Ulepszanie motoru

Zagrań: 67232
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Kamiks0320

21 stycznia 2015, 16:08

Ale zryta 1/5

Avatar borteks

16 stycznia 2015, 18:28

głupiec ><

Avatar mikirider

6 września 2014, 20:15

Zryta 0/5

Avatar MAX600

14 maja 2014, 21:33

1/5 Brak słów...

Avatar natii67

30 grudnia 2013, 10:48

jak bym miała wybrać od zera do stu wybrała bym zero!Głupie!!!!!!!!!!!!!!!
x (

Avatar miki864

18 lutego 2013, 18:07

w gorszą gre nie grałem -_- 1/5

Avatar Niesamowta58

18 stycznia 2013, 17:03

-1/10

Avatar Niesamowta58

18 stycznia 2013, 17:02

boże jakie dziadowe!

Avatar daroo12111

10 kwietnia 2012, 12:15

3/10

Avatar Turo11

28 marca 2012, 09:04

Żal gdy by nie to że wersjato jak by DEMO to by byla ok ta gra bo jak sie kupi motor to sie od nowa gra

Avatar Hubi2000

19 stycznia 2012, 17:49

głupia,ale motorek fajnie wybucha 1,5/7

Avatar tigerbu

4 sierpnia 2011, 20:30

przepraszam ale chciałem zobaczyć czy prawda :)

Avatar makos0205

4 marca 2011, 18:37

JA UWIELBIAM GRY W KTÓRYCH COŚ POLEPSZASZ ALE TA SZKODA SŁÓW NAJGÓPSZA W JAKŚ GRAŁEM -1000000000000000000000000000000\10000000000000000000000000

Avatar
Konto usunięte

3 sierpnia 2011, 12:42

Avatar malgosia1998

1 sierpnia 2011, 18:23

głupia

Avatar Holek97

7 czerwca 2011, 11:21

Zalowa gra dlatego , ze zrobilem 160 skokow wszystko mialem ulepszone i juz kupowalem nowy motor a tu komunikat , ze od nowa musze zaczac bo juz wykorzystalem wszystkie (160) skoki ... :/ 2/5 Daje , jakby nie zniklo byloby 5/5 ;))

Avatar ranczomag2

4 kwietnia 2011, 21:08

pozdro dla tego ktory to tu wrzucil gra ze szkoda gadac lepsza gre to by przedszkolak tu dal

Avatar konDobrowolski

11 marca 2011, 17:46

gupszej gry nie widzialem

Avatar konDobrowolski

11 marca 2011, 17:45

do ***

Avatar niesfor

2 lutego 2011, 10:07

nawet fajne 4/5 bo za mało ulepszeń

Avatar wiktord1

9 stycznia 2011, 13:10

jak można kupić 2 motor ?????????????????????????????

Avatar wiktord1

9 stycznia 2011, 13:00

@kamilplay: chciałbym ci powiedzieć że ja zrobiłem 90 skoków i nie mogę kupić nowego motora

Avatar wiktord1

9 stycznia 2011, 12:45

czy jak sie kupi nowy motor to ulepszenia i triki zostają???

Avatar patron23456

5 stycznia 2011, 15:10

głupie

Avatar Dziekan123

1 stycznia 2011, 16:42

@krzychussj: Przecież nie trzeba gry wyłaczać a gra 5/5

Avatar krzychussj

15 listopada 2010, 18:19

Żeby odblokować nowy motor trzeba kupić wszystkie tricki,ulepszyć all na max ,i odblokować all achigmenty czy jakoś to sie pisze , motor kosztuje 25k ja niestety wyłączyłem żeby napisać komentarz i musze grać od nowa xDD gra 4/5

Avatar Matios9900

6 listopada 2010, 08:20

daje 3/5

Avatar DOMINIK098

2 listopada 2010, 09:49

daje 4/5

Avatar dawidus887

24 października 2010, 16:55

nudna

Avatar szema454

17 sierpnia 2010, 16:51

Jak się kupuje 2 motor?:)

Avatar xxdominik1995xx

2 lipca 2010, 13:15

przeszedłem całą a co do gry to 2,5/5

Avatar pi255

10 czerwca 2010, 21:06

przeszedłem całe 3/5

Avatar krzyszt1221

15 maja 2010, 17:09

do niczego
dla dzieci co mają 2 latka

Avatar Xyrden

30 kwietnia 2010, 16:26

troche nudne 4/5

Avatar madzia0705

10 kwietnia 2010, 23:10

Tu nic nie można robić !
1/5 :/

Avatar
Konto usunięte

6 marca 2010, 20:50

Do *** ta gra. 1/6! :/

Avatar szema454

26 lutego 2010, 16:42

mam wszystkie ulepszenia, rekordy i dalej już mi się nie chce grać gra super :) 10/5

Avatar kacper97pl

20 lutego 2010, 13:19

90 skokow

Avatar Jackobs

17 lutego 2010, 14:21

3/5

Avatar pikinier123

16 lutego 2010, 16:19

Umh. Nudne3/5

Avatar kamilplay

16 lutego 2010, 14:29

79 skoków na nowy motorek ;p gra 5/5 można sobie pograć ;)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Wykonuj popisowe skoki motorem i rób coraz bardziej wymyślne triki. Po każdym skoku udoskonalaj swój pojazd kupując kolejne parametry.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie motorem
Spacja - Przyśpieszenie rakietowe

Podobne gry

W co grali inni