Gra Przygody Reemusa 4 wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Przygody Reemusa 4 wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Groźne i krwiożercze stworzenie zaatakowało. Zjada ona wszystko co się rusza i przyjmuje postać swego żywiciela. Tylko Reemus może uratować krainę przed niechybna zagładą.
Myszka
Komentarze
Odśwież29 grudnia 2011, 19:36
ten czer. stwur jest z pasożyta
Odpisz
17 lipca 2016, 20:46
Świetnie!
Odpisz
31 października 2014, 13:32
Tłumaczenie:
Kilka podróży Reemusa:rozdział 3:
poznaj swego wroga
Odpisz
24 lutego 2014, 16:39
fajne !!! ☺
Odpisz
29 grudnia 2010, 14:04
1-sza plansza:
1. klikamy na pieniek
2. pajęczyna
3. ptak na drzewie
4. kępka trawy na skale
5. mały ssak na skale
2-ga plansza:
1. klikamy na miód (latają koło niego muchy)
2. zjadamy żabę
3. skaczemy na kamień (w głębi planszy za wędką) i skaczemy do owocu - naciskamy na niego
4. zjadamy rybę i klikamy na wędkę
trzecia plansza:
1. wybieramy Reemusa i idziemy w prawo
2. wyrywamy pieniek i zmieniamy na Liama
3. Liamem idziemy za do Reemusa i zrywamy kapelusz grzyba
4. idziemy w prawo i stajemy na większym gejzerze
5. zmieniamy na Reemusa, idziemy w prawo i klikamy na ul
6. idziemy w lewo i klikamy na kamień (powstanie siekiera)
7. wracamy do drzewa z robakiem i ścinamy czerwone drzewo.
Czwarta plansza:
1.Idziemy Reemusem 2x w prawo i gadamy z tym pomarańczowym ptakiem.
2.Idziemy Liamem 2x w lewo bierzemy flagę.
3.Wracamy Liamem do 1 planszy i kładziemy flagę na kamieniu.
4.Idziemy w lewo bierzemy kwiat.
5.Idziemy w prawo i malujemy po tej fladze.
6.Dzwonimy i wtedy wypada ten żółty ptak. Ptak się denerwuje i zaczyna bić pomarańczowego.
7. Przechodzimy dalej .
Piąta plansza:
1.Idziemy Reemusem 2x w lewo i łapiemy się krzaka na krawędzi.
2.Idziemy Liamem tam gdzie jest Remus i bierzemy żołądź.
3.Reemusem puszczamy krzaka i wsadzamy 2 kamienie z 3 planszy do lewego gejzeru w 1 planszy i lewego gejzeru 2 planszy.
4.Stajemy Reemusem w 2 planszy przy tej malej dziurze w tym niebieskim drzewie.
5.Liamem idziemy do 1 planszy i wrzucamy żołądź do fontanny.
6.Liamem idziemy do 2 planszy.
7.Reemusem z wiewiórką idziemy do 3 planszy i klikamy na tą chmurkę(jeśli dobrze pamiętam) nad urwiskiem.
8. Liamem robimy to samo co Remusem.
9.Jeśli dobrze zrobione powinniście polecieć.
Dobra z tym kołem kolorowym robimy tak:
Fioletowy: Człowiek, Nietoperz, Wieloryb
Zielony: Koala, Kangur, to torbacze :D
Żółty: Papuga, ptak, kaczka
Pomarańcz: Struś, Kiwi, Pingwin
Czerwony: Rak, Krab, Krewetka
Niebieski: ryba, Rekin, Delfin
W jaskini pierwszej nad woda są pokazane kolory jakie trzeba wlać do strażników(w 3 planszy). W takiej kolejności dla lewego od lewej do prawej i odwrotnie dla strażnika prawego (od prawej do lewej).
1.Reemusem idziemy do 2 planszy i stajemy na tych kamieniach tak żeby płynęły kolory jakie chcę w 1 planszy.
2.Liamem wybieramy tą probówkę z wody i pobieramy nią kolory i wlewamy w odpowiedniej kolejności do strażników.
3.Jeśli wlaliśmy to klikamy na przycisk u podnóża strażnika i jeśli on wypije i przycisk świeci się na zielono oznacza to że wlaliśmy dobrze a czerwony źle.
4. Jeśli oba przyciski świecą się na zielono otwierają się schody i wchodzimy tam Liamem
Odpisz
6 grudnia 2013, 19:17
@komp437: kiedy klikam na pajęczyne gine co z tym zrobić?
Odpisz
18 lipca 2013, 15:28
fajne :) zapraszać do znaj :)
Odpisz
12 listopada 2012, 21:15
a nie to tylko zamół
Odpisz
10 listopada 2012, 20:22
jak wchodze w pajeczyne to albo robak mine zjada albo zawija w kokon i musze restartowac
Odpisz
23 grudnia 2011, 15:31
beznadziejana
Odpisz
22 grudnia 2010, 16:23
1 sposób:
1-sza plansza:
1. klikamy na pieniek
2. pajęczyna
3. ptak na drzewie
4. kępka trawy na skale
5. mały ssak na skale
2-ga plansza:
1. klikamy na miód (latają koło niego muchy)
2. zjadamy żabę
3. skaczemy na kamień (w głębi planszy za wędką) i skaczemy do owocu - naciskamy na niego
4. zjadamy rybę i klikamy na wędkę
trzecia plansza:
1. wybieramy Reemusa i idziemy w prawo
2. wyrywamy pieniek i zmieniamy na Liama
3. Liamem idziemy za do Reemusa i zrywamy kapelusz grzyba
4. idziemy w prawo i stajemy na większym gejzerze
5. zmieniamy na Reemusa, idziemy w prawo i klikamy na ul
6. idziemy w lewo i klikamy na kamień (powstanie siekiera)
7. wracamy do drzewa z robakiem i ścinamy czerwone drzewo.
Czwarta plansza:
1.Idziemy Reemusem 2x w prawo i gadamy z tym pomarańczowym ptakiem.
2.Idziemy Liamem 2x w lewo bierzemy flagę.
3.Wracamy Liamem do 1 planszy i kładziemy flagę na kamieniu.
4.Idziemy w lewo bierzemy kwiat.
5.Idziemy w prawo i malujemy po tej fladze.
6.Dzwonimy i wtedy wypada ten żółty ptak. Ptak się denerwuje i zaczyna bić pomarańczowego.
7. Przechodzimy dalej .
Piąta plansza:
1.Idziemy Reemusem 2x w lewo i łapiemy się krzaka na krawędzi.
2.Idziemy Liamem tam gdzie jest Remus i bierzemy żołądź.
3.Reemusem puszczamy krzaka i wsadzamy 2 kamienie z 3 planszy do lewego gejzeru w 1 planszy i lewego gejzeru 2 planszy.
4.Stajemy Reemusem w 2 planszy przy tej malej dziurze w tym niebieskim drzewie.
5.Liamem idziemy do 1 planszy i wrzucamy żołądź do fontanny.
6.Liamem idziemy do 2 planszy.
7.Reemusem z wiewiórką idziemy do 3 planszy i klikamy na tą chmurkę(jeśli dobrze pamiętam) nad urwiskiem.
8. Liamem robimy to samo co Remusem.
9.Jeśli dobrze zrobione powinniście polecieć.
Dobra z tym kołem kolorowym robimy tak:
Fioletowy: Człowiek, Nietoperz, Wieloryb
Zielony: Koala, Kangur, to torbacze :D
Żółty: Papuga, ptak, kaczka
Pomarańcz: Struś, Kiwi, Pingwin
Czerwony: Rak, Krab, Krewetka
Niebieski: ryba, Rekin, Delfin
W jaskini pierwszej nad woda są pokazane kolory jakie trzeba wlać do strażników(w 3 planszy). W takiej kolejności dla lewego od lewej do prawej i odwrotnie dla strażnika prawego (od prawej do lewej).
1.Reemusem idziemy do 2 planszy i stajemy na tych kamieniach tak żeby płynęły kolory jakie chcę w 1 planszy.
2.Liamem wybieramy tą probówkę z wody i pobieramy nią kolory i wlewamy w odpowiedniej kolejności do strażników.
3.Jeśli wlaliśmy to klikamy na przycisk u podnóża strażnika i jeśli on wypije i przycisk świeci się na zielono oznacza to że wlaliśmy dobrze a czerwony źle.
4. Jeśli oba przyciski świecą się na zielono otwierają się schody i wchodzimy tam Liamem
Odpisz
21 sierpnia 2010, 20:16
Jest i drugi sposób :
Plansza z tym wiszącym na drzewie! (czyli 2)
1. Liamem bierzemy daszek grzyba i zaczepiamy o filetową gałąź, później Reemusem stajemy na tym wulkanie prze pszczołach, a Liamem bierzemy pszczołę i przyczepiamy do daszka grzyba, (powtarzamy parę razy! czyli 4 pszczoły ) wsiadamy i lecimy.
2. Szukamy znaczków poda kamykami (powinno ich być 7) i robimy łańcuch pokarmowy:
Na dole: Marchewka, trawa, mysz, żaba
Środek: Zając, Wąż
Góra: Sowa
3. Liamem: Z szafki bierzemy czerwony eliksir i wrzucamy do wody, później Reemusem bierzemy grzyba Liamem klikamy na skałą zwisającą na lewo i chodzimy po skałkach, a gdy obudzi się stworek to dajemy mu grzyba Reemusem, idziemy dalej po skałkach Liamem aż do wyjścia później klikamy mu pod nogi gdzie zrzuca linę przechodzimy dołem zwierzaka w klikamy na linę!
4. Liamem bierzemy korę z pomarańczowego drzewa i idziemy do tej różowej mazi, na którą klikamy, następnie Liamem idziemy do strażnika i gramy w grę (ja niestety 2 razy przegrałem :O ) ale spadają mu klucze które podnosimy i otwieramy skrzynkę w środkowej planszy, później Liamem klikamy na pieczęć w skrzynce i idziemy do strażnika
Odpisz
16 sierpnia 2010, 20:22
Jest i drugi sposób :
Plansza z tym wiszącym na drzewie! (czyli 2)
1. Liamem bierzemy daszek grzyba i zaczepiamy o filetową gałąź, później Reemusem stajemy na tym wulkanie prze pszczołach, a Liamem bierzemy pszczołę i przyczepiamy do daszka grzyba, (powtarzamy parę razy! czyli 4 pszczoły ) wsiadamy i lecimy.
2. Szukamy znaczków poda kamykami (powinno ich być 7) i robimy łańcuch pokarmowy:
Na dole: Marchewka, trawa, mysz, żaba
Środek: Zając, Wąż
Góra: Sowa
3. Liamem: Z szafki bierzemy czerwony eliksir i wrzucamy do wody, później Reemusem bierzemy grzyba Liamem klikamy na skałą zwisającą na lewo i chodzimy po skałkach, a gdy obudzi się stworek to dajemy mu grzyba Reemusem, idziemy dalej po skałkach Liamem aż do wyjścia później klikamy mu pod nogi gdzie zrzuca linę przechodzimy dołem zwierzaka w klikamy na linę!
