Gry - Strategiczne

Zespół rockowy
Zespół rockowy
76782
62
3
Graj teraz
Gra, w której zakładasz zespól rockowy i kierujesz jego karierą od samego początku. Musisz zadbać o wszelkie najdrobniejsze szczegóły, a z czasem Twoja grupa stanie się sławna.

Zespół rockowy

Gra, w której zakładasz zespól rockowy i kierujesz jego karierą od samego początku. Musisz zadbać o wszelkie najdrobniejsze szczegóły, a z czasem Twoja grupa stanie się sławna.

TU-95
TU-95
317843
133
26
Graj teraz
Jesteś pilotem wielkiego bombowca TU-95. Ten samolot może przenosić ciężkie ładunki, więc sam również dużo waży. Sterowanie nim nie jest takie łatwe, ale możesz spróbować się go nauczyć. Powodzenia!

TU-95

Jesteś pilotem wielkiego bombowca TU-95. Ten samolot może przenosić ciężkie ładunki, więc sam również dużo waży. Sterowanie nim nie jest takie łatwe, ale możesz spróbować się go nauczyć. Powodzenia!

Wojny pająków
Wojny pająków
86495
29
11
Graj teraz
Bierzemy udział w wojnie pająków. Każda drużyna ma swoją bazę i swoje unikalne jednostki. Podczas gry zbierasz punkty, za które możesz zmieniać DNA pająków, aby uczynić je lepszymi. Możesz też szkolić nowe pająki aby uzupełnić...

Wojny pająków

Bierzemy udział w wojnie pająków. Każda drużyna ma swoją bazę i swoje unikalne jednostki. Podczas gry zbierasz punkty, za które możesz zmieniać DNA pająków, aby uczynić je lepszymi. Możesz też szkolić nowe pająki aby uzupełnić braki w swojej pajęczej armii.

Od bułki do spółki
Od bułki do spółki
100880
53
9
Graj teraz
Gra, w której prowadzisz własny bar kanapkowy. Decydujesz o cenie kanapek, o wydatkach na marketing, o rodzaju budki itp. Po prostu dbasz o swój biznes walcząc z konkurencją i przystosowując się do wydarzeń w mieście.

Od bułki do spółki

Gra, w której prowadzisz własny bar kanapkowy. Decydujesz o cenie kanapek, o wydatkach na marketing, o rodzaju budki itp. Po prostu dbasz o swój biznes walcząc z konkurencją i przystosowując się do wydarzeń w mieście.

Divine Generals
Divine Generals
78007
30
7
Graj teraz
W tej grze musimy rozwijać miasto, jego budynki, ulepszamy wojska, udoskonalamy swoje bronie. Jak już będziemy dobrze rozwinięci, musimy stoczyć walkę z wrogiem, która zadecyduje o naszym losie.

Divine Generals

W tej grze musimy rozwijać miasto, jego budynki, ulepszamy wojska, udoskonalamy swoje bronie. Jak już będziemy dobrze rozwinięci, musimy stoczyć walkę z wrogiem, która zadecyduje o naszym losie.

Bitwa osiedlowa
Bitwa osiedlowa
93090
75
17
Graj teraz
Koledzy z sąsiednich osiedli wypowiedzieli sobie wojnę. oczywiście tylko dla sportu. Każda ekipa ma swoją bazę i trenuje chłopców. Postaraj się, aby to Twoja drużyna zniszczyła bazę wroga jako pierwsza.

Bitwa osiedlowa

Koledzy z sąsiednich osiedli wypowiedzieli sobie wojnę. oczywiście tylko dla sportu. Każda ekipa ma swoją bazę i trenuje chłopców. Postaraj się, aby to Twoja drużyna zniszczyła bazę wroga jako pierwsza.

Przestrzeń kosmiczna
Przestrzeń kosmiczna
50826
42
4
Graj teraz
Gra polega na rozbudowie i ochronie kosmicznej osady. Musimy zadbać, żeby wydobywać dużo surowców i o to, żeby nasza osada miała odpowiednią ochronę przez najeźdźcami.

Przestrzeń kosmiczna

Gra polega na rozbudowie i ochronie kosmicznej osady. Musimy zadbać, żeby wydobywać dużo surowców i o to, żeby nasza osada miała odpowiednią ochronę przez najeźdźcami.

Ferma Pizza Party
Ferma Pizza Party
245232
100
9
Graj teraz
Kolejna odsłona gry, w której poradzi się fermę. Tym razem zbieranie wszelkich produktów ma ostatecznie doprowadzić do produkcji pizzy.

Ferma Pizza Party

Kolejna odsłona gry, w której poradzi się fermę. Tym razem zbieranie wszelkich produktów ma ostatecznie doprowadzić do produkcji pizzy.

Wynocha z  mojej planety
Wynocha z mojej planety
50985
24
17
Graj teraz
Ludzie kolonizują nową planetę, a Twoim zadaniem jest zapewnienie im przetrwania. Musisz rozwijać swoją kolonię i odpierać regularne ataki wrogich kosmitów.

Wynocha z mojej planety

Ludzie kolonizują nową planetę, a Twoim zadaniem jest zapewnienie im przetrwania. Musisz rozwijać swoją kolonię i odpierać regularne ataki wrogich kosmitów.

Ferma 2
Ferma 2
195899
95
7
Graj teraz
Kolejna cześć znakomitej gry, w której zajmujemy się hodowlą zwierząt i przetwórstwem produktów rolnych. W każdej z misji musimy nazbierać określoną ilość konkretnych surowców.

Ferma 2

Kolejna cześć znakomitej gry, w której zajmujemy się hodowlą zwierząt i przetwórstwem produktów rolnych. W każdej z misji musimy nazbierać określoną ilość konkretnych surowców.

Przetrwaj
Przetrwaj
110068
102
9
Graj teraz
Niezła gra strategiczna, w której rozwijasz swoja osadę i inwestujesz w wojsko, by ostatecznie zniszczyć wroga. Musisz zdecydować na co w pierwszej kolejności wydawać ograniczone środki.

Przetrwaj

Niezła gra strategiczna, w której rozwijasz swoja osadę i inwestujesz w wojsko, by ostatecznie zniszczyć wroga. Musisz zdecydować na co w pierwszej kolejności wydawać ograniczone środki.

Mechaniczny Komandos
Mechaniczny Komandos
79458
51
10
Graj teraz
W tej grze jesteś robotem który ratuje planetę. Musisz niszczyć wrogie działa, inne roboty lub ludzi. Na końcu każdej misji znajduje się boss.

Mechaniczny Komandos

W tej grze jesteś robotem który ratuje planetę. Musisz niszczyć wrogie działa, inne roboty lub ludzi. Na końcu każdej misji znajduje się boss.

War and Beyond
War and Beyond
72734
20
18
Graj teraz
Gra strategiczna, w której prowadzimy wojnę jakby w dwóch wymiarach. Jedną na mapie, gdzie pokazujemy gdzie atakować, co rozwijać. Drugą rzeczywistą, gdzie produkujemy jednostki

War and Beyond

Gra strategiczna, w której prowadzimy wojnę jakby w dwóch wymiarach. Jedną na mapie, gdzie pokazujemy gdzie atakować, co rozwijać. Drugą rzeczywistą, gdzie produkujemy jednostki

Dowódca bitew
Dowódca bitew
104209
39
7
Graj teraz
Typowy przykład uproszczonej strategii czasu rzeczywistego. By produkować i udoskonalać swoje jednostki musisz mieć złoto, które zdobywasz niszcząc przeciwnika.

Dowódca bitew

Typowy przykład uproszczonej strategii czasu rzeczywistego. By produkować i udoskonalać swoje jednostki musisz mieć złoto, które zdobywasz niszcząc przeciwnika.

Walka o terytorium online
Walka o terytorium online
78921
59
19
Graj teraz
Kolejna odsłona gry przypominającej popularne Wormsy. W porwaniu z pierwszą częścią poprawiono grafikę i dodano tryb wieloosobowy.

Walka o terytorium online

Kolejna odsłona gry przypominającej popularne Wormsy. W porwaniu z pierwszą częścią poprawiono grafikę i dodano tryb wieloosobowy.

Cukiernia
Cukiernia
92014
15
13
Graj teraz
Zakładasz swoją cukiernię, która musi przynosić zyski. Jest to bardzo duże przedsięwzięcie, ponieważ musisz zatrudnić pracowników, udekorować pomieszczenie oraz wybrać ciasteczka do Twojej cukierni.

Cukiernia

Zakładasz swoją cukiernię, która musi przynosić zyski. Jest to bardzo duże przedsięwzięcie, ponieważ musisz zatrudnić pracowników, udekorować pomieszczenie oraz wybrać ciasteczka do Twojej cukierni.

Bieg wojny
Bieg wojny
279976
200
13
Graj teraz
Rozbudowania i wciągająca gra strategiczno - wojenna. Na początku wybierasz jedną z 3 kampanii, opowiadając się po określonych stronach w tej wojnie. Później pozostaje Ci tylko wygrywać kolejne bitwy.

Bieg wojny

Rozbudowania i wciągająca gra strategiczno - wojenna. Na początku wybierasz jedną z 3 kampanii, opowiadając się po określonych stronach w tej wojnie. Później pozostaje Ci tylko wygrywać kolejne bitwy.

Farmer
Farmer
201259
98
21
Graj teraz
Jesteś dostawcą produktów rolnych do pobliskiego miasteczka. Sprzedając swoje produkty i pośrednicząc w handlu innymi zarabiasz pieniądze, które potem wydajesz na rozbudowę swojej farmy. żeby zrealizować zamówienia po prostu na...

Farmer

Jesteś dostawcą produktów rolnych do pobliskiego miasteczka. Sprzedając swoje produkty i pośrednicząc w handlu innymi zarabiasz pieniądze, które potem wydajesz na rozbudowę swojej farmy. żeby zrealizować zamówienia po prostu na nie klikasz, później ładujesz do skrzyni, a następnie klikając potwierdzasz.

Wojna powietrzna 1.5
Wojna powietrzna 1.5
77719
44
9
Graj teraz
Twoim zadaniem jest obrona posiadłości przed atakami wrogich jednostek. W tym celu ustawiasz rożnego rodzaju wieże, którymi późnej, podczas walki, sterujesz. Za zarobione pieniądze możesz kupować nowe, coraz lepsze wieże.

Wojna powietrzna 1.5

Twoim zadaniem jest obrona posiadłości przed atakami wrogich jednostek. W tym celu ustawiasz rożnego rodzaju wieże, którymi późnej, podczas walki, sterujesz. Za zarobione pieniądze możesz kupować nowe, coraz lepsze wieże.

Królestwo wiatru
Królestwo wiatru
45361
25
9
Graj teraz
Celem gry jest obrona podniebnego Królestwa. W tym celu kupujesz nowe samoloty i helikoptery, ulepszasz swoje jednostki oraz zamek. Wszystko to za punkty mana.

Królestwo wiatru

Celem gry jest obrona podniebnego Królestwa. W tym celu kupujesz nowe samoloty i helikoptery, ulepszasz swoje jednostki oraz zamek. Wszystko to za punkty mana.

Renegaci
Renegaci
155092
56
15
Graj teraz
Celem gry jest rozbudowa i obrona bazy. Budujemy budynki, szkolimy żołnierzy, budujemy samochody wojenne i robimy tu wiele innych rzeczy, które pomogą nam przetrwać.

Renegaci

Celem gry jest rozbudowa i obrona bazy. Budujemy budynki, szkolimy żołnierzy, budujemy samochody wojenne i robimy tu wiele innych rzeczy, które pomogą nam przetrwać.

Wojna bakterii
Wojna bakterii
189441
119
9
Graj teraz
W grze prowadzisz kolonię bakterii. Jednocześnie Twoi wrogowie hodują swój, odmienny szczep. Musisz jak najszybciej zniszczyć jego ustrojstwa przy pomocy swoich.

Wojna bakterii

W grze prowadzisz kolonię bakterii. Jednocześnie Twoi wrogowie hodują swój, odmienny szczep. Musisz jak najszybciej zniszczyć jego ustrojstwa przy pomocy swoich.

Epicka wojna 2
Epicka wojna 2
207425
122
9
Graj teraz
Za pomocą ogromnej kuszy i ciągle tworzonych oddziałów zniszcz zamek przeciwnika. Z każdą kolejną misją będzie można budować coraz to lepsze jednostki.

Epicka wojna 2

Za pomocą ogromnej kuszy i ciągle tworzonych oddziałów zniszcz zamek przeciwnika. Z każdą kolejną misją będzie można budować coraz to lepsze jednostki.

Linion
Linion
97311
53
9
Graj teraz
Wcielasz się w postać młodego wojownika podróżującego po średniowiecznej krainie. Cały czas udoskonalasz swoją postać wykonując powierzone Ci zadania i staczając pojedynki.

Linion

Wcielasz się w postać młodego wojownika podróżującego po średniowiecznej krainie. Cały czas udoskonalasz swoją postać wykonując powierzone Ci zadania i staczając pojedynki.

Zbrukane królestwo
Zbrukane królestwo
44384
30
6
Graj teraz
Rozbudowana gra strategiczna, w której Twoim zadaniem jest po prostu pokonać wrogie królestwo. Zasoby jakimi dysponujemy to liczba populacji i złoto. Za nie możemy udoskonalać i powiększać naszą armię. Każdy zajęty punkt na...

Zbrukane królestwo

Rozbudowana gra strategiczna, w której Twoim zadaniem jest po prostu pokonać wrogie królestwo. Zasoby jakimi dysponujemy to liczba populacji i złoto. Za nie możemy udoskonalać i powiększać naszą armię. Każdy zajęty punkt na mapie daje nam określoną ilość zasobów.

Szalona obrona
Szalona obrona
100297
34
11
Graj teraz
Bronisz placu przed potworami rozbudowując swoje siły militarne. Do tego celu musisz zdobywać pieniądze na nowe wieże i na ich ulepszenia.

Szalona obrona

Bronisz placu przed potworami rozbudowując swoje siły militarne. Do tego celu musisz zdobywać pieniądze na nowe wieże i na ich ulepszenia.

Jeden poziom
Jeden poziom
48670
66
10
Graj teraz
Nie możesz dotknąć żadnej z czerwonych punktów, które gonią po planszy. Część z nich idzie w Twoim kierunku.

Jeden poziom

Nie możesz dotknąć żadnej z czerwonych punktów, które gonią po planszy. Część z nich idzie w Twoim kierunku.

Elitarne siły
Elitarne siły
145110
15
6
Graj teraz
Celem gry jest zajęcie jak największej liczby kopalni i zniszczenie wrogiej bazy. Zanim zaczniesz potyczkę musisz jeszcze wybrać swoje bohatera w pobliżu którego będziesz stawiać wieżyczki.

Elitarne siły

Celem gry jest zajęcie jak największej liczby kopalni i zniszczenie wrogiej bazy. Zanim zaczniesz potyczkę musisz jeszcze wybrać swoje bohatera w pobliżu którego będziesz stawiać wieżyczki.

Bitwa wyborcza w USA
Bitwa wyborcza w USA
123175
98
16
Graj teraz
Świetna gra strategiczna, w klimacie wyborów prezydenckich w USA. Idealna na ponure zimowe wieczory. Twoim zadaniem jest ostateczne zwycięstwo w wyborach poprzez wyeliminowanie wszystkich przeciwników.

Bitwa wyborcza w USA

Świetna gra strategiczna, w klimacie wyborów prezydenckich w USA. Idealna na ponure zimowe wieczory. Twoim zadaniem jest ostateczne zwycięstwo w wyborach poprzez wyeliminowanie wszystkich przeciwników.

Sekrety mórz
Sekrety mórz
74620
37
8
Graj teraz
Wciel się w rolę morskiego kupca, kapitana i wojownika. Zarabiaj na transporcie towarów w najodleglejsze krainy. Podczas wypraw niejednokrotnie będzie trzeba zmierzyć się z piratami. Za zarobione pieniądze możesz werbować...

Sekrety mórz

Wciel się w rolę morskiego kupca, kapitana i wojownika. Zarabiaj na transporcie towarów w najodleglejsze krainy. Podczas wypraw niejednokrotnie będzie trzeba zmierzyć się z piratami. Za zarobione pieniądze możesz werbować załogę czy też kupić nowy statek.

Resolution
Resolution
55436
17
17
Graj teraz
Rozwijaj swoją osadę jak najszybciej i zniszcz wroga. Klasyczny RTS, w którym zbierasz zapasy, stawiasz kolejne budynki i tworzysz armię.

Resolution

Rozwijaj swoją osadę jak najszybciej i zniszcz wroga. Klasyczny RTS, w którym zbierasz zapasy, stawiasz kolejne budynki i tworzysz armię.

Rafineria
Rafineria
109794
133
9
Graj teraz
Gra, w której jesteś właścicielem koncernu wydobywającego ropę. Musisz zadbać nie tylko o odkrywanie nowych złóż i ich eksploatowanie, ale także o lobby naftowe w kongresie Stanów Zjednoczonych.

Rafineria

Gra, w której jesteś właścicielem koncernu wydobywającego ropę. Musisz zadbać nie tylko o odkrywanie nowych złóż i ich eksploatowanie, ale także o lobby naftowe w kongresie Stanów Zjednoczonych.

Obrona baraków 3
Obrona baraków 3
183986
107
13
Graj teraz
Obroń swoje baraki przed zmasowanymi atakami wrogich jednostek. Jeśli tylko możesz udoskonalaj swój arsenał i umacniaj zabudowania. Do wyboru masz kilka trybów rozgrywki.

Obrona baraków 3

Obroń swoje baraki przed zmasowanymi atakami wrogich jednostek. Jeśli tylko możesz udoskonalaj swój arsenał i umacniaj zabudowania. Do wyboru masz kilka trybów rozgrywki.

Wojna gangów
Wojna gangów
174244
101
10
Graj teraz
Mafia nowojorska i rosyjska stanęły wobec siebie w otwartej wojnie. Zwycięzca zagarnia wszystko i będzie wiódł prym w przestępczym półświatku. Opowiedz się po jednej ze stron i zniszcz przeciwnika.

Wojna gangów

Mafia nowojorska i rosyjska stanęły wobec siebie w otwartej wojnie. Zwycięzca zagarnia wszystko i będzie wiódł prym w przestępczym półświatku. Opowiedz się po jednej ze stron i zniszcz przeciwnika.

Feudalizm 2
Feudalizm 2
552025
379
24
Graj teraz
Wielki hit powraca w drugiej odsłonie. Zaczynasz samotnie, z czasem kompletujesz swoją armię. Walczysz z rożnymi ludami całego świata. Za zarobione złoto ulepszasz swoja brygadę, rekrutując nowych, lepszych wojowników.

Feudalizm 2

Wielki hit powraca w drugiej odsłonie. Zaczynasz samotnie, z czasem kompletujesz swoją armię. Walczysz z rożnymi ludami całego świata. Za zarobione złoto ulepszasz swoja brygadę, rekrutując nowych, lepszych wojowników.

Sensou
Sensou
89940
25
13
Graj teraz
Gra planszowa, w której Twoim zadaniem jest podbijanie sąsiednich terenów. Twoje królestwo ma rozrastać się coraz bardziej. Pamiętaj jednak, by dokładnie przeliczyć swoje siły zanim zaatakujesz.

Sensou

Gra planszowa, w której Twoim zadaniem jest podbijanie sąsiednich terenów. Twoje królestwo ma rozrastać się coraz bardziej. Pamiętaj jednak, by dokładnie przeliczyć swoje siły zanim zaatakujesz.