Ninja 2

Zagrań: 164089
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Weffer

2 sierpnia 2018, 16:32

Ninja jest tylko jeden

Avatar BaDinGa_Boy

16 października 2016, 17:32

Tak samo denna i nudna jak wszystkie gry z tej serii.
1/5

Avatar krzysztoferse43

21 sierpnia 2015, 10:36

w tej grze można sobie ustawić poziom trudności gra bardzo fajna 5/5

Avatar Ziutek2911

9 stycznia 2014, 15:45

zarombista gierka 10/10

Avatar jasiek321

Edytowano - 1 stycznia 2014, 12:48

Takie sobie.3/5

Avatar RamboKomandos

1 sierpnia 2013, 11:11

nudne 2/5

Avatar laki007

2 lutego 2013, 10:51

super

Avatar Maciek116

7 stycznia 2013, 19:56

krwawe i zarypiste

Avatar Valkyrie

27 grudnia 2012, 12:16

To love ru :3

Avatar hirano

19 sierpnia 2012, 12:02

lubie mange ''highschool of the dead'' i ''another'' :p

Avatar ProGracz

19 lutego 2012, 17:36

a co do gry 5/5 i do ulu

Avatar ProGracz

19 lutego 2012, 17:31

grzes2112 Soory ale ZAL!!Takie cos to mozesz pisac w tekstach a nie tu!

Avatar grzes2112

8 lutego 2012, 19:16

jakdo gry to 5/5

Avatar grzes2112

8 lutego 2012, 19:16

jakdo gry to 5/5

Avatar grzes2112

8 lutego 2012, 19:13

Gdy słyszę twój głos , to czerwieni mi się nos *:D

Avatar grzes2112

8 lutego 2012, 19:12

Gdy cie widzę to się wstydzę.
Gdy cię słyszę.to czerwieni mi się nos.
Wiec tą kartką mówię ,ze cię bardzo lubię.
FAJNE?:D

Avatar zuzka42

8 lutego 2012, 10:41

całkiem całkiem 3/5:)

Avatar eney444

19 sierpnia 2011, 17:08

morze być 3/5

Avatar DaaXeeN

16 grudnia 2011, 16:16

@eney444: "morze" hahahaha pisze się "może"

Avatar Tyrator

2 czerwca 2011, 09:02

Przykre
2/5

Avatar Coloord

28 stycznia 2011, 18:45

Grać się da..... ale troche przynudzające 4/5

Avatar Freduis

12 czerwca 2010, 07:40

znam tą gre szukałem jej klasyk daje 5\5

Avatar FiFi456

4 czerwca 2010, 11:38

3/5 i brak komentarza

Avatar Kunnorinno

28 stycznia 2010, 20:02

ZJ***** DO *** ŻE SIĘ TAK WYRAŻE :-/

Avatar KAlafiorek

6 sierpnia 2009, 11:44

DAJE KODY:Na ekranie wyboru chaptera klikamy na wszystkie bardzo szybko od 5 chaptera do 2 chaptera wtedy pokazuje że 5 i 4 chapter jest ukończony póżniej na zmianę klikamy 2 i 3 chapter aż nie będzie pisać Completed

Avatar rafal020

2 grudnia 2008, 10:54

Fajna gra. O wiele lepsza niż pierwsza część 5/5

Avatar wlodka

24 lipca 2008, 13:44

łatwa, fajna ale stara 5/5

Avatar kondziu1

21 lipca 2008, 21:32

NACISKAJCIE CAŁY CZAS D TO NIC WAM SIE NIE STANIE

Avatar daniel11

20 grudnia 2007, 20:00

komentka dam później

Avatar Kitka93

17 listopada 2007, 16:32

przeszlam wszystko:)

Avatar Kitka93

17 listopada 2007, 16:28

fajna grafika i w ogole :) pozdro

Avatar grucha666

29 października 2007, 20:03

dobra gierka daje 5

Avatar tygrzyk

20 października 2007, 10:38

***ista

Avatar Djmietek

19 października 2007, 16:31

szybko się włącza zgredy daje 5

Avatar
Konto usunięte

18 października 2007, 18:35

Jak macie złomy a nie kompy to sie wam dlugo laduje adamek956 i daniel11

Avatar daniel11

16 października 2007, 13:55

fajna gierka daje 10/10 ale sue dlugo laduje ;/

Avatar adamek956

14 października 2007, 15:26

fajna gra ale długo ładuje ??

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Ninja wyrusza w niebezpieczną podróż, by pomóc swojemu przyjacielowi. Masz do wykonania 5 misji, a na twej drodze czyhać będzie masa wrogów.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie
A S D - Walka

Oryginalny tytuł:

3 Foot Ninja 2

Podobne gry

Hity z naszych gier