Niebezpieczne przygody 19

Zagrań: 56855
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Tomek34

20 stycznia 2014, 12:30

1. Mamy 2 minuty Meg do kibla mydło i do łóżka
2. Tomek, Zorhuśtać się(strzałki+ctrl) i bierzemy przeterminowany 3 lata olej oil
3.Olej z mydłem
4.Seba klucz s ubrania dolar komp i niszczymy drzwi spacją
5. Meg Olejosmarowemydło za kraty i spać
6 Klucz,otwurz celę i cyfry w kiblu
7 Grześ uchwyt Seba metal sztuczna szczęka reszta i Meg
8 Robimy piłę Kres 1 planszy
9 Nurkujemy pod stolik i wychodzimy jak kamera będzie patrzeć w górę
10 Odłączamy zielone kable kamera na sufit minuta osiem
11 Piszemy kod z lusterek najpierw z nad kibla a potem z szafki
12. Idziemy na 3 planszę i bierzemy wszystko z szafy kuchni i jadalni
13. Czapka niewidka pill z kiełbasą i Heinz
14 Seba za 56 groszy pałka i wałek z nożem i łączymy
15 Meg tym czymś uwolnić Grzesia i Steepen
16. Piłą obciąć nogi i łańcuchy u rąk a pałką bez noża szyje
17. Seba poza drzwi i czekać
18 Iść pod dom
19 Czapka niewidka
20 Do domu
21 używamy racy na kompie
22. ziemniak
23. Kierownice na górę
24 Lotnią do samolotu pod meg
25.Meg na zewnątrz czekać na auto 46
26. Podpalić skrzynkę flarą
27.Schować się w murze i procą na strażnika
28 Jajkami z procy dalej i wpisujemy 6789
29 Dach pod samochód
30 Wsiadamy spacją odpalamy przelatujemy nad wydmami i stłuczka
z drzewem
Jak przeszliśmy punkty od 18-30 w mniej niż1.15 to do toyoty
31 Stepenem do zębatki i odciąć koło na rękach
32 Zaparkować spacją
33 Grzesiem bierzemy wszystko
34 Klikamy przycisk z młotkiem w środku
35 wszystko w kupę
36 Bierzemy cygaro
37 Używamy cygara na strażniku
38 W lewo i 6x w lewo
39 Uwolnić Stepeena
40 Do Toyoty i 112 km prosto odpalamy spacją i przeskakujemy wydmy
spacja(8 lub 9 wydm)
41.wziąść pasek ze śmietnika
42.zabrać czapkę i dać ją psu
43.zabrać część płotu i przejść
44.literą T nastawić na pasek i zjechać po linie
45.nastawić na nóż i odciąć linę i zejść
po niej
46.wskoczyć na płot (ctrl) i go zabrać
47.położyć płot potem desą jako wiosłem przepłynąć na drugi brzeg
48.iść za psem
49 Idziemy po schodach w dół
50 Literą T nastawiamy na nóż i przecinamy linę
51.Rozhuśtać klatkę (shift strzałki ctrl szybko 59 sekund)
52. Zabieramy czaszkę i wrzucamy do mechanizmu ( 58 sekund)
53. Czekamy, aż klatka się zatrzyma
54 Nożem tniemy sznurek
55 Idziemy do żółtego trupa papierosy i zapalarka
56 smaromydłoolejem posmarować bagażnik i łomem otwieramy
57 Bierzemy kombinerki i kręcimy korbą
58 Rekwirujemy flagi i koło
59 Łączymy w komputerku flagi w linę
60 Wieszamy linę i schodzimy
61 Uwalniamy Pedra kombinerkami czapka
62Iść za Pedrem.
63 Podpalamy papierosa i mamy1.37 na wejście
64 Dajemy im po papierosie
65 Musimy zarekwirować fioletowy woreczek
66 Idziemy w dół
67 Przeskakujemy controlem dziurę
68 Kręcimy, żeby Tomek był na górze w dół i kręcimy by kościotrup na
dole

Avatar tomek336

4 kwietnia 2015, 07:25

@Tomek34: nie

Avatar Tomek34

20 stycznia 2014, 11:05

1. Mamy 2 minuty Meg do kibla mydło i do łóżka
2. Tomek, Zorhuśtać się(strzałki+ctrl) i bierzemy przeterminowany 3 lata olej oil
3.Olej z mydłem
4.Seba klucz s ubrania dolar komp i niszczymy drzwi spacją
5. Meg Olejosmarowemydło za kraty i spać
6 Klucz,otwurz celę i cyfry w kiblu
7 Grześ uchwyt Seba metal sztuczna szczęka reszta i Meg
8 Robimy piłę Kres 1 planszy
9 Nurkujemy pod stolik i wychodzimy jak kamera będzie patrzeć w górę
10 Odłączamy zielone kable kamera na sufit minuta osiem
11 Piszemy kod z lusterek najpierw z nad kibla a potem z szafki
12. Idziemy na 3 planszę i bierzemy wszystko z szafy kuchni i jadalni
13. Czapka niewidka pill z kiełbasą i Heinz
14 Seba za 56 groszy pałka i wałek z nożem i łączymy
15 Meg tym czymś uwolnić Grzesia i Steepen
16. Piłą obciąć nogi i łańcuchy u rąk a pałką bez noża szyje
17. Seba poza drzwi i czekać
18 Iść pod dom
19 Czapka niewidka
20 Do domu
21 używamy racy na kompie
22. ziemniak
23. Kierownice na górę
24 Lotnią do samolotu pod meg
25.Meg na zewnątrz czekać na auto 46
26. Podpalić skrzynkę flarą
27.Schować się w murze i procą na strażnika
28 Jajkami z procy dalej i wpisujemy 6789
29 Dach pod samochód
30 Wsiadamy spacją odpalamy przelatujemy nad wydmami i stłuczka
z drzewem
Jak przeszliśmy punkty od 18-30 w mniej niż1.15 to do toyoty
31 Stepenem do zębatki i odciąć koło na rękach
32 Zaparkować spacją
33 Grzesiem bierzemy wszystko
34 Klikamy przycisk z młotkiem w środku
35 wszystko w kupę
36 Bierzemy cygaro
37 Używamy cygara na strażniku
38 W lewo i 6x w lewo
39 Uwolnić Stepeena
40 Do Toyoty i 112 km prosto odpalamy spacją i przeskakujemy wydmy
spacja(8 lub 9 wydm)
41.wziąść pasek ze śmietnika
42.zabrać czapkę i dać ją psu
43.zabrać część płotu i przejść
44.literą T nastawić na pasek i zjechać po linie
45.nastawić na nóż i odciąć linę i zejść
po niej
46.wskoczyć na płot (ctrl) i go zabrać
47.położyć płot potem desą jako wiosłem przepłynąć na drugi brzeg
48.iść za psem
49 Idziemy po schodach w dół
50 Literą T nastawiamy na nóż i przecinamy linę
51.Rozhuśtać klatkę (shift strzałki ctrl szybko 59 sekund)
52. Zabieramy czaszkę i wrzucamy do mechanizmu ( 58 sekund)
53. Czekamy, aż klatka się zatrzyma
54 Nożem tniemy sznurek

Avatar Tomek34

19 stycznia 2014, 18:11

1.Mamy 2 minuty Meg do kibla i do łóżka
2.Tomek,Zorhuśtać się strzałki ctrl i olej oil
3.Meg. Olej za kraty i spać
4.Sebastian. Klucz s sofy pokój z kompem 567 lat
5. Wszystko i nogą spacją niszczymy drzwi
6.Meg wstań czytamy cyfry
7 Klucz po za cele i stepen
8Mamy 36 piłek 2 niszczymy kamery
9 Meg pod stół kamera na sufit skrzynka i kod z kibla i szafy
10 Weź wszystko z kuchni,szafy i jadalni.
11. Czapka niewidka pill z kiełbasą i keczapem Heinz
12 Do psa kiełbasa miska dach i z celi pudło z cygarami i zapałki
13. Sebastian. Pałka i wałek
14Meg Pałka na strażnika i tam flarą spal skrzrynkę elektryczną
15 schowaj się i czekaj na auto 42 dach pod auto wsiądź zniszcz i
do toyoty
16 stepen piłą nogę i drugą i ręce na zębatkach rozetnij kawałek
17 Uwolnić Stpena i do tomka
18 .wziąść pasek ze śmietnika
19.zabrać czapkę i dać ją psu
20.zabrać część płotu i przejść
21.literą T nastawić na pasek i zjechać po linie
22.nastawić na nóż i odciąć linę i zejść
po niej
23wskoczyć na płot (ctrl) i go zabrać
24.położyć płot potem desą jako wiosłem przepłynąć na drugi brzeg
25iść za psem
26 Rozhuśtać klatkę Tomka(shift, strzałki,ctrl szybko 59 sekund)
27 Mamy 58 sekund wziąźć czaszkę ido mechanizmu.
28. Rozcinamy line i do starego auta papierosy i zapalarka
29 Zarekwiruj koło i flagi
30 Zrób sznur i zejdź uwolnij Pedra i czapkę
31 Iść za Pedrem.
32 Zapalarką podpal papierosa wejdź w 97 sekund nadrabine
32.Daj im po papierosie
33.Weź fioletowy woreczek i w dół liną przywiąż Pedra
34.Skocz ctrl
35.Ustaw kołem , Żeby Tomek był na górze.
36. Po schodach w dół i ctrl na most nóóóóż
37 rozhuśtać się (shift, strzałki,ctrl szybko) i przeciąć coś tam
38. Worek zapalarka i lina
39. po łańcuchu i lina piłą
40 wejść na most na około i wspinamy się
41 zabieramy i hak
42 Na góre i do studni tą liną
43Zabrać kluczę
44 Uwolnić Tomka
45. Po Sebę
46.Kres
47 stppenwolf 49

Avatar kamoko

25 lipca 2011, 11:03

1.wziąść pasek ze śmietnika
2.zabrać czapkę i dać ją psu
3.zabrać część płotu i przejść
4.literą T nastawić na pasek i zjechać po linie
5.nastawić na nóż i odciąć linę i zejść
po niej
6.wskoczyć na płot (ctrl) i go zabrać
7.położyć płot potem desą jako wiosłem przepłynąć na drugi brzeg
8.iść za psem
9.zejść po schodach na dół
10.nożem obciąć linę
11.zorhuśtać klatkę (shift strałki ctrl
szybko)
12.zabrać czaszkę i wrzucić do mechanizmu
13.iść do białego samochodu i zabrać zapalniczkę
14.obok mostu pokręcić koło i je zabrać
kiedy most się opuści
15.stanąć przy kratach i wspinać się po roślinach
16.zebrać białe flagi i je połączyć w komputerku
17.przywiązać sznur z flag do słupa nad oknem i zejść po nim
18.wejść po drabinie i zabrać fioletowy worek
19.przeskoczyć dziurę
20.nastawić na koło i pokręcić zębatką
żeby steppen był na samej górze a kościotrup na samym dole
21.nastawić na nóż i skoczyć na zasuwający się mostek (wyróżnia się)
22.rozhuśtać się i przeciąć linę od ciężarka
23.użyć fioletowy worek i zapalniczki przy tych drzwiach
24.wejść przez drzwi zabrać hak z podłogi
25.wspiąć się po łańcuchu od klatki z kościotrupem
26.wspiąć się na górę i coś ściąć
27.zejść na dół wyjść i wskoczyć na kamienną podłogę (ctrl shift strzałka w lewo)
28.zabrać linę
29.połączyć linę i hak
30.wejść po schodach przeskoczyć dziurę
--------||-------podejść do okna i wspiąć się po sznurze
31.zrzucić do okrągłej dziury hak na lince
32.zejść i wziąć klucze
33.pokręić klatkę ze steppenem na sam dół
34.uwolnić go
35.grać w steppenwolf 20:)

Avatar dawid02

21 maja 2011, 16:27

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper ***a ***ista

Avatar kinimod6

28 kwietnia 2011, 12:31

@Patryk997: Bo za mały jesteś na nie :P

Avatar robertos1324

31 października 2010, 12:02

Avatar

1.wziąść pasek ze śmietnika
2.zabrać czapkę i dać ją psu
3.zabrać część płotu i przejść
4.literą T nastawić na pasek i zjechać po linie
5.nastawić na nóż i odciąć linę i zejść
po niej
6.wskoczyć na płot (ctrl) i go zabrać
7.położyć płot potem desą jako wiosłem przepłynąć na drugi brzeg
8.iść za psem
9.zejść po schodach na dół
10.nożem obciąć linę
11.zorhuśtać klatkę (shift strałki ctrl
szybko)
12.zabrać czaszkę i wrzucić do mechanizmu
13.iść do białego samochodu i zabrać zapalniczkę
14.obok mostu pokręcić koło i je zabrać
kiedy most się opuści
15.stanąć przy kratach i wspinać się po roślinach
16.zebrać białe flagi i je połączyć w komputerku
17.przywiązać sznur z flag do słupa nad oknem i zejść po nim
18.wejść po drabinie i zabrać fioletowy worek
19.przeskoczyć dziurę
20.nastawić na koło i pokręcić zębatką
żeby steppen był na samej górze a kościotrup na samym dole
21.nastawić na nóż i skoczyć na zasuwający się mostek (wyróżnia się)
22.rozhuśtać się i przeciąć linę od ciężarka
23.użyć fioletowy worek i zapalniczki przy tych drzwiach
24.wejść przez drzwi zabrać hak z podłogi
25.wspiąć się po łańcuchu od klatki z kościotrupem
26.wspiąć się na górę i coś ściąć
27.zejść na dół wyjść i wskoczyć na kamienną podłogę (ctrl shift strzałka w lewo)
28.zabrać linę
29.połączyć linę i hak
30.wejść po schodach przeskoczyć dziurę
--------||-------podejść do okna i wspiąć się po sznurze
31.zrzucić do okrągłej dziury hak na lince
32.zejść i wziąć klucze
33.pokręić klatkę ze steppenem na sam dół
34.uwolnić go
35.grać w steppenwolf 20:)
KOPIA od mikulek04 (najlepsza instrukcja jest właśnie w punktach):D Dzięki mikulek Pozdro!!!

Avatar Jakub120

15 grudnia 2009, 17:59

JUZ NIC

Avatar Jakub120

15 grudnia 2009, 17:51

GDZIE JEST KOMPUTEREK

Avatar kinimod6

26 kwietnia 2009, 17:16

Super gierka przeszedłem całą.Jakieś pytania?

Avatar kinimod6

24 kwietnia 2009, 18:31

Avatar

1.wziąść pasek ze śmietnika
2.zabrać czapkę i dać ją psu
3.zabrać część płotu i przejść
4.literą T nastawić na pasek i zjechać po linie
5.nastawić na nóż i odciąć linę i zejść
po niej
6.wskoczyć na płot (ctrl) i go zabrać
7.położyć płot potem desą jako wiosłem przepłynąć na drugi brzeg
8.iść za psem
9.zejść po schodach na dół
10.nożem obciąć linę
11.zorhuśtać klatkę (shift strałki ctrl
szybko)
12.zabrać czaszkę i wrzucić do mechanizmu
13.iść do białego samochodu i zabrać zapalniczkę
14.obok mostu pokręcić koło i je zabrać
kiedy most się opuści
15.stanąć przy kratach i wspinać się po roślinach
16.zebrać białe flagi i je połączyć w komputerku
17.przywiązać sznur z flag do słupa nad oknem i zejść po nim
18.wejść po drabinie i zabrać fioletowy worek
19.przeskoczyć dziurę
20.nastawić na koło i pokręcić zębatką
żeby steppen był na samej górze a kościotrup na samym dole
21.nastawić na nóż i skoczyć na zasuwający się mostek (wyróżnia się)
22.rozhuśtać się i przeciąć linę od ciężarka
23.użyć fioletowy worek i zapalniczki przy tych drzwiach
24.wejść przez drzwi zabrać hak z podłogi
25.wspiąć się po łańcuchu od klatki z kościotrupem
26.wspiąć się na górę i coś ściąć
27.zejść na dół wyjść i wskoczyć na kamienną podłogę (ctrl shift strzałka w lewo)
28.zabrać linę
29.połączyć linę i hak
30.wejść po schodach przeskoczyć dziurę
--------||-------podejść do okna i wspiąć się po sznurze
31.zrzucić do okrągłej dziury hak na lince
32.zejść i wziąć klucze
33.pokręić klatkę ze steppenem na sam dół
34.uwolnić go
35.grać w steppenwolf 20:)
KOPIA od mikulek04 (najlepsza instrukcja jest właśnie w punktach):D Dzięki mikulek Pozdro!!!

Avatar kondziu1

7 listopada 2008, 18:12

1/10

Avatar mikulek04

20 marca 2008, 13:11

fajowe 5/5

Avatar mikulek04

20 marca 2008, 13:11

1.wziąść pasek ze śmietnika
2.zabrać czapkę i dać ją psu
3.zabrać część płotu i przejść
4.literą T nastawić na pasek i zjechać po linie
5.nastawić na nóż i odciąć linę i zejść
po niej
6.wskoczyć na płot (ctrl) i go zabrać
7.położyć płot potem desą jako wiosłem przepłynąć na drugi brzeg
8.iść za psem
9.zejść po schodach na dół
10.nożem obciąć linę
11.zorhuśtać klatkę (shift strałki ctrl
szybko)
12.zabrać czaszkę i wrzucić do mechanizmu
13.iść do białego samochodu i zabrać zapalniczkę
14.obok mostu pokręcić koło i je zabrać
kiedy most się opuści
15.stanąć przy kratach i wspinać się po roślinach
16.zebrać białe flagi i je połączyć w komputerku
17.przywiązać sznur z flag do słupa nad oknem i zejść po nim
18.wejść po drabinie i zabrać fioletowy worek
19.przeskoczyć dziurę
20.nastawić na koło i pokręcić zębatką
żeby steppen był na samej górze a kościotrup na samym dole
21.nastawić na nóż i skoczyć na zasuwający się mostek (wyróżnia się)
22.rozhuśtać się i przeciąć linę od ciężarka
23.użyć fioletowy worek i zapalniczki przy tych drzwiach
24.wejść przez drzwi zabrać hak z podłogi
25.wspiąć się po łańcuchu od klatki z kościotrupem
26.wspiąć się na górę i coś ściąć
27.zejść na dół wyjść i wskoczyć na kamienną podłogę (ctrl shift strzałka w lewo)
28.zabrać linę
29.połączyć linę i hak
30.wejść po schodach przeskoczyć dziurę
--------||-------podejść do okna i wspiąć się po sznurze
31.zrzucić do okrągłej dziury hak na lince
32.zejść i wziąć klucze
33.pokręić klatkę ze steppenem na sam dół
34.uwolnić go
35.grać w steppenwolf 20:)

Avatar mydelko

14 lutego 2008, 20:12

Fajne

Avatar mydelko

31 stycznia 2008, 11:51

Nie umiem wrzucic tej czaszki do tej machiny.

Avatar bberni__94

26 stycznia 2008, 16:03

hyter jak połączyć przedmioty jest opisane w niebezpiecznych przygodach 1

Avatar kacper35

23 stycznia 2008, 15:41

co trzeba zrobic na początku biore ze smietnika z ulicy i co dalej dajcie instre plis z góry dzieki

Avatar
Konto usunięte

20 stycznia 2008, 10:17

przeszłam :)))))

Avatar igor4444

6 stycznia 2008, 13:13

.0. dla gówna

Avatar igor4444

4 stycznia 2008, 19:14

gówno !NIE!!!!!!!!!!!!!!!DZIAŁA 0

Avatar
Konto usunięte

3 stycznia 2008, 16:03

Musisz sie ustawić na wprost tego płotku i nacisnąć Ctrl. potem zabrać ten płotek użyć go na tej wodzie z rekinem potem wziąć jeszcze tom deske z płotu, spacja i biec za pieskiem

Avatar Grandes

2 stycznia 2008, 18:46

EeEeEe co mam robic?? Jak dojde w pierwszej planszy na dół tam do tego płotku co stoi obok tych trzech budynków to dalej nie wiem gdzie iść ;/ help me

Avatar
Konto usunięte

2 stycznia 2008, 08:26

boszzz....

