Szalona ucieczka Obamy

Zagrań: 22144
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar pitra1

7 marca 2015, 20:03

lol ale prosty kod 1234 :D

Avatar vaaleanroosa

5 stycznia 2014, 17:09

kod nie jest taki trudny. zielona wskazowka pokazuje nam jakie cyfry ( co można się domyslec po 4 zielonych # na scianie), a zółty napis głosi "kolejność" więc żółta wskazówka pokazuje która z kolei jest dana cyfra :) a więc kod: 3296

Avatar pitra1

4 lutego 2015, 15:39

@vaaleanroosa: ten kod po pierwsze sie zmienia za każdym razem a po drugie wszyscy muszą sie sami domyslać wiesz

Avatar pitra1

4 lutego 2015, 15:36

lubie gry z tej seri ale ta jest za trudna prosze o pomoc albo ponumerowanie co trzeba robicprosze

Avatar FranzFerdinand

25 kwietnia 2014, 19:15

Ale trudne....
:(

Avatar rodzinka23232

3 marca 2014, 14:23

ponumerujcie wszystko co mam zrobić plisssssssssssssssss

Avatar rodzinka23232

3 marca 2014, 14:19

i jak przejść z tym dziwakiem?

Avatar rodzinka23232

3 marca 2014, 14:18

co zrobić z robotem?

Avatar morcel

12 grudnia 2013, 19:55

kto wie jak to przejść to niech da podpowiedz

Avatar Adiospl

11 sierpnia 2013, 10:27

jaki jest kod do otwarcia dzrzwi?

Avatar aragorn122

11 sierpnia 2013, 10:47

@Adiospl: Kod jest zmienny jeśli się nie mylę.

Avatar lorax12

1 grudnia 2013, 17:51

@Adiospl: wedłóg mnie to ten napis ORDER tylko że to trzeba zamienić na cyfry (przykład e to jest 5 litera alfabetu itd.)

Avatar LaylaWinx

4 listopada 2013, 20:46

Lubię gry z Obamą :)

Avatar JonathanR02

29 września 2013, 19:03

Te gry z tej serii są tylko czasem zarąbiste ale tego się przejścć nieda

Avatar wiktoria891

24 sierpnia 2013, 15:26

lubię niektóre gry z tej serii!

Avatar LubieGryTyNie

12 sierpnia 2013, 18:04

3/5

Avatar gracjan2006

11 sierpnia 2013, 22:09

gdzie to sie wpisuje???

Avatar gracjan2006

11 sierpnia 2013, 22:00

ktoś może podać instrukcje

Avatar biskup29

11 sierpnia 2013, 20:44

ale zułta pokazuje kolejnosc a zielona lidzby

Avatar biskup29

11 sierpnia 2013, 20:43

kot to 5683 kot moze sie zmieniac

Avatar wolfinka1999

4 września 2013, 13:08

@biskup29: a nie czasem "kod"?

Avatar biskup29

19 listopada 2013, 19:49

@wolfinka1999: pomyliłem sie

Avatar wolfinka1999

4 grudnia 2013, 13:01

@biskup29: xD spox

Avatar lewat

11 sierpnia 2013, 20:39

***iste!! uwielbiam serie z tej gry!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Avatar profi01

11 sierpnia 2013, 17:05

dno

Avatar profi01

11 sierpnia 2013, 16:54

dziwne wpisuje to co mi pokazuje zegar i nic

Avatar SNIKI02

11 sierpnia 2013, 16:09

dziwne

Avatar Kacpex5

11 sierpnia 2013, 13:03

jak to przejść

Avatar aragorn122

11 sierpnia 2013, 14:22

@Kacpex5: Obama Crazy Escape walkthrough

Avatar moniczka780

11 sierpnia 2013, 14:12

niech ktoś da instrukcje proszę!

Avatar aragorn122

11 sierpnia 2013, 14:22

@moniczka780: Obama Crazy Escape walkthrough (wpisz to w google)

Avatar moniczka780

16 sierpnia 2013, 12:18

@aragorn122: dzięki:))))

Avatar Rayman87

11 sierpnia 2013, 13:39

jak sprawdzic kod?

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Prezydent Obama powraca z kolejną przygodą! Tym razem sytuacja wymknęła się spod kontroli i został uwięziony w nieznanym miejscu. Już Twoja w tym głowa, żeby go uwolnić!

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni