Wyzwanie Pigsawa

Zagrań: 17990
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar ruki121

30 października 2015, 16:32

2/100

Avatar badacz

9 kwietnia 2014, 18:42

5 (Spark) Idziemy w lewo a potem do góry. bierzemy krzyż z jednego z grobów. potem nie daleko stracha rzucamy kolbę kukurydzy. Gdy kruk będzie jadł rzucamy na kruka siatkę. Podstawiamy skrzynkę pod stracha i zabieramy wiadro i czerwony pasek. schodzimy. zabieramy skrzynię. wracamy do posągu przy którym zaczynaliśmy i idziemy do góry. zabieramy czapkę z posągu i gadamy z gościem który jest w tym małym straganiku (wybieramy 2 opcje)
6. (Tony) Podchodzimy do studni i nabieramy wody do wiadra

Avatar badacz

9 kwietnia 2014, 18:15

1. (Tony) Zabieramy skrzynkę koło drzewa i siatkę która jest koło tej altanki czy to co to tam jest. ta budowla na środku. za nią jest siatka tak jakby
2. (Lucas) Idziemy w prawo 2 razy i zbieramy liść z kupki,jajko zza drzewa i koło drzewa dajemy skrzynkę,wchodzimy na nią i zabieramy jabłko,schodzimy. Lucas sam weźmie z powrotem skrzynię. Idziemy znowu w prawo i się chowamy za drzewem i rzucamy liść koło żółwia. gdy żółw będzie jadł liść klikamy na niego żeby go lucas walnął pięścią. wychodzimy zza drzewa i bierzemy skorupę od żółwia
3. (Spark) Bierzemy spray koło szopy i klikamy na spray i na jajko. jajko będzie miało żółte plamki.
4. (Flash) Idziemy najpierw w pierwszą w dół po lewej stronie. Będzie tam profesor. Gadamy z nim. Dostajemy Pokeballa. Wychodzimy i idziemy do góry. Bierzemy kolbę kukurydzy i dajemy pomalowane spray'em jajko do gniazda. Klikamy na tego pokemona na drzewie i dajemy rozmowę. Po filmiku zabieramy Yoshiego i łączymy go z jabłkiem. Wychodzimy. Idziemy w prawo (strzałka stadion pokemonów) Bierzemy tą metalową rurę która jest koło stadionu. Wychodzimy. Idziemy w pierwszą w dół (Link) próbujemy wyciągnąć miecz z skały a potem gadamy z chłopakiem umieszczonym w klatce.
5 (Spark) Idziemy w lewo a potem do góry. bierzemy krzyż z jednego z grobów. potem nie daleko stracha rzucamy kolbę kukurydzy. Gdy kruk będzie jadł rzucamy na kruka siatkę. Podstawiamy skrzynkę pod stracha i zabieramy wiadro i czerwony pasek. schodzimy. zabieramy skrzynię. wracamy do posągu przy którym zaczynaliśmy i idziemy do góry. zabieramy czapkę z posągu i gadamy z gościem który jest w tym małym straganiku (wybieramy 2 opcje)
6. (Tony) Podchodzimy do studni i nabieramy wody do wiadra

Avatar lorax12

1 grudnia 2013, 19:04

Kto to jest Pig Saw?

Avatar PanDoktur

8 marca 2014, 19:18

@lorax12: Ta kukła z piły.

Avatar lorax12

9 marca 2014, 15:01

@PanDoktur: To wiem. A dokładniej

Avatar Alek12145

31 maja 2013, 10:11

Lubie Horrory Sawa :D XD

Avatar lorax12

2 grudnia 2013, 15:16

@Alek12145: Kto to jest Pigsaw?

Avatar dawidekbor

29 kwietnia 2013, 15:04

skąd wziąsć klucz
?

Avatar NATHALIA1602

15 kwietnia 2013, 16:19

UWIELBIAM GRY Z TEJ SERI :)

Avatar Alek12145

3 marca 2013, 19:25

ja kiedyś w to grałem i fajna gra :)

Avatar fordmustang

25 października 2012, 14:26

4/5 Dałbym 5 ale się laguje.

Avatar kamildabek97

27 sierpnia 2012, 12:38

5/5 i do ulu

Avatar
Konto usunięte

2 lipca 2012, 16:43

Warto również pamiętać że moneta która nam się pojawi czyli ta która nas przenosi do tego pokoju to lepiej ją zbierać gdy już wszystko w danym poziomie zbierzemy ponieważ gdy ta moneta nas przeniesie do pokoju nie będziemy już mogli wrócić

Avatar
Konto usunięte

2 lipca 2012, 16:38

.........
14. (Lucas) idziemy w prawo. łączymy ptaka z procą i strzelamy w szkieleta. idziemy znowu w prawo. nabieramy wody do wiadra z fontanny. i naciskamy na kwadrat. dostaniemy piorun. podstawiamy yoshiego pod okno i naciskamy na strzałkę do góry. a potem naciskamy na łańcuch który zwisa z okna. idziemy w prawo. teraz zadanie polega na przemknięciu sie obok ducha. na przyciskach ctrl albo spacja zamieniamy się w posąg. i jak będziemy wiedzieli że nas duch zobaczymy to szybko się zamieniamy w posąg i jak przeleci to znowu na ctrl lub spacje i idziemy troche dalej i znowu w posąg i znowu idziemy i tak aż dojdziemy do następnego pomieszczenia. w tym pomieszczeniu staramy się każdą figurkę żółwia zrzucić. jedna spadnie i się rozsypie. zabieramy ten proch czy ziemie. to co z niej została jak się rozsypała. idziemy w prawo. do doniczki wsypujemy tą ziemie czy proch i dajemy do tego tą fasolkę czy nasionko co mamy w ekwipunku. i dajemy na ziemie i podlewamy woda z wiadra. wchodzimy na górę po łodydze i naciskamy na rozmowę i tak długo dmuchamy w chmurę aż będzie nad przeciwnikiem. chyba z 3 razy. i potem naciskamy na piorun który mamy w ekwipunku i na chmurę w którą dmuchaliśmy. po rozwiązujemy księżniczkę i naciskamy na monetę która się pojawiła i pojawiamy się w pokoju. (koniec gry Lucasem)
15. (Lucas,Spark,Flash,Tony) po filmiku patrzymy na drzwi na których są monety i jeżeli od góry mamy dajmy kolejność monet Lucas,Spark,Flash,Tony (będziemy to wiedzieć bo pierwsza jest na górze a potem według strzałek które są namalowane koło monet) to naciskamy na małe lusterko w ekwipunku i na duże lustro w pokoju i tak jak są monety czyli jak podałam przykład. Lucas,Spark,Flash,Tony to w takiej kolejności podchodzimy z lusterkiem do dużego lustra. pamiętajmy że jak jedna postać przeczyta numerek na karku to musimy nią odejść trochę od lustra i potem dopiero iść następną bo musi być przy lustrze miejsce. Gdy odczytamy wszystkie numerki wybieramy Lucasa i podchodzimy do panelu z kodami na ścianie i wbijamy poznany nam kod.

Koniec gry

Avatar
Konto usunięte

2 lipca 2012, 16:37

.........
11. (Tony) Idziemy w prawo. Naciskamy na głowę z posągu którą zdobyliśmy i na kolesia który nas chce uderzyć. idziemy znowu w prawo. zabieramy zza drzewa płyn. podchodzimy do tego starego kolesia i gadamy. (dajemy 2 opcje) daje nam on 3 zadania. idziemy na dół. łączymy roślinę która mamy w ekwipunku z płynem który przed chwilą zdobyliśmy. gadamy z grubasem i wybieramy 2 opcje. dajemy mu ta roślinę i jak zaśnie zabieramy pałeczki. wracamy do tego gościa który nam dał zadania i dajemy mu pałeczki. idziemy do domku i musimy pałeczkami zabić wszystkie komary. gdy to zrobimy zabieramy ciastka z talerza. wracamy do gościa od zadań i gadamy z nim. idziemy w prawo i w dół. gadamy z kolesiem (3 opcja) i dajemy mu ten czerwony pasek czy sznurek. to co zdobyliśmy przy strachu u Sparka. i jak on w nas będzie rzucał taki jakby...czar. to go musimy złapać. po wracamy i idziemy w lewo i używamy na przeciwniku tego czaru co przed chwila dostaliśmy i bierzemy kule. wracamy do gościa od zadań i dajemy mu kulę. da nam specjalny cios. idziemy do miejsca w którym była kula i znowu w prawo. i jak ten koleś będzie podlatywał to naciskamy na super cios co dostaliśmy żeby go powalić. po zbieramy przedmioty. jest to trucizna,doniczka,proca i lejek i po tym zabieramy monetę która się pojawiła. przenosimy się do pokoju i zabieramy skórkę od banana (koniec gry Tonym)
12. (Flash) dajemy zdobytemu pokemonowi grzybka i on znowu sie zamieni. a ciasteczka łączymy z trucizną. idziemy do profesora i gadamy z nim. idziemy na stadion pokemonów. i wchodzimy do środka. używamy ciastek na pokemonie przeciwników (wybieramy 3 opcje) a potem używamy swojego pokemona. zwyciężyliśmy. bierzemy włóczkę i potem monetę która się pojawiła. również nas przenosi do pokoju (koniec gry Flashem)
13. (Spark) idziemy w prawo i używamy włóczki na kocie. Nabieramy do wiadra benzyny. podchodzimy do tego auta złomu i odkręcamy krzyżem jedno z przednich kół. wracamy do miejsca z posągiem i koło niego stoi wrak auta. dajemy w miejsce koła koło które przed chwilą zdobyliśmy i przykręcamy krzyżem. używamy na wraku jeszcze lejku i nalewamy benzynę. wchodzimy do auta. używamy klucza i przejeżdżamy zombiaki. gdy sie rozbijemy wychodzimy z auta. bierzemy baterie która jest z przodu w aucie i nabój który leży koło jednego z domków. łączymy nabój z pistoletem. idziemy w prawo. przez okno wrzucamy skórkę od banana i wchodzimy do środka. ustawiamy antenę na podłodze i podłączamy do niej baterię z auta. idziemy w prawo i strzelamy do ośmiornicy z pistoletu. bierzemy tego ptaka co leży na podłodze. potem zabieramy monetę która się pojawiła i przenosimy się do pokoju (koniec gry Sparkiem)
..........

Avatar
Konto usunięte

2 lipca 2012, 16:35

........
7. (Flash) Idziemy z powrotem i idziemy w strzałkę podpisaną charmander. polewamy pokemona wodą z wiadrai łapiemy do pokeballa. Wracamy. Idziemy w strzałkę podpisaną Cliff czy jakoś tak używamy yoshiego na kamieniu. używamy kamienia na złapanym pokemonie. Wracamy. Idziemy strzałką podpisaną Link. Używamy pokemona na klatce. Gadamy z chłopakiem. Po rozmowie dajemy mu czapkę. Dostajemy miecz. i zabieramy głaz w którym był umieszczony miecz.
8 (Tony) znowu nabieramy wody do wiadra
9. (Lucas) Wracamy do miejsca gdzie z rury wystawała roślina. Przecinamy ją mieczem. zabieramy ją. oraz podkładkę i zapałki. idziemy w lewo. otwieramy zapałki i odpalamy zapałkę potem od pudełka i używamy na lądzie od armaty. Idziemy w prawo i wchodzimy do rury. Używamy tego żółtego przycisku. pod rurę dajemy yoshiego i wychodzimy nim na górę. idziemy w prawo i zabieramy monety. wracamy do rury i znowu schodzimy nią na dół. Idziemy w prawo. Teraz będzie trzeba przejść między spadającymi klockami. Zawsze spadają w tej samej kolejności. Ja miałam tak : pod 3 klocek,pod 4, pod 3, pod 4, pod 5,pod 6 i pod 7. Może ktoś jeszcze miał taką samą kolejność. Jak to zrobiliśmy to idziemy w prawo. otwieramy skrzynię za pomocą miecza i bierzemy to co jest w środku czyli piłe i dwie fasolki. potem dajemy kamień koło tego głazu. i używamy na nim tej rury którą zdobyliśmy przy stadionie pokemonów. na dziurę dajemy podkładkę i używamy yoshiego i wychodzimy. klikamy na kwadrat z pytajnikiem. dostajemy grzyb. podchodzimy do X. dajemy do niego fasolkę i polewamy wodą. wychodzimy na górę po łodydze. i rzucamy w grzybka skorupą od żółwia. wchodzimy na chmurkę i zabieramy figurkę. schodzimy na dół.
10. (Spark) Dajemy kolesiowi z straganiku monety i on daje nam przedmioty. klucz, antenę i pistolet. wracamy do miejsca z posągiem. podstawiamy pod niego skrzynię. wchodzimy. i piłujemy mu głowę. schodzimy. bierzemy skrzynię i głowę.
........

Avatar
Konto usunięte

2 lipca 2012, 16:33

Instrukcja :

1. (Tony) Zabieramy skrzynkę koło drzewa i siatkę która jest koło tej altanki czy to co to tam jest. ta budowla na środku. za nią jest siatka tak jakby
2. (Lucas) Idziemy w prawo 2 razy i zbieramy liść z kupki,jajko zza drzewa i koło drzewa dajemy skrzynkę,wchodzimy na nią i zabieramy jabłko,schodzimy. Lucas sam weźmie z powrotem skrzynię. Idziemy znowu w prawo i się chowamy za drzewem i rzucamy liść koło żółwia. gdy żółw będzie jadł liść klikamy na niego żeby go lucas walnął pięścią. wychodzimy zza drzewa i bierzemy skorupę od żółwia
3. (Spark) Bierzemy spray koło szopy i klikamy na spray i na jajko. jajko będzie miało żółte plamki.
4. (Flash) Idziemy najpierw w pierwszą w dół po lewej stronie. Będzie tam profesor. Gadamy z nim. Dostajemy Pokeballa. Wychodzimy i idziemy do góry. Bierzemy kolbę kukurydzy i dajemy pomalowane spray'em jajko do gniazda. Klikamy na tego pokemona na drzewie i dajemy rozmowę. Po filmiku zabieramy Yoshiego i łączymy go z jabłkiem. Wychodzimy. Idziemy w prawo (strzałka stadion pokemonów) Bierzemy tą metalową rurę która jest koło stadionu. Wychodzimy. Idziemy w pierwszą w dół (Link) próbujemy wyciągnąć miecz z skały a potem gadamy z chłopakiem umieszczonym w klatce.
5 (Spark) Idziemy w lewo a potem do góry. bierzemy krzyż z jednego z grobów. potem nie daleko stracha rzucamy kolbę kukurydzy. Gdy kruk będzie jadł rzucamy na kruka siatkę. Podstawiamy skrzynkę pod stracha i zabieramy wiadro i czerwony pasek. schodzimy. zabieramy skrzynię. wracamy do posągu przy którym zaczynaliśmy i idziemy do góry. zabieramy czapkę z posągu i gadamy z gościem który jest w tym małym straganiku (wybieramy 2 opcje)
6. (Tony) Podchodzimy do studni i nabieramy wody do wiadra
........

Avatar
Konto usunięte

2 lipca 2012, 13:53

bardzo fajna gierka xD

Avatar
Konto usunięte

21 czerwca 2012, 13:56

Lucas
2. Idziemy dwa razy w lewo, z mapki zabieramy liść i jajko (zza drzewa). Pod drzewo podstawiamy skrzynię, wchodzimy na nią i zbieramy jabłko z drzewa. Po tej czynności schodzimy i zabieramy z powrotem skrzynkę.
3. Idziemy jeszcze raz w prawo i chowamy się za drzewo, wyrzucamy listek obok żółwia i sprzedajemy mu porządnego kokosa, po czym zabieramy jego skorupę.
11. Mieczem ścinamy chwasta i go zabieramy. Zabieramy również kawałek deski i zapałki. Wracamy do armaty, otwieramy zapałki, podpalamy o draskę i podpalamy lont w armacie. Możemy śmiało iść na dół, tak też robimy. Naciskamy guzik i wracamy za pomocą Yoshiego na górę zebrać owe monety. Wracamy na dół i idziemy w lewo. Tu drogę musicie rozgryźć sami, dodam tylko ze głazy zawsze uderzają w takiej samej kolejności. Mieczem otwieramy kufer i zabieramy zawartość ze sobą. Koło dużego kamienia używamu swojego kamienia i drągu. Dziurę zasłąniamy deską i wychodzimy na górę za pomocą Yoshiego.
13. Zbieramy grzybka jak w Mario, na "X" wysypujemy jedną fasolkę i podlewamy. Wspinamy się w górę. Grzybka strącamy przedmiotem, którego używa się w Mario do strącania wrogów przeskakujemy na chmurkę i bierzemy figurkę.

Flash
4. Idziemy pogadać z profesorem Oakiem, potem bierzemy kolbę kukurydzy od Pidgeota a potem przed stadionem pokemonów drąg.
6. Wracamy do Pidgeota, wrzucamy mu jajko do gniazda i malujemy sprejem. Gadamy z nim i obserwujemy. Zabieramy Yoshiego i dajemy mu jabłko.
8. Idziemy nad klif i Yoshim zabieramy kamień. Potem do Charmandera, oblewamy go wodą i łapiemy do Pokeballa. Przeciągamy nań kamień i mamy Charmeleona.
10. Idziemy do Linka, używamy na nim Charmeleona i po krótkim dialogu oddajemy mu czapkę. Dostajemy miecz, zabieramy również głaz w którym owy miecz siedział.
14. Dajemy grzybka Charmeleonowi i idziemy do Oaka a potem próbujemy swoich sił z zespołem R. Niestety... Wciąż jesteśmy za słabi. Musimy znaleźć coś czym osłabimy Blastoise'a.
20. Mieszamy truciznę z ciastkami i dajemy Blastiosowi, odnosimy łatwe zwycięstwo i zespół R znowu błysnął. ;) Bierzemy kłębek nitki i koniec Flashem. (Po zakończeniu zbieramy skórkę od banana w pokoju.)
Spark
5. Bierzemy sprej spod szopy, idziemy w lewo i na cmentarz. Z jednego z grobów zabieramy krzyż, potem rzucamy kukurydzę krukowi i łapiemy go w siatkę. Podstawiamy skrzynkę pod stracha i bierzemy wiadro oraz szarfę (znów zabieramy skrzynkę ze sobą).
9. Idziemy an główny plac i w górę, zdejmujemy czapkę z posążka.
15. Stawiamy skrzynię pod statuą Rocky'ego i wchodzimy na nią. Teraz dramatyczny moment. Musimy spiłować mu głowę, mamy do tego odpowiedni przedmiot. Schodząc zabieramy głowę i skrzynię.
18. Wracamy do diabelskiego młyna i gadamy z różową czapeczką. Po rozmowie dajemy mu drobniaki i otrzymujemy parę rzeczy, które przydadzą się później.
21. Dajemy nitkę kotu i nalewamy paliwa do wiadra. W "centrum" instalujemy lejek przy wlewie paliwa i wlewamy zawartość kubełka
dalej nie wiem

Avatar
Konto usunięte

19 czerwca 2012, 16:55

zabieramy ptaka i klikamy w monetę. Ukończyliśmy sparka. U Lucasa ładujemy tego ptaka na procę i strzelamy w tego kościotrupa

Avatar
Konto usunięte

19 czerwca 2012, 16:52

Tego wielkiego potwora pokonujemy rzucając przez okno skórkę od banana a tą ośmiornice to musimy położyć w sąsiednim pokoju antenę a w następnym pokoju w tym z ośmiornicą musimy w nią strzelić pistoletem

Avatar
Konto usunięte

19 czerwca 2012, 16:31

później bierzemy nabój, ładujemy do pistoletu i bierzemy baterie od samochodu

Avatar
Konto usunięte

19 czerwca 2012, 16:30

Koło bierzemy z tego wraku gdzie jest paliwo i odkręcamy go krzyżem ale musi być to koło z tyłu po prawej

Avatar
Konto usunięte

19 czerwca 2012, 16:29

Doczepiamy do samochodu i dokręcamy krzyżem

Avatar
Konto usunięte

19 czerwca 2012, 16:28

Koło zbobywamy odkręcając koło od tego wraku gdzie jest ten kot- zombie. Odkręcamy krzyżem z cmentarza

Avatar wojosaw

15 kwietnia 2012, 21:06

uff, udało się ;p

Avatar mati500

30 kwietnia 2012, 17:15

@wojosaw: dokończ instrukcję

Avatar mati500

30 kwietnia 2012, 16:19

jak zabic grzybka u lucasa

Avatar wuj55

16 kwietnia 2012, 14:28

glupie 2/5

Avatar reddragon14

9 kwietnia 2012, 15:37

Tony
1. Koło palmy w oddali jest skrzynka, którą zabieramy oraz siatkę znajdującą się w centrum mapki za budynkiem.
7. Nalewamy wody do wiadra przeciągając je na studnię.
12. Ponownie nalewamy wodę.
16. Idziemy się boksować, do obrony używamy głowy Rocky'ego. Po wspaniałym zwycięstwie idziemy w prawo i zza palmy zabieramy miksturę mieszając ją z chwastem. Gadamy z Goukenem i spełniamy jego prośby. Najpierw w dół, faszerujemy sumokę naszą roślinką po uprzedniej rozmowie z nim i zabieramy mu pałeczki oddając mistrzowi. Wchodzimy do namiotu i mamy misję na czas więc musimy się sprężyć! Z talerza zabieramy ciasteczka i wracamy do Goukena na dysputę.
17. Idziemy w prawo i w dół i rozmawiamy z Ryu. Oddajemy mu potem szarfę znalezioną na strachu na wróble a potem łapiemy Hadokena klikając na niego. Idziemy walczyć z Blanca, używamy na nim Hadokena i łatwo odnosimy zwycięstwo. Zabieramy złotą kulkę i wracamy do Goukena dając mu ją.
19. Idziemy walczyć z Bisonem, gdy nadlatuje używamy Shoryukena i go powalamy. Zabieramy procę, doniczkę, flaszkę z trucizną i lejek. Zbierając monetę Tonym skończyliśmy misję.

Spark
5. Bierzemy sprej spod szopy, idziemy w lewo i na cmentarz. Z jednego z grobów zabieramy krzyż, potem rzucamy kukurydzę krukowi i łapiemy go w siatkę. Podstawiamy skrzynkę pod stracha i bierzemy wiadro oraz szarfę (znów zabieramy skrzynkę ze sobą).
9. Idziemy an główny plac i w górę, zdejmujemy czapkę z posążka.
15. Stawiamy skrzynię pod statuą Rocky'ego i wchodzimy na nią. Teraz dramatyczny moment. Musimy spiłować mu głowę, mamy do tego odpowiedni przedmiot. Schodząc zabieramy głowę i skrzynię.
18. Wracamy do diabelskiego młyna i gadamy z różową czapeczką. Po rozmowie dajemy mu drobniaki i otrzymujemy parę rzeczy, które przydadzą się później.
21. Dajemy nitkę kotu i nalewamy paliwa do wiadra. W "centrum" instalujemy lejek przy wlewie paliwa i wlewamy zawartość kubełka.

Niestety dalej nie wiem co trzeba robić, u Sparka jakoś naprawić koło żeby przejechać Zombie a u Lucasa znaleźć amunicję do procy. Również skądś trzeba ziemię wziąć bo wrzucając ziarno fasolki do doniczki można przeczytać że to dobry pomysł, lecz brakuje miękkiej ziemii.

Avatar reddragon14

9 kwietnia 2012, 15:36

Lucas
2. Idziemy dwa razy w lewo, z mapki zabieramy liść i jajko (zza drzewa). Pod drzewo podstawiamy skrzynię, wchodzimy na nią i zbieramy jabłko z drzewa. Po tej czynności schodzimy i zabieramy z powrotem skrzynkę.
3. Idziemy jeszcze raz w prawo i chowamy się za drzewo, wyrzucamy listek obok żółwia i sprzedajemy mu porządnego kokosa, po czym zabieramy jego skorupę.
11. Mieczem ścinamy chwasta i go zabieramy. Zabieramy również kawałek deski i zapałki. Wracamy do armaty, otwieramy zapałki, podpalamy o draskę i podpalamy lont w armacie. Możemy śmiało iść na dół, tak też robimy. Naciskamy guzik i wracamy za pomocą Yoshiego na górę zebrać owe monety. Wracamy na dół i idziemy w lewo. Tu drogę musicie rozgryźć sami, dodam tylko ze głazy zawsze uderzają w takiej samej kolejności. Mieczem otwieramy kufer i zabieramy zawartość ze sobą. Koło dużego kamienia używamu swojego kamienia i drągu. Dziurę zasłąniamy deską i wychodzimy na górę za pomocą Yoshiego.
13. Zbieramy grzybka jak w Mario, na "X" wysypujemy jedną fasolkę i podlewamy. Wspinamy się w górę. Grzybka strącamy przedmiotem, którego używa się w Mario do strącania wrogów przeskakujemy na chmurkę i bierzemy figurkę.

Flash
4. Idziemy pogadać z profesorem Oakiem, potem bierzemy kolbę kukurydzy od Pidgeota a potem przed stadionem pokemonów drąg.
6. Wracamy do Pidgeota, wrzucamy mu jajko do gniazda i malujemy sprejem. Gadamy z nim i obserwujemy. Zabieramy Yoshiego i dajemy mu jabłko.
8. Idziemy nad klif i Yoshim zabieramy kamień. Potem do Charmandera, oblewamy go wodą i łapiemy do Pokeballa. Przeciągamy nań kamień i mamy Charmeleona.
10. Idziemy do Linka, używamy na nim Charmeleona i po krótkim dialogu oddajemy mu czapkę. Dostajemy miecz, zabieramy również głaz w którym owy miecz siedział.
14. Dajemy grzybka Charmeleonowi i idziemy do Oaka a potem próbujemy swoich sił z zespołem R. Niestety... Wciąż jesteśmy za słabi. Musimy znaleźć coś czym osłabimy Blastoise'a.
20. Mieszamy truciznę z ciastkami i dajemy Blastiosowi, odnosimy łatwe zwycięstwo i zespół R znowu błysnął. ;) Bierzemy kłębek nitki i koniec Flashem. (Po zakończeniu zbieramy skórkę od banana w pokoju.)

Avatar QSzymixQ

7 kwietnia 2012, 14:29

Jak słysze te melodie jak się zainstaluje to mnie ciarki przechodzą

Avatar
Konto usunięte

1 kwietnia 2012, 16:59

co trzeba z tym boskerem

Avatar adamj000

31 marca 2012, 19:20

gdzie moge znaleźć wełne ! ! ! POMOCY ! ! ! z góry dziękuje

Avatar
Konto usunięte

20 marca 2012, 17:35

@kula5550a: kotowi trzeba dać motek wełny jak przejdziemy plansze z tym chłopakiem z ołówkiem. (nie wiem czy to właśnie ta plansza) potem bierzemy wiadro i napełniamy go paliwem koło tego samochodu wlać lejkiem paliwo włożyć klucz (od gostka w sklepiku koło posągu chłopca) i przejechać zombi :D

Avatar kula5550a

20 marca 2012, 12:42

lol co z kotem?

Avatar Vilcin

16 marca 2012, 18:58

Pokręcone ale zacne :) 4,5/5

Avatar doda1205

11 marca 2012, 17:11

troche nudne

Avatar piottt

27 lutego 2012, 19:26

takie ????

Avatar DomWer

16 lutego 2012, 21:47

przeszłam :)

Avatar Bodzioslaw12

25 lutego 2012, 14:40

@DomWer: napisz rozwiązanie

Avatar
Konto usunięte

21 lutego 2012, 22:44

ktoś mi napisze o czym mówiła ta kukiełka z piły? chodzi mi z tymi grami ten niebieski Mario, rude włosy Pokemony a ci pozostali dwaj? z ołówkiem i kapeluszem o co chodzi z tymi grami? z góry dziękuje za odpowiedź :)
PS. sama bym sobie przetłumaczyła ale nie znam angielskiego

Avatar
Konto usunięte

21 lutego 2012, 22:39

przeszłam ^^ większość sama ale trochę z Walkthrough'em,

extra gra 5/5 i do ulu

Avatar gmer3

20 lutego 2012, 15:05

DomWer napisz rozwiązanie

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Pigsaw stworzył zakręconą grę video i uwięził w niej czterech chłopców. Pomóż im wyjść cało z tej opresji!

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni