Szalony zjazd na desce

Zagrań: 26050
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Lolum

7 maja 2017, 15:52

nie mogę przejść freebord city!

Avatar kriper202

Edytowano - 16 listopada 2013, 14:13

5/5 lepszej gry o skateboardzie nie widzialem prócz Tonyego Hawka

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar Koniczek02323

9 maja 2015, 17:53

@matibal: Slender!!XD

Avatar sebeczek231

16 września 2016, 21:10

@AleksPL100: mam psa

Avatar Gabi123_123

15 marca 2014, 11:15

ej u was to działa bo u mnie nie

Avatar Olek12113

28 marca 2014, 18:10

Avatar JamesRodriguez10

16 listopada 2014, 10:49

@Gabi123_123: bo nie masz unity

Avatar Koniczek02323

9 maja 2015, 17:50

@Gabi123_123: mi nie widać osób.:(

Avatar Koniczek02323

9 maja 2015, 17:52

@Gabi123_123: aha,i nie widzać trasy ani innych rzeczy.D:

Avatar maciupeks

22 lutego 2014, 14:31

Sterowanie:
Strzałki- jechanie
Spacja-skok
spacja + v-triki

Avatar maciupeks

22 lutego 2014, 13:13

***ista gra

Avatar Natist190

18 lutego 2014, 18:04

super gra

Avatar pawelgordak

27 grudnia 2013, 18:18

ekstra gra 10/10 do ulu :)

Avatar diablo123324

6 lutego 2014, 19:06

@pawelgordak: fan legi BLE!

Avatar Dawidowicz

14 lutego 2014, 21:40

@pawelgordak: FAN LEGII !! ŻEGNAMY !!

Avatar kasia___123456789

14 lutego 2014, 16:26

jak sie gra w dart

Avatar MichalXD

7 lutego 2014, 16:01

fajne

Avatar kinikukulele

13 listopada 2013, 14:23

fajna:)!

Avatar ziom626

13 listopada 2013, 18:00

@kinikukulele: JA NIE MOGĘ 1 CZŁOWIEK, KTÓRY NIEPODNIECA SIĘ ŻE 1 DAŁ KOMENTARZ

Avatar diablo123324

6 lutego 2014, 19:04

@ziom626: a ty niby jesteś inny ??? niż ci inni co się chwalą?

Avatar zuzka34

18 grudnia 2013, 19:27

kocham tę grę jest superowa !!!!!!! :)

Avatar babu2005

28 grudnia 2013, 11:28

@zuzka34: masz rację

Avatar placek123

20 stycznia 2014, 14:13

@zuzka34: no co ty ?

Avatar diablo123324

6 lutego 2014, 19:03

@placek123: ona wystawiła swoja opinie noobie!

Avatar gregor1

25 stycznia 2014, 14:55

ekstra ta gra ale jakoś mało jest tych plansz

Avatar placek123

20 stycznia 2014, 14:06

fajna gierka

Avatar Madridistka99

26 grudnia 2013, 13:22

Super, do ulubionych <3

Avatar iiSeRiOuSlY

24 grudnia 2013, 20:40

<3

Avatar Flaky

21 listopada 2013, 19:48

bardzo fajna 5/5 i do ulu

Avatar RainbowDash012

22 listopada 2013, 14:18

@Flaky: co ty gadasz? nie jest to fajna gra!!!

Avatar Flaky

Edytowano - 22 listopada 2013, 14:18

@RainbowDash012: kłamiesz

Avatar RainbowDash012

22 listopada 2013, 14:19

@RainbowDash012: trol ;D

Avatar sasxxx9

Edytowano - 15 listopada 2013, 19:28

Zrobiłem jak 10-cio latek jechał na desce i go auto rozjechało fajna scena tylko nie umiem screena dać a tak a propo gra 5/5 i do ulu

Avatar Maciek12129

22 listopada 2013, 09:39

@sasxxx9: W rogu masz dołącz sreena .

Avatar RainbowDash012

21 listopada 2013, 19:47

fajna gra

Avatar wktoria216

17 listopada 2013, 20:12

jestem nowa

Avatar Szymon2410

20 listopada 2013, 14:32

@wktoria216: Noi
?

Avatar
Konto usunięte

28 grudnia 2013, 15:55

@wktoria216: to co ?

Avatar XficeX

13 listopada 2013, 14:29

3/10 gra troche fajna

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar kinikukulele

13 listopada 2013, 19:13

@opolowerty125: nie wiem

Avatar macskito6

15 listopada 2013, 10:18

@MinecraftWikaMSP: Ej wiem ze nie o tym gadamy ale ty serio masz taki profil brzydki na MSP? XD

Avatar Remik_Wyniki

14 listopada 2013, 17:26

Można grać na padzie?

Avatar lokalny8

14 listopada 2013, 17:35

@Remik_Wyniki: jak podłonczysz xbox369 albo ps 3 do kompa to tak :D

Avatar lokalny8

14 listopada 2013, 17:36

@Remik_Wyniki: raczy xbox360

Avatar Remik_Wyniki

14 listopada 2013, 17:43

@lokalny8: thx

Avatar opolowerty125

14 listopada 2013, 17:23

100/100 i do ulu

Avatar Szczurekk

13 listopada 2013, 19:35

Powiem jedno, za mało możliwości zmiany wyglądu(co jak co, ale ja musze mieć dopracowaną postać).... Do tego trudność w początkowym kierownaiu.

Avatar kinikukulele

13 listopada 2013, 14:30

ale trochę głupie

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Coś dla entuzjastów słynnego Tony'ego Hawka i spółki. Zamiast tradycyjnej deski dostaniesz freeboarda, na którym powalczysz z upływającymi sekundami podczas zjazdu z góry. Polecamy nawet kompletnym amatorom - tutaj się nie połamiecie!

Sterowanie

Strzałki

Podobne gry

Hity z naszych gier