Strzelanie do lasek

Uwaga

Gra może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników (krew, przemoc, wylgaryzmy itp.). Aby w nią zagrać konieczne jest potwierdzenie swojego wieku. Czy potwierdzasz, że masz 18 lat i chcesz uruchomić grę?

TAK NIE
Oceń:
4.48 (274)
zagrań: 552146

Komentarze (263)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Dexter

18 lutego, 11:31

Fantastyczna gra. Parokrotnie udało mi się je porozbierać do rosołu...Wiecie co jest na końcu...pojawia się kościotrup i rozpada się....

Avatar LoVeBaSs1234

29 grudnia 2016, 14:20

LOJT GARDON

Avatar AniaLaska

12 grudnia 2011, 10:37

A do mnie by ktoś postrzelał? :P

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar Kacperv0

16 stycznia 2016, 11:51

Avatar Dexter

7 czerwca 2016, 14:44

@AniaLaska: Może ja?

Avatar niunia555

3 maja 2016, 10:58

kto ma ochote

Avatar niunia555

27 kwietnia 2016, 19:16

moim zdaniem takie gry są po prostu ZŁE

Avatar Kacperv0

16 stycznia 2016, 11:58

wrzucciee zdiencie golej bo i nie idzie

Avatar yomanos

30 stycznia 2016, 11:15

@Kacperv0: Literatura dziecko

Avatar KondrackaAnetkaaa

8 września 2012, 17:06

Kto by do mnie postrzelał ?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar minecraft007

12 kwietnia 2015, 15:18

Avatar ModiAK

6 sierpnia 2015, 15:49

Avatar a1900

11 lutego 2015, 12:17

nie kogę dojść do końca nie odkryłem pochwy

Avatar przemekxddd

18 stycznia 2015, 11:05

Gdzie na to pobrac wtyczke

Avatar Achillesman

11 stycznia 2015, 11:33

laduje sie mi pul godziny ale spk

Avatar Fredziek1

30 grudnia 2014, 09:25

ja wybralem pierwsza potem wybiore druga a na koncu trzecia

Avatar Ninciu126

11 grudnia 2014, 18:20

5/5

Avatar KoNolQ

2 grudnia 2014, 18:00

Heh ja wybrałem tą drugą bo widać że cycki ma fajne :D

Avatar ponczek04

16 listopada 2014, 11:27

kto grał a nie ma 18 lat łapka w góre

Avatar ponczek04

16 listopada 2014, 11:26

za**bista

Avatar norbi2014

23 czerwca 2014, 09:35

fajna 4/5

Avatar konsi1

12 czerwca 2014, 17:47

5/5 fajna

Avatar qbadrewnik

27 października 2013, 12:30

yea! najlepsze jest to jak nie ma spodni i bluzki tylko stanik i majtki

Avatar Mastergier120

3 czerwca 2014, 21:18

@qbadrewnik: A gdy jest gola !

Avatar qbadrewnik

5 czerwca 2014, 19:55

@Mastergier120: Ona nie jest golaa! ma coś na sutkach i na pochwie i tak xd

Avatar minio192

22 maja 2014, 12:44

nawet spoko

Avatar Zipso

8 czerwca 2013, 00:19

na koncu ona sie zamiania w szkielet i kosci spadaja na ziemie :)

Avatar PiaskowyLudek

18 kwietnia 2014, 01:25

@Zipso: każda sie zmienia w szkielrt

Avatar Dexter

19 lutego 2014, 12:22

Jedną całkiem...dwie do toplessu

Avatar LanCeeXD

31 sierpnia 2013, 00:33

Znam cheat: Prawy przycisk myszy, potem "Do przodu". Omijacie levele :D

Avatar ktos007vs

5 września 2013, 21:31

@LanCeeXD: szacun

Avatar terminator5

23 grudnia 2013, 12:19

@LanCeeXD: co ''do przodu '' ?

Avatar axel110

11 listopada 2013, 10:33

ja po strzelam do dsexownych

Avatar qbadrewnik

27 października 2013, 12:26

staneło na 99%

Avatar MARIO1974

13 czerwca 2013, 12:11

ta w środku jest najfajniejsza :)

Avatar blazej1234556

5 maja 2013, 14:53

fajna gra :DD

Avatar starrdrifter

28 kwietnia 2013, 13:28

fajne laski :D

Avatar maczo10k

12 kwietnia 2013, 17:22

fajna
gra

Avatar sztucer2001

18 marca 2013, 17:04

do niczego gra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar kaczyper

21 lutego 2013, 10:11

fajna

Avatar Kapi195

6 lutego 2013, 20:13

głupia gra 0/5

Avatar
Konto usunięte

3 lutego 2013, 22:29

hej mam pytanie co jest na końcu tej gry?

Avatar Patryczek792

16 stycznia 2013, 14:42

Fajna 4/5

Avatar bartelus098

14 stycznia 2013, 18:47

Głupie zabijam ją ale gra fajna daje 4\5

Avatar messi111

31 grudnia 2012, 15:00

nie działa !!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar mario9

14 grudnia 2012, 17:11

żal

Avatar ShaneR

26 listopada 2012, 18:01

Ale dowalone ostatnim razem deda.. ;(

Avatar wiks321

1 października 2012, 19:08

ja

Avatar mwojcik888

27 września 2012, 14:48

każdz kturzz by hcial.

Avatar hrardrockPL

2 września 2012, 19:11

mocno uzależnia ale mnie nie bardzo więc w to nie graj

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Strzelanie do lasek

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Strzelanie do lasek
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Ciekawa strzelanka polegająca na szybkim i celnym strzelaniu do pojawiających się zdjęć dziewczyn. Warto dodać, że dziewczyny po kolejnych poziomach tracą trochę ubioru.

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

Bra blaster

Podobne gry

W co grali inni