Gry - Strategiczne

Roboty i praca w sekwencji
Roboty i praca w sekwencji
5 sierpnia 2014
26507
Graj teraz
Wszystko musi działać jak w szwajcarskim zegarku! Najpierw to, później tamto - z robotami nie ma przelewek. Wydawaj im odpowiednie rozkazy i obserwuj, jak budowle pną się w górę!

Roboty i praca w sekwencji

Wszystko musi działać jak w szwajcarskim zegarku! Najpierw to, później tamto - z robotami nie ma przelewek. Wydawaj im odpowiednie rozkazy i obserwuj, jak budowle pną się w górę!

Wojny umarlaków
Wojny umarlaków
22 lipca 2014
7559
Graj teraz
Tworzysz swoje armie umarlaków i podbijasz kolejne ziemie. Zdobywaj surowce, udoskonalaj wojowników i rób wszystko co w Twojej mocy, aby zwyciężyć w każdej bitwie.

Wojny umarlaków

Tworzysz swoje armie umarlaków i podbijasz kolejne ziemie. Zdobywaj surowce, udoskonalaj wojowników i rób wszystko co w Twojej mocy, aby zwyciężyć w każdej bitwie.

Oddział potworów: Edycja zaawansowana
Oddział potworów: Edycja zaawansowana
21 lipca 2014
8234
Graj teraz
Oddział potworów powraca dla bardziej wymagających graczów RPG! Gra zawiera ponad 60 zestawów wroga, 6 wyjątkowych postaci i ponad 300 przedmiotów, zaklęć, urządzeń, poleceń pracowników oraz ataków specjalnych!

Oddział potworów: Edycja zaawansowana

Oddział potworów powraca dla bardziej wymagających graczów RPG! Gra zawiera ponad 60 zestawów wroga, 6 wyjątkowych postaci i ponad 300 przedmiotów, zaklęć, urządzeń, poleceń pracowników oraz ataków specjalnych!

Oaza spokoju: Taktyka wojenna
Oaza spokoju: Taktyka wojenna
17 lipca 2014
19749
Graj teraz
Budujesz swoją oazę spokoju. Jedak, aby zapewnić sobie całkowity spokój, musisz podjąć odpowiednie działania wojenne. Buduj swoją bazę i rośnij w siłę! W grze jest wymagana znajomość języka angielskiego.

Oaza spokoju: Taktyka wojenna

Budujesz swoją oazę spokoju. Jedak, aby zapewnić sobie całkowity spokój, musisz podjąć odpowiednie działania wojenne. Buduj swoją bazę i rośnij w siłę! W grze jest wymagana znajomość języka angielskiego.

Renegaci
Renegaci
9 lipca 2014
44251
Graj teraz
Niesamowicie wciągająca gra w systemie turowym, w której kierujesz duetem wyszkolonych najemników. Planuj działania tak, żeby zniszczyć wroga najszybciej, jak się da! Polecamy!

Renegaci

Niesamowicie wciągająca gra w systemie turowym, w której kierujesz duetem wyszkolonych najemników. Planuj działania tak, żeby zniszczyć wroga najszybciej, jak się da! Polecamy!

Królewskie pole bitwy
Królewskie pole bitwy
8 lipca 2014
37932
Graj teraz
Do walki z nieumarłymi stają oni - najlepsi z najlepszych, najdzielniejsi z odważnych. Kieruj ruchami grupy rycerskich wojowników, którzy muszą odpierać nieustające ataki żywych trupów.

Królewskie pole bitwy

Do walki z nieumarłymi stają oni - najlepsi z najlepszych, najdzielniejsi z odważnych. Kieruj ruchami grupy rycerskich wojowników, którzy muszą odpierać nieustające ataki żywych trupów.

Szałas przejmuje dowodzenie
Szałas przejmuje dowodzenie
5 lipca 2014
8048
Graj teraz
Poznaj najpotężniejszy szałas świata. Broń się przed inwazją wrogich potworów, rekrutując kolejnych najemników. W skrócie: chodzi o to, żeby nikt nie przeszedł poza Twoją linię obrony.

Szałas przejmuje dowodzenie

Poznaj najpotężniejszy szałas świata. Broń się przed inwazją wrogich potworów, rekrutując kolejnych najemników. W skrócie: chodzi o to, żeby nikt nie przeszedł poza Twoją linię obrony.

Spiral Drive
Spiral Drive
4 lipca 2014
11053
Graj teraz
Pora na podbój kosmosu! Posyłaj statki, aby zająć kolejne bazy oraz stacje dokładnie tak, jak w wielu innych grach z tego samego gatunku. Tylko prawdziwy zmysł stratega pozwoli Ci zapanować nad galaktyką!

Spiral Drive

Pora na podbój kosmosu! Posyłaj statki, aby zająć kolejne bazy oraz stacje dokładnie tak, jak w wielu innych grach z tego samego gatunku. Tylko prawdziwy zmysł stratega pozwoli Ci zapanować nad galaktyką!

Bezduszni Spółka z o.o.
Bezduszni Spółka z o.o.
21 czerwca 2014
29285
Graj teraz
W biznesie miliony zarabiają tylko Ci, którzy nie mają skrupułów! Kupuj tanio, sprzedawaj drogo - tak się kręci ten interes. Podróżuj po świecie, zmieniaj branżę i inwestuj, żeby zostać rekinem biznesu!

Bezduszni Spółka z o.o.

W biznesie miliony zarabiają tylko Ci, którzy nie mają skrupułów! Kupuj tanio, sprzedawaj drogo - tak się kręci ten interes. Podróżuj po świecie, zmieniaj branżę i inwestuj, żeby zostać rekinem biznesu!

Bitwa między herosami
Bitwa między herosami
17 czerwca 2014
12189
Graj teraz
Święte Słońce czy Wielkie Demony? Możesz wybrać, po której ze stron konfliktu chcesz walczyć. O wyniku tego starcia przesądzi to, kto mądrzej będzie posyłać w bój kolejnych najemników.

Bitwa między herosami

Święte Słońce czy Wielkie Demony? Możesz wybrać, po której ze stron konfliktu chcesz walczyć. O wyniku tego starcia przesądzi to, kto mądrzej będzie posyłać w bój kolejnych najemników.

Solarmax 2
Solarmax 2
11 czerwca 2014
47841
Graj teraz
Świetna kontynuacja starszej gry "Solarmax". Ponownie wyruszysz na podbijanie bezpańskich planet, a wszystko w jednym celu: aby zostać panem i władcą całego wszechświata.

Solarmax 2

Świetna kontynuacja starszej gry "Solarmax". Ponownie wyruszysz na podbijanie bezpańskich planet, a wszystko w jednym celu: aby zostać panem i władcą całego wszechświata.

Demoniczny kwiat
Demoniczny kwiat
7 czerwca 2014
10615
Graj teraz
Demony, rycerze i rozległe krainy. Tocz walki na kolejnych placach boju, rozstawiając swoich najemników oraz pułapki w wyznaczonych punktach. Ciekawy pomysł w strategicznym stylu!

Demoniczny kwiat

Demony, rycerze i rozległe krainy. Tocz walki na kolejnych placach boju, rozstawiając swoich najemników oraz pułapki w wyznaczonych punktach. Ciekawy pomysł w strategicznym stylu!

Potrzebni Tytani
Potrzebni Tytani
4 czerwca 2014
60447
Graj teraz
Młodzi Tytani potrzebują Twojej pomocy, aby chronić swoje miasto przed złoczyńcami. Twoim zadaniem jest kontrolowanie poczynań Tytanów, tak aby jak najszybciej pozbyć się wrogów. Wykorzystuj moce bohaterów oraz je uaktualniaj.

Potrzebni Tytani

Młodzi Tytani potrzebują Twojej pomocy, aby chronić swoje miasto przed złoczyńcami. Twoim zadaniem jest kontrolowanie poczynań Tytanów, tak aby jak najszybciej pozbyć się wrogów. Wykorzystuj moce bohaterów oraz je uaktualniaj.

Gałęzie
Gałęzie
1 czerwca 2014
12769
Graj teraz
Trójwymiarowa strategia oparta na ciekawym pomyśle i... siłach przyrody. Podnoś i opuszczaj pola z drzewami, żeby "zalać" szalejącego rywala. Gra na spryt, zręczność i inteligencję!

Gałęzie

Trójwymiarowa strategia oparta na ciekawym pomyśle i... siłach przyrody. Podnoś i opuszczaj pola z drzewami, żeby "zalać" szalejącego rywala. Gra na spryt, zręczność i inteligencję!

