Gry - Strategiczne

Pojedynki na arenie
Pojedynki na arenie
123280
40
6
Graj teraz
Najpierw wybierasz jedną z trzech postaci o unikalnych zdolnościach, później wkraczasz do sielankowej krainy. Twoim zadaniem jest staczanie pojedynków na arenie. Za każdy zwycięski otrzymujesz złoto, za które możesz udoskonalać...

Pojedynki na arenie

Najpierw wybierasz jedną z trzech postaci o unikalnych zdolnościach, później wkraczasz do sielankowej krainy. Twoim zadaniem jest staczanie pojedynków na arenie. Za każdy zwycięski otrzymujesz złoto, za które możesz udoskonalać postać.

Produkcja soków
Produkcja soków
109411
73
14
Graj teraz
Zajmujesz się hodowlą i przetwórstwem warzyw i owoców. Z jednej strony prowadzisz działalność rolniczą dbając o swoją farmę, a z drugiej prowadzisz sklep. Sprzedajesz tam świeżo wyciskane soki.

Produkcja soków

Zajmujesz się hodowlą i przetwórstwem warzyw i owoców. Z jednej strony prowadzisz działalność rolniczą dbając o swoją farmę, a z drugiej prowadzisz sklep. Sprzedajesz tam świeżo wyciskane soki.

Ostrze sprawiedliwości
Ostrze sprawiedliwości
59045
39
8
Graj teraz
Gra strategiczna osadzona w czasach średniowiecza, w której musimy rozbudowywać zamek i rozwijać nowe technologie. Cały czas pamiętając o czyhającym obok wrogu.

Ostrze sprawiedliwości

Gra strategiczna osadzona w czasach średniowiecza, w której musimy rozbudowywać zamek i rozwijać nowe technologie. Cały czas pamiętając o czyhającym obok wrogu.

Wojna w okopach
Wojna w okopach
602160
574
32
Graj teraz
Symulacja działań wojennych podczas I Wojny Światowej. Naszym zadaniem jest obrona swojego okopu i części terytorium, a z czasem zdobycie pozycji przeciwnika. Tutaj liczy się przede wszystkim myślenie strategiczne.

Wojna w okopach

Symulacja działań wojennych podczas I Wojny Światowej. Naszym zadaniem jest obrona swojego okopu i części terytorium, a z czasem zdobycie pozycji przeciwnika. Tutaj liczy się przede wszystkim myślenie strategiczne.

Stare Imperium
Stare Imperium
88251
63
7
Graj teraz
Genialna gra strategiczna, w której rozwijasz gospodarczo i militarnie swoje imperium. Wszystkie budynki, które postawisz są od siebie zależne w jakimś stopniu, co sprawia, że musisz uważać i dbać o równomierny rozwój.

Stare Imperium

Genialna gra strategiczna, w której rozwijasz gospodarczo i militarnie swoje imperium. Wszystkie budynki, które postawisz są od siebie zależne w jakimś stopniu, co sprawia, że musisz uważać i dbać o równomierny rozwój.

Elitarne siły: Wojny klonów
Elitarne siły: Wojny klonów
367994
67
22
Graj teraz
W grze dowodzimy barakami, które produkują żołnierzy. Przejmujemy baraki wroga atakując je. Nim więcej baraków posiadamy tym więcej możemy wyprodukować wojska.

Elitarne siły: Wojny klonów

W grze dowodzimy barakami, które produkują żołnierzy. Przejmujemy baraki wroga atakując je. Nim więcej baraków posiadamy tym więcej możemy wyprodukować wojska.

Battalion Nemesis
Battalion Nemesis
67335
23
4
Graj teraz
Świetna strategia turowa, w której liczy się przede wszystkim zdolność analitycznego myślenia. Mnogość i różnorodność jednostek sprawiają, że gra potrafi wciągnąć w swój świat.

Battalion Nemesis

Świetna strategia turowa, w której liczy się przede wszystkim zdolność analitycznego myślenia. Mnogość i różnorodność jednostek sprawiają, że gra potrafi wciągnąć w swój świat.

Fabryka robotów
Fabryka robotów
98426
24
5
Graj teraz
Gra, w której prowadzisz regularną bitwę za pomocą budowanych na bieżąco robotów. Na dole ekranu, na taśmie jadą części, z których konstruujesz swoje jednostki.

Fabryka robotów

Gra, w której prowadzisz regularną bitwę za pomocą budowanych na bieżąco robotów. Na dole ekranu, na taśmie jadą części, z których konstruujesz swoje jednostki.

Linie lotnicze
Linie lotnicze
317491
85
11
Graj teraz
Sprawdź się w roli kierownika lotniska. Wykonuj wyłącznie te połączenia na które jest zapotrzebowanie. Gra jest dość trudna dlatego na początku warto skorzystać z tutoriala.

Linie lotnicze

Sprawdź się w roli kierownika lotniska. Wykonuj wyłącznie te połączenia na które jest zapotrzebowanie. Gra jest dość trudna dlatego na początku warto skorzystać z tutoriala.

Telepatyczne walki
Telepatyczne walki
39892
19
8
Graj teraz
Wciągająca strategia turowa, w której kierujemy brygadą świetnie wyszkolonych wojowników. Twoim zadanie jest odpowiednie zaplanowanie i wykonanie każdego kroku, by Twoja armia zwyciężyła.

Telepatyczne walki

Wciągająca strategia turowa, w której kierujemy brygadą świetnie wyszkolonych wojowników. Twoim zadanie jest odpowiednie zaplanowanie i wykonanie każdego kroku, by Twoja armia zwyciężyła.

Epicka wojna
Epicka wojna
131508
86
6
Graj teraz
Skonstruuj swoją własną armię od podstaw i staw czoło orkom, goblinom i smokom. Trzymaj przeciwników z dala od Twojej wieży, jednocześnie niszcząc swoimi wojskami wieżę przeciwnika.

Epicka wojna

Skonstruuj swoją własną armię od podstaw i staw czoło orkom, goblinom i smokom. Trzymaj przeciwników z dala od Twojej wieży, jednocześnie niszcząc swoimi wojskami wieżę przeciwnika.

Operacja cieni
Operacja cieni
70181
85
6
Graj teraz
Znakomita gra wojenna, w której dysponując ograniczonymi środkami masz odpierać regularne ataki nieprzyjaciół. Do wyboru masz piechotę, czołgi, wyrzutnie rakiet i wiele innych jednostek.

Operacja cieni

Znakomita gra wojenna, w której dysponując ograniczonymi środkami masz odpierać regularne ataki nieprzyjaciół. Do wyboru masz piechotę, czołgi, wyrzutnie rakiet i wiele innych jednostek.

World Wars
World Wars
144639
72
9
Graj teraz
Świetna strategia turowa, w której liczyć się będą twoje zdolności analityczne no i łut szczęścia. Wybierasz swoja nację, liczbę przeciwników i stajesz do walki, w której liczy się przede wszystkim siła umysłu.

World Wars

Świetna strategia turowa, w której liczyć się będą twoje zdolności analityczne no i łut szczęścia. Wybierasz swoja nację, liczbę przeciwników i stajesz do walki, w której liczy się przede wszystkim siła umysłu.

Ferma
Ferma
291462
175
20
Graj teraz
Gra, w której prowadzisz hodowlę kaczek, krów czy świń. Za każdym razem masz do wypełnienia określone zadania, najczęściej polegające na zgromadzeniu odpowiedniej liczby zwierząt, produktów czy środków pieniężnych. Z czasem...

Ferma

Gra, w której prowadzisz hodowlę kaczek, krów czy świń. Za każdym razem masz do wypełnienia określone zadania, najczęściej polegające na zgromadzeniu odpowiedniej liczby zwierząt, produktów czy środków pieniężnych. Z czasem możesz nawet zacząć rozwijać przetwórstwo produktów rolnych.

Obrońcy
Obrońcy
61075
44
2
Graj teraz
Bardzo mocno rozbudowana gra typu defense. Bronisz swoich pozycji przed różnego rodzaju potworami za pomocą magów i wojowników. Ich umiejętności będą wzrastać wraz ze zdobywaniem kolejnych punktów na mapie.

Obrońcy

Bardzo mocno rozbudowana gra typu defense. Bronisz swoich pozycji przed różnego rodzaju potworami za pomocą magów i wojowników. Ich umiejętności będą wzrastać wraz ze zdobywaniem kolejnych punktów na mapie.

Magiczne karty 3
Magiczne karty 3
138832
87
19
Graj teraz
Udoskonalona wersja karcianego RPG. Najpierw wybierz swoją postać, później przydziel jej punkty na wybrane umiejętności i weź udział w bitwie.

Magiczne karty 3

Udoskonalona wersja karcianego RPG. Najpierw wybierz swoją postać, później przydziel jej punkty na wybrane umiejętności i weź udział w bitwie.

Konne wyścigi
Konne wyścigi
126699
48
5
Graj teraz
Gra będąca swego rodzaju managerem wyścigów konnych. Najpierw kup konia, wynajmij dżokeja i trenera. Wybierz też jedzenie i transport dla swojego podopiecznego. Teraz możesz brać udział w wyścigach i nawet robić zakłady.

Konne wyścigi

Gra będąca swego rodzaju managerem wyścigów konnych. Najpierw kup konia, wynajmij dżokeja i trenera. Wybierz też jedzenie i transport dla swojego podopiecznego. Teraz możesz brać udział w wyścigach i nawet robić zakłady.

Stick RPG
Stick RPG
300318
324
25
Graj teraz
Gra, która jest symulacją życia w pełnym tego słowa znaczeniu. Możesz kupować domy, samochody czy telefon komórkowy. Poza tym musisz uważać, by np nie zostać przejechanym czy nie wypaść poza planszę.

Stick RPG

Gra, która jest symulacją życia w pełnym tego słowa znaczeniu. Możesz kupować domy, samochody czy telefon komórkowy. Poza tym musisz uważać, by np nie zostać przejechanym czy nie wypaść poza planszę.

Mutiny
Mutiny
66694
45
8
Graj teraz
Gra rozgrywką przypominając popularne Wormsy. Jednak nie są to potyczki robaków tylko piratów. Masz do wyboru tryb jedno lub dwu osobowy.

Mutiny

Gra rozgrywką przypominając popularne Wormsy. Jednak nie są to potyczki robaków tylko piratów. Masz do wyboru tryb jedno lub dwu osobowy.

Szaleńswto patyczaków 3: Twierdza
Szaleńswto patyczaków 3: Twierdza
71573
46
5
Graj teraz
Celem gry jest obrona twierdzy przed zastępami wrogich ci patyczaków. Po każdym dniu masz możliwość kupienia sprzętu i wzmocnienia swoich fortyfikacji.

Szaleńswto patyczaków 3: Twierdza

Celem gry jest obrona twierdzy przed zastępami wrogich ci patyczaków. Po każdym dniu masz możliwość kupienia sprzętu i wzmocnienia swoich fortyfikacji.

Roślinki
Roślinki
110915
42
13
Graj teraz
Celem gry jest hodowanie, a później sprzedawanie różnego rodzaju roślin. Za zarobione pieniądze możesz dokupować nasiona, nawozy i inny sprzęt [przydatny w rozwoju roślin.

Roślinki

Celem gry jest hodowanie, a później sprzedawanie różnego rodzaju roślin. Za zarobione pieniądze możesz dokupować nasiona, nawozy i inny sprzęt [przydatny w rozwoju roślin.

Pandemia 2
Pandemia 2
137011
101
14
Graj teraz
Gra, w której pomagasz wirusowi bądź bakterii w rozprzestrzenieniu się na świecie. Możesz sterować drogami zarażenia, zjadliwością czy objawami. Na początku warto przeczytać tutorial.

Pandemia 2

Gra, w której pomagasz wirusowi bądź bakterii w rozprzestrzenieniu się na świecie. Możesz sterować drogami zarażenia, zjadliwością czy objawami. Na początku warto przeczytać tutorial.

Celtycka osada
Celtycka osada
62847
31
15
Graj teraz
Rozwijasz od podstaw celtycką osadę. Każdemu z mieszkańców przydzielasz odpowiednie zadania, które przyczyniają się do wzrostu ogólnego dobrobytu.

Celtycka osada

Rozwijasz od podstaw celtycką osadę. Każdemu z mieszkańców przydzielasz odpowiednie zadania, które przyczyniają się do wzrostu ogólnego dobrobytu.

Helikopter na misji
Helikopter na misji
59557
25
19
Graj teraz
Niebezpieczna broń biologiczna została ukryta w budynkach wielkiego miasta. Masz tylko 5 minut, żeby ją odnaleźć i zlikwidować.

Helikopter na misji

Niebezpieczna broń biologiczna została ukryta w budynkach wielkiego miasta. Masz tylko 5 minut, żeby ją odnaleźć i zlikwidować.

Złota strzała
Złota strzała
71202
43
11
Graj teraz
Gra strategiczna, w której rozbudowujesz zamek i tworzysz własną armie. Niszcząc wroga zdobywasz potrzebne Ci złoto. Wygraj wszystkie bitwy i stań się władcą całego królestwa.

Złota strzała

Gra strategiczna, w której rozbudowujesz zamek i tworzysz własną armie. Niszcząc wroga zdobywasz potrzebne Ci złoto. Wygraj wszystkie bitwy i stań się władcą całego królestwa.

Zawładnij światem
Zawładnij światem
73997
42
22
Graj teraz
Stań do walki z największymi światowymi przywódcami. Do walki o dominację na świecie. Korzystaj ze wszelkich dostępnych środków, by zrealizować ostateczny cel. Masz trzy poziomy trudności do wyboru.

Zawładnij światem

Stań do walki z największymi światowymi przywódcami. Do walki o dominację na świecie. Korzystaj ze wszelkich dostępnych środków, by zrealizować ostateczny cel. Masz trzy poziomy trudności do wyboru.

Symulacja życia
Symulacja życia
196287
60
30
Graj teraz
Żyjesz, rozwijasz się, nabywasz nowych umiejętności i zarabiasz pieniądze. Twoim ostatecznym celem jest jednak wygrać mistrzostwa gier video w ciągu 80 dni.

Symulacja życia

Żyjesz, rozwijasz się, nabywasz nowych umiejętności i zarabiasz pieniądze. Twoim ostatecznym celem jest jednak wygrać mistrzostwa gier video w ciągu 80 dni.

Bitwa o Gondor
Bitwa o Gondor
87818
47
11
Graj teraz
Gra, w której twoim zadaniem jest niedopuszczenie do przedostania się orków na drugą stronę planszy. W tym celu walczysz i wynajmujesz coraz lepszych najemników.

Bitwa o Gondor

Gra, w której twoim zadaniem jest niedopuszczenie do przedostania się orków na drugą stronę planszy. W tym celu walczysz i wynajmujesz coraz lepszych najemników.

Najemnik
Najemnik
48504
18
9
Graj teraz
Świetna strategia, w której wcielasz się w rolę najemnika odpowiedzialnego za obronę zamku. Za zebrane samodzielnie monety możesz kupować lepsze uzbrojenie i wynajmować nowych ludzi.

Najemnik

Świetna strategia, w której wcielasz się w rolę najemnika odpowiedzialnego za obronę zamku. Za zebrane samodzielnie monety możesz kupować lepsze uzbrojenie i wynajmować nowych ludzi.

Piraci
Piraci
215305
71
9
Graj teraz
Jesteś kapitanem pirackiego statku. Twoim zadaniem jest bawić się dobrze jako pirat, czyli napadać na obce statki, podbijać miasta, zdobywać złoto i rozbudowywać swoją flotę, załogę i wyposażenie.

Piraci

Jesteś kapitanem pirackiego statku. Twoim zadaniem jest bawić się dobrze jako pirat, czyli napadać na obce statki, podbijać miasta, zdobywać złoto i rozbudowywać swoją flotę, załogę i wyposażenie.

Obrona twierdzy
Obrona twierdzy
141142
30
5
Graj teraz
Gra, w której bronisz swój zamek przed ciągłymi atakami wrogów. Z każdym poziomem będą coraz mocniejsi i szybsi. Możesz wybierać pomiędzy ilością łuczników na wieży, a ilością robotników wydobywających złoto.

Obrona twierdzy

Gra, w której bronisz swój zamek przed ciągłymi atakami wrogów. Z każdym poziomem będą coraz mocniejsi i szybsi. Możesz wybierać pomiędzy ilością łuczników na wieży, a ilością robotników wydobywających złoto.

Obrona
Obrona
79763
37
13
Graj teraz
Gra, w której rozbudowujemy miasto i chronimy je przed ciągłymi atakami wrogów. Mając ograniczony budżet musimy pamiętać o powolnym i systematycznym rozwoju bazy.

Obrona

Gra, w której rozbudowujemy miasto i chronimy je przed ciągłymi atakami wrogów. Mając ograniczony budżet musimy pamiętać o powolnym i systematycznym rozwoju bazy.

Budowniczy
Budowniczy
197456
50
23
Graj teraz
Zostań początkującym projektantem domów. Do zrealizowania masz 6 projektów, więc pracy jest w bród. Podczas budowy musisz zadbać o każdy, nawet najdrobniejszy, szczegół.

Budowniczy

Zostań początkującym projektantem domów. Do zrealizowania masz 6 projektów, więc pracy jest w bród. Podczas budowy musisz zadbać o każdy, nawet najdrobniejszy, szczegół.

Obrona wyspy
Obrona wyspy
134754
69
6
Graj teraz
Jesteś mieszkańcem małej wysepki za którą jesteś odpowiedzialny. Sadź drzewa i rozwijaj systemy obronne na wyspie, gdyż okrutni ludzie będą chcieli rozwijać na niej przemysł niszcząc środowisko.

Obrona wyspy

Jesteś mieszkańcem małej wysepki za którą jesteś odpowiedzialny. Sadź drzewa i rozwijaj systemy obronne na wyspie, gdyż okrutni ludzie będą chcieli rozwijać na niej przemysł niszcząc środowisko.

Zemsta patyczaków
Zemsta patyczaków
141567
61
5
Graj teraz
Ciekawa gra typu tower defense. Swoich przeciwników zwalczasz za pomocą spinaczy do papieru i kalkulatorów, a cała akcja dzieje się na biurku, przed monitorem.

Zemsta patyczaków

Ciekawa gra typu tower defense. Swoich przeciwników zwalczasz za pomocą spinaczy do papieru i kalkulatorów, a cała akcja dzieje się na biurku, przed monitorem.

Genghis Khan
Genghis Khan
110377
54
6
Graj teraz
Poprowadź armię Genghis Khana do zwycięstwa nad wszystkimi krajami Azji i Europy. Możesz to uczynić tylko dzięki wybitnej strategii i wytrwałości.

Genghis Khan

Poprowadź armię Genghis Khana do zwycięstwa nad wszystkimi krajami Azji i Europy. Możesz to uczynić tylko dzięki wybitnej strategii i wytrwałości.