Walka o Berlin

Zagrań: 15761
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar nudy345

22 czerwca 2017, 20:40

spotkałem bossa :D:D:D XDXDXD mam chajs do feaa :P jestem PRO

Avatar nudy345

22 czerwca 2017, 10:04

oni szczelająhitlela ale cały czas pudłują i dlatego to jest idle :P

Avatar nudy345

22 czerwca 2017, 10:05

@nudy345: sory szczelają hitlela

Avatar piotr88e

Edytowano - 9 sierpnia 2016, 22:34

PRO TIP: Kliknijcie prawy przycisk myszy i kliknijcie "Do przodu".
To przyśpieszy grę.

Avatar mini992

13 lipca 2015, 16:21

bardzo fajowa kierka wciąga no a;e po iluś tam godzinah mjest trohe mołotonna a i muzyka fajowa dobżę dopasowana do gry jak dlamnie 5/5

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (17)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (17)
Avatar saumelMkrtchayn999

12 maja 2016, 16:34

@mini992: a ortografia to co?

Avatar piotr88e

9 sierpnia 2016, 22:23

@mini992: Ile masz lat, 3?

Avatar AveironPL

22 lipca 2015, 18:57

yyyy pytanie do kogo oni strzelają?

Avatar juzwamuwierze

26 lipca 2015, 07:57

@AveironPL: do trynkiewicza

Avatar klifman

17 grudnia 2015, 19:35

@AveironPL: do ciebie ;)

Avatar lulul

22 czerwca 2016, 19:19

@AveironPL: :facepalm:

Avatar mini992

11 lipca 2015, 22:16

fajna ale też trohe nudna

Avatar saumelMkrtchayn999

12 maja 2016, 16:38

@mini992: orto...orto...pliiiissssssssss

Avatar saumelMkrtchayn999

12 maja 2016, 16:35

super 100/10 i do ulu

Avatar hidalgo10

8 lutego 2016, 12:43

Głupia gra 2/100 ...

Avatar samson223

9 listopada 2015, 20:40

fajna 47800/99902

Avatar TheHunterMikiPL

18 października 2015, 10:27

yyy gówno dałbym 0/5 ale się nie da

Avatar Piotrkoszmar

14 października 2015, 15:18

co da mi Reset jak mam już grenadiera proszę o natychmiastową odpowiedź :)

Avatar klifman

17 grudnia 2015, 19:14

@Piotrkoszmar: reset jednostek i poziomu itp itd.

Avatar domena100

16 września 2015, 16:40

I hate helicopters!

Avatar Falikosek2000

26 sierpnia 2015, 22:44

:I 2/5

Avatar Kamiek

11 lipca 2015, 19:55

Skądś znam tą muzykę, chyba z SFH 1

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Predator_PL

24 sierpnia 2015, 11:57

@juzwamuwierze: to żart xD

Avatar juzwamuwierze

24 sierpnia 2015, 19:00

@Predator_PL: czyżbyś był jedyną osobą, która mi wierzy?

Avatar oskar999

18 lipca 2015, 13:13

super gra :) polecam ulepszac u kazdego auto reolad

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Predator_PL

24 sierpnia 2015, 10:26

Avatar juzwamuwierze

24 sierpnia 2015, 11:03

@Predator_PL: u mnie tak było

Avatar Predator_PL

24 sierpnia 2015, 07:04

fajna ale mi się trochę nudzi xD ale spoko

Avatar Ventox

26 lipca 2015, 16:49

NAWET FAJNE :D

Avatar pryczek1111

13 lipca 2015, 11:09

5/5 i do ulu

Avatar Bp001

12 lipca 2015, 09:29

Świetna gra. Bardzo wciągająca. Podoba mi się muzyka i to dla gry duży plus.
Jak dla mnie to 5/5

Avatar trolinglol

11 lipca 2015, 21:43

niezbyt fajna

Avatar tomekio

11 lipca 2015, 19:08

super gra

Avatar dawid2004pl

Edytowano - 11 lipca 2015, 13:08

siema kto ma skypa? A gra 10/10

Avatar Chrzaszcz_Trzcinowy

11 lipca 2015, 16:22

@dawid2004pl: Ja mam

Avatar marek20004

11 lipca 2015, 16:28

@dawid2004pl: ja tylko mi mikro nie działa

Avatar kubaxx005

11 lipca 2015, 16:34

@dawid2004pl: ja mam bardz dobry wszystko mi dziala moge bez problemu gadać

Avatar dawid2004pl

12 lipca 2015, 09:29

@dawid2004pl: Podacie wszyscy?

Avatar VioleksHD

11 lipca 2015, 15:39

słabe 2/5

Avatar paskal77

11 lipca 2015, 12:43

fajna gra 10000000000000000000000000000000000000000000000000/3

Avatar janek123123

11 lipca 2015, 12:17

fajna gra 10/10

Avatar mclarenp1

11 lipca 2015, 11:41

pierwsze zagranie! a co do gry 10/10

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Zatrudniaj coraz to nowych żołnierzy, którzy zdobywają dla Ciebie doświadczenie i pieniądze. Nim wyższe doświadczenie zespołu tym lepszych żołnierzy możesz zatrudnić. Z czasem gra zyska automatyzmu, ale na początku to Ty panujesz nad całą akcją! Powodzenia!

Sterowanie

Myszka
Przycisk Reload - Przeładowanie broni
Otwarte okienka chowamy poprzez ponowne naciśnięcie tego samego przycisku, np. A albo H

Podobne gry

W co grali inni