Avatar Patryk997

29 grudnia 2007, 23:22

glupie sa te serje gier "niebiezpieczne przygody"

Avatar Patryk997

29 grudnia 2007, 18:18

do *** 1/10

Avatar
Konto usunięte

29 grudnia 2007, 17:57

Ja też mam taki sam problem jak dj KA tez jak wchodzę po drabince tam gdzie są czarownicy to Magie nie chce tam wejść (pomocy)

Avatar
Konto usunięte

29 grudnia 2007, 10:51

ok. to co wcześniej napisałam to już wiem :) ale teraz niech mi ktoś powie jak wejść na to pięterko gdzie jest to ognisko czy coś i czarownicy. zawsze jak próbuje tam wejść to jeden z nich wsypuje coś do ognia i Meg nie chce tam wejść :/

Avatar
Konto usunięte

27 grudnia 2007, 13:11

mam problem. nie wiem co zrobić gdy już mam ten woreczek. andzik co prawda pisała, ale ja sie jakoś w tym nie pokapowałam :/

Avatar Nelly_94

25 grudnia 2007, 19:45

Łuhuuu!!! Przeszłam :DDD thx lynks_san :*

Avatar hyter

25 grudnia 2007, 19:00

I jeszcze jak chce zagrać na timed game to włączam i mam czarny obraz a muzyka idzie ***!!!

Avatar hyter

25 grudnia 2007, 18:57

gra 5/5 tylko nie moge łączyć tych przedmiotów a w tej części trzeba połączyć te flagi i zrobić line

Avatar hyter

25 grudnia 2007, 18:56

Pomocy

Avatar hyter

25 grudnia 2007, 18:54

Dam przykład :
w niebezpieczne przygody 16 trzeba połączyć mine z kratą no nie.a ja robie tak że wchodze w ten komputerek klikam na mine potem najeżdzam nią na kratę i ***a za przeproszeniem gówno

Avatar lynks_san

25 grudnia 2007, 18:35

bo nie wszyskie przedmioty da się połączyć.
Aby połączyć przedmioty otwieramy komputerek i klikamy na jeden z przedmiotów który chcemy połączyć, pokarze się on na ekraniku tego komputera. Następnie wybieramy myszką na przedmiocie który chcemy połączyć, klikamy na niego i przeciągamy na wybrany wcześniej przedmiot.

Avatar lynks_san

25 grudnia 2007, 18:31

Już wiem. Idziemy do miejsca gdzie zabraliśmy woreczek i wchodzimy na górę i podchodzimy do miejsca co przypomina studnię. Używamy tego haka z liną i schodzimy na dół po klucze i uwalniamy faceta. No i koniec.

Avatar hyter

25 grudnia 2007, 18:26

mam taki problem z wszystkimi częściami:
Nie moge łaczyć przedmiotów. I części jakie przeszedłem to Niebezpieczne przygody 10,11,18,14.Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?
Jeszcze pytanko do niebezpieczne przygody 6 jak rozwiązać zagadke z buddą?????? trudna jest

Avatar lynks_san

25 grudnia 2007, 18:23

No to może zacznę tam gdzie andzik skończył. Gościa podnosimy jak najwyżej za pomacą kołowrotka. Schodzimy w dół po schodach i skaczemy na ten podest. Zmiana scenerii. musimy tak rozbujać gościa aby dostać się do tego klocka i go odcinamy. Do dziurki od klucza wkładamy ten woreczek i ona go podpala. Wchodzimy do środka. Wchodzimy na górę po łańcuchu po opuszczonej wcześniej klatce i odcinamy lampę. Wracamy do miejsca gdzie odcieliśmy lampę. Bierzemy linę i łączymy ją z hakiem (hak jest w miejscu gdzie upuściliśmy Steppenwolfa). Jak na razie to wiem tylko tyle.

Avatar Nelly_94

25 grudnia 2007, 17:24

lolz0rmann to że nie potrafisz tego przejść nie znaczy jeszcze że jest głupie, jak ci się nie podoba to nie graj :/

Avatar lolz0rmann

25 grudnia 2007, 16:52

pfff glupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! daje 1 !!!!!!!!!!!

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Pomóż chłopcu, który został porwany na Twoich oczach. Jedyny trop jaki masz to jego czapka. Powodzenia.

Sterowanie

Myszka
Klawiatura
Jeśli gra Ci nie działa, kliknij prawym przyciskiem na okno gry i naciśnij Odtwórz.

Podobne gry

Hity z naszych gier