Niebezpieczne przygody 20

Gra Niebezpieczne przygody 20 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Niebezpieczne przygody 20 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 51019
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar LEOPOLD

8 sierpnia 2011, 20:14

taj kto screena jak sie mu pobiera krew ( musze to zobczyc )

Avatar MatiF

6 listopada 2010, 07:52

daję tu instrukcję:
T-zmiana przedmiotu
1.wspiąć się na lianę
2.iść dalej, odsłonić krzaki i wziąć worek z krwią barana (2 razy spacją)
3.nastawić na nóż i spaść po żaglu
4.wejść do wody i zabrać linę
5.na następnej planszy szybko wejść po drabinie (nie widać jej dobrze) i zrzucić linę
6.kiedy strażnik wejdzie do pętli spacja
7.wejść do wody przez bramę po prawej po drabinie i wziąść nożyce
8.wyjść z wody i uwolnić chłopaka
9.wrócić na planszę gdzie steppen zostawił nóż, wejść do wody i zabrać sieć
10.podejść do strażnika i zabrać linę
11.wejść do wody przez bramę i drabinką po lewej wcisnąć 2 guziki (jeden otwiera bramę drugi opuszcza łódź)
12.steppen płynie do latarnii
13.nastawić na linę przywiązać do nogi
platwormy i do motorówki odpłynąć i wrócić
14.wejść na trap potem na dach kutra i
zawiesić sieć
15.wejść (z wody) na nogę nieistniejącej już platwormy
16.rzucić w gościa krwią barana
17.zabrać gwizdek
18.wejść na dach kutra rybackiego
19.zagwizdać
20.pobrać potworowi krew
21.grać w steppenwolf 21:)

KOPIA - Dzięki MIKULEK już druga instrukcja w punktach!!!!!THANKS!!

Avatar tomek336

4 kwietnia 2015, 16:23

@MatiF: do instrukcji: a czytaj się!

Avatar kinimod6

26 kwietnia 2009, 17:36

Super gierka przeszedlem cala Jakieś pytania?

Avatar kinimod6

26 kwietnia 2009, 17:17

daję tu instrukcję:
T-zmiana przedmiotu
1.wspiąć się na lianę
2.iść dalej, odsłonić krzaki i wziąć worek z krwią barana (2 razy spacją)
3.nastawić na nóż i spaść po żaglu
4.wejść do wody i zabrać linę
5.na następnej planszy szybko wejść po drabinie (nie widać jej dobrze) i zrzucić linę
6.kiedy strażnik wejdzie do pętli spacja
7.wejść do wody przez bramę po prawej po drabinie i wziąść nożyce
8.wyjść z wody i uwolnić chłopaka
9.wrócić na planszę gdzie steppen zostawił nóż, wejść do wody i zabrać sieć
10.podejść do strażnika i zabrać linę
11.wejść do wody przez bramę i drabinką po lewej wcisnąć 2 guziki (jeden otwiera bramę drugi opuszcza łódź)
12.steppen płynie do latarnii
13.nastawić na linę przywiązać do nogi
platwormy i do motorówki odpłynąć i wrócić
14.wejść na trap potem na dach kutra i
zawiesić sieć
15.wejść (z wody) na nogę nieistniejącej już platwormy
16.rzucić w gościa krwią barana
17.zabrać gwizdek
18.wejść na dach kutra rybackiego
19.zagwizdać
20.pobrać potworowi krew
21.grać w steppenwolf 21:)

KOPIA - Dzięki MIKULEK już druga instrukcja w punktach!!!!!THANKS!!

Avatar kondziu1

9 listopada 2008, 14:58

trudne

Avatar mikulek04

11 marca 2008, 16:24

tam w instrukcji to w 7. punkcie jest, że drabiną po prawej. najpierw wieszać sieć,
bo potwór będzie nas napadał jak tylko
wejdziemy na latarnię

