Submachine 3

Zagrań: 40321
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Rocky2001

31 lipca 2012, 10:29

Nie pojmuję trzeciego poziomu ;d...

Avatar inuyasha

13 stycznia 2013, 11:33

@Rocky2001: 3 lvl jak tam mamy te pokrętło to musimy je kliknąć i pokazuje nam numer mi wyszło 53 i lecimy na to nr 53 czyli w lewym , górnym rogu mamy tj. komputerek i trzeba zobaczyć jak bedzie napis 53 i tam gdzie jest 53 klikamy na pokrętło itd.. itd... i damy rade

Avatar inuyasha

13 stycznia 2013, 11:15

przeszedłem wszystkie części ale ta jest najtrudniejsza kiedyś z tatą 3 godziny siedzieliśmy

Avatar Neo78

21 grudnia 2007, 19:36

poje*****na gra

Avatar gabi2001

10 czerwca 2011, 19:36

@Neo78: racja

Avatar turbo05

20 kwietnia 2011, 15:27

Mi Cube, przypomina prędzej Submachine 6 niż 3.

Avatar meatbal89

17 lutego 2011, 18:59

@Majkah: no mnie też się od razu skojarzyło z Cube. Tzn akurat ta część, bo inne Submachine już nie.

Avatar Czart2

6 września 2010, 14:59

ktulu6 to nie chodzi że na górze jest coś tylko żeby nooby nie mogły przejść tej gry tylko chciały zobaczyć co jest na górze

Avatar turbo05

17 sierpnia 2010, 14:27

Przeszedłem!fajne!Tylko że głowa mnie jeszcze bardziej napierdala
niż po sprawdzianie z matmy.Muszę odwiedzić panią Goździkową.
4,5/5

Avatar robertos1324

18 października 2009, 12:57

ok a teraz dla tych co już się poddali i chcą wygrać: 1.wpisujecie hasło: "syntagma" (małymi literami) i strzałeczka, 2. szukacie gdzieś w pobliżu listka (gdziesz dookoła pozycji (0,0) 3. potem w pozycji (0,0) czytacie list!! 4. udajecie się do pomieszczenia napisanego w liście np. -12,9 (takie ja miaem) 5. i na koniec kładziecie listek na statułkę :) 6. proste, nie?

Avatar kinimod6

19 lipca 2009, 20:12

Submachine RZĄDZI na jeja 5/5!!

Avatar kinimod6

19 lipca 2009, 20:11

A w haśle syntagma jest duży skrót z tymi kolorami. Wystarczy przczytac wspolrzedne z kartki i polozyc na tym urzadzaniu listek:D:D

Avatar ktulu6

23 stycznia 2009, 08:27

Na górze nic nie ma. Doszłam do 1000 i nic nie ma ;]

Avatar Majkah

14 stycznia 2009, 17:12

Ta gra jest przerażająca. Przypomina mi "Cube".

Avatar Radix

12 grudnia 2008, 19:13

Podobają mi się takie gry więc 5/5

Avatar kondziu1

17 października 2008, 16:42

ale marol sie wkurzył

Avatar
Konto usunięte

30 stycznia 2008, 11:40

a co jest na samej gorze? niech ktos sprawdzi plz

Avatar zulak

20 grudnia 2007, 20:33

roi się tu od submachine

Avatar szopen93

6 grudnia 2007, 14:38

ok a teraz dla tych co już się poddali i chcą wygrać: 1.wpisujecie hasło: "syntagma" (małymi literami) i strzałeczka, 2. szukacie gdzieś w pobliżu listka (gdziesz dookoła pozycji (0,0) 3. potem w pozycji (0,0) czytacie list!! 4. udajecie się do pomieszczenia napisanego w liście np. -12,9 (takie ja miaem) 5. i na koniec kładziecie listek na statułkę :) 6. proste, nie?

Avatar szopen93

6 grudnia 2007, 14:28

ok sry już poprawie pewnie jeszcze wiele postów napisze :D z tym lvl co poniżej pisze to jest tak że litery odpowiadają kolorom tak jak poniżej napisałem i napełniamy butelki/termometry płynem UWAGA od ZERA !! Czyli np. jeśłi w tabeli jest napisane RGB = 103 to czewnonedo od zera dajemy jeden, zielonego dajemy nic a niebieskiego dajemy od zera 3. potem jeszcze tylko przekręcić dźwignię i gotowe :)

Avatar szopen93

6 grudnia 2007, 14:20

hahaha kolejne jesz jeszcze prostsze :D musisz te ten układ kropek po lewej strinie przenieść na prawą strone (żeby wyglądały tak samo) :P

P.S. pomóżcie z hasło: SYNTAGMA :/ help

Avatar szopen93

6 grudnia 2007, 14:17

do zeus25: też się trudziłem z tą anielką :/ ale podpowiem, litery są pierwszymi literami kolorów (tych lampek) czyli: R-red, B-black W-wite Y-yellow czaisz?? :D i musisz jedno z drugim pouzupełniać :P

Avatar szopen93

6 grudnia 2007, 14:11

Do daniel1293 (czyli 2 posty pod moim :D)

Właśnie ze jest!! jak jesteś w pomieszczeniu no np. 3,1 to litery będą C,A. A wynika to z tego: A-1 B-2 C-3, itd. Hihi

Avatar zeus25

5 grudnia 2007, 23:49

co zrobic w lvl z kolorami (haslo anelka)?

Avatar daniel1293

5 grudnia 2007, 19:58

dalej są pomieszczenia w którym wyświetlane są po 2 litery i tutaj trzeba się pomęczyć bo nie ma koreślonej techniki; trzeba próborać kojażenia każdej litery z każdą, aż się pojawi zielona kropka! ;p

Avatar daniel1293

5 grudnia 2007, 19:55

po levelu opisanym przez 'mortalis'
na mapie są zanaczone 4 monitory z cyframi i 2 pola z dzwignią;
patrzymy na każdy z monitorów i klikamy na każdą z takich 'kropek'; ornintyjemy się że gdy klikamy na te 'kropki' wszystki liczby zmieniają się oprócz jednej i patrzymy w którym miejscu jest nieruchoma liczba; np: jeśli jest w górnym rzędzie po lewej stronie to wpisujemu w tym miejscu tą liczbę na pozostałuch wszystkich monitorach; idziemy do następnego i powtarzamy wszystko od nowa i tak z każdy monitorem i ułoży się kod (taki sam na każdym monitorze) przesuwamy dzwignie i do pola 0 0 i level przejsty!!! ;)

Avatar dumel138

5 grudnia 2007, 19:39

J AODSZLEM DO HASLO ;FLINTA i niw iem co tam zrobic ale sie domyslamL:d

Avatar kubasz

4 grudnia 2007, 19:43

hehe fajne ale ja dodalem submachine flf ale jeszcze nie ma

Avatar maiki1345

4 grudnia 2007, 17:41

mortalis naco dajesz rozwiązania? niech sami dadza rade ja przeszłem bez twojej pomocy tylko pomyślałem!!

Avatar mortalis

4 grudnia 2007, 16:27

idziemy do najblizszego punktu co pokazuje nam mapa na scianie. Klikamy do tej pory az tam na gorze pokaze sie niebieska lampka. np. u mnie pokazala sie przy liczbie 32
wiec teraz dziemy do pomieszczenia 3 2,
i tma raz klikamy na kolowrotek np. pokaze sie liczba 36 i idziemy do pomieszczenia 3 6(wspolrzedne) znowu klikamy w pomieszceniu 3 6 i klikamy na kolowrotek i znowu idzmey do jakiegos pomieszcenia i tak robimy az nie zaswieca sie wszystkie lampki na gorze
po zaswiceinu sie ich wszystkich idziemy
do pozycji 0 0 ikolejny poziom.

Avatar mortalis

4 grudnia 2007, 16:20

kolejny poziom
w prawo i znowu mamy mape gdzie znajduja sie punkty

Avatar mortalis

4 grudnia 2007, 16:20

kolo to kolejnego poziomu zawsze jest na pozycji 0 0,

Avatar mortalis

4 grudnia 2007, 16:19

poprawka
poruszasz dzwignie w wspolrzednych: -1 0, -1 1, 0 1 ,1 1 ,1 -1 ,0 -1 podchodzi do tego kola i masz kolejny poziom

Avatar mortalis

4 grudnia 2007, 16:18

poruszasz dzwignie w wspolrzednych:
-1 0
-1 1
0 1
1 1
1 -1
0 -1
podchodzi do tego kola i masz kolejny poziom

Avatar mortalis

4 grudnia 2007, 16:16

2 poziom
idziesz do pomieszcenie pozycja 1:0
(pozycje pokazuje nam ten przedmiot na gorze, takie niby wspolrzedne)

Avatar mortalis

4 grudnia 2007, 16:15

solucja:
1 poziom
podniosisz przedmiot z podlogi naciskasz te kolo i masz kolejny poziom
2 poziom

Avatar mortalis

4 grudnia 2007, 16:14

przerysowujesz se ta mpae na kartke
i szukasz tych punktow

Avatar mortalis

4 grudnia 2007, 16:13

latwe mam juz kolejny poziom haslo firogra

znajduje plansze na scanie
kazdy punkt oznacza poziom(pomieszczenie)
x oznacza te kolo z szyba na poczaktu planszy

Avatar damian21

4 grudnia 2007, 14:59

daj ktoś rozwiązanie

Avatar ania55

4 grudnia 2007, 13:14

jak to przejść

Avatar kuba52608

4 grudnia 2007, 13:09

głupie

Avatar maro21

4 grudnia 2007, 09:57

Trudne :/

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Celem gry jest ucieczka z "pętli"... Uważaj, aby nie dać zwieźć się pokusie podążania wyżej i wyżej, i wyżej.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier