Uratuj poszkodowanych

Zagrań: 133968
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar LukSal

27 października 2015, 20:54

3/5

Avatar JediPL

10 kwietnia 2014, 14:43

4/5

Avatar kacper55555

16 sierpnia 2013, 22:52

dłużej się męczyłem na 3 LVL niż na 4 xD

Avatar Twarzoplask

17 lipca 2013, 12:44

Fajna,ale krótka. Oby zrobili 2 część 5/5.

Avatar plutek

31 maja 2013, 11:34

super gra lubie takie
wszystko przeszedłem

Avatar
Konto usunięte

20 marca 2013, 14:41

Za krótka i szkoda, że nie zrobią 2. 4/5.

Avatar jasioolaizosia2

22 lutego 2013, 08:37

5/5

Avatar Booggiiee

18 listopada 2012, 20:24

fajna gra 5/5

Avatar grzes2112

6 grudnia 2011, 15:39

SUPER GRA 150/150.MOZE TO BEDZIE KIEDYS HITEM

Avatar filip31

11 marca 2012, 17:56

@grzes2112: potwierdzam

Avatar qwe123

20 lipca 2012, 17:14

@grzes2112: Za krotka by byla hitem :d

4/5

Avatar dcz111

29 stycznia 2012, 17:56

świetna gra, ale szkoda, że taka krótka.

Avatar
Konto usunięte

22 grudnia 2011, 11:48

ostatni poziom trudny a co do gry 10-10 i do ulu

Avatar michael145

3 listopada 2011, 18:34

fajne ale łatwe

Avatar
Konto usunięte

11 czerwca 2011, 15:48

Nawet spoko 5/5 i do ulu

Avatar szpiegimperium

20 marca 2011, 14:51

ja dobijam do 100m a potem ląduje

Avatar Filo123

20 marca 2011, 10:20

Bardzo latwe ale dam te 5/5 ;P

Avatar rpx02

19 lutego 2011, 14:05

Za łatwe!

Avatar kukunamuniu

12 lutego 2011, 20:06

HA HA HA PRZESZEDŁEM

Avatar
Konto usunięte

12 stycznia 2011, 18:21

całe :D
5/5 i do ulu

Avatar balonowa

27 listopada 2010, 14:50

mialam w ostatnim poziomie jednego ludzika do zebrania, bo reszta byla juz na H, i sie rozbilam ;< a potem sie wkurzylam i zrezygnowalam. :XDX

Avatar fenomen666

14 listopada 2010, 15:36

przeszedłem całe super gra moja lubiona z gier jeja dodałem ją do ulubionych szkoda że taka krotka tylko 4 levele

Avatar mka99

30 października 2010, 09:50

5/5 i do ulu

Avatar kaki28

18 października 2010, 19:44

Noooo... ujdzie....

Avatar maslanka892

17 października 2010, 13:48

8/10

Avatar Wariatox

3 października 2010, 14:05

taka sobie 2/5 ..xD

Avatar michal_sobieraj1

16 września 2010, 06:22

troche trudne ale zarąbiste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;p

Avatar kajmi1999

13 sierpnia 2010, 15:24

3,5/5

Avatar Domi789

11 sierpnia 2010, 14:34

Tylko 4 lvl taką grę to Oni se mogą w *** wsadzić 3\\5

Avatar SpYrO334

1 sierpnia 2010, 12:29

moze byc 4/5

Avatar troyan49

31 lipca 2010, 11:57

fajne 5/5

Avatar
Konto usunięte

27 lipca 2010, 13:36

55/55

Avatar karolciaf

23 lipca 2010, 20:09

fajne ale krótkie

Avatar GORANEK

13 lipca 2010, 18:32

Super gra 5/5

Avatar spi79

6 lipca 2010, 15:30

10/10

Avatar kolp1234

29 czerwca 2010, 20:47

bardzo fajna przeszłem w 2 min 14 sekund i 34 setne

Avatar Robisson

1 kwietnia 2010, 21:35

Spoko gra. ;p

Avatar
Konto usunięte

12 lutego 2010, 18:50

ekstra gra pryeslem calą do ulubionzch

Avatar Shador

11 lutego 2010, 16:57

Bardzo fajna :D
Przeszedłem 5/5

Avatar przemo1234

2 lutego 2010, 09:04

5\5

Avatar maniek_995

9 sierpnia 2009, 12:20

przeszłam :)

Avatar Eva97

18 lipca 2009, 19:19

przeszłam w 1 min 54 sekundy i 20 setnych huh

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Celem gry jest polecenie helikopterem na wyspę, wylądowanie i uratowanie rozbitków.

Sterowanie

Strzałki
Spacja

Oryginalny tytuł:

Present Hunting

Podobne gry

W co grali inni