Samuraj

Oceń:
3.47 (40)
zagrań: 86010

Komentarze (52)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Junko

6 lutego 2015, 14:37

Chociaż muzyka fajna. 2/10
Te 2 za muzyke :)

Avatar Junko

6 lutego 2015, 14:38

@Junko: Muzyke, W jakosci kalkulatora

Avatar jajek90

3 czerwca 2014, 14:14

KURDE TO JEST ANIME A NIE KRESKÓWKA ANI BAJKA !

Avatar SaverDeath

23 października 2010, 12:21

zwalone w ogóle pusci wygladaja jak jakies robaki i jeszcze lepiej by bylo jak by bylo bankai xD dam 2/5

Avatar jajek90

3 czerwca 2014, 14:12

@SaverDeath: są takie hollowy

Avatar jajek90

13 kwietnia 2014, 16:06

uwielbiam bleach to 10000/5 ale przez ten idiotyczny opis -10000000000000/5

Avatar kuba434

15 maja 2011, 21:28

ZAL głupie jak nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar Junko

2 marca 2014, 17:03

@kuba434: Tobi :)

Avatar Jejowa

20 czerwca 2009, 18:02

Gra beznadziejna. Bardzo brzydka grafika i mało ataków. Mogliby dodać więcej super ataków i zwykłych ciosów. Dam najwyżej 3.

Lepiej było nie dawać żadnego opisu niż taki zrąbany. Nie chodzimy żadnym samurajem, tylko Shinigami. Nie zabijamy "dziwnych instektów", ale Hollowy (albo Pustych, jak kto woli).

Avatar Sheeker

4 kwietnia 2012, 15:42

@Jejowa: popieram a ty masz na avatarze
Orihime

Avatar Junko

2 marca 2014, 17:02

@Sheeker: :D

Avatar Junko

2 marca 2014, 17:00

Getsuga Tenshou.

Avatar hubertos

12 maja 2013, 22:47

Ale głupie banalne 0/1000 bez jaj nie grajcie to gówno.

Avatar
Konto usunięte

1 maja 2013, 22:01

Ichigo to nie samuraj tylko shinigami...nie daje sie bezsensownych opisów i nazw skoro nawet się niezna bohatera z anime.. poprostu poszukac i tyle wystarczy a nie wkurzać beznadziejnymi opisami np ,,insektami'' xd poprostu ichigo walczy z pustymi i jest shinigami;d muzyka z 1 op spoko jest co do samej gry jakoś nie wciąga ale to demo więc niemoge jednoznacznie ocenić

Avatar messi300

24 lutego 2012, 15:04

GŁUPIA DAM -10000000000000000000000000000000000000000000/1
DEBIL SKA GRA

Avatar krokodyl2003

11 grudnia 2011, 12:09

do dupy ta gra

Avatar szym003

26 listopada 2011, 23:06

ale glupie dam -9999/1

Avatar jasnib

5 listopada 2011, 17:16

kto uważa że jest to najgłupsza gra na jeja da łapke w góre

Avatar szymon323

22 maja 2011, 08:39

@Kassiula: zal gra 1/5

Avatar Kinkarus

15 kwietnia 2011, 19:16

Okropne 1/5

Avatar przemozar

19 stycznia 2011, 13:10

ble glupie 2/5

Avatar
Konto usunięte

18 listopada 2010, 20:26

co to jest co to ma byc nigdy takiej demnej gry nie widziałem 0 /5

Avatar slawek100

7 lipca 2010, 14:56

specjalny atak: W+J+k jednocześnie a wystarczy samo J+K xD
2/5

Avatar narusaku

26 października 2009, 13:15

ataki sa zmyslone jak nic jakies pioruny i fala krwi?

Avatar
Konto usunięte

31 maja 2009, 07:28

a gdzie zangetsu nie dali nawet mocz dobregio

Avatar Zorga

10 kwietnia 2009, 20:17

Żal co oni z Bleacha zrobili

Avatar norbus61

2 kwietnia 2009, 09:36

4/5:):):)

Avatar roc14

9 stycznia 2009, 21:08

boże jaka sieczka to ma być bleach tak w ogóle to ichigo z pustymi walczył a nie z jakimiś robakami ...ale to dopiero 1 level

Avatar
Konto usunięte

7 stycznia 2009, 19:29

Gra głupia ---------------------------5/5

Avatar Czarny_Ogon

31 grudnia 2008, 13:28

Można to podsumować 2 słowami - zmarnowana szansa. Oni zrobili z Bleacha zwykłą, bezmyślną siekankę. Nawet z Getsugi zrobili jakieś tornado ;p.

Avatar Redon

17 października 2008, 17:09

47300 to pierwszy wynik ale bedsie lepiej xD

Avatar Redon

17 października 2008, 17:04

Extra gra ale Anime lepsze podał bym wam link do Anime to bleach<>wbijam<>pl zamiast <> jest . ale sie nieda linkow

Avatar wlodka

26 września 2008, 17:53

a Ichigo jest shinigami

Avatar wlodka

26 września 2008, 17:52

miałam wynik 44200, to chyba cienko. daje 10/10. podro dla fanów anime!

Avatar Narutrix

9 sierpnia 2008, 22:06

Po 1.To nie jest jakiś tam samuraj tylko Ichigo.
Po 2.To nie są "dziwne instekty" tylko puści.
Po 3.Ta muza to Orange Range - Asterisk.
Po 4.To nie bajka tylko Anime Bleach.
ocena 10/10 dodawać więcej gier z tego anime PzDr dla fanów

Avatar kondziu1

16 lipca 2008, 17:35

jaka muza

Avatar Soloker

29 czerwca 2008, 12:39

sorry 4/5

Avatar Soloker

29 czerwca 2008, 12:39

Gra nawet nawet 4/4 a anime bleach jest najlepsze :)

Avatar Mickel1234

1 maja 2008, 10:51

do d.u.p.y

Avatar helmund

5 marca 2008, 18:41

ludzie nazywajcie rzeczy po imieniu BLEACH nie jest KRESKÓWKĄ tylko ANIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar Kassiula

20 lutego 2008, 13:49

przeszłem całą gre !!!!!!!!!!!!

Avatar Kassiula

19 lutego 2008, 18:28

najlepsza gra jaką widziałem :P jest suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper :D

Avatar olek100

12 grudnia 2007, 15:07

głupszej nie widziałem

Avatar kytorf14

3 października 2007, 20:42

nudneeeeeeeeee

Avatar kamillll

29 września 2007, 18:13

mój rekord to 9834292

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Samuraj

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Samuraj
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

W grze chodzimy samurajem i niszczymy po drodze dziwne insekty. Gra wciągająca z przyjemną muzyką. Dialogi niestety musimy omijać.

Sterowanie

AWSD - Poruszanie się
J - Atak
K - Podskok
W+J+K - Specjalny atak

Podobne gry

Hity z naszych gier