Znikające bloczki

Zagrań: 338437
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar wiktorboy

10 grudnia 2008, 08:54

Ja wierzę każdemu

Avatar jaccku321

26 sierpnia 2014, 14:36

@wiktorboy: tak? bo ja mam 999999999999999999999999999999999999999999999999999999 wierzysz? z tego co powiedziałeś, tak :D

Avatar nieznajomy1

13 grudnia 2008, 16:29

Ta gra nie rozwija umysłu tylko go nadwyręża

Avatar hamulec

16 lipca 2011, 10:19

@nieznajomy1: racja

Avatar york111

10 grudnia 2008, 13:21

1

Avatar wiktorboy

10 grudnia 2008, 08:56

Ej udało sie komus wyczyścić cały ekran ? mi tylko raz :p

Avatar lojka_tucka

8 grudnia 2008, 18:02

58986 to mało nawet jak na 1. raz

Avatar KAMAX

7 grudnia 2008, 22:07

dobra na dowud ze moge miec tak duzo moge wam wyslac screena na ktorym mam po 1 lvl 241660 pkt. to troche mniej niz pisalem ale podczas tamtego nie zrobilem screena :) jak ktos chce pisac na gg - 8543896

Avatar KAMAX

7 grudnia 2008, 21:49

heh ja po 1 lvl mialem 269018. To nie pomylka :). Mam taktyke pewnie taka sama jak ty Piterek1029 ale lepiej wykorzystana :) pewnie mi nie uwierzycie ale to juz wasz problem. Jak ktos chce moja "taktyke" to gg - 8543896

Avatar konrad874

7 grudnia 2008, 20:39

w 7 lvlu już kolory mi sie mieszały

Avatar Piterek1029

7 grudnia 2008, 17:59

grzechuleski naprawdę tyle miałem :)
bo mam swoją taktykę i to takie łatwe zdobyć tyle pkt. :)
Jak chcesz wiedzieć jaka to taktyka to pisz na gg. 12400234

wiktorboy dobry jesteś ;D
ja miałem pecha bo mi się w 8 levelu przy końcu 5 razy trafiły linie z których nic sie nie dało zrobić...

Ale i tak nieźle ;]

Avatar wiktorboy

7 grudnia 2008, 16:31

A ja mialem 126780 w 4 poziomie

Avatar grzechuleski

7 grudnia 2008, 14:53

Piterek1029 niemożliwe żebyś tyle miał patrz mój komentarz niżej tyle to byś przez 1 poziom nie uzbierał(albo i tak) ale wydaje mi się to podejrzane

Avatar grzechuleski

7 grudnia 2008, 14:51

25.760 7 poziom 5/5 wciągająca

Avatar Piterek1029

7 grudnia 2008, 14:44

Score:95351
Level:8
Lines:16

No to Dawajcie Pobijcie Mnie :P:P

Daje 5/5 i do ulu ;]

Avatar kasiulilulilejka

7 grudnia 2008, 13:01

35999 ;D

4/5 ;p

Avatar Dark_inspiration

7 grudnia 2008, 12:12

35 897 ;D

spoko :))

Avatar plameczka122

7 grudnia 2008, 11:12

nudy 1/1

Avatar jonek

7 grudnia 2008, 08:36

fajna gierka 5/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Celem gry jest niedopuszczenie do zapełnienia kolorowymi kwadratami całej planszy. Musisz je regularnie usuwać klikając myszką na całe jednobarwne bloki - co najmniej trzy bezpośrednio siebie dotykające.

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

Endless blocks

Podobne gry

Hity z naszych gier