Avatar mikulek04

4 marca 2008, 16:18

fajna gra daję 6/5

Avatar mikulek04

3 marca 2008, 15:36

daję tu instrukcję:
T-zmiana przedmiotu
1.wspiąć się na lianę
2.iść dalej, odsłonić krzaki i wziąć worek z krwią barana (2 razy spacją)
3.nastawić na nóż i spaść po żaglu
4.wejść do wody i zabrać linę
5.na następnej planszy szybko wejść po drabinie (nie widać jej dobrze) i zrzucić linę
6.kiedy strażnik wejdzie do pętli spacja
7.wejść do wody przez bramę po prawej po drabinie i wziąść nożyce
8.wyjść z wody i uwolnić chłopaka
9.wrócić na planszę gdzie steppen zostawił nóż, wejść do wody i zabrać sieć
10.podejść do strażnika i zabrać linę
11.wejść do wody przez bramę i drabinką po lewej wcisnąć 2 guziki (jeden otwiera bramę drugi opuszcza łódź)
12.steppen płynie do latarnii
13.nastawić na linę przywiązać do nogi
platwormy i do motorówki odpłynąć i wrócić
14.wejść na trap potem na dach kutra i
zawiesić sieć
15.wejść (z wody) na nogę nieistniejącej już platwormy
16.rzucić w gościa krwią barana
17.zabrać gwizdek
18.wejść na dach kutra rybackiego
19.zagwizdać
20.pobrać potworowi krew
21.grać w steppenwolf 21:)

Avatar piku123

18 lutego 2008, 19:10

spier//dolone!!!!

Avatar Patryk997

3 stycznia 2008, 16:01

a ty dj ka jestes o 3 lata starszy i co

Avatar Patryk997

3 stycznia 2008, 15:59

Nelly94 jestes o rok starsza i sie nie popisuj

Avatar Patryk997

2 stycznia 2008, 17:16

nelly 94 a Ty wejdz gry dla Downow jak maz wonta

Avatar Nelly_94

1 stycznia 2008, 22:35

przeszłam, dzieks dorota za instrukcje :) A ty Patryk dziecko lepiej sie nie odzywaj jak ci sie gra nie podoba to nie graj wejdz np. w gry dla dziewczyn i zagraj w ubieranki to gra odpowiednia na twój intelekt...

Avatar hyter

1 stycznia 2008, 17:47

przeszłem ,wielkie dzięki Dorota4

Avatar Dorota4

1 stycznia 2008, 15:54

1idziemy po lianie w ścieszkę po prawej 2odsłaniamy krzaki patrzymy na kozy i bierzemy brązowy lejek3bierzemy nóż z kompuera i uzywamy go na żaglówce4wchodzimy do wody izabieramy sieć i line5wychodzimy z wody6idziemy dalej mamy straznika7 idziemy po drabinie (zaraz po lewej)i uzywamy liny mamy półapke8straznik wejdzie w to koło w tedy spacja i wwisi po czym jeszcze raz spacja i po nim gdy juz go załatwimy bierzemy zpowrotem linę9wchodzimy do wody10idziemy do garazu podchodzimy do tych ,,przycisków"i spacja garaz się całkiem otworzy 11do drugiego przycisku i łódka spadnie na wode.12 bierzemy szczypce 13 wracamy tam gdzie zaczęliśmy (skrótem przez pomost)
i smarujemy się krwią z brązowego lejka(mozna to bylo zrobić wcześniej).14podchodzimy do chłopca i Meg 14przecinamy ich łańcuch szczypcami(w razie gdy ptak nas będzie atakował kucamy)15Meg i chłopiec wychodzą z gry.16idziemy do łódki i odpływamy jestesmty przy latarni17przywiązujemy do łódki sznórek po czym podchodzimy z nim do słupka przy podescie gdzie stoi straznik18wracamy do łodzi odpalamy zawala się podest idziemy po słupku w górę i na schody 19 oblewamy straznika krwią z lejka i nietoperz go zjada bierzemy gwizdek gramy20robimy półapkę na ptaka przywiązujemy pomiędzy masztami sieć (którą zabraliśmy na początku) gramy i łapiemy ptaka21 pobieramy mu krew jest scenka i KONIEC

Avatar hyter

1 stycznia 2008, 13:44

cholernie trudne

Avatar
Konto usunięte

1 stycznia 2008, 10:36

jeśli kogoś by to interesowało to taki jeden kolo wyczaił co trzeba zrobić w tej podwodnej części z tom czwartą macką i w ogóle dalej :)

Avatar
Konto usunięte

1 stycznia 2008, 10:35

Ej Patryk opanuj sie co?! Małe dziecko nie umie sobie poradzić z grą i płacze o jejku idź do mamusi niech cie przytuli pacanie jeden

Avatar Patryk997

31 grudnia 2007, 23:12

Djmietek jak masz wiecej czesci to se odpusc nie musisz dodawac
i Tak niektorzy pisze ze do *** np.JA
niebiezpieczne przygody to jest gra do p***y taka gierka jest gorsza od gry np.Hallowen
HYTER do tej glupiej gry nie ma chlernej instrukcji.
bo ta gra jest za tepa daje
1 bo ta gra na taka ocene zasluguje

Avatar hyter

31 grudnia 2007, 19:00

dajcie tą cholerną instrukcje

Avatar Grzesiek

31 grudnia 2007, 12:21

glupie jak inne 2

Avatar Dorota4

31 grudnia 2007, 12:18

przeszłam:-)

Avatar adamson

31 grudnia 2007, 12:14

trzeba wziąć krew kozy i nasmarować się nią a potem wziąć nóż z organizera i zjechać po maszcie a dalej to niewiem jak ominąć tego kola co nas atakuje

Avatar rechot

31 grudnia 2007, 10:42

jak wejde do wody to krew się zmywa

wtedy nietoperz zaczyna atakować Meg a ja nie wiem jak dojść spowrotem do planszy z Meg żeby nietoperz wywąchał krew i zaczął mnie gonić.

Avatar oskaryoy

31 grudnia 2007, 10:40

To jest do *** ile ma być tych głupich części

Avatar Patryk997

30 grudnia 2007, 22:57

jak macie wiecej tych gier to chyba sie zerzygam nie lubie tych gier

Avatar Patryk997

30 grudnia 2007, 22:56

do p***yy

Avatar rechot

30 grudnia 2007, 19:23

hmm...jak wejść na dach

Avatar hyter

30 grudnia 2007, 19:06

w tym garażu mozna jeszcze podnieść te drzwi

Avatar hyter

30 grudnia 2007, 19:03

jak sie wejdzie do wody to można wejść
do takiego jakby garażu bierzemy z niego norzyce i spuszczmy łodke przyciskiem po lewej niewiem co dalej gdybym miał więcej czasu byłoby lepiej

Avatar
Konto usunięte

30 grudnia 2007, 16:40

ja w ogóle nie wiem o co biega w tej części:( andzik_93 napisz instrukcje

Avatar
Konto usunięte

30 grudnia 2007, 16:07

andzik_93 jak przeszłaś to daj instrukcje ;/
PS. co robimy, jak spuścimy na dół tą łódkę?

Avatar Dorota4

30 grudnia 2007, 15:43

w tym brąwzowym jest krew i trzeba się nią wysmarować wtedy nietoperz zacznie nas gonić a nie meg i gdy będzie nas chciał zaatakowac to kucamy.Jak juz wychodzimy z wody to trzeba jeszcze raz się wysmarować bo ona sie zmywa.
mam pytanie gdzie jest ta drabina?

Avatar andzik_93

30 grudnia 2007, 14:18

Przeszłam ;]

Avatar Patryk997

30 grudnia 2007, 13:48

do ***yy daje 1/10

Avatar hyter

30 grudnia 2007, 13:47

mozna tez wejssc do wody

Avatar hyter

30 grudnia 2007, 13:44

wiem ze na tej planszy ze straznikiem mozna wyjsc po drabinie

Avatar
Konto usunięte

30 grudnia 2007, 13:43

1.Wchodzimy na góre po lianie 2.naciskamy na ten krzak, pokazuje się ta koza, bierzemy to brązowe coś 3.wchodzimy na róg dachu 4.bierzemy z komputerka nóż i spacja 5.idziemy tam w róg, obok tej wody i spacja 6.płyniemy po line, i sieć 7.wychodzimy z wody 8.obok drabinki, wciskamy spacje 8. bierzemy line z komputerka i spacja...dalej jeszcze nie doszłam.

Avatar hyter

30 grudnia 2007, 13:38

albo trzeba polaczyc strzykawke z tym woreczkiem z krwia jesli tak to ja nie moge tego zrobic bedyiecie musieli radzic se be ze mnie

Avatar hyter

30 grudnia 2007, 13:30

myśle że strzykawki trzeba użyć na tym strażniku ale nie wiem jak do niego podejść

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Meg został uwięziony i na Twoich oczach jest atakowany przez groźnego nietoperza. Chyba go tak nie zostawisz?

Sterowanie

Myszka i Klawiatura

Podobne gry

W co grali inni