Kierowca karetki

Zagrań: 332542
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar CzemuTegoNieOgarniam

24 lipca 2015, 21:05

lubię gry:Straż Pożarną ,Ambulans Ale najbardziej Policyjne.Gier karcianych nie lubie i nie ogarniam

Avatar dawid512

27 lipca, 21:56

@CzemuTegoNieOgarniam: i co to ma do gry

Avatar zajaczekwielkanocny34

24 kwietnia 2017, 19:37

Czytaj pierwsze litery:

Nocnik
Udo
Dupa
Nerka
Aligator

Avatar eme781

28 sierpnia, 14:36

@zajaczekwielkanocny34: nudna nie wiem czy jest nudna ale nie wiem

Avatar kuba5028

8 kwietnia 2017, 12:14

1/10

Avatar ghfghf

21 lutego 2017, 13:31

2/10

Avatar
Konto usunięte

29 września 2016, 15:30

fajna XD

Avatar gethel

25 września 2016, 22:49

Dziwne XD

Avatar smokuu122

30 sierpnia 2016, 15:13

pies najlepszy pod ziemią

Avatar smokuu122

30 sierpnia 2016, 15:11

fajne 10/10

Avatar Nikola12436

6 sierpnia 2016, 16:37

Nudna gra 1 / 5 gwiazdek

Avatar dragon15

12 czerwca 2012, 18:47

kurde niedziala :( :(

Avatar peters70

8 stycznia 2014, 14:55

Avatar prxemo

4 czerwca 2014, 19:46

@dragon15: niedziala? chodziło ci o niedziele?

Avatar Michalcraft

1 września 2014, 16:31

@prxemo: chodziło mu o to że niedziała

Avatar bestia2006

20 maja 2015, 18:59

@Michalcraft: każdy to wie

Avatar MrMinecraftKuba

30 marca 2015, 16:42

Rzut gównem !!!

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 12 maja 2015, 21:14

@MrMinecraftKuba: prześtań! jak sie nie podoba to nie graj

Avatar sauron101

7 lutego 2015, 16:21

0 do potengi 100000 /10

Avatar Bomba990

5 stycznia 2015, 19:24

0/10

Avatar
Konto usunięte

11 października 2014, 08:27

złe takie trudne kaman !
i w dodatku hit po ciula walca

Avatar bartekwww1

30 września 2014, 09:43

1/10

Avatar malwinasa5

6 września 2014, 17:31

głupie

Avatar eryk2008

19 sierpnia 2014, 13:53

10=30

Avatar
Konto usunięte

29 lipca 2014, 19:49

chyba zasługuie na ten chit

Avatar Amumu

4 sierpnia 2014, 11:50

Hit* :)

Avatar VoluminV12

29 lipca 2014, 13:27

grałem karkołomnie ^^

Avatar kubamen123

13 czerwca 2014, 17:51

fajne 5\5

Avatar michalliddwo1

5 czerwca 2014, 20:11

lol

Avatar gornik2003

27 maja 2014, 19:19

nuda

Avatar mateusz5123

13 kwietnia 2014, 20:47

nudne

Avatar kamil61

4 kwietnia 2014, 22:10

tylko wajna muzyka

Avatar Dominos21129

13 kwietnia 2014, 14:20

@kamil61: ortografia koleś fajna a nie wajna

Avatar McSqubany

6 lipca 2014, 11:21

@Dominos21129: każdemu może się pomylić

Avatar Amumu

4 sierpnia 2014, 11:52

@kamil61: strzelam że to było zrobione specjalnie typowy żargon dla młodszego społeczeństwa :P

Avatar ciamamamama1726844

13 kwietnia 2014, 12:45

1441 kto pobije :D

Avatar kamil61

4 kwietnia 2014, 22:09

Nuda przez więlkie n

Avatar weronisia8840

3 lutego 2014, 11:04

głupia bo 2 poziom mi się nie udał

Avatar BobczakPL

3 lutego 2014, 21:27

@weronisia8840: I dla tego jest głupia?

Avatar peters70

8 stycznia 2014, 14:52

może być 5/10

Avatar rafol20

31 grudnia 2013, 11:10

5/5

Avatar mateusz935281

12 grudnia 2013, 13:32

super gra!!!!

Avatar
Konto usunięte

16 listopada 2013, 13:46

zajefajna!

Avatar damianek2158

3 lipca 2013, 15:33

zal

Avatar Pikachu

25 kwietnia 2013, 22:18

Fajna, ale ta droga przywiodła mi na myśl polską drogę, trudno się jechało. No i dlaczego włączył sygnały dopiero w drodze powrotnej?

Avatar TheOwnCityPL

10 maja 2013, 13:11

@Pikachu: Bo Pacjenci lubią jak dopiero włączają sygnał gdy są już w srodku :D

Avatar edek526

25 kwietnia 2013, 15:57

spoko

Avatar Meqix3

7 kwietnia 2013, 19:12

Spoko gra ;3

Avatar miki06045

7 marca 2013, 16:58

Naweeet fajna gierka ;>

Avatar Ola69

6 marca 2013, 15:35

taka sobie

Avatar wiktorg7

22 lutego 2013, 14:03

NUDNA I GŁUPIA

Avatar wiktor020602

21 lutego 2013, 20:03

może być

Avatar kubusiek001

27 stycznia 2013, 17:47

okropna anie jeszcze nie wiem bo nie gralem

Avatar edyta20019

27 stycznia 2013, 20:05

@kubusiek001: he he

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Pokieruj karetką, by odebrać ofiarę z miejsca wypadku oraz bezpiecznie przetransportować ją do szpitala. Uważaj na wyboje i brawurową jazdę, którą możesz zaszkodzić i tak złemu stanowi zdrowia pacjenta.

Sterowanie

Strzałki lub WASD - Poruszanie się
Spacja - Hamulec

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Ambulance Truck Driver

Podobne gry

Hity z naszych gier