Gra Ucieczka z Bermudów wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Ucieczka z Bermudów wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Rozwiąż zagadkę Trójkąta Bermudzkiego i znajdź drogę powrotną do domu.
Myszka
Komentarze
Odśwież13 kwietnia 2014, 23:53
dosyć proste ale trzeba pomysleć
Odpisz
29 stycznia 2012, 18:17
1.naciskasz na statek
2. zabierasz wszystkie sprzęty do pływania(są też w szafkach)
3.w jednej z szafek masz książkę, naciśnij na nią na którejś stronie jest takie coś ułamane, weź to.
4. zacznie na ciebie płynąć fala i cię zatopi, wtedy otwórz z powrotem książkę i będzie tam narysowana figura z sześcianów(zapamiętaj ją)
5.naciśnij myszką prawą stronę kabiny, będziesz miał 3 szafkę i butlę, wyjmij wszystko z szafki(płetwy i to do ust)
6.to do ust połącz z butlą i naciśnij na to
7.wypłyń i po lewej stronie masz samolot, naciśnij na niego
8.na piasku masz stworzonka naciśnij na środkowe górne(masz tam całość tego co masz złamane) później weź spod jednego ze skrzydeł samoloty kulkę i wróć
9.teraz naciśnij prawą stronę, masz tam zarośla a w nich drugą połówkę i na piasku kod (zapamiętaj go albo zapisz sobie na kartce)
10.wracasz i naciskasz na tą wielką kulę, musisz połączyć połówki i wsadzić 2 całości do tych otworów i nacisnąć to kółko
11.wchodzisz do środka masz po lewej kółko(weź je) następnie ustaw kod
12.wchodzisz dalej i przestawiasz sześciany na taką figurę jak w książce
13.dalej masz następną figurę musisz ustawić żeby łączyły się po 3 (1 3 w śr. kwadrat, 2 3 w śr. kółko, a 3 3 w śr. trójkąt)
14.dalej masz duży trójkąt lewej strony nie przestawiaj tylko czubek prawą str. i pół dołu
15.zanim przejdziesz dalej masz po prawej kulkę (musisz się do patrzeć
16.po każdej figurze dostawałeś znaczki włóż je do otworów(przy każdym dostaniesz sześcian) i nie zapomnij o kulce po prawej
17.teraz po wkładaj te sześciany do odpowiadającym im sześcianom(otworzą ci się dwa wejścia)
18.najpierw wejdź do wejścia po prawej i nam na ścianach masz skrytki otwórz tą drugą po prawej stronie i weź kulkę
19. wróć i teraz to drugie wejście i tam masz kulki i musisz te swoje 5 kulek (bo tyle powinieneś mieć)wsadź do okrąg-ów(każdy ma swoje miejsce)
20.wyleci ci figura, weź ją i idź do tego wejścia po prawej i idź dalej
21. masz tam 6 takich średnich kół a obok nich znaczki, wsadź swój znaczek do odpowiadającemu odciskowi, zaświeci ci się kółko w jednym z kół, naciśnij na nie a później jeszcze raz i...
Odpisz
10 listopada 2011, 21:30
zal tym razem mi kod nie wychodzi ale wychodzil l0ol
Odpisz
10 listopada 2011, 21:22
1.naciskasz na statek
2. zabierasz wszystkie sprzęty do pływania(są też w szafkach)
3.w jednej z szafek masz książkę, naciśnij na nią na którejś stronie jest takie coś ułamane, weź to.
4. zacznie na ciebie płynąć fala i cię zatopi, wtedy otwórz z powrotem książkę i będzie tam narysowana figura z sześcianów(zapamiętaj ją)
5.naciśnij myszką prawą stronę kabiny, będziesz miał 3 szafkę i butlę, wyjmij wszystko z szafki(płetwy i to do ust)
6.to do ust połącz z butlą i naciśnij na to
7.wypłyń i po lewej stronie masz samolot, naciśnij na niego
8.na piasku masz stworzonka naciśnij na środkowe górne(masz tam całość tego co masz złamane) później weź spod jednego ze skrzydeł samoloty kulkę i wróć
9.teraz naciśnij prawą stronę, masz tam zarośla a w nich drugą połówkę i na piasku kod (zapamiętaj go albo zapisz sobie na kartce)
10.wracasz i naciskasz na tą wielką kulę, musisz połączyć połówki i wsadzić 2 całości do tych otworów i nacisnąć to kółko
11.wchodzisz do środka masz po lewej kółko(weź je) następnie ustaw kod
12.wchodzisz dalej i przestawiasz sześciany na taką figurę jak w książce
13.dalej masz następną figurę musisz ustawić żeby łączyły się po 3 (1 3 w śr. kwadrat, 2 3 w śr. kółko, a 3 3 w śr. trójkąt)
14.dalej masz duży trójkąt lewej strony nie przestawiaj tylko czubek prawą str. i pół dołu
15.zanim przejdziesz dalej masz po prawej kulkę (musisz się do patrzeć
16.po każdej figurze dostawałeś znaczki włóż je do otworów(przy każdym dostaniesz sześcian) i nie zapomnij o kulce po prawej
17.teraz po wkładaj te sześciany do odpowiadającym im sześcianom(otworzą ci się dwa wejścia)
18.najpierw wejdź do wejścia po prawej i nam na ścianach masz skrytki otwórz tą drugą po prawej stronie i weź kulkę
19. wróć i teraz to drugie wejście i tam masz kulki i musisz te swoje 5 kulek (bo tyle powinieneś mieć)wsadź do okrąg-ów(każdy ma swoje miejsce)
20.wyleci ci figura, weź ją i idź do tego wejścia po prawej i idź dalej
21. masz tam 6 takich średnich kół a obok nich znaczki, wsadź swój znaczek do odpowiadającemu odciskowi, zaświeci ci się kółko w jednym z kół, naciśnij na nie a później jeszcze raz i...
...KONIEC
mam nadzieje że pomogłam
i proszę postawcie mi poparcie komentarza (to takie zielone ze strzałeczką do góry)
Odpisz
31 lipca 2011, 13:24
1.naciskasz na statek
2. zabierasz wszystkie sprzęty do pływania(są też w szafkach)
3.w jednej z szafek masz książkę, naciśnij na nią na którejś stronie jest takie coś ułamane, weź to.
4. zacznie na ciebie płynąć fala i cię zatopi, wtedy otwórz z powrotem książkę i będzie tam narysowana figóra z sześcianów(zapamiętaj ją)
5.naciśnij myszką prawą stronę kabiny, będziesz miał 3 szafkę i butlę, wyjmij wszystko z szafki(płetwy i to do ust)
6.to do ust połącz z butlą i naciśnij na to
7.wypłyń i po lewej stronie masz samolot, naciśnij na niego
8.na piasku masz stworzonka naciśnij na środkowe górne(masz tam całość tego co masz złamane) później weź spod jednego ze skrzydeł samoloty kulkę i wróć
9.teraz naciśnij prawą stronę, masz tam zarośla a w nich drugą połówkę i na piasku kod (zapamiętaj go albo zapisz sobie na kartce)
10.wracasz i naciskasz na tą wielką kulę, musisz połączyć połówki i wsadzić 2 całości do tych otworów i nacisnąć to kółko
11.wchodzisz do środka masz po lewej kółko(weź je) następnie ustaw kod
12.wchodzisz dalej i przestawiasz sześciany na taką figurę jak w książce
13.dalej masz następną figurę musisz ustawić żeby łączyły się po 3 (1 3 w śr. kwadrat, 2 3 w śr. kółko, a 3 3 w śr. trójkąt)
14.dalej masz duży trójkąt lewej strony nie przestawiaj tylko czubek prawą str. i pół dołu
15.zanim przejdziesz dalej masz po prawej kulkę (musisz się do patrzeć
16.po każdej figurze dostawałeś znaczki włóż je do otworów(przy każdym dostaniesz sześcian) i nie zapomnij o kulce po prawej
17.teraz po wkładaj te sześciany do odpowiadającym im sześcianom(otworzą ci się dwa wejścia)
18.najpierw wejdź do wejścia po prawej i nam na ścianach masz skrytki otwórz tą drugą po prawej stronie i weź kulkę
19. wróć i teraz to drugie wejście i tam masz kulki i musisz te swoje 5 kulek (bo tyle powinieneś mieć)wsadź do okrąg-ów(każdy ma swoje miejsce)
20.wyleci ci figóra, weź ją i idź do tego wejścia po prawej i idź dalej
21. masz tam 6 takich średnich kół a obok nich znaczki, wsadź swój znaczek do odpowiadającemu odciskowi, zaświeci ci się kółko w jednym z kół, naciśnij na nie a później jeszcze raz i...
...KONIEC
mam nadzieje że pomogłam
i proszę postawcie mi poparcie komentarza (to takie zielone ze strzałeczką do góry) plissssssssssssssssss
Odpisz
28 czerwca 2011, 21:12
mogę wam podpowiedzieć a więc
1.naciskasz na statek
2. zabierasz wszystkie sprzęty do pływania(są też w szafkach)
3.w jednej z szafek masz książkę, naciśnij na nią na którejś stronie jest takie coś ułamane, weź to.
4. zacznie na ciebie płynąć fala i cię zatopi, wtedy otwórz z powrotem książkę i będzie tam narysowana figóra z sześcianów(zapamiętaj ją)
5.naciśnij myszką prawą stronę kabiny, będziesz miał 3 szafkę i butlę, wyjmij wszystko z szafki(płetwy i to do ust)
6.to do ust połącz z butlą i naciśnij na to
7.wypłyń i po lewej stronie masz samolot, naciśnij na niego
8.na piasku masz stworzonka naciśnij na środkowe górne(masz tam całość tego co masz złamane) później weź spod jednego ze skrzydeł samoloty kulkę i wróć
9.teraz naciśnij prawą stronę, masz tam zarośla a w nich drugą połówkę i na piasku kod (zapamiętaj go albo zapisz sobie na kartce)
10.wracasz i naciskasz na tą wielką kulę, musisz połączyć połówki i wsadzić 2 całości do tych otworów i nacisnąć to kółko
11.wchodzisz do środka masz po lewej kółko(weź je) następnie ustaw kod
12.wchodzisz dalej i przestawiasz sześciany na taką figurę jak w książce
13.dalej masz następną figurę musisz ustawić żeby łączyły się po 3 (1 3 w śr. kwadrat, 2 3 w śr. kółko, a 3 3 w śr. trójkąt)
14.dalej masz duży trójkąt lewej strony nie przestawiaj tylko czubek prawą str. i pół dołu
15.zanim przejdziesz dalej masz po prawej kulkę (musisz się do patrzeć
16.po każdej figurze dostawałeś znaczki włóż je do otworów(przy każdym dostaniesz sześcian) i nie zapomnij o kulce po prawej
17.teraz po wkładaj te sześciany do odpowiadającym im sześcianom(otworzą ci się dwa wejścia)
18.najpierw wejdź do wejścia po prawej i nam na ścianach masz skrytki otwórz tą drugą po prawej stronie i weź kulkę
19. wróć i teraz to drugie wejście i tam masz kulki i musisz te swoje 5 kulek (bo tyle powinieneś mieć)wsadź do okrąg-ów(każdy ma swoje miejsce)
20.wyleci ci figóra, weź ją i idź do tego wejścia po prawej i idź dalej
21. masz tam 6 takich średnich kół a obok nich znaczki, wsadź swój znaczek do odpowiadającemu odciskowi, zaświeci ci się kółko w jednym z kół, naciśnij na nie a później jeszcze raz i...
...KONIEC
mam nadzieje że pomogłam
i proszę postawcie mi poparcie komentarza (to takie zielone ze strzałeczką do góry)
XD
Odpisz
29 kwietnia 2011, 16:49
@kacperek10 nie bądzi hamlet
Odpisz
29 kwietnia 2011, 16:48
do ulu
999999999999999999/5
Odpisz
29 kwietnia 2011, 15:54
mogę wam podpowiedzieć a więc
1.naciskasz na statek
2. zabierasz wszystkie sprzęty do pływania(są też w szafkach)
3.w jednej z szafek masz książkę, naciśnij na nią na którejś stronie jest takie coś ułamane, weź to.
4. zacznie na ciebie płynąć fala i cię zatopi, wtedy otwórz z powrotem książkę i będzie tam narysowana figura z sześcianów(zapamiętaj ją)
5.naciśnij myszką prawą stronę kabiny, będziesz miał 3 szafkę i butlę, wyjmij wszystko z szafki(płetwy i to do ust)
6.to do ust połącz z butlą i naciśnij na to
7.wypłyń i po lewej stronie masz samolot, naciśnij na niego
8.na piasku masz stworzonka naciśnij na środkowe górne(masz tam całość tego co masz złamane) później weź spod jednego ze skrzydeł samoloty kulkę i wróć
9.teraz naciśnij prawą stronę, masz tam zarośla a w nich drugą połówkę i na piasku kod (zapamiętaj go albo zapisz sobie na kartce)
10.wracasz i naciskasz na tą wielką kulę, musisz połączyć połówki i wsadzić 2 całości do tych otworów i nacisnąć to kółko
11.wchodzisz do środka masz po lewej kółko(weź je) następnie ustaw kod
12.wchodzisz dalej i przestawiasz sześciany na taką figurę jak w książce
13.dalej masz następną figurę musisz ustawić żeby łączyły się po 3 (1 3 w śr. kwadrat, 2 3 w śr. kółko, a 3 3 w śr. trójkąt)
14.dalej masz duży trójkąt lewej strony nie przestawiaj tylko czubek prawą str. i pół dołu
15.zanim przejdziesz dalej masz po prawej kulkę (musisz się do patrzeć
16.po każdej figurze dostawałeś znaczki włóż je do otworów(przy każdym dostaniesz sześcian) i nie zapomnij o kulce po prawej
17.teraz po wkładaj te sześciany do odpowiadającym im sześcianom(otworzą ci się dwa wejścia)
18.najpierw wejdź do wejścia po prawej i nam na ścianach masz skrytki otwórz tą drugą po prawej stronie i weź kulkę
19. wróć i teraz to drugie wejście i tam masz kulki i musisz te swoje 5 kulek (bo tyle powinieneś mieć)wsadź do okrąg-ów(każdy ma swoje miejsce)
20.wyleci ci figura, weź ją i idź do tego wejścia po prawej i idź dalej
21. masz tam 6 takich średnich kół a obok nich znaczki, wsadź swój znaczek do odpowiadającemu odciskowi, zaświeci ci się kółko w jednym z kół, naciśnij na nie a później jeszcze raz i...
...KONIEC
mam nadzieje że pomogłam
i proszę postawcie mi poparcie komentarza (to takie zielone ze strzałeczką do góry)
xD
Odpisz
29 kwietnia 2011, 15:09
ze względu że kombinujesz to jest fajna
ale tak to to
do ***...
Odpisz
29 kwietnia 2011, 14:42
ok już wiem poradziłam sobie SAMA...
Odpisz
29 kwietnia 2011, 14:16
niech ktoś mi powie jak to przejść
do jasnej ciasnej
chociaż podpowiedzcie początek
<prosi> ;-(I
Odpisz
12 lutego 2011, 21:26
fajna moze a mnoze gupia oto jest pytanie
Odpisz
25 stycznia 2011, 20:25
Gra super 5/5
Odpisz
15 stycznia 2011, 11:13
jak uruchomić statek
Odpisz
5 grudnia 2010, 20:20
jak chcecie przejść te gre to kliknijcie walkthrough na dole to będzie filmik jak to przeszejść .
Odpisz
2 grudnia 2010, 18:19
przeszedłem,bardzo fajne
Odpisz
8 listopada 2010, 21:33
na youtubie masz wszystko. ale filmik pomimo ze zrobiony super to nie to samo co samemu poszukać jak przejść
Odpisz
8 listopada 2010, 20:02
niech ktoś da instrukcje!!!
Odpisz
8 listopada 2010, 19:42
a jak ułożyć klocki masz w książce która jest w schowku po lewej stronie od koła do kierowania
Odpisz
8 listopada 2010, 19:36
banał
Odpisz
8 listopada 2010, 19:11
fajne5/5
Odpisz
8 listopada 2010, 18:42
jaki jest ten kod!!!
Odpisz
8 listopada 2010, 15:52
o przeszedłem
Odpisz
8 listopada 2010, 15:49
zgubilem jerdna kule
Odpisz
8 listopada 2010, 15:39
co trzeba zrobić z klockami?
Odpisz
8 listopada 2010, 15:29
yeah imma ***in kiddin you
Odpisz
8 listopada 2010, 15:28
bez sensu ta gra -,-
Odpisz
8 listopada 2010, 13:34
co z tom kulom jest crystal bal
Odpisz
25 sierpnia 2010, 11:26
jak przejsc te klocki
Odpisz
25 sierpnia 2010, 11:19
co muse zrobic dalej jak brakuje mi płetw wiecie tyh butkuw gdzie je moge znaleźc bo utknołem pod wodo
Odpisz
21 lipca 2010, 14:32
jak przejść te klocki...z tymi znakami??? Dajcie jakąś instrukcję...!!
Odpisz
10 lipca 2010, 20:09
może i banał ale ja tego nie rozumiem
podacie jakąś instrukcje
Odpisz
9 czerwca 2010, 16:58
fajne 5/5
Odpisz
16 maja 2010, 11:19
łatwe
Odpisz
9 kwietnia 2010, 13:53
ja nie umiem przejść te go z co się już wejdzie isę tam takie wzory
Odpisz
10 lutego 2010, 17:23
całkiem łatwa ale za krótka i musiałem skorzystać z filmu
Odpisz
10 grudnia 2009, 19:31
Prosta Nie?
Odpisz
8 grudnia 2009, 14:38
prościutkie
Odpisz
3 września 2009, 19:13
prosze o poradnik nie moge przejść
Odpisz