Creeper World 3: Abraxis
Creeper World 3: Abraxis
24 maja 2014
50952
Graj teraz
Gra dla prawdziwych orłów. Tych ze strategicznym zacięciem, bo w kolejnej części serii "Creeper World" poprzeczka będzie postawiona wysoko! Buduj, planuj, walcz i...

Creeper World 3: Abraxis

Gra dla prawdziwych orłów. Tych ze strategicznym zacięciem, bo w kolejnej części serii "Creeper World" poprzeczka będzie postawiona wysoko! Buduj, planuj, walcz i podbijaj jak w klasykach gatunku.

Control Craft 3
Control Craft 3
23 maja 2014
11570
Graj teraz
Futurystyczna wojna o terytoria wkracza w trzeci etap! Nowa odsłona gry "Control Craft" przynosi ze sobą setki wrogów, baz do zajęcia i pasjonujących pojedynków. Prosty...

Control Craft 3

Futurystyczna wojna o terytoria wkracza w trzeci etap! Nowa odsłona gry "Control Craft" przynosi ze sobą setki wrogów, baz do zajęcia i pasjonujących pojedynków. Prosty pomysł w dobrej oprawie.

Bitwa bestii
Bitwa bestii
22 maja 2014
13575
Graj teraz
Jeśli grałeś kiedyś w słynnych "Hirołsów", to szybko wciągniesz się w tę grę! Turowy system walki, dwie wrogie frakcje naprzeciwko siebie - prawda, że brzmi znajomo? Warto sprawdzić i powalczyć.

Bitwa bestii

Jeśli grałeś kiedyś w słynnych "Hirołsów", to szybko wciągniesz się w tę grę! Turowy system walki, dwie wrogie frakcje naprzeciwko siebie - prawda, że brzmi znajomo? Warto sprawdzić i powalczyć.

Obronne chatki 2
Obronne chatki 2
21 maja 2014
9379
Graj teraz
Oto nadchodzi druga część ciekawej gry "Obronne chatki", a wraz z nią nowe, wciągające misje! Stawiaj małe koszary i rekrutuj najemników, żeby żaden z wrogów nie...

Obronne chatki 2

Oto nadchodzi druga część ciekawej gry "Obronne chatki", a wraz z nią nowe, wciągające misje! Stawiaj małe koszary i rekrutuj najemników, żeby żaden z wrogów nie przedarł się przez planszę!

Monopoly
Monopoly
18 maja 2014
322618
Graj teraz
Czy jest w ogóle ktoś, kto nie zna tej legendarnej gry planszowej? Kupuj, sprzedawaj, licz na łut szczęścia - jednym słowem handluj z tym! Komputerowy rywal też potrafi narzucić niezłą konkurencję!

Monopoly

Czy jest w ogóle ktoś, kto nie zna tej legendarnej gry planszowej? Kupuj, sprzedawaj, licz na łut szczęścia - jednym słowem handluj z tym! Komputerowy rywal też potrafi narzucić niezłą konkurencję!

Piraci 2
Piraci 2
13 maja 2014
37470
Graj teraz
Morskie przygody bez morskiej choroby! W drugiej części gry "Piraci" czeka na Ciebie rozbudowana rozgrywka dla prawdziwych korsarzy. Handluj, zwiedzaj, rabuj i zatapiaj - jest...

Piraci 2

Morskie przygody bez morskiej choroby! W drugiej części gry "Piraci" czeka na Ciebie rozbudowana rozgrywka dla prawdziwych korsarzy. Handluj, zwiedzaj, rabuj i zatapiaj - jest co robić!

Kraina płynącej farby
Kraina płynącej farby
11 maja 2014
12571
Graj teraz
Szykuje się wielkie lanie farby! Podobnie jak w stylu znanych gier strategicznych, Twoim zadaniem będzie wysyłanie kulek farby z pojemnika do pojemnika. Jak po sznurku, aż do samego końca!

Kraina płynącej farby

Szykuje się wielkie lanie farby! Podobnie jak w stylu znanych gier strategicznych, Twoim zadaniem będzie wysyłanie kulek farby z pojemnika do pojemnika. Jak po sznurku, aż do samego końca!

Odbudowa plemienia 5
Odbudowa plemienia 5
9 maja 2014
31591
Graj teraz
To już piąta część wyjątkowej gry strategicznej o wiele mówiącej nazwie "Odbudowa plemienia". Spraw, aby Twoi poddani zdołali zbudować wszystko, co jest im potrzebne na...

Odbudowa plemienia 5

To już piąta część wyjątkowej gry strategicznej o wiele mówiącej nazwie "Odbudowa plemienia". Spraw, aby Twoi poddani zdołali zbudować wszystko, co jest im potrzebne na drodze do chwały!

Owocowa obrona 2
Owocowa obrona 2
7 maja 2014
10279
Graj teraz
Ponownie Twoje wioski są zagrożone inwazją szkodników. Musisz wykupować różne rodzaje broni i dzielnie ochraniać swoje posiadłości przez 100 dni. Nie daj się wrogowi i uaktualniaj zakupioną amunicję.

Owocowa obrona 2

Ponownie Twoje wioski są zagrożone inwazją szkodników. Musisz wykupować różne rodzaje broni i dzielnie ochraniać swoje posiadłości przez 100 dni. Nie daj się wrogowi i uaktualniaj zakupioną amunicję.

Sklepowy biznes
Sklepowy biznes
28 kwietnia 2014
18288
Graj teraz
Wilk z Wall Street w jejowej wersji! Idealna gra dla tych, którzy chcieliby kiedyś zostać milionerami. Zacznie się od zwykłego stoiska, gdzie trzeba zaplanować zysk. Do sukcesu długa droga, ale polecamy!

Sklepowy biznes

Wilk z Wall Street w jejowej wersji! Idealna gra dla tych, którzy chcieliby kiedyś zostać milionerami. Zacznie się od zwykłego stoiska, gdzie trzeba zaplanować zysk. Do sukcesu długa droga, ale polecamy!

Odbudowa plemienia 4
Odbudowa plemienia 4
24 kwietnia 2014
62608
Graj teraz
Minęło sporo czasu, ale nadeszła kolejna część hitowej gry "Odbudowa plemienia"! Tytuł sam wskazuje, o co chodzi - po prostu plemię potrzebuje Twojej pomocy w powrocie...

Odbudowa plemienia 4

Minęło sporo czasu, ale nadeszła kolejna część hitowej gry "Odbudowa plemienia"! Tytuł sam wskazuje, o co chodzi - po prostu plemię potrzebuje Twojej pomocy w powrocie do świetności.

Starcie potworów
Starcie potworów
24 kwietnia 2014
10779
Graj teraz
Chcesz mieć własną bandę? Wprawdzie to potwory różnego kalibru, ale posyłanie ich do walki daje niezłe poczucie władzy. Jednocześnie ulepszaj swoich najemników, żeby dawali radę w każdym starciu!

Starcie potworów

Chcesz mieć własną bandę? Wprawdzie to potwory różnego kalibru, ale posyłanie ich do walki daje niezłe poczucie władzy. Jednocześnie ulepszaj swoich najemników, żeby dawali radę w każdym starciu!

Obrona miasta potworów 2
Obrona miasta potworów 2
18 kwietnia 2014
36073
Graj teraz
Pora na drugą odsłonę gry "Obrona miasta potworów"! Zbuduj od zera wioskę dla swoich wesołych potworniaków. Kluczem do sukcesu są surowce... Dużo surowców.

Obrona miasta potworów 2

Pora na drugą odsłonę gry "Obrona miasta potworów"! Zbuduj od zera wioskę dla swoich wesołych potworniaków. Kluczem do sukcesu są surowce... Dużo surowców.

Imperium handlowe: Demolka
Imperium handlowe: Demolka
17 kwietnia 2014
23340
Graj teraz
Oto tajna szkoła biznesu: jeśli wyjątkowo Ci nie idzie i nie możesz stworzyć własnego "Imperium handlowego", to zajmij się niszczeniem konkurencji. Graffiti na sklepie,...

Imperium handlowe: Demolka

Oto tajna szkoła biznesu: jeśli wyjątkowo Ci nie idzie i nie możesz stworzyć własnego "Imperium handlowego", to zajmij się niszczeniem konkurencji. Graffiti na sklepie, małe zwarcie w instalacji czy może totalna demolka?

Pojedynek
Pojedynek
16 kwietnia 2014
16969
Graj teraz
Ciekawa gra turowa, w której Twój bohater toczy pojedynek na śmierć i życie ze zbliżającymi się wrogami. Od Twoich decyzji zależy to, czy utrzyma się przy życiu. Wszystko w trójwymiarze.

Pojedynek

Ciekawa gra turowa, w której Twój bohater toczy pojedynek na śmierć i życie ze zbliżającymi się wrogami. Od Twoich decyzji zależy to, czy utrzyma się przy życiu. Wszystko w trójwymiarze.

Fabrico
Fabrico
7 kwietnia 2014
31568
Graj teraz
Pora na małą, wciągającą zabawę w Pana i Władcę. Rozwijaj swoją cywilizację, stawiając na rozwój ludzi i ich sprzętu. W skrócie chodzi o to, żeby jak najsprawniej stworzyć silną cywilizację.

Fabrico

Pora na małą, wciągającą zabawę w Pana i Władcę. Rozwijaj swoją cywilizację, stawiając na rozwój ludzi i ich sprzętu. W skrócie chodzi o to, żeby jak najsprawniej stworzyć silną cywilizację.

Oddział potworów
Oddział potworów
5 kwietnia 2014
13631
Graj teraz
Przygotuj się na zmontowanie własnego, niepokonanego oddziału potworów. Dobrze zaplanuj i rozwiń swoich najemników, bo czeka ich długa droga przepleciona dziesiątkami walk! Oczywiście wygranych.

Oddział potworów

Przygotuj się na zmontowanie własnego, niepokonanego oddziału potworów. Dobrze zaplanuj i rozwiń swoich najemników, bo czeka ich długa droga przepleciona dziesiątkami walk! Oczywiście wygranych.

Twoje miasto 2: Edycja zaawansowana
Twoje miasto 2: Edycja zaawansowana
1 kwietnia 2014
44985
Graj teraz
Pora znowu zasiąść na stołku burmistrza i trochę pobudować "Twoje miasto". Tym razem czeka na Ciebie rozszerzenie do drugiej części gry. Pamiętaj: elektrownie, domy,...

Twoje miasto 2: Edycja zaawansowana

Pora znowu zasiąść na stołku burmistrza i trochę pobudować "Twoje miasto". Tym razem czeka na Ciebie rozszerzenie do drugiej części gry. Pamiętaj: elektrownie, domy, sklepy, policja...

Przesyłanie załadunku: San Francisco
Przesyłanie załadunku: San Francisco
30 marca 2014
21796
Graj teraz
Po Chicago i Nowym Jorku w kolejnej części gry "Przesyłanie załadunku" czeka na nas logistyczne wyzwanie w San Francisco. Stawiaj magazyny przy drogach tak, żeby żaden...

Przesyłanie załadunku: San Francisco

Po Chicago i Nowym Jorku w kolejnej części gry "Przesyłanie załadunku" czeka na nas logistyczne wyzwanie w San Francisco. Stawiaj magazyny przy drogach tak, żeby żaden wóz nie wyjechał bez ładunku pod sam dach! Jestę logistykię.

Wojownicze mrówki
Wojownicze mrówki
28 marca 2014
46091
Graj teraz
Można było się spodziewać, że mrówki mają łeb nie od parady, ale żeby organizowały zbrojne starcia z bazami? Zostań dowódcą mrówczej armii i zasyp przeciwnika zmasowanymi atakami. Wciąga!

Wojownicze mrówki

Można było się spodziewać, że mrówki mają łeb nie od parady, ale żeby organizowały zbrojne starcia z bazami? Zostań dowódcą mrówczej armii i zasyp przeciwnika zmasowanymi atakami. Wciąga!

Astrox
Astrox
26 marca 2014
16990
Graj teraz
Za karę wysłali Cię do galaktyki Astrox, w której dzieje się w sumie niewiele. Głównie wydobywa się surowce. Spróbuj stać się kosmicznym cinkciarzem, który dorobi się fortuny na handlu różnymi dobrami.

Astrox

Za karę wysłali Cię do galaktyki Astrox, w której dzieje się w sumie niewiele. Głównie wydobywa się surowce. Spróbuj stać się kosmicznym cinkciarzem, który dorobi się fortuny na handlu różnymi dobrami.

Małe metro
Małe metro
23 marca 2014
58404
Graj teraz
W strategii liczy się pomysł - wiedzieli o tym z pewnością twórcy tej gry, którzy przygotowali uproszczony do granic symulator budowania linii metra. Połącz ze sobą stacje, odpal kilka kursów i dbaj o pasażerów!

Małe metro

W strategii liczy się pomysł - wiedzieli o tym z pewnością twórcy tej gry, którzy przygotowali uproszczony do granic symulator budowania linii metra. Połącz ze sobą stacje, odpal kilka kursów i dbaj o pasażerów!