22 stycznia 2014, 16:02

niektóre auta są z need for speeda

Avatar
Konto usunięte

22 stycznia 2014, 17:12

@Hugo22: NFS SHIFT?

Avatar Hugo22

28 stycznia 2014, 14:06

Need For Speed Rivals jak np. ( pojazdy z NFS Rivals ) Pagani Huayra, Ford GT, Chevrolet Corvette Stingray i Audi R8 Coupe

Avatar domdom

27 stycznia 2014, 22:04

nie działa szkoda xD

Avatar pidik9

27 stycznia 2014, 18:54

jak się zmienia kamere w aucie

Avatar dareczek1455

27 stycznia 2014, 16:59

nie wiem bo na moim kompie nie działa

Avatar
Konto usunięte

26 stycznia 2014, 21:05

głupie

Avatar
Konto usunięte

26 stycznia 2014, 20:40

zróbcie screena z gry bo mi się nie chce włączyć

Avatar lars2

26 stycznia 2014, 13:40

mam wszystkie samochody

Avatar Piotreek222

25 stycznia 2014, 20:08

Glupia gra -1/5

Avatar blahblah123

22 stycznia 2014, 11:23

Muzyka: Śmiałam się przez pół godziny.
Grafika: Nie za dobra, nie za słaba; w sam raz.
Rozgrywka: Normalnie, zwymiotuję.
Podsumowanie: Dziwne menu, chaotyczna jazda, jakiś ,,dziwny,, select auta. I TO GŁUPIE ŁADOWANIE!!! Gratuluję twórcą gry, nie wiem po co ,,to,, zrobili. 2/5

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (15)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (15)
Avatar blahblah123

24 stycznia 2014, 20:44

@Maciek22211: W twoim komentarzu nic nie jest zrozumiałe, więc poprosiłam abyś mi go wytłumaczył.

Avatar blahblah123

24 stycznia 2014, 20:45

@Maciek22211: Wiesz co to anime? Mogę mieć kogo chcę na avatarze!

Avatar pawel902

22 stycznia 2014, 21:55

nie no nie wiem jak wam ale mi gra sie podoba 4,5/5

Avatar gulasz88

22 stycznia 2014, 19:28

co najmniej kiepska 1/5

Avatar NoRbErT111

22 stycznia 2014, 18:01

0/5

Avatar ney11

22 stycznia 2014, 17:05

ogólnie dobre ale sama w sobie tępa :)

Avatar Hugo22

22 stycznia 2014, 16:00

to ma być 7 wersja!? no brawo doczekałem sie 7 wersji, bardzo sie ciesze

Avatar zelek1890

22 stycznia 2014, 11:04

gra 4,5/10

Avatar Kacper2004XD

22 stycznia 2014, 10:51

super gra

Avatar anonimowek

22 stycznia 2014, 10:30

wg. mnie 4/15

Avatar cybershare

22 stycznia 2014, 10:24

nudne 2/5

Avatar Krystianxxxx

22 stycznia 2014, 09:49

5/5 fajne i do ulu

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Hitowa seria wyścigowych strzelanek "Burnin Rubber" powraca w zupełnie nowej odsłonie! Tym razem silnik gry został uproszczony. Ścigaj się na zakorkowanych trasach z wrogiem, gdy stawką będzie auto przegranego. Gazu!

Sterowanie

Strzałki

Podobne gry

Hity z naszych gier