To potwór

Zagrań: 58698
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar madaw5000

24 października 2016, 18:25

nwm jak to zrobiłem ale znikłem z planszy

Avatar Polak1999XD

26 sierpnia 2016, 18:35

podpowiedzi do bossow:pierwszego trzeba rzucac bomby na to czarne kolko(ale szybko).Drugiego trzeba zrobic rzeby walil w sciane a potem rzucac w niego rzeczami z lodowki :D rzycze milego grania!:D jeśli komuś pomogłem to dajcie łapke w gurę

Avatar Alex1234567890

23 marca 2016, 09:21

PO CO KURDE POLEWAĆ KLAWIATURĘ? IDIOCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar Brazacz

19 stycznia 2016, 17:33

Zje**na gra -.-

Avatar Brazacz

19 stycznia 2016, 17:32

0/5

Avatar robo9

20 października 2015, 14:58

fajne nawet

Avatar kacperking2

21 sierpnia 2015, 16:53

ej a jak się zjada?

Avatar Dawid2399

27 sierpnia 2015, 16:44

Avatar Dawid2399

27 sierpnia 2015, 16:41

jak pokonać pierwszego bossa

Avatar owwku

23 sierpnia 2015, 18:45

LOL

Avatar kubafelek2005

2 sierpnia 2015, 16:49

3/10

Avatar kapisok

24 marca 2015, 10:34

podpowiedzi do bossow:pierwszego trzeba rzucac bomby na to czarne kolko(ale szybko).Drugiego trzeba zrobic rzeby walil w sciane a potem rzucac w niego rzeczami z lodowki :D rzycze milego grania!:D jeśli komuś pomogłem to dajcie łapke w gurę

Avatar munciakos

25 listopada 2014, 19:08

Hudy1234 idź se zwal se gruche -,-

Avatar Hudy1234

6 maja 2011, 09:32

podpowiedzi do bossow:pierwszego trzeba rzucac bomby na to czarne kolko(ale szybko).Drugiego trzeba zrobic rzeby walil w sciane a potem rzucac w niego rzeczami z lodowki :D rzycze milego grania!:D

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar daria127

25 kwietnia 2012, 20:27

Avatar MTziolkowkyV

21 września 2014, 19:07

@nieczepiajciesieloginu: nie wiesz ze w nickach takie rzeczy sa specjalnie?

Avatar hej123

17 kwietnia 2014, 15:32

super 10/10

Avatar kubusiek26

23 marca 2014, 15:45

fajne 10/10

Avatar xdwot

28 września 2013, 11:39

spoko gra

Avatar hurra12345

30 marca 2013, 11:03

to je i wypluwa fu

Avatar ziekniaczek01

8 lutego 2013, 10:52

siema

Avatar nieczepiajciesieloginu

25 kwietnia 2012, 17:31

błyskotliwa nazwa gry xD

Avatar kigon

30 listopada 2011, 18:19

1/5

Avatar Hudy1234

6 maja 2011, 09:30

zajefane 6/5 i ul

Avatar TYSON1793

23 kwietnia 2011, 20:38

gdyby jedząc rzeczy można było by stawać się lepszym potworem, silniejszym potworem było by lepsze ale i tak 5/5 i do ulu!

Avatar trok1

13 grudnia 2010, 18:46

eeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuu eeeee tam 4/5

Avatar ADI555

4 grudnia 2010, 21:32

tego pierwszego trzeba pokonać tak: trzeba się chronić dopóki on nie rzuci bomb i wtedy trzeba te bomby szybko rzucić na środek i tak w kółko aż dednie.A tego co jest w lodówce jest bardzo trudno ale go przeszyłem tak:dojść do ścianę żeby jak będzie szarżował to on ma walnąć w ścianę i wtedy rzucić w niego czymś (owocem,szynką itp).

Avatar igorwojsa

28 października 2010, 14:00

nawet nawet hmmmm 3/5

Avatar kub2345

2 października 2010, 09:14

A w ogóle zagrajcie w Szalenstwo potworów wczoraj jako 1 kody na kase i na w ogóle wygranie

Avatar kub2345

2 października 2010, 09:13

Bulwa sie czyta komentarze pisali!

Avatar BULWA_ZAGLADY

4 czerwca 2010, 11:47

jak tego fioletowego z lodowki

Avatar micha_i

16 maja 2010, 13:56

5/5 i przeszłem całe

Avatar Pogromca997

14 maja 2010, 20:17

A co do gry, 7/10:P

Avatar Pogromca997

14 maja 2010, 20:09

Żal, długo się ładuje u mnie...

Avatar Maxis79

3 maja 2010, 14:51

Kamilplay co jest po tym kolesiu w lodówce?

Avatar mateusz87654

28 kwietnia 2010, 15:21

tego pierwszego trzeba pokonać tak: trzeba się chronić dopóki on nie rzuci bomb i wtedy trzeba te bomby szybko rzucić na środek i tak w kółko aż dednie.A tego co jest w lodówce jest bardzo trudno ale go przeszyłem tak:dojść do ścianę żeby jak będzie szarżował to on ma walnąć w ścianę i wtedy rzucić w niego czymś (owocem,szynką itp).

Avatar DawidRycerz

28 kwietnia 2010, 15:11

z moją pomocą dałeś radę kamilplay?

Avatar kamilplay

27 kwietnia 2010, 21:27

Przeszedłem całe 5/5 .Najtrudniejszy był ten z lodówki ,ale jakoś dałem rade ;p

Avatar DawidRycerz

27 kwietnia 2010, 20:56

i tak w kółko

Avatar DawidRycerz

27 kwietnia 2010, 20:56

tego pierwszego trzeba pokonać tak: trzeba się chronić dopóki on nie rzuci bomb i wtedy trzeba te bomby szybko rzucić na środek i tak w kółko aż dednie.A tego co jest w lodówce jest bardzo trudno ale go przeszyłem tak:dojść do ścianę żeby jak będzie szarżował to on ma walnąć w ścianę i wtedy rzucić w niego czymś (owocem,szynką itp).

Avatar ADI555

27 kwietnia 2010, 19:35

Fajna gra 5/5 ale jak pokonać tego pierwszego potwora.

Avatar maksol

27 kwietnia 2010, 17:39

fajna

Avatar superhiro2

27 kwietnia 2010, 16:57

właśnie że nie tylko musisz go napierw podnieść z a potem klikasz x

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Wciel się w postać wszystkożernego potwora i likwiduj każdego kto stanie Ci na drodze. W Twoich przeciwników możesz czymś rzucać, albo po prostu ich jeść.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie
Z - Podniesienie
X - Zjedzenie

Podobne gry

Hity z naszych gier