Gry - Strategiczne

Kebab
Kebab
110188
25
25
Graj teraz
Stajesz się właścicielem budki z kebabem. Zamów potrzebne Ci produkty, stwórz kebab na miarę oczekiwań klientów i zarabiaj pieniądze.

Kebab

Stajesz się właścicielem budki z kebabem. Zamów potrzebne Ci produkty, stwórz kebab na miarę oczekiwań klientów i zarabiaj pieniądze.

Toczenie kulki
Toczenie kulki
115488
41
3
Graj teraz
Celem gry jest doprowadzenie kulki do celu. Narzędziem, które masz do dyspozycji jest podwyższanie, albo obniżanie terenu.

Toczenie kulki

Celem gry jest doprowadzenie kulki do celu. Narzędziem, które masz do dyspozycji jest podwyższanie, albo obniżanie terenu.

Temple Guardian 2
Temple Guardian 2
72866
17
13
Graj teraz
W grze stajesz na czele własnego państwa, tworząc je od podstaw. Do rozwoju musisz zorganizować różne gałęzie gospodarki, jak również religie i wojsko. W konsekwencji zdobywasz całą mapę i przechodzić do kolejnego poziomu.

Temple Guardian 2

W grze stajesz na czele własnego państwa, tworząc je od podstaw. Do rozwoju musisz zorganizować różne gałęzie gospodarki, jak również religie i wojsko. W konsekwencji zdobywasz całą mapę i przechodzić do kolejnego poziomu.

Warlords
Warlords
224332
189
17
Graj teraz
Wspaniała strategia czasu rzeczywistego. Stwórz własną, niepokonaną armię i podbij cały kontynent. Wysyłaj do boju swoich żołnierzy, a za zarobione pieniądze trenuj i uzbrajaj swoje jednostki.

Warlords

Wspaniała strategia czasu rzeczywistego. Stwórz własną, niepokonaną armię i podbij cały kontynent. Wysyłaj do boju swoich żołnierzy, a za zarobione pieniądze trenuj i uzbrajaj swoje jednostki.

Dark War Strategy
Dark War Strategy
63681
17
6
Graj teraz
Ciekawa gra strategiczna, w której wcielasz się rolę dwóch bohaterów mających za zadanie uratować wyspę i uwolnić jej mieszkańców spod jarzma wroga.

Dark War Strategy

Ciekawa gra strategiczna, w której wcielasz się rolę dwóch bohaterów mających za zadanie uratować wyspę i uwolnić jej mieszkańców spod jarzma wroga.

Obrona królestwa
Obrona królestwa
147854
36
13
Graj teraz
Fajna strategiczna gra, w której budujesz swoją fortece i tworzysz wojsko. Obroń królestwo przed najeżdżającymi Cię siłami wroga i nie pozwól na zniszczenie zamku.

Obrona królestwa

Fajna strategiczna gra, w której budujesz swoją fortece i tworzysz wojsko. Obroń królestwo przed najeżdżającymi Cię siłami wroga i nie pozwól na zniszczenie zamku.

Inwazja balonów
Inwazja balonów
85061
44
9
Graj teraz
Jesteś dowódcą obrony przeciwlotniczej. Musisz zatrzymać wszelkie balony i sterowce atakujące twoje terytorium. W tym celu używasz różnych dział czy też pomocy lotnictwa.

Inwazja balonów

Jesteś dowódcą obrony przeciwlotniczej. Musisz zatrzymać wszelkie balony i sterowce atakujące twoje terytorium. W tym celu używasz różnych dział czy też pomocy lotnictwa.

Gunmaster onslaught 2
Gunmaster onslaught 2
91519
66
6
Graj teraz
Sam, jak Rambo, walczysz z wielkimi zastępami wroga. Do wyboru masz różne bronie, a nawet granaty. Atak nasila się i może być przeprowadzany zarówno z lądu, jak i z powietrza.

Gunmaster onslaught 2

Sam, jak Rambo, walczysz z wielkimi zastępami wroga. Do wyboru masz różne bronie, a nawet granaty. Atak nasila się i może być przeprowadzany zarówno z lądu, jak i z powietrza.

Morze ognia 2
Morze ognia 2
64646
43
5
Graj teraz
Druga cześć gry, w której mamy za zadanie podbój nowych terytoriów. Korzystamy z zasobów mineralnych. Przybywając na nieznane tereny budujesz swoja bazę, z której atakujesz wroga.

Morze ognia 2

Druga cześć gry, w której mamy za zadanie podbój nowych terytoriów. Korzystamy z zasobów mineralnych. Przybywając na nieznane tereny budujesz swoja bazę, z której atakujesz wroga.

Dolina życia
Dolina życia
70744
41
20
Graj teraz
Typowa gra strategiczna, której celem jest rozbudowa osady. Kontrolujesz poziom podatków, rację żywnościowe, czy wielkość armii. Jednym słowem sprawiasz, by Twoim mieszkańcy byli szczęśliwi.

Dolina życia

Typowa gra strategiczna, której celem jest rozbudowa osady. Kontrolujesz poziom podatków, rację żywnościowe, czy wielkość armii. Jednym słowem sprawiasz, by Twoim mieszkańcy byli szczęśliwi.

Kopalnia na Marsie
Kopalnia na Marsie
368307
360
39
Graj teraz
Celem gry jest wydobywanie minerałów na Marsie. Pamiętaj, by stale kontrolować poziom paliwa i w miarę możliwości udoskonalać swój pojazd.

Kopalnia na Marsie

Celem gry jest wydobywanie minerałów na Marsie. Pamiętaj, by stale kontrolować poziom paliwa i w miarę możliwości udoskonalać swój pojazd.

Stalingrad 2
Stalingrad 2
70640
32
9
Graj teraz
Obroń Stalingrad przed atakiem nazistów. Budujesz fabryki, pojazdy i elementy obronne aby wygrać dany poziom.

Stalingrad 2

Obroń Stalingrad przed atakiem nazistów. Budujesz fabryki, pojazdy i elementy obronne aby wygrać dany poziom.

Walki na arenie
Walki na arenie
176569
49
26
Graj teraz
Typowa gra rpg. Swoją misję rozpoczynasz w mieście, gdzie kupujesz nowe uzbrojenie i ekwipunek. Później przechodzisz przez portal i walczysz z rozmaitymi potworami.

Walki na arenie

Typowa gra rpg. Swoją misję rozpoczynasz w mieście, gdzie kupujesz nowe uzbrojenie i ekwipunek. Później przechodzisz przez portal i walczysz z rozmaitymi potworami.

Strategiczna obrona 5
Strategiczna obrona 5
83273
36
6
Graj teraz
W grze po raz kolejny musimy wtargnąć na terytorium wroga i dokonać spustoszenia. Oczywiście jak sama nazwa wskazuje musimy też bronić swoich terenów, aby to nas nie zniszczono.

Strategiczna obrona 5

W grze po raz kolejny musimy wtargnąć na terytorium wroga i dokonać spustoszenia. Oczywiście jak sama nazwa wskazuje musimy też bronić swoich terenów, aby to nas nie zniszczono.

Supermarket
Supermarket
158861
73
39
Graj teraz
Zostajesz managerem w supermarkecie. Musisz zadbać o odpowiednie dostawy, marketing i zbyt. Spraw, by Twój sklep generował jak największy zysk.

Supermarket

Zostajesz managerem w supermarkecie. Musisz zadbać o odpowiednie dostawy, marketing i zbyt. Spraw, by Twój sklep generował jak największy zysk.

Wyścigi borsuków
Wyścigi borsuków
71766
26
20
Graj teraz
W tej grze obstawiasz wygraną jednego z borsuków. Jenak nie polegasz tylko na ślepym losie, możesz sobie pomagać. Po każdym wygranym wyścigu możesz dokupić bomby i nitro.

Wyścigi borsuków

W tej grze obstawiasz wygraną jednego z borsuków. Jenak nie polegasz tylko na ślepym losie, możesz sobie pomagać. Po każdym wygranym wyścigu możesz dokupić bomby i nitro.

Club
Club
119100
80
17
Graj teraz
Marzyło ci się kiedyś, żeby mieć własny klub. W tej grze możesz zrealizować swoje marzenia i stać się właścicielem dyskoteki. Z czasem możesz przeobrazić ją w klub z prawdziwego zdarzenia. Gra skończy się kiedy będziesz na...

Club

Marzyło ci się kiedyś, żeby mieć własny klub. W tej grze możesz zrealizować swoje marzenia i stać się właścicielem dyskoteki. Z czasem możesz przeobrazić ją w klub z prawdziwego zdarzenia. Gra skończy się kiedy będziesz na debecie.

Sklepik z kawą
Sklepik z kawą
113223
69
12
Graj teraz
Prowadzisz sklepik z kawą, do którego samodzielnie kupujesz produkty i wymyślasz receptę na kawę. Po reakcjach klientów oceniasz jakość kawy, a po zarobionych pieniądzach rentowność przedsięwzięcia.

Sklepik z kawą

Prowadzisz sklepik z kawą, do którego samodzielnie kupujesz produkty i wymyślasz receptę na kawę. Po reakcjach klientów oceniasz jakość kawy, a po zarobionych pieniądzach rentowność przedsięwzięcia.

Tarnation
Tarnation
72409
35
2
Graj teraz
W grze zarządzasz fermą jajek gotowych do walki z żukami. Do walki wysyłasz określoną ilość jajek, które w zależności od zaznaczenia przybierają odpowiedni kolor i likwidują tylko żuczki o tym samym kolorze.

Tarnation

W grze zarządzasz fermą jajek gotowych do walki z żukami. Do walki wysyłasz określoną ilość jajek, które w zależności od zaznaczenia przybierają odpowiedni kolor i likwidują tylko żuczki o tym samym kolorze.

Strategiczna obrona 4
Strategiczna obrona 4
97590
44
11
Graj teraz
Kolejna część gry, w której rozwijasz swoją armię i fortyfikacje. Tym razem masz do wyboru wiele map do gry i sporo jednostek bojowych, które pojawiają się w trakcie gry.

Strategiczna obrona 4

Kolejna część gry, w której rozwijasz swoją armię i fortyfikacje. Tym razem masz do wyboru wiele map do gry i sporo jednostek bojowych, które pojawiają się w trakcie gry.

Wojna powietrzna
Wojna powietrzna
73704
39
5
Graj teraz
Nietypowa gra typu tower defence. Swoje działa ustawiasz na skarpie i samodzielnie nimi sterujesz i strzelasz. Każde z nich ma inną specyfikę i siłę rażenia.

Wojna powietrzna

Nietypowa gra typu tower defence. Swoje działa ustawiasz na skarpie i samodzielnie nimi sterujesz i strzelasz. Każde z nich ma inną specyfikę i siłę rażenia.

Morze ognia
Morze ognia
96086
47
15
Graj teraz
Celem gry jest podbój nowych terytoriów i poprzez to korzystanie z zasobów mineralnym tam się znajdujących. Przybywając na nieznane tereny budujesz swoja bazę wypadową, z której atakujesz wroga.

Morze ognia

Celem gry jest podbój nowych terytoriów i poprzez to korzystanie z zasobów mineralnym tam się znajdujących. Przybywając na nieznane tereny budujesz swoja bazę wypadową, z której atakujesz wroga.

Xeno
Xeno
71580
28
2
Graj teraz
Celem gry jest niedopuszczenie do przemieszczenia się wroga na drugą stronę planszy. Dlatego też ustawiamy wieżyczki, które za zadanie mają bronić naszego terytorium. Do wyboru jest 6 ich rodzajów.

Xeno

Celem gry jest niedopuszczenie do przemieszczenia się wroga na drugą stronę planszy. Dlatego też ustawiamy wieżyczki, które za zadanie mają bronić naszego terytorium. Do wyboru jest 6 ich rodzajów.

Strategiczna obrona 3
Strategiczna obrona 3
181650
107
8
Graj teraz
Typ gry strategicznej w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie tylko dbasz o swoją obronę, ale również o atak. Dwie wieże chronią Twoje królestwo przed atakami wrogiej armii. Dodatkowo robią to żołnierze, którzy również próbują...

Strategiczna obrona 3

Typ gry strategicznej w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie tylko dbasz o swoją obronę, ale również o atak. Dwie wieże chronią Twoje królestwo przed atakami wrogiej armii. Dodatkowo robią to żołnierze, którzy również próbują podbić twierdze wroga.

Strategiczna obrona 2
Strategiczna obrona 2
148307
75
8
Graj teraz
Bardzo wciągająca gra strategiczna. Prowadź wielowątkowe kampanie wojenne i zwyciężaj bitwy. Każdy ruch jaki wykonasz będzie wymagał starannego przemyślenia. W grze istnieje możliwość zapisu.

Strategiczna obrona 2

Bardzo wciągająca gra strategiczna. Prowadź wielowątkowe kampanie wojenne i zwyciężaj bitwy. Każdy ruch jaki wykonasz będzie wymagał starannego przemyślenia. W grze istnieje możliwość zapisu.

Pole biwakowe
Pole biwakowe
164515
81
11
Graj teraz
Budujesz pole biwakowe zaczynając od pustej łąki. Zarządzasz dosłownie każdym budynkiem, od kibelka poprzez parking aż do miejsc noclegowych. Musisz się starać, aby zadowolić wczasowiczów.

Pole biwakowe

Budujesz pole biwakowe zaczynając od pustej łąki. Zarządzasz dosłownie każdym budynkiem, od kibelka poprzez parking aż do miejsc noclegowych. Musisz się starać, aby zadowolić wczasowiczów.

Dicewars
Dicewars
222637
72
8
Graj teraz
Ciekawa gra, wymagająca myślenia. Za pomocą kości do gry podbijamy sąsiednie tereny. Atakując przeciwnika musimy zwrócić uwagę na liczbę kości swoich i przeciwnika.

Dicewars

Ciekawa gra, wymagająca myślenia. Za pomocą kości do gry podbijamy sąsiednie tereny. Atakując przeciwnika musimy zwrócić uwagę na liczbę kości swoich i przeciwnika.

Wojna robaków
Wojna robaków
206225
91
6
Graj teraz
Gra strategiczna, w której za armię służą różnego rodzaju robaki i owady. Staczamy bitwy z przeciwnikami dysponującymi tymi samymi technologiami i zasobami. Za niszczenie wrogów dostajemy pieniądze, za które z kolei, tworzymy...

Wojna robaków

Gra strategiczna, w której za armię służą różnego rodzaju robaki i owady. Staczamy bitwy z przeciwnikami dysponującymi tymi samymi technologiami i zasobami. Za niszczenie wrogów dostajemy pieniądze, za które z kolei, tworzymy coraz nowocześniejsze budowle i armię.

Swords and Sandals - Crusader
Swords and Sandals - Crusader
412604
178
23
Graj teraz
Jesteś królem i dowodzisz armią w trudnych czasach wielu wojen. Twoje księstwo potrzebuje więcej terenu, żeby wciąż rozwijać się tak prężnie jak dotychczas. Niestety, na drodze stają sąsiedzi. Poprowadź swój naród, w ten...

Swords and Sandals - Crusader

Jesteś królem i dowodzisz armią w trudnych czasach wielu wojen. Twoje księstwo potrzebuje więcej terenu, żeby wciąż rozwijać się tak prężnie jak dotychczas. Niestety, na drodze stają sąsiedzi. Poprowadź swój naród, w ten wojenny, czas do zwycięstwa!

Śmierć przychodzi w nocy
Śmierć przychodzi w nocy
80050
28
19
Graj teraz
Gra, w której za dnia się rozbudowujemy, a w nocy bronimy przed hordami zombii. Zombii są wolne i głupie, ale jest ich dużo...

Śmierć przychodzi w nocy

Gra, w której za dnia się rozbudowujemy, a w nocy bronimy przed hordami zombii. Zombii są wolne i głupie, ale jest ich dużo...

Książe wojny
Książe wojny
123028
68
8
Graj teraz
W grze bronisz swojego terytorium przed wrogiem. Pod żadnym pozorem nie możesz dopuścić, żeby ktoś przedostał się na Twoją stronę. Pomogą Ci w tym najemnicy, których kupujesz za złoto.

Książe wojny

W grze bronisz swojego terytorium przed wrogiem. Pod żadnym pozorem nie możesz dopuścić, żeby ktoś przedostał się na Twoją stronę. Pomogą Ci w tym najemnicy, których kupujesz za złoto.

Walka pingwinów
Walka pingwinów
181174
126
12
Graj teraz
Gra przypominająca nieco kultowe Wormsy. Na przeciwko siebie stają dwie pingwinie drużyny. Podstawową i nieograniczoną bronią są śnieżki, później możesz dostać też rakiety i granaty.

Walka pingwinów

Gra przypominająca nieco kultowe Wormsy. Na przeciwko siebie stają dwie pingwinie drużyny. Podstawową i nieograniczoną bronią są śnieżki, później możesz dostać też rakiety i granaty.

Starożytna Japonia
Starożytna Japonia
140716
38
5
Graj teraz
Ciekawa gra strategiczna, w której Twoim celem jest zbudowanie od podstaw miasta z cała infrastrukturą. Ustalasz jakie jednostki tworzyć i strategię do walki z wrogiem.

Starożytna Japonia

Ciekawa gra strategiczna, w której Twoim celem jest zbudowanie od podstaw miasta z cała infrastrukturą. Ustalasz jakie jednostki tworzyć i strategię do walki z wrogiem.

Karciana bitwa
Karciana bitwa
451480
301
26
Graj teraz
Walczysz z przeciwnikiem za pomocą kart. Każde z Was ma swój zamek. Ta osoba, która pierwsza zniszczy zamek wroga wygrywa. Przyda Ci się tutaj trochę szczęścia.

Karciana bitwa

Walczysz z przeciwnikiem za pomocą kart. Każde z Was ma swój zamek. Ta osoba, która pierwsza zniszczy zamek wroga wygrywa. Przyda Ci się tutaj trochę szczęścia.

Średniowieczne bitwy
Średniowieczne bitwy
293269
79
8
Graj teraz
Gra wojenna, której akcja toczy się w czasach rycerzy i zamków. Mając swoje, stale powiększające się zasoby złota, budujesz budynki i walczysz z przeciwnikami. Z czasem będzie można tworzyć coraz lepsze jednostki i budynki.

Średniowieczne bitwy

Gra wojenna, której akcja toczy się w czasach rycerzy i zamków. Mając swoje, stale powiększające się zasoby złota, budujesz budynki i walczysz z przeciwnikami. Z czasem będzie można tworzyć coraz lepsze jednostki i budynki.

Epoka wojny
Epoka wojny
894177
1058
70
Graj teraz
Musisz zniszczyć sąsiedni obóz wroga. Zdobywaj doświadczenie i rozwijaj swoją twierdze i jednostki. Gra toczy się od epoki kamienia łupanego, poprzez czasy nowożytne, aż po najnowsze technologie.

Epoka wojny

Musisz zniszczyć sąsiedni obóz wroga. Zdobywaj doświadczenie i rozwijaj swoją twierdze i jednostki. Gra toczy się od epoki kamienia łupanego, poprzez czasy nowożytne, aż po najnowsze technologie.