Zamknięty w bańce 2

Oceń:
4.41 (41)
zagrań: 43474

Komentarze (71)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar rigbi15

24 kwietnia 2014, 08:33

:)

Avatar rigbi15

24 kwietnia 2014, 08:32

czad 10000000000/10000000000

Avatar kubacki_311

8 lutego 2014, 15:05

DUPCIA

Avatar skorupiak201326

3 marca 2013, 21:15

jaki lol bo ja skończyłam planszę oni wskoczyli
i nieprzeszłam

Avatar skorupiak201326

3 marca 2013, 21:02

1 lepsza ale ta też może być 5/10

Avatar rybcia13l

4 sierpnia 2012, 11:07

idiotyczna gra -2/1000000000000

Avatar tobolewskidamian

21 lutego 2011, 16:54

nawet, nawet daje 3/10

Avatar VVAMPIR

20 stycznia 2011, 10:12

e tam 1 bylo lepsze ;/ 3/5

Avatar adikolcz

22 grudnia 2010, 17:37

a własnie ze sie dz prejsc bo mialem20level

Avatar
Konto usunięte

21 grudnia 2010, 12:41

***ista super 100/100 i do ulubionych i ***ista fabuła

Avatar agniec

18 grudnia 2010, 10:32

Moja ulubiona gra na Jeji. ;) absolutnie świetna! Wspaniała muzyka, grafika, fabuła.. doskonała.

Avatar hubertus1010

28 listopada 2010, 08:49

extra 5/5

Avatar kamiska1311

25 września 2010, 09:39

ty jesteś słaby !ja przeszłam już dziesięć razy więc jakim cudem nie można przejść? 10/10

Avatar jakub33

19 września 2010, 16:52

Ty tez jestes slaby

Avatar qiks123

19 września 2010, 15:38

slaba gra 2/5

Avatar pawlik242

18 września 2010, 17:20

da sie przejsc nie piep**

Avatar jakub33

18 września 2010, 12:59

da sie przejsc dziecko omg -.-

Avatar jakubnowak98

10 września 2010, 16:28

TEJ GRY NIE DA SIĘ PRZEJŚĆ 1/5

Avatar szymek1510

8 września 2010, 19:13

fajna gra dam 5/5

Avatar vegetassj4

6 września 2010, 19:42

JAK PRZEJŚĆ 17 LVL ????

Avatar
Konto usunięte

6 września 2010, 19:27

fajna gierka /5

Avatar bugimen

6 września 2010, 12:57

Spoko gra daj 99999999/6

Avatar danios111

6 września 2010, 09:36

spox gierka

Avatar anonim1

5 września 2010, 21:26

super jest daje 5/5 i do ulu xD

Avatar uri12

5 września 2010, 20:53

przeszedłem całe 5/5

Avatar joniak103

5 września 2010, 19:43

5/5

Avatar regzand

5 września 2010, 18:13

5/5
Super gra!!! Przeszedłem całą.

Avatar piotrszydlo8

5 września 2010, 15:06

daje 5

Avatar ar_turok

5 września 2010, 12:49

ja przeszedłem 5 poziom w 35 sek...

Avatar ar_turok

5 września 2010, 12:31

Gdy ładuję się gra w lewym górnym rogu jest taki napis Play Buble Quod kliknijcie na to i się bedzie wczytwała 1 polecam także 1 część tej gry na kongrate


Zapraszam do grania w tą grę ( to jest zamknięty w bańce 1 ) jest o wiele trudniejsza ;)

Avatar Techno

5 września 2010, 12:11

Super :> 5/5

Avatar dragon123

5 września 2010, 08:55

fajne 5/5

Avatar piter10121

4 września 2010, 21:18

głupie 1/5

Avatar radul255

4 września 2010, 19:55

Fajne 5/5

Avatar lolito14

4 września 2010, 19:54

na 14 poziomie mi się znudziło a co do gry 5/5 i do ulu

Avatar jakub33

4 września 2010, 19:50

Fajna 5/5 i do ulu. ;d

Avatar walecxd

4 września 2010, 19:02

przeszedlem cale :)

Avatar kamil4268

4 września 2010, 18:58

przeszedlem cala gre :D jeste najlepszy

Avatar pierdofon

4 września 2010, 18:53

nie mogę przejść 14 levela

Avatar walecxd

4 września 2010, 18:16

dla mnie 8 lvl byl latwy a co do gry 10/10

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Zamknięty w bańce 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Zamknięty w bańce 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Przed Tobą kontynuacja gry o ludziku zamkniętym w bańce. Tym razem Twoim zadaniem jest uratowanie brata i wydostanie się z przedziwnej krainy, do której wpadł.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie
Spacja - Zmiana postaci

Podobne gry

Hity z naszych gier