4. Liamem bierzemy korę z pomarańczowego drzewa i idziemy do tej różowej mazi, na którą klikamy, następnie Liamem idziemy do strażnika i gramy w grę (ja niestety 2 razy przegrałem :O ) ale spadają mu klucze które podnosimy i otwieramy skrzynkę w środkowej planszy, później Liamem klikamy na pieczęć w skrzynce i idziemy do strażnika
Odpisz
16 sierpnia 2010, 20:21
Jest i drugi sposób :
Plansza z tym wiszącym na drzewie! (czyli 2)
1. Liamem bierzemy daszek grzyba i zaczepiamy o filetową gałąź, później Reemusem stajemy na tym wulkanie prze pszczołach, a Liamem bierzemy pszczołę i przyczepiamy do daszka grzyba, (powtarzamy parę razy! czyli 4 pszczoły ) wsiadamy i lecimy.
2. Szukamy znaczków poda kamykami (powinno ich być 7) i robimy łańcuch pokarmowy:
Na dole: Marchewka, trawa, mysz, żaba
Środek: Zając, Wąż
Góra: Sowa
3. Liamem: Z szafki bierzemy czerwony eliksir i wrzucamy do wody, później Reemusem bierzemy grzyba Liamem klikamy na skałą zwisającą na lewo i chodzimy po skałkach, a gdy obudzi się stworek to dajemy mu grzyba Reemusem, idziemy dalej po skałkach Liamem aż do wyjścia później klikamy mu pod nogi gdzie zrzuca linę przechodzimy dołem zwierzaka w klikamy na linę!
4. Liamem bierzemy korę z pomarańczowego drzewa i idziemy do tej różowej mazi, na którą klikamy, następnie Liamem idziemy do strażnika i gramy w grę (ja niestety 2 razy przegrałem :O ) ale spadają mu klucze które podnosimy i otwieramy skrzynkę w środkowej planszy, później Liamem klikamy na pieczęć w skrzynce i idziemy do strażnika
Odpisz
14 sierpnia 2010, 16:15
Jak łapię tą wiewiórkę, to robi mi się czarny ekran...;/
Odpisz
22 maja 2010, 20:56
Jest i drugi sposób :
Plansza z tym wiszącym na drzewie! (czyli 2)
1. Liamem bierzemy daszek grzyba i zaczepiamy o filetową gałąź, później Reemusem stajemy na tym wulkanie prze pszczołach, a Liamem bierzemy pszczołę i przyczepiamy do daszka grzyba, (powtarzamy parę razy! czyli 4 pszczoły ) wsiadamy i lecimy.
2. Szukamy znaczków poda kamykami (powinno ich być 7) i robimy łańcuch pokarmowy:
Na dole: Marchewka, trawa, mysz, żaba
Środek: Zając, Wąż
Góra: Sowa
3. Liamem: Z szafki bierzemy czerwony eliksir i wrzucamy do wody, później Reemusem bierzemy grzyba Liamem klikamy na skałą zwisającą na lewo i chodzimy po skałkach, a gdy obudzi się stworek to dajemy mu grzyba Reemusem, idziemy dalej po skałkach Liamem aż do wyjścia później klikamy mu pod nogi gdzie zrzuca linę przechodzimy dołem zwierzaka w klikamy na linę!
4. Liamem bierzemy korę z pomarańczowego drzewa i idziemy do tej różowej mazi, na którą klikamy, następnie Liamem idziemy do strażnika i gramy w grę (ja niestety 2 razy przegrałem :O ) ale spadają mu klucze które podnosimy i otwieramy skrzynkę w środkowej planszy, później Liamem klikamy na pieczęć w skrzynce i idziemy do strażnika
Odpisz
22 maja 2010, 20:55
1 sposób:
1-sza plansza:
1. klikamy na pieniek
2. pajęczyna
3. ptak na drzewie
4. kępka trawy na skale
5. mały ssak na skale
2-ga plansza:
1. klikamy na miód (latają koło niego muchy)
2. zjadamy żabę
3. skaczemy na kamień (w głębi planszy za wędką) i skaczemy do owocu - naciskamy na niego
4. zjadamy rybę i klikamy na wędkę
trzecia plansza:
1. wybieramy Reemusa i idziemy w prawo
2. wyrywamy pieniek i zmieniamy na Liama
3. Liamem idziemy za do Reemusa i zrywamy kapelusz grzyba
4. idziemy w prawo i stajemy na większym gejzerze
5. zmieniamy na Reemusa, idziemy w prawo i klikamy na ul
6. idziemy w lewo i klikamy na kamień (powstanie siekiera)
7. wracamy do drzewa z robakiem i ścinamy czerwone drzewo.
Czwarta plansza:
1.Idziemy Reemusem 2x w prawo i gadamy z tym pomarańczowym ptakiem.
2.Idziemy Liamem 2x w lewo bierzemy flagę.
3.Wracamy Liamem do 1 planszy i kładziemy flagę na kamieniu.
4.Idziemy w lewo bierzemy kwiat.
5.Idziemy w prawo i malujemy po tej fladze.
6.Dzwonimy i wtedy wypada ten żółty ptak. Ptak się denerwuje i zaczyna bić pomarańczowego.
7. Przechodzimy dalej .
Piąta plansza:
1.Idziemy Reemusem 2x w lewo i łapiemy się krzaka na krawędzi.
2.Idziemy Liamem tam gdzie jest Remus i bierzemy żołądź.
3.Reemusem puszczamy krzaka i wsadzamy 2 kamienie z 3 planszy do lewego gejzeru w 1 planszy i lewego gejzeru 2 planszy.
4.Stajemy Reemusem w 2 planszy przy tej malej dziurze w tym niebieskim drzewie.
5.Liamem idziemy do 1 planszy i wrzucamy żołądź do fontanny.
6.Liamem idziemy do 2 planszy.
7.Reemusem z wiewiórką idziemy do 3 planszy i klikamy na tą chmurkę(jeśli dobrze pamiętam) nad urwiskiem.
8. Liamem robimy to samo co Remusem.
9.Jeśli dobrze zrobione powinniście polecieć.
Dobra z tym kołem kolorowym robimy tak:
Fioletowy: Człowiek, Nietoperz, Wieloryb
Zielony: Koala, Kangur, to torbacze :D
Żółty: Papuga, ptak, kaczka
Pomarańcz: Struś, Kiwi, Pingwin
Czerwony: Rak, Krab, Krewetka
Niebieski: ryba, Rekin, Delfin
W jaskini pierwszej nad woda są pokazane kolory jakie trzeba wlać do strażników(w 3 planszy). W takiej kolejności dla lewego od lewej do prawej i odwrotnie dla strażnika prawego (od prawej do lewej).
1.Reemusem idziemy do 2 planszy i stajemy na tych kamieniach tak żeby płynęły kolory jakie chcę w 1 planszy.
2.Liamem wybieramy tą probówkę z wody i pobieramy nią kolory i wlewamy w odpowiedniej kolejności do strażników.
3.Jeśli wlaliśmy to klikamy na przycisk u podnóża strażnika i jeśli on wypije i przycisk świeci się na zielono oznacza to że wlaliśmy dobrze a czerwony źle.
4. Jeśli oba przyciski świecą się na zielono otwierają się schody i wchodzimy tam Liamem
Odpisz
30 stycznia 2010, 07:44
MOJA SOLUCJA:
1-sza plansza:
1. klikamy na pieniek
2. pajęczyna
3. ptak na drzewie
4. kępka trawy na skale
5. mały ssak na skale
2-ga plansza:
1. klikamy na miód (latają koło niego muchy)
2. zjadamy żabę
3. skaczemy na kamień (w głębi planszy za wędką) i skaczemy do owocu - naciskamy na niego
4. zjadamy rybę i klikamy na wędkę
trzecia plansza:
1. wybieramy Remusa i idziemy w prawo
2. wyrywamy pieniek i zmieniamy na miśka
3. miśkiem idziemy za do Remusa i zrywamy kapelusz grzyba
4. idziemy w prawo i stajemy na większym gejzerze
5. zmieniamy na Remusa, idziemy w prawo i klikamy na ul
6. idziemy w lewo i klikamy na kamień (powstanie siekiera)
7. wracamy do drzewa z robakiem i ścinamy czerwone drzewo.
1.Idziemy Remusem 2x w prawo i gadamy z tym pomarańczowym ptakiem.
2.Idziemy miskiem 2x w lewo bierzemy flage.
3.Wracamy miśkiem do 1 planszy i kladziemy faleg na kamieniu.
4.Idziemy w lewo bierzemy kwiat.
5.Idziemy w prawo i malujemy po tej fladze.
6.Dzwonimy i wtedy wypada ten zolty ptak. Ptak się denerwuje i zaczyna bic pomaranczowego.
7. Przechodzimy dalej .
1.Idziemy Remusem 2x w lewo i lapiemy sie krzaka na krawedzi.
2.Idziemy miśkiem tam gdzie jest Remus i bierzemy żołądź.
3.Remusem puszczamy krzaka i wsadzamy 2 kamienie z 3 planszy do lewego gejzeru w 1 planszy i lewego gejzeru 2 planszy.
4.Stajemy Remusem w 2 planszy przy tej malej dziurze w tym niebieskim drzewie.
5.Miśkiem idziemy do 1 planszy i wrzucamy żołądź do fontanny.
6.Miśkiem idziemy do 2 planszy.
7.Remusem z wiewiórką idziemy do 3 planszy i kilkamy na tą chmurkę(jeśli dobrze pamiętam) nad urwiskiem.
8. Miśkiem robimy to samo co Remusem.
9.Jeśli dobrze zrobione powinniście polecieć.
Dobra z tym kołem kolorowym robimy tak:
Fioletowy: Człowiek, Nietoperz, Wieloryb
Zielony: Koala, Kangur, to torbatowate :D
Żółty: Papuga, ptak, kaczka
Pomarańcz: Struś, Kiwi, Pingwin
Czerwony: Rak, Krab, Krewetka
Niebieski: ryba, Rekin, Delfin
W jaskini pierwszej nad woda są pokazane kolory jakie trzeba wlać do strażników(w 3 planszy). W takiej kolejności dla lewego od lewej do prawej i odwrotnie dla strażnika prawego (od prawej do lewej).
1.Remusem idziemy do 2 planszy i stajemy na tych kamieniach tak żeby płyneły kolory jakie chcemy w 1 planszy.
2.Miśkiem wybieramy tą probówkę z wody i pobieramy nią kolory i wlewamy w odpowiedniej kolejności do strażników.
3.Jeśli wlaliśmy to klikamy na przycisk u podnórza strażnika i jesli on wypije i przycisk świeci się na zielono oznacza to że wlaliśmy dobrze a czerwony źle.
4. Jeśli oba przyciski świecą się na zielono otwieraja sie schody i wchodzimy tam miśkiem
Odpisz
31 grudnia 2009, 20:56
ja przeslem
Odpisz
28 lipca 2009, 17:17
MOJA SOLUCJA:
1-sza plansza:
1. klikamy na pieniek
2. pajęczyna
3. ptak na drzewie
4. kępka trawy na skale
5. mały ssak na skale
2-ga plansza:
1. klikamy na miód (latają koło niego muchy)
2. zjadamy żabę
3. skaczemy na kamień (w głębi planszy za wędką) i skaczemy do owocu - naciskamy na niego
4. zjadamy rybę i klikamy na wędkę
trzecia plansza:
1. wybieramy Remusa i idziemy w prawo
2. wyrywamy pieniek i zmieniamy na miśka
3. miśkiem idziemy za do Remusa i zrywamy kapelusz grzyba
4. idziemy w prawo i stajemy na większym gejzerze
5. zmieniamy na Remusa, idziemy w prawo i klikamy na ul
6. idziemy w lewo i klikamy na kamień (powstanie siekiera)
7. wracamy do drzewa z robakiem i ścinamy czerwone drzewo.
1.Idziemy Remusem 2x w prawo i gadamy z tym pomarańczowym ptakiem.
2.Idziemy miskiem 2x w lewo bierzemy flage.
3.Wracamy miśkiem do 1 planszy i kladziemy faleg na kamieniu.
4.Idziemy w lewo bierzemy kwiat.
5.Idziemy w prawo i malujemy po tej fladze.
6.Dzwonimy i wtedy wypada ten zolty ptak. Ptak się denerwuje i zaczyna bic pomaranczowego.
7. Przechodzimy dalej .
1.Idziemy Remusem 2x w lewo i lapiemy sie krzaka na krawedzi.
2.Idziemy miśkiem tam gdzie jest Remus i bierzemy żołądź.
3.Remusem puszczamy krzaka i wsadzamy 2 kamienie z 3 planszy do lewego gejzeru w 1 planszy i lewego gejzeru 2 planszy.
4.Stajemy Remusem w 2 planszy przy tej malej dziurze w tym niebieskim drzewie.
5.Miśkiem idziemy do 1 planszy i wrzucamy żołądź do fontanny.
6.Miśkiem idziemy do 2 planszy.
7.Remusem z wiewiórką idziemy do 3 planszy i kilkamy na tą chmurkę(jeśli dobrze pamiętam) nad urwiskiem.
8. Miśkiem robimy to samo co Remusem.
9.Jeśli dobrze zrobione powinniście polecieć.
Dobra z tym kołem kolorowym robimy tak:
Fioletowy: Człowiek, Nietoperz, Wieloryb
Zielony: Koala, Kangur, to torbatowate :D
Żółty: Papuga, ptak, kaczka
Pomarańcz: Struś, Kiwi, Pingwin
Czerwony: Rak, Krab, Krewetka
Niebieski: ryba, Rekin, Delfin
W jaskini pierwszej nad woda są pokazane kolory jakie trzeba wlać do strażników(w 3 planszy). W takiej kolejności dla lewego od lewej do prawej i odwrotnie dla strażnika prawego (od prawej do lewej).
1.Remusem idziemy do 2 planszy i stajemy na tych kamieniach tak żeby płyneły kolory jakie chcemy w 1 planszy.
2.Miśkiem wybieramy tą probówkę z wody i pobieramy nią kolory i wlewamy w odpowiedniej kolejności do strażników.
3.Jeśli wlaliśmy to klikamy na przycisk u podnórza strażnika i jesli on wypije i przycisk świeci się na zielono oznacza to że wlaliśmy dobrze a czerwony źle.
4. Jeśli oba przyciski świecą się na zielono otwieraja sie schody i wchodzimy tam miśkiem
Odpisz
23 lipca 2009, 18:42
Wiecie co mnie denerwuje zmienianie czyjejs solucji bez zgody autora :/ i oczywiscie kopiowanie jesli jest napisane kopia czyjas tam to ok ,ale ze nie napisane to tak jak przypisanie sobie jakiegos dziela (ludzie sa naprawde chamscy). A mialem chec pogluwkowac i napisac przejscie prawej czesci ,ale nie to nie sam se przejde.
Odpisz
22 lipca 2009, 23:28
1-sza plansza:
1. klikamy na pieniek
2. pajęczyna
3. ptak na drzewie
4. kępka trawy na skale
5. mały ssak na skale
2-ga plansza:
1. klikamy na miód (latają koło niego muchy)
2. zjadamy żabę
3. skaczemy na kamień (w głębi planszy za wędką) i skaczemy do owocu - naciskamy na niego
4. zjadamy rybę i klikamy na wędkę
trzecia plansza:
1. wybieramy Remusa i idziemy w prawo
2. wyrywamy pieniek i zmieniamy na miśka
3. miśkiem idziemy za do Remusa i zrywamy kapelusz grzyba
4. idziemy w prawo i stajemy na większym gejzerze
5. zmieniamy na Remusa, idziemy w prawo i klikamy na ul
6. idziemy w lewo i klikamy na kamień (powstanie siekiera)
7. wracamy do drzewa z robakiem i ścinamy czerwone drzewo.
1.Idziemy Remusem 2x w prawo i gadamy z tym pomarańczowym ptakiem.
2.Idziemy miskiem 2x w lewo bierzemy flage.
3.Wracamy miśkiem do 1 planszy i kladziemy faleg na kamieniu.
4.Idziemy w lewo bierzemy kwiat.
5.Idziemy w prawo i malujemy po tej fladze.
6.Dzwonimy i wtedy wypada ten zolty ptak. Ptak się denerwuje i zaczyna bic pomaranczowego.
7. Przechodzimy dalej .
1.Idziemy Remusem 2x w lewo i lapiemy sie krzaka na krawedzi.
2.Idziemy miśkiem tam gdzie jest Remus i bierzemy żołądź.
3.Remusem puszczamy krzaka i wsadzamy 2 kamienie z 3 planszy do lewego gejzeru w 1 planszy i lewego gejzeru 2 planszy.
4.Stajemy Remusem w 2 planszy przy tej malej dziurze w tym niebieskim drzewie.
5.Miśkiem idziemy do 1 planszy i wrzucamy żołądź do fontanny.
6.Miśkiem idziemy do 2 planszy.
7.Remusem z wiewiórką idziemy do 3 planszy i kilkamy na tą chmurkę(jeśli dobrze pamiętam) nad urwiskiem.
8. Miśkiem robimy to samo co Remusem.
9.Jeśli dobrze zrobione powinniście polecieć.
Dobra z tym kołem kolorowym robimy tak:
Fioletowy: Człowiek, Nietoperz, Wieloryb
Zielony: Koala, Kangur, to torbatowate :D
Żółty: Papuga, ptak, kaczka
Pomarańcz: Struś, Kiwi, Pingwin
Czerwony: Rak, Krab, Krewetka
Niebieski: ryba, Rekin, Delfin
W jaskini pierwszej nad woda są pokazane kolory jakie trzeba wlać do strażników(w 3 planszy). W takiej kolejności dla lewego od lewej do prawej i odwrotnie dla strażnika prawego (od prawej do lewej).
1.Remusem idziemy do 2 planszy i stajemy na tych kamieniach tak żeby płyneły kolory jakie chcemy w 1 planszy.
2.Miśkiem wybieramy tą probówkę z wody i pobieramy nią kolory i wlewamy w odpowiedniej kolejności do strażników.
3.Jeśli wlaliśmy to klikamy na przycisk u podnórza strażnika i jesli on wypije i przycisk świeci się na zielono oznacza to że wlaliśmy dobrze a czerwony źle.
4. Jeśli oba przyciski świecą się na zielono otwieraja sie schody i wchodzimy tam miśkiem
Odpisz
21 lipca 2009, 18:53
i kryst nie łam sie zawsze sie przegrywa ze strażnikiem
Odpisz
21 lipca 2009, 18:51
są błędy w opisie :" Groźne i krwiożercze stworzenie zaatakowało" to jest to stwożenie co było w 2 i 3 części ,w drugiej wychodziło ze strychu i zabiło wilkołaka (pod wejściem do piwnicy były zwłoki)
P.S. niewiem które zakończenie lepsze czy jak stwożenie jest człowiekiem czy tym co łowił ryby
Odpisz
19 lipca 2009, 21:01
4. Niebieskim bierzemy korę z pomarańczowego drzewa i idziemy do tej różowej mazi, na którą klikamy, następnie niebieskim idziemy do strażnika i gramy w grę (ja niestety 2 razy przegrałem :O ) ale spadają mu klucze które podnosimy i otwieramy skrzynkę w środkowej planszy, później niebieskim klikamy na pieczęć w skrzynce i idziemy do strażnika
Odpisz
19 lipca 2009, 20:58
3. Niebieskim: Z szafki bierzemy czerwony eliksir i wrzucamy do wody, później czerwonym bierzemy grzyba Niebieskim klikamy na skałą zwisającą na lewo i chodzimy pi skałkach, a gdy obudzi się stworek to dajemy mu grzyba czerwonym, idziemy dalej po skałkach niebieskim aż do wyjścia później klikamy mu pod nogi gdzie zrzuca linę przechodzimy dołem zwierzaka w klikamy na linę!
Odpisz
19 lipca 2009, 20:52
Jest i drugi sposób :
Plansza z tym wiszącym na drzewie! (czyli 2)
1. Niebieskim bierzemy daszek grzyba i zaczepiamy o filetową gałąź, później czerwonym stajemy na tym wulkanie prze pszczołach, a niebieskim bierzemy pszczołę i przyczepiamy do daszka grzyba, (powtarzamy parę razy! czyli 4 pszczoły ) wsiadamy i lecimy.
2. Szukamy znaczków poda kamykami (powinno ich być 7) i robimy łańcuch pokarmowy:
Na dole: Marchewka, trawa, mysz, żaba
Środek: Zając, Wąż
Góra: Sowa
Odpisz
19 lipca 2009, 20:10
1-sza plansza:
1. klikamy na pieniek
2. pajęczyna
3. ptak na drzewie
4. kępka trawy na skale
5. mały ssak na skale
2-ga plansza:
1. klikamy na miód (latają koło niego muchy)
2. zjadamy żabę
3. skaczemy na kamień (w głębi planszy za wędką) i skaczemy do owocu - naciskamy na niego
4. zjadamy rybę i klikamy na wędkę
trzecia plansza:
1. wybieramy Remusa i idziemy w prawo
2. wyrywamy pieniek i zmieniamy na miśka
3. miśkiem idziemy za do Remusa i zrywamy kapelusz grzyba
4. idziemy w prawo i stajemy na większym gejzerze
5. zmieniamy na Remusa, idziemy w prawo i klikamy na ul
6. idziemy w lewo i klikamy na kamień (powstanie siekiera)
7. wracamy do drzewa z robakiem i ścinamy czerwone drzewo.
1.Idziemy Remusem 2x w prawo i gadamy z tym pomarańczowym ptakiem.
2.Idziemy miskiem 2x w lewo bierzemy flage.
3.Wracamy miśkiem do 1 planszy i kladziemy faleg na kamieniu.
4.Idziemy w lewo bierzemy kwiat.
5.Idziemy w prawo i malujemy po tej fladze.
6.Dzwonimy i wtedy wypada ten zolty ptak. Ptak się denerwuje i zaczyna bic pomaranczowego.
7. Przechodzimy dalej .
1.Idziemy Remusem 2x w lewo i lapiemy sie krzaka na krawedzi.
2.Idziemy miśkiem tam gdzie jest Remus i bierzemy żołądź.
3.Remusem puszczamy krzaka i wsadzamy 2 kamienie z 3 planszy do lewego gejzeru w 1 planszy i lewego gejzeru 2 planszy.
4.Stajemy Remusem w 2 planszy przy tej malej dziurze w tym niebieskim drzewie.
5.Miśkiem idziemy do 1 planszy i wrzucamy żołądź do fontanny.
6.Miśkiem idziemy do 2 planszy.
7.Remusem z wiewiórką idziemy do 3 planszy i kilkamy na tą chmurkę(jeśli dobrze pamiętam) nad urwiskiem.
8. Miśkiem robimy to samo co Remusem.
9.Jeśli dobrze zrobione powinniście polecieć.
Dobra z tym kołem kolorowym robimy tak:
Fioletowy: Człowiek, Nietoperz, Wieloryb
Zielony: Koala, Kangur, to torbatowate :D
Żółty: Papuga, ptak, kaczka
Pomarańcz: Struś, Kiwi, Pingwin
Czerwony: Rak, Krab, Krewetka
Niebieski: ryba, Rekin, Delfin
W jaskini pierwszej nad woda są pokazane kolory jakie trzeba wlać do strażników(w 3 planszy). W takiej kolejności dla lewego od lewej do prawej i odwrotnie dla strażnika prawego (od prawej do lewej).
1.Remusem idziemy do 2 planszy i stajemy na tych kamieniach tak żeby płyneły kolory jakie chcemy w 1 planszy.
2.Miśkiem wybieramy tą probówkę z wody i pobieramy nią kolory i wlewamy w odpowiedniej kolejności do strażników.
3.Jeśli wlaliśmy to klikamy na przycisk u podnórza strażnika i jesli on wypije i przycisk świeci się na zielono oznacza to że wlaliśmy dobrze a czerwony źle.
4. Jeśli oba przyciski świecą się na zielono otwieraja sie schody i wchodzimy tam miśkiem
Odpisz
19 lipca 2009, 14:11
hehe serser bierzesz grzyba i dajesz mu idziesz miśkiem do końca i dajesz kolesiowi lianę idziesz do końca do rycerza i grasz w marynarza 2 razy aż zrzuci klucze bierzesz klucze i otwierasz skrzynie która jest na poprzedniej planszy bierzesz i zrywasz kore z drzewa (miśkiem) bierzesz i idziesz tam gdzie weszłeś i to coś różowe na kore dajesz idzisz i odbijasz z sukna co jest w skrzyni pieczęć i dajesz rycerzowi
Odpisz
18 lipca 2009, 23:03
takie sobie! 3/5 co wy w tym widzicie
Odpisz
18 lipca 2009, 14:27
serser to trzeba zrobić tak:
1.miśkiem otwieramy szafke i to co z niej zabierze wlewamy do stawu.
2.wchodzimy na schody i klikamy na stalaktyt drugi od lewej.
3. przeskakujemy jak najdalej i jak stwór sie obudzi zmieniamy na reemusa.
4.reemusem zbieramy grzybka, dajemy stworowi i idziemy do końca jaskini.
5.miśkiem też idziemy do końca, a jak wskoczy na skałe to spuszczamy liany spod jego stopy na dół i reemus może wyjść.
kolejna scena
1.idziemy reemusem dwa razy w prawo i gadamy z kolesiem
2.gramy w kamień,papier,nożyce i jak klucz spadnie to go zabieramy i idziemyraz w lewo
3. otwieramy skrzynie i zmieniamy na miśka.
4.idziemy nim w prawo i bierzemy papier z drzewa.
5. idziemy w lewo i klikamy na to różowe i idziemy w prawo.
6.klikamy na to co jest w skrzyni i idziemy w prawo.
7 dajemy to kolesiowi
koniec
Odpisz
18 lipca 2009, 13:36
jak przejśc to z kołem
Odpisz
18 lipca 2009, 12:49
Hej, mam problem!!!
Zupełnie nie wiem, o czym wy mówicie.
Ja w trzeciej planszy miśkiem zbieram taki grzyb i kładę go na leżącym pieńku. Potem człowiekiem idę do najdalszej planszy i staję na dużym gejzerze. Miśkiem podchodzę do pszczół i po jednej dodaję je do pieńka z grzybem. Misiek siada na grzybie i uwalnia robala. Robal prowadzi mnie do innej planszy.
Pod kamieniami są znaczki. Używam ich do otwarcia drzwi. Trzeba ułożyć łańcuch pokarmowy: na górze jest sowa i.t.d. Wchodzę do jaskini.
W jaskini w szafce jest żelatyna. Wlewam ją do jeziora. Miśkiem wchodzę na najwyższy stopień schodów. Klikam na staw. Misiek skacze tam, odbija się i ląduje na jednej z wystających skał na suficie( to się chyba nazywa stalaktyt). Przechodzę na kolejne, ale w pewnym momencie misiek nie chce dalej iść. W jaskini jest też włochaty stworek na łańcuchu. Wiem, że trzeba dojść do roślin, które są po prawej stronie.
Może ktoś wie, co mam zrobić?
Odpisz
18 lipca 2009, 00:40
1-sza plansza:
1. klikamy na pieniek
2. pajęczyna
3. ptak na drzewie
4. kępka trawy na skale
5. mały ssak na skale
2-ga plansza:
1. klikamy na miód (latają koło niego muchy)
2. zjadamy żabę
3. skaczemy na kamień (w głębi planszy za wędką) i skaczemy do owocu - naciskamy na niego
4. zjadamy rybę i klikamy na wędkę
trzecia plansza:
1. wybieramy Remusa i idziemy w prawo
2. wyrywamy pieniek i zmieniamy na miśka
3. miśkiem idziemy za do Remusa i zrywamy kapelusz grzyba
4. idziemy w prawo i stajemy na większym gejzerze
5. zmieniamy na Remusa, idziemy w prawo i klikamy na ul
6. idziemy w lewo i klikamy na kamień (powstanie siekiera)
7. wracamy do drzewa z robakiem i ścinamy czerwone drzewo.
1.Idziemy Remusem 2x w prawo i gadamy z tym pomarańczowym ptakiem.
2.Idziemy miskiem 2x w lewo bierzemy flage.
3.Wracamy miśkiem do 1 planszy i kladziemy faleg na kamieniu.
4.Idziemy w lewo bierzemy kwiat.
5.Idziemy w prawo i malujemy po tej fladze.
6.Dzwonimy i wtedy wypada ten zolty ptak. Ptak się denerwuje i zaczyna bic pomaranczowego.
7. Przechodzimy dalej .
Avatar
UWAGA DRUGA CZĘŚĆ SPOJLERA 1 Część JEST PONIŻEJ .
UWAGA JEŚLI NIE CHCECIE ZEPSUĆ SOBIE ZABAWY NIE CZYTAJCIE DALEJ!!!!!!
_____________________________________________________
1.Idziemy Remusem 2x w lewo i lapiemy sie krzaka na krawedzi.
2.Idziemy miśkiem tam gdzie jest Remus i bierzemy żołądź.
3.Remusem puszczamy krzaka i wsadzamy 2 kamienie z 3 planszy do lewego gejzeru w 1 planszy i lewego gejzeru 2 planszy.
4.Stajemy Remusem w 2 planszy przy tej malej dziurze w tym niebieskim drzewie.
5.Miśkiem idziemy do 1 planszy i wrzucamy żołądź do fontanny.
6.Miśkiem idziemy do 2 planszy.
7.Remusem z wiewiórką idziemy do 3 planszy i kilkamy na tą chmurkę(jeśli dobrze pamiętam) nad urwiskiem.
8. Miśkiem robimy to samo co Remusem.
9.Jeśli dobrze zrobione powinniście polecieć.
Dobra z tym kołem kolorowym robimy tak:
Fioletowy: Człowiek, Nietoperz, Wieloryb
Zielony: Koala, Kangur, to torbatowate :D
Żółty: Papuga, ptak, kaczka
Pomarańcz: Struś, Kiwi, Pingwin
Czerwony: Rak, Krab, Krewetka
Niebieski: ryba, Rekin, Delfin
W jaskini pierwszej nad woda są pokazane kolory jakie trzeba wlać do strażników(w 3 planszy). W takiej kolejności dla lewego od lewej do prawej i odwrotnie dla strażnika prawego (od prawej do lewej).
1.Remusem idziemy do 2 planszy i stajemy na tych kamieniach tak żeby płyneły kolory jakie chcemy w 1 planszy.
2.Miśkiem wybieramy tą probówkę z wody i pobieramy nią kolory i wlewamy w odpowiedniej kolejności do strażników.
3.Jeśli wlaliśmy to klikamy na przycisk u podnórza strażnika i jesli on wypije i przycisk świeci się na zielono oznacza to że wlaliśmy dobrze a czerwony źle.
4. Jeśli oba przyciski świecą się na zielono otwieraja sie schody i wchodzimy tam miśkiem
5. GRATULACJE właśnie przeszliście 1 z 2 historii zawartej w tej grze. Niestety nie wiem jak przejść do prawego odcinka ale rozgałęzienie jest w 2 etapie z tym drzewem i robakiem.
Odpisz
17 lipca 2009, 19:57
2-ga plansza:
1. klikamy na miód (latają koło niego muchy)
2. zjadamy żabę
3. skaczemy na kamień (w głębi planszy za wędką) i skaczemy do owocu - naciskamy na niego
4. zjadamy rybę i klikamy na wędkę
trzecia plansza:
1. wybieramy Remusa i idziemy w prawo
2. wyrywamy pieniek i zmieniamy na miśka
3. miśkiem idziemy za do Remusa i zrywamy kapelusz grzyba
4. idziemy w prawo i stajemy na większym gejzerze
5. zmieniamy na Remusa, idziemy w prawo i klikamy na ul
6. idziemy w lewo i klikamy na kamień (powstanie siekiera)
7. wracamy do drzewa z robakiem i ścinamy czerwone drzewo.
Odpisz
17 lipca 2009, 19:56
Avatar
dobra powiem co wiem.
1-sza plansza:
1. klikamy na pieniek
2. pajęczyna
3. ptak na drzewie
4. kępka trawy na skale
5. mały ssak na skale
Odpisz
17 lipca 2009, 19:22
bardzo lubię tą gre ;)
wszystkie części ;]
Odpisz
17 lipca 2009, 18:40
przeszłem całe sam 5/5
Odpisz
17 lipca 2009, 17:35
udało mi się przejść całą grę, ale nie obyło się bez waszej pomocy.
Odpisz
17 lipca 2009, 16:19
Next: :D
Niebieskim bierzemy korę z pomarańczowego drzewa i idziemy do tej różowej mazi, na którą klikamy, następnie niebieskim idziemy do strażnika i gramy w grę (ja niestety 2 razy przegrałem :O ) ale spadają mu klucze które podnosimy i otwieramy skrzynkę w środkowej planszy, później niebieskim klikamy na pieczęć w skrzynce i idziemy do strażnika :D
Odpisz
17 lipca 2009, 16:13
Kolejna:
Niebieskim: Z szafki bierzemy czerwony eliksir i wrzucamy do wody, później czerwonym bierzemy grzyba Niebieskim klikamy na skałą zwisającą na lewo i chodzimy pi skałkach, a gdy obudzi się stworek to dajemy mu grzyba czerwonym, idziemy dalej po skałkach niebieskim aż do wyjścia później klikamy mu pod nogi gdzie zrzuca linę przechodzimy dołem zwierzaka w klikamy na linę! :D
Odpisz
17 lipca 2009, 16:03
Następna runda:
Szukamy znaczków poda kamykami (powinno ich być ) i robimy łańcuch pokarmowy :D Spróbujcie sami, ale jak nie dacie rady to pisze rozwiązanie ;p:
Na dole: Marchewka, trawa, mysz, żaba
Środek: Zając, Wąż
Góra: Sowa
Nic trudnego :D
Odpisz