Ciemny pokój

Zagrań: 32708
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Maciek1111

2 grudnia 2014, 22:15

mój czas to 57 sekund

Avatar fakju

1 września 2014, 13:04

do dupy

Avatar karlbosko

19 marca 2011, 15:54

Prosta gierka. Bierzemy żarówkę z półki przy oknie i wkręcamy ją do takiego drutu nad radiem. Wkładamy kasetę do magnetofonu i ustawiamy głośność na max. Bierzemy latarkę. Przyświecamy sobie na najciemniejszej ścianie i szukamy włącznika (jest w prawym dolnym rogu. Jak sie włączy światło to zrywamy plakaty. Przechodzimy do ściany z oknem. Bierzemy książkę z prawej strony - odkrywa się sejf. Ustawiamy 12.10.06. Bierzemy klucze i otwieramy drzwi.

Avatar turbo05

27 listopada 2010, 09:32

Oglądałem ten film,był super ***isty.

Avatar BlackSquare

11 kwietnia 2009, 08:48

drake noobek cie zrobil zje#bie genetyczny

Avatar kondziu1

31 października 2008, 13:12

dzieki deleted-12812

Avatar
Konto usunięte

17 kwietnia 2008, 13:21

Nie ma za co ;-)

Avatar michaek9

8 marca 2008, 07:46

DZIĘKI MICHAL MWR

Avatar michaek9

8 marca 2008, 07:46

gra swietna4/5,a za muzyke5/5

Avatar sanderka1000

31 grudnia 2007, 16:44

Ale mi się długo ładuje ;/ Zatrymało się na 56% ;/ Jakie badziewie...

Avatar misiek16k

30 grudnia 2007, 19:05

a co do piosenki to nie mam pewnosci...ale najprawdopodobniej jest to Igor Vdovin -Russian Sailor´s Trip in Brazil

Avatar misiek16k

30 grudnia 2007, 19:02

chyba Mechenosets ;)

Avatar
Konto usunięte

30 grudnia 2007, 14:02

Jaki jest polski tytuł tego filmu?

Avatar
Konto usunięte

29 grudnia 2007, 18:15

aha... sorki, może dam plame, ale o jaki film chodzi? :/

Avatar drake

22 grudnia 2007, 14:28

ps: ta muza to ścieżka dżwiękowa z filmu

Avatar drake

22 grudnia 2007, 14:19

żeczywiście muza w radiu jest super jak sie ona nazywa?

Avatar
Konto usunięte

22 grudnia 2007, 13:24

o matko! kocham tą muze! nie wiecie gdzie moge se ją ściągnąć? prosze o pomoc

Avatar bezio007

20 grudnia 2007, 21:04

ganimedes a właśnie że niepowinien takich rzeczy pisać bo przez takie rzeczy gra traci sens jak wszystko wiesz !!

Avatar ganimedes

20 grudnia 2007, 15:55

Dzieki Michal mwr. Chociaz Ty dales sensowny komentarz:)

Avatar Grzesiek

20 grudnia 2007, 15:36

dzienx ja tylko tego kodu nie znalem

Avatar
Konto usunięte

20 grudnia 2007, 14:22

Prosta gierka. Bierzemy żarówkę z półki przy oknie i wkręcamy ją do takiego drutu nad radiem. Wkładamy kasetę do magnetofonu i ustawiamy głośność na max. Bierzemy latarkę. Przyświecamy sobie na najciemniejszej ścianie i szukamy włącznika (jest w prawym dolnym rogu. Jak sie włączy światło to zrywamy plakaty. Przechodzimy do ściany z oknem. Bierzemy książkę z prawej strony - odkrywa się sejf. Ustawiamy 12.10.06. Bierzemy klucze i otwieramy drzwi.

Avatar bubulinka

20 grudnia 2007, 06:09

data jest 12-10-2006. oktjabr to pazdziernik

Avatar shadowcat

19 grudnia 2007, 22:10

faktycznie dobra kombinacja i banalne ale po co ksiazka :? i btw swietna muzyczka :*

Avatar adek15

19 grudnia 2007, 20:11

faktycznie proste

Avatar adek15

19 grudnia 2007, 20:09

o juz wpisalem

Avatar adek15

19 grudnia 2007, 20:08

jaki to kod bo na obrazku pisze 12...2006?

Avatar Casthaluth

19 grudnia 2007, 19:56

Kodem jest data premiery podana na plakacie, jak wpiszesz to wysunie się szufladka z kluczami do drzwi

Avatar shadowcat

19 grudnia 2007, 19:13

ej a jaki jest kod bo domyslam sie ze to z zegara i daty ale jak to ulozyc??

Avatar Aro0n

19 grudnia 2007, 18:27

banał 3

Avatar adek15

19 grudnia 2007, 12:02

fajne tylko nie wiem co z ta ksiazka zrobic

Avatar zizol111

19 grudnia 2007, 08:49

no, proste, krótkie, ale fajne:)

Avatar zizol111

19 grudnia 2007, 08:42

no, proste, krótkie, ale fajne:)

Avatar bubulinka

19 grudnia 2007, 03:56

proscizna....to tylko reklama filmu

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Gra typu escape w intrygującym klimacie. Znajdujesz się w pomieszczeniu o gołych, poobdzieranych ścianach, a w tle towarzyszy Ci dziwna, niepokojąca muzyka. Musisz się stamtąd wydostać.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier