Ptak i krowa - wersja Halloween

Zagrań: 25693
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar maksym123

19 stycznia 2014, 16:24

ptak i krowa satara dobra gre ale że też jeszcz jest hloween ptak i kro

Avatar Patryk33

24 października 2012, 22:10

5/5

Avatar michalo0

12 lutego 2012, 10:40

gra po prostu odjazdowa (żart)

Avatar Xkubex

6 lutego 2012, 17:09

bardzo fajna do ulu

Avatar bartolino1

2 lutego 2012, 16:01

żal 1\5 beznadzieja

Avatar
Konto usunięte

18 listopada 2010, 18:34

SUPER!! 5/5 i do ulu!

Avatar songetto

10 listopada 2010, 21:11

-10000000000000000000000/1

Avatar Budyn1998

7 listopada 2010, 19:35

lol..........głupia x|
Beznadziejna x|

Avatar obcyx

2 listopada 2010, 09:24

ta gra made in china badziew 0/1000000

Avatar kazakol2000

2 listopada 2010, 08:09

to jest ***iste ale do ***

Avatar
Konto usunięte

1 listopada 2010, 19:27

do ***

Avatar Mairead

1 listopada 2010, 19:12

gra nuuudna, wszystko się dzieje zbyt powoli. 2/5

Avatar KapitanBombaPL

1 listopada 2010, 16:22

badziewna gra 2/5

Avatar KapitanBombaPL

1 listopada 2010, 16:15

bo lubie płatki

Avatar KapitanBombaPL

1 listopada 2010, 16:14

ale przeżuciłem sie na platkożerce

Avatar KapitanBombaPL

1 listopada 2010, 16:12

xardas fajny awater też kiedyś takiego miałem

Avatar lps00

1 listopada 2010, 13:55

MADE IN CHINA to ty sam jestes

Avatar maks214

1 listopada 2010, 10:12

super jednym zdaniem5/5

Avatar sylwe5006

1 listopada 2010, 06:37

fajna 5/5

Avatar Xardas488

31 października 2010, 21:33

żal tej gry ja tu moge pisać jaka
beznadziejna ale szkoda czasy
ta gra to porostu MADE IN CHINA

Avatar bogus112

31 października 2010, 20:30

nawet nawet 5/10

Avatar siemian85

31 października 2010, 19:49

nuda 0/10

Avatar malpiatka

31 października 2010, 13:51

Czyli że co ?

Avatar PrzemekZiom

31 października 2010, 09:03

Nie złe 4/5

Avatar brajek

31 października 2010, 08:47

calkie
m

Avatar najaja

31 października 2010, 08:12

żal byłem pierwszy a mi się pokazało:trwa ładowanie nowych komentarzy

Avatar najaja

31 października 2010, 08:11

no,no fajne całkiem

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Musisz dopilnować, aby krowa doniosła mleko, a kościotrupy dynie na imprezę halloweenową. Ptaszek musi zniszczyć wszystkie przeszkody stawiane na ich drodze. Robi to poprzez zbieranie kulek w odpowiednich kolorach i stawianie ich w niebezpiecznych miejscach.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier