Łucznik 2

Zagrań: 307248
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar nunpan

31 marca 2017, 14:33

to jest podróbka

Avatar roman2015

9 lipca 2015, 16:16

o co w tym chodzi

Avatar bomba7445

8 lutego 2015, 21:36

head shot BOOM!!!

Avatar filip1219777

5 grudnia 2014, 16:04

fajne

Avatar filip1219777

1 grudnia 2014, 20:28

niezła gierka 4/5 i do ulu

Avatar mikirider

18 sierpnia 2014, 19:39

ZA**BISTE 5/5 i do ulu

Avatar Czaszka5

26 grudnia 2013, 10:15

Zarąbista gra! 10/5 i do ulu!

Avatar Kisame2002

29 czerwca 2013, 13:55

supeer ja sobie kilkanascie strzal z ptakami wbilem w glowe :D
5/5 i do ulu !!!!! kto potwierdza lapkować ! :)

Avatar MikiHero

23 lutego 2013, 17:50

Who pan GanGnam Style - Ło Pan Gan Gam Stail

Avatar michu13

22 lutego 2013, 10:21

fajne 5/5

Avatar BattlefieldHero14

1 lutego 2013, 16:24

fajna

Avatar Astrall

28 czerwca 2012, 17:56

łatwa, ale bardzo fajna gierka, kto tak twierdzi strzałka w górę :) 5/5 i do pszółek

Avatar Hesh666Fiction

1 grudnia 2012, 11:44

@Astrall: Ups, nie trafiłem w górę, masz w dół.

Avatar Tom1360

12 stycznia 2013, 16:39

@Hesh666Fiction: zrobłem za cb

Avatar BabciaKrysia

30 czerwca 2012, 16:57

super 5/5

Avatar Makejo

27 maja 2012, 16:25

Spoko gierka

Avatar krawiec

11 lipca 2010, 17:15

a ja w bird hunting zrobilem 22 head shoty

Avatar ww2000

24 kwietnia 2012, 11:58

@krawiec: Ale postęp.Po prostu mistrz świata

Avatar ww2000

24 kwietnia 2012, 11:56

zaczepista giera 1000000000000000000000\5

Avatar makajet

5 czerwca 2011, 13:32

a ja jedną strzałą zabiłem dwa ptaki i we mnie to trafiło żalowe

Avatar makajet

8 marca 2012, 20:21

@makajet: ale gra 5/5 i do ulu!

Avatar adrianinho

10 lutego 2012, 12:44

fajna gra.klasyk

Avatar BattleCraftpl

5 stycznia 2012, 15:54

5/5 i do ulu naprawdę super!!!

Avatar abrakadabra123

30 grudnia 2011, 22:13

5/5

Avatar kubala00

28 grudnia 2011, 21:05

jest ok 5/5

Avatar Emanuel

23 grudnia 2011, 17:50

to powinien być hit

Avatar boberek363

25 listopada 2011, 16:04

fajne 5/5

Avatar piotrek99

30 września 2011, 16:15

fajne

Avatar rafalekd98

27 sierpnia 2011, 19:26

super gra polecam wszystkim 5/5

Avatar jackob48

29 lipca 2011, 12:43

zajefajna gra polecam 111/100

Avatar zac98

23 kwietnia 2011, 11:58

@brot9999: Też to samo miałem :D

Avatar brot9999

16 kwietnia 2011, 21:51

zal zestrzelilem bocka z gury spadla strzala i mi w leb z ptakiem xD

Avatar Krzysiek565

4 kwietnia 2011, 14:48

zajefajna gra 100000000000000000000/1000000000000000000000

Avatar fifi212

21 marca 2011, 18:50

tych ptakow jest nieskonczonosc? 6/5

Avatar
Konto usunięte

19 marca 2011, 13:06

Fajna. 5/5

Avatar Doncio10

10 marca 2011, 19:00

fajne 5/5

Avatar TheBos666

23 lutego 2011, 22:08

ZAJEFAJNA!!!!!!!!!!!!!
6/5

Avatar Kacpi23

19 lutego 2011, 23:54

Bardzo lubię tą grę jest zarąbista.

Avatar pol33

4 lutego 2011, 17:17

super gra 10/10 kto mnie popiera niech kliknie na zieloną szczałkę

Avatar Hackerski98

30 stycznia 2011, 17:16

spoko gierka lepsza od 1 części spoko 5/5
aha ty na dole weź przestan sie hihrac bo ja fuksem zestrzelilem 3 ptaki on mógł 4 więc weź sie odczep skoro ty nie potrafisz grac to sie nie czepiaj

Avatar
Konto usunięte

14 grudnia 2010, 22:05

to jest bow man

Avatar baka106

12 grudnia 2010, 14:01

fajne 5/5

Avatar free_frag

21 października 2010, 19:49

Elo, ja w bird huntig sztrzeliłem tak, że ubiłem 2 ptaki i jeszcze sobie łeb przebiłem xD

Avatar kamilek18

2 października 2010, 14:48

yeah 4 ptaki na strzale XD ale fuks

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Cel jest jeden, strzelanie w przeciwnika tak długo, aż nie wygramy. Pomocne będzie obserwowanie kąta strzału i jego siły. Nowością w stosunku do 1 części jest możliwość strzelania w ptaki.

Sterowanie

Myszka - najpierw klikamy lewym przyciskiem, naciągamy i wypuszczamy strzałę

Oryginalny tytuł:

Bowman 2

Podobne gry

Hity z naszych gier