Gry - Strategiczne

Operacja cieni 2
Operacja cieni 2
99613
42
10
Graj teraz
Dowodzisz armią Ziemian mającą przeciwstawić się inwazji kosmitów. Wykorzystaj swoje zdolności myślenia strategicznego i uratuj naszą planetę przed zagładą ze strony obcych.

Operacja cieni 2

Dowodzisz armią Ziemian mającą przeciwstawić się inwazji kosmitów. Wykorzystaj swoje zdolności myślenia strategicznego i uratuj naszą planetę przed zagładą ze strony obcych.

Kolonia
Kolonia
63763
65
6
Graj teraz
Ziemianie zakładają kolonie na obcych planetach. Jednak nie tylko oni chcą pozyskiwać nowe tereny i minerały. Dlatego muszą prowadzić ciągłe walki o utrzymanie się w tej obcej krainie.

Kolonia

Ziemianie zakładają kolonie na obcych planetach. Jednak nie tylko oni chcą pozyskiwać nowe tereny i minerały. Dlatego muszą prowadzić ciągłe walki o utrzymanie się w tej obcej krainie.

Wojna patyczaków
Wojna patyczaków
181082
164
9
Graj teraz
W krainie patyczaków zapanował chaos. Wszystkie plamiona walczą między sobą o władzę. Ty wcielasz się w wodza jednego z nich i prowadzisz zacięte bitwy ze wszystkimi, którzy staną na Twojej drodze.

Wojna patyczaków

W krainie patyczaków zapanował chaos. Wszystkie plamiona walczą między sobą o władzę. Ty wcielasz się w wodza jednego z nich i prowadzisz zacięte bitwy ze wszystkimi, którzy staną na Twojej drodze.

Wieża i serce w szkle
Wieża i serce w szkle
50391
31
7
Graj teraz
Zbuduj wieżę, której zadaniem będzie ochrona serca zamkniętego w szkle. Zdecyduj z jakich materiałów będzie się składać i jak będzie wyglądać. Podczas ataków broń ją zaciekle za pomocą miecza i czarów.

Wieża i serce w szkle

Zbuduj wieżę, której zadaniem będzie ochrona serca zamkniętego w szkle. Zdecyduj z jakich materiałów będzie się składać i jak będzie wyglądać. Podczas ataków broń ją zaciekle za pomocą miecza i czarów.

Strategiczny chaos
Strategiczny chaos
27843
Graj teraz
Zniszcz jak najszybciej bazę wroga tworząc wybrane przez siebie jednostki. Potrzebne środki pieniężne zarabiasz likwidując wojsko przeciwnika.

Strategiczny chaos

Zniszcz jak najszybciej bazę wroga tworząc wybrane przez siebie jednostki. Potrzebne środki pieniężne zarabiasz likwidując wojsko przeciwnika.

Gwiezdny baron
Gwiezdny baron
31746
Graj teraz
Gra wymagająca strategicznego i logicznego myślenia. Twoim zadaniem jest pokonanie wszystkich przeciwników znajdujących się na planszy poprzez zajmowanie kolejnych baz.

Gwiezdny baron

Gra wymagająca strategicznego i logicznego myślenia. Twoim zadaniem jest pokonanie wszystkich przeciwników znajdujących się na planszy poprzez zajmowanie kolejnych baz.

Miejska inwazja
Miejska inwazja
36346
17
9
Graj teraz
Przenosisz się teraz w czasy, kiedy większość zabudowań ludzkich została zniszczona. Cały czas trwają jednak walki miedzy rożnymi grupami interesów. Ty wcielasz się w dowódcę jednej z nich. Twoje zadanie jest proste -...

Miejska inwazja

Przenosisz się teraz w czasy, kiedy większość zabudowań ludzkich została zniszczona. Cały czas trwają jednak walki miedzy rożnymi grupami interesów. Ty wcielasz się w dowódcę jednej z nich. Twoje zadanie jest proste - zlikwidować wroga.

Empire
Empire
94239
51
10
Graj teraz
Gra, która niektórym przypominać możne popularnego Herosa. Generalnie rozwijasz swoją osadę budując i ulepszając kolenie budowle i jednostki. Oczywiście ostatecznie musisz pokonać wszystkich wrogów.

Empire

Gra, która niektórym przypominać możne popularnego Herosa. Generalnie rozwijasz swoją osadę budując i ulepszając kolenie budowle i jednostki. Oczywiście ostatecznie musisz pokonać wszystkich wrogów.

World wars 2
World wars 2
212054
124
15
Graj teraz
Kontynuacja znakomitej gry turowej. Najważniejszą zmianą w porównaniu z pierwowzorem jest wprowadzenie dodatkowych kart. Wybierz więc mapę, liczbę przeciwników i pokonaj wszystkich.

World wars 2

Kontynuacja znakomitej gry turowej. Najważniejszą zmianą w porównaniu z pierwowzorem jest wprowadzenie dodatkowych kart. Wybierz więc mapę, liczbę przeciwników i pokonaj wszystkich.

Risk
Risk
75864
38
14
Graj teraz
Zapanuj nad wszystkimi terenami na ziemi tocząc zaciekłe walki ze swoimi przeciwnikami. Bitwy odbywają się za pomocą rzutów kośćmi.

Risk

Zapanuj nad wszystkimi terenami na ziemi tocząc zaciekłe walki ze swoimi przeciwnikami. Bitwy odbywają się za pomocą rzutów kośćmi.

Ferma 3
Ferma 3
394957
143
23
Graj teraz
Kolejna cześć świetnej gry, w której musimy dbać o fermę. W każdym poziomie musimy zakupić odpowiednią ilość zwierząt oraz zdobyć odpowiednią liczbę surowców.

Ferma 3

Kolejna cześć świetnej gry, w której musimy dbać o fermę. W każdym poziomie musimy zakupić odpowiednią ilość zwierząt oraz zdobyć odpowiednią liczbę surowców.

Wolny handel
Wolny handel
59725
20
12
Graj teraz
Gra, w której wcielasz się w postać kupca w czasach kiedy powstawały dopiero Stany Zjednoczone. Rozpoczynasz w Charleston i podróżujesz do San Francisco, a później do kolejnych miast. Generalnie Twoim zadaniem jest po prostu...

Wolny handel

Gra, w której wcielasz się w postać kupca w czasach kiedy powstawały dopiero Stany Zjednoczone. Rozpoczynasz w Charleston i podróżujesz do San Francisco, a później do kolejnych miast. Generalnie Twoim zadaniem jest po prostu kupować jak najtaniej i sprzedawać jak najdrożej.

Knights, Beasts & Magic
Knights, Beasts & Magic
26389
Graj teraz
Wrogie jednostki napadły na Twoje ziemię. Celem gry jest obrona własnej bazy przed atakami wroga. Broniąc się zdobywasz doświadczenie, które przydaje się przy odblokowaniu nowych jednostek.

Knights, Beasts & Magic

Wrogie jednostki napadły na Twoje ziemię. Celem gry jest obrona własnej bazy przed atakami wroga. Broniąc się zdobywasz doświadczenie, które przydaje się przy odblokowaniu nowych jednostek.

Wojna w okopach 2
Wojna w okopach 2
464110
417
21
Graj teraz
Tym razem czeka na Ciebie symulacja działań wojennych podczas II wojny światowej. Do dyspozycji masz wiele nowych jednostek, jednak cele pozostają te same - musisz po prostu wygrywać bitwy.

Wojna w okopach 2

Tym razem czeka na Ciebie symulacja działań wojennych podczas II wojny światowej. Do dyspozycji masz wiele nowych jednostek, jednak cele pozostają te same - musisz po prostu wygrywać bitwy.

Miasto sklepów
Miasto sklepów
177160
108
11
Graj teraz
Kontynuacja popularnej gry Ulica sklepów. Tym razem władasz całymi częściami miast, gdzie ulice się krzyżują i trudniej jest jak najwydajniej porozmieszczać sklepy. Dodatkowo pojawia się kilka nowych budynków.

Miasto sklepów

Kontynuacja popularnej gry Ulica sklepów. Tym razem władasz całymi częściami miast, gdzie ulice się krzyżują i trudniej jest jak najwydajniej porozmieszczać sklepy. Dodatkowo pojawia się kilka nowych budynków.

Twoje miasto
Twoje miasto
124590
33
27
Graj teraz
Zbuduj swoje wielkie miasto z pomocą młodej kobiety sukcesu. Domki możesz urządzać i wynajmować dzięki czemu będzie Cie stać na rozbudowę Twojej metropolii.

Twoje miasto

Zbuduj swoje wielkie miasto z pomocą młodej kobiety sukcesu. Domki możesz urządzać i wynajmować dzięki czemu będzie Cie stać na rozbudowę Twojej metropolii.

Legendarne wojny
Legendarne wojny
143182
57
13
Graj teraz
Spraw, by twoja bohaterska obrona zamku przeszła do historii. Zabijaj wszystkich wrogów i zbieraj pozostawione przez nich złoto. Później ulepszaj za nie swój zamek i kupuj nowe jednostki.

Legendarne wojny

Spraw, by twoja bohaterska obrona zamku przeszła do historii. Zabijaj wszystkich wrogów i zbieraj pozostawione przez nich złoto. Później ulepszaj za nie swój zamek i kupuj nowe jednostki.

Wojny robaków
Wojny robaków
110001
59
14
Graj teraz
Pokonaj wrogą kolonię robaków zajmując po kolei kopce. Im więcej ich będziesz posiadać tym szybciej wzrastać będzie Twoja populacja.

Wojny robaków

Pokonaj wrogą kolonię robaków zajmując po kolei kopce. Im więcej ich będziesz posiadać tym szybciej wzrastać będzie Twoja populacja.

Mechaniczna wojna
Mechaniczna wojna
47194
15
7
Graj teraz
Międzyplanetarną wojnę czas zacząć. Jej uczestnikami są jedynie roboty, które jednak są dużo sprawniejsze w polu walki niż ludzie. Pamiętaj, że wszelkie ulepszenia przechodzą do następnych poziomów.

Mechaniczna wojna

Międzyplanetarną wojnę czas zacząć. Jej uczestnikami są jedynie roboty, które jednak są dużo sprawniejsze w polu walki niż ludzie. Pamiętaj, że wszelkie ulepszenia przechodzą do następnych poziomów.

Wojna zombie
Wojna zombie
121330
39
8
Graj teraz
Twoją bazę atakują krwiożercze zombie. Na szczęście Ty i Twoja drużyna to wyszkoleni komandosi, którzy bez problemu powinni sobie dać radę z bestiami.

Wojna zombie

Twoją bazę atakują krwiożercze zombie. Na szczęście Ty i Twoja drużyna to wyszkoleni komandosi, którzy bez problemu powinni sobie dać radę z bestiami.

Podniebna inwazja
Podniebna inwazja
25716
14
7
Graj teraz
Oto gra, w której musisz nie tylko obronić swoją bazę, ale i zniszczyć bazę przeciwnika. Akcja dzieje się w podniebnej przestrzeni, a Ty produkujesz niezliczone ilości latających statków.

Podniebna inwazja

Oto gra, w której musisz nie tylko obronić swoją bazę, ale i zniszczyć bazę przeciwnika. Akcja dzieje się w podniebnej przestrzeni, a Ty produkujesz niezliczone ilości latających statków.

Wojna marynarki
Wojna marynarki
281483
172
19
Graj teraz
Strategiczna gra wojenna, w której musisz zniszczyć bazę wroga. Rozplanuj na co, na bieżąco, będziesz przeznaczać surowce - udoskonalenia czy tworzenie nowych jednostek.

Wojna marynarki

Strategiczna gra wojenna, w której musisz zniszczyć bazę wroga. Rozplanuj na co, na bieżąco, będziesz przeznaczać surowce - udoskonalenia czy tworzenie nowych jednostek.

1066
1066
179263
192
21
Graj teraz
Rozbudowana i wciągająca wojenna gra strategiczna z prawdziwego zdarzenia. Poprowadź swoją armię do zwycięstwa w wielu bitwach obierając odpowiednią strategię i walcząc do ostatniej kropli krwi.

1066

Rozbudowana i wciągająca wojenna gra strategiczna z prawdziwego zdarzenia. Poprowadź swoją armię do zwycięstwa w wielu bitwach obierając odpowiednią strategię i walcząc do ostatniej kropli krwi.

Wojna prefektur
Wojna prefektur
98946
115
14
Graj teraz
Wybierz jedną z prefektur znajdujących się w Japonii i podbij wszystkie okoliczne lądy. Każda z prefektur posiada unikalną technologię, a do tego wybierasz jeszcze jedną. Możesz to jednak uczynić tylko raz, więc dobrze się...

Wojna prefektur

Wybierz jedną z prefektur znajdujących się w Japonii i podbij wszystkie okoliczne lądy. Każda z prefektur posiada unikalną technologię, a do tego wybierasz jeszcze jedną. Możesz to jednak uczynić tylko raz, więc dobrze się zastanów.

Mroczna kraina
Mroczna kraina
47787
36
6
Graj teraz
Oto taktyczna gra RPG, w której podróżujesz po rożnych niebezpiecznych krainach i walczysz z potworami. Zdobywając doświadczenie i coraz lepszy sprzęt staniesz się nie do pokonania.

Mroczna kraina

Oto taktyczna gra RPG, w której podróżujesz po rożnych niebezpiecznych krainach i walczysz z potworami. Zdobywając doświadczenie i coraz lepszy sprzęt staniesz się nie do pokonania.

Epicka wojna 3
Epicka wojna 3
310485
301
24
Graj teraz
Kolejna cześć gry, w której pojedynki i podbijasz królestwa przeciwników. Na czele każdej armii stoi bohater, który samotnie może pokonać niezliczoną ilość wrogów.

Epicka wojna 3

Kolejna cześć gry, w której pojedynki i podbijasz królestwa przeciwników. Na czele każdej armii stoi bohater, który samotnie może pokonać niezliczoną ilość wrogów.

Koncerty
Koncerty
38334
30
7
Graj teraz
Zamień dopiero co wybudowany lokal w miejsce cieszące się renoma i przyciągające tłumy. Generalnie Twoje zadanie sprowadza się do wyboru zespołu i zapewnienia obsługi koncertu.

Koncerty

Zamień dopiero co wybudowany lokal w miejsce cieszące się renoma i przyciągające tłumy. Generalnie Twoje zadanie sprowadza się do wyboru zespołu i zapewnienia obsługi koncertu.

Wojna bakterii 2
Wojna bakterii 2
84020
76
9
Graj teraz
Kolejna część gry, w której rozwijamy swój szczep bakterii i staramy się pokonać konkurencyjny. Po wykonanej pracy mamy podgląd na wyniki analiz i rożnego rodzaju symulacje.

Wojna bakterii 2

Kolejna część gry, w której rozwijamy swój szczep bakterii i staramy się pokonać konkurencyjny. Po wykonanej pracy mamy podgląd na wyniki analiz i rożnego rodzaju symulacje.

Bitwa dział
Bitwa dział
29295
19
8
Graj teraz
Celem gry jest taka rozbudowa i inwestowanie w swoje działo, by skutecznie unicestwić każdego wroga. Możliwości ulepszania Twojej broni są ogromne i dobrze zastawów się na co rozdysponowujesz środki.

Bitwa dział

Celem gry jest taka rozbudowa i inwestowanie w swoje działo, by skutecznie unicestwić każdego wroga. Możliwości ulepszania Twojej broni są ogromne i dobrze zastawów się na co rozdysponowujesz środki.

Ekologiczne miasto
Ekologiczne miasto
104355
106
14
Graj teraz
Przed Tobą nie lada zadanie - musisz przemienić zwykłe miasteczko w takie, które będzie najbardziej przyjazne środowisku. Inwestuj, więc w nowoczesne, ekologiczne technologie i zbieraj profity ze swej działalności.

Ekologiczne miasto

Przed Tobą nie lada zadanie - musisz przemienić zwykłe miasteczko w takie, które będzie najbardziej przyjazne środowisku. Inwestuj, więc w nowoczesne, ekologiczne technologie i zbieraj profity ze swej działalności.

Ulica sklepów
Ulica sklepów
299106
370
28
Graj teraz
Świetna gra strategiczna, w której władasz pewną ulicą. Ustawiasz na niej sklepy, ławeczki itp rzeczy, by zarobić jak najwięcej na przechadzających się nią ludzi.

Ulica sklepów

Świetna gra strategiczna, w której władasz pewną ulicą. Ustawiasz na niej sklepy, ławeczki itp rzeczy, by zarobić jak najwięcej na przechadzających się nią ludzi.

Bitwa
Bitwa
161038
84
10
Graj teraz
Gra, w której Twoim zadaniem jest zniszczenie bazy wroga za pomocą na bieżąco budowanych jednostek. Każda ze stron posiada te same środki i tylko od objętej strategi zależy kto wygra.

Bitwa

Gra, w której Twoim zadaniem jest zniszczenie bazy wroga za pomocą na bieżąco budowanych jednostek. Każda ze stron posiada te same środki i tylko od objętej strategi zależy kto wygra.

Przystań jachtowa
Przystań jachtowa
58296
30
3
Graj teraz
Wybuduj swoją własną przystań jachtową ze wszelkimi udogodnieniami i całym zapleczem rozrywkowym. Jeśli wszystko dobrze zaplanujesz będzie przynosić krociowe zyski.

Przystań jachtowa

Wybuduj swoją własną przystań jachtową ze wszelkimi udogodnieniami i całym zapleczem rozrywkowym. Jeśli wszystko dobrze zaplanujesz będzie przynosić krociowe zyski.

Hodowla chrząszczy
Hodowla chrząszczy
186912
108
9
Graj teraz
Gra, która powinna zając Cię na dłużej. Twoim zadaniem jest hodowanie chrząszczy, dbanie o ich prawidłowy rozwój i zdrowie, a także rozmnażane. Pieniądze zarabiasz sprzedając swoje robaki albo wystawiając je w walkach.

Hodowla chrząszczy

Gra, która powinna zając Cię na dłużej. Twoim zadaniem jest hodowanie chrząszczy, dbanie o ich prawidłowy rozwój i zdrowie, a także rozmnażane. Pieniądze zarabiasz sprzedając swoje robaki albo wystawiając je w walkach.

Niezwykły dowódca
Niezwykły dowódca
57549
23
5
Graj teraz
Gra, która jest typową strategią wojenną pozwalającą na staczanie wielu skomplikowanych bitew. Możesz wybrać tryb kampanii albo pojedynczych misji.

Niezwykły dowódca

Gra, która jest typową strategią wojenną pozwalającą na staczanie wielu skomplikowanych bitew. Możesz wybrać tryb kampanii albo pojedynczych misji.

Elitarne siły 2
Elitarne siły 2
61411
Graj teraz
Druga część gry, w której prowadzisz zaciętą walkę o unikalne zasoby. Za pomocą wieżyczek i piechoty broń swoich pozycji i atakuj pozycje przeciwnika.

Elitarne siły 2

Druga część gry, w której prowadzisz zaciętą walkę o unikalne zasoby. Za pomocą wieżyczek i piechoty broń swoich pozycji i atakuj pozycje przeciwnika.