Bitwy plutonów

Zagrań: 68460
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar grzex26

15 maja 2013, 20:11

super!!!!!!!!! XD

Avatar Kicajew

27 kwietnia 2013, 18:55

dobra 5/5

Avatar Kicajew

27 kwietnia 2013, 11:04

jak zrobic zeby więcej zarabiać z domków

Avatar patryk501

12 sierpnia 2012, 11:54

żal

Avatar kosciol1

14 lipca 2011, 14:30

to jest gorsze niż tibia

Avatar mocarny14

13 lipca 2011, 09:10

glupie

Avatar mocarny14

13 lipca 2011, 09:03

słabe

Avatar
Konto usunięte

4 czerwca 2011, 20:06

gra kiczowata

Avatar mipo1998

6 kwietnia 2011, 15:04

słabe bo proste

Avatar lolito14

3 kwietnia 2011, 10:28

zna ktoś podobne gry ?????
a co do tej 5/5 i do ulu

Avatar Wiekopomny22

29 stycznia 2011, 11:38

moze byc 4/5

Avatar mikusziomek98

7 grudnia 2010, 18:37

nawet fajne 4/5

Avatar zabijaka55

8 października 2010, 14:48

5/5

Avatar traktor555

5 września 2010, 20:09

10/10 i do piekła

Avatar Fantoms

9 sierpnia 2010, 08:11

spoko gierka dam 4,5/5

Avatar dupa1234

8 sierpnia 2010, 21:03

spoko gierka 4/5 i do ulu xp

Avatar Billy

15 lipca 2010, 19:47

5/1

Avatar maroko2010

30 czerwca 2010, 18:12

fajna gra 4/5

Avatar supermag1

28 czerwca 2010, 09:56

tomson_4444 to wariat

Avatar soboldbw01

24 czerwca 2010, 15:03

3 jest trudna

Avatar Skul341

10 czerwca 2010, 14:05

hehehehe miałem bug że przeciwnikowi się rakiety zatrzymały i rozwaliłem go hehehehe to mnie dobiło

Avatar kamil1066

21 maja 2010, 15:43

fajne 4/5

Avatar camaro

15 maja 2010, 11:08

e jak mieć więcej niż 1 gwiazdkę?

Avatar camaro

15 maja 2010, 08:53

może znacie jakieś bugi?

Avatar kitor113

13 maja 2010, 21:19

nie lubie gier wcigajacych2/5

Avatar manior95

13 maja 2010, 16:11

Mówcie co chcecie ale mnie się podoba - wciągająca ! 5/5

Avatar tomson_4444

12 maja 2010, 15:15

yyy... mleko ?

Avatar MZNARUTO

11 maja 2010, 20:24

5/5 i do ulu

Avatar camaro

11 maja 2010, 18:26

hehe rozwaliłem całą brygadę łodzią podwodną

Avatar camaro

11 maja 2010, 15:56

AAA juz wiem

Avatar camaro

11 maja 2010, 15:43

e co dają budynki

Avatar
Konto usunięte

11 maja 2010, 12:14

xdszczurekxd zeczywiscie bylo tak samo i masz racje

Avatar
Konto usunięte

11 maja 2010, 11:42

k...a taka sam sytuacja jak w grze wisielec 2 takie konta powinni usuwac

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Weź udział w strategicznych potyczkach batalionów. Musisz rozróżnić jaką siłę rażenia ma piechota, artyleria czy marynarka, by atakować odpowiednimi oddziałami jednostki wroga. Gra obowiązkowa dla fanów strategicznego, wojennego myślenia.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni