Ucieczka artysty

Gra Ucieczka artysty wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Ucieczka artysty wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 88154
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

18 grudnia 2016, 18:10

Mam problem ;-; Zebrałam wszystkie części układanki, ale nie mogę ich dać na szybę! Co mam zrobić? :C

Avatar psiakowa

22 stycznia 2016, 16:03

Jak dać te kawałki układanki na tą szybe?

Avatar kinimod6

26 stycznia 2011, 17:49

HALLO jeśli komuś będzie brakowało 1 elementu (tak jak mi) to jest on pod szafką w pokoju z obrazem i stojakiem.

Avatar
Konto usunięte

29 sierpnia 2013, 10:36

@kinimod6: lub pod kanapą koło tubek z farbą

Avatar Minionek

26 lutego 2014, 15:24

@kinimod6: dzięki ci bardzo :) mi też brakowało :) jeszcze raz dzięki :)

Avatar werka199875

19 lutego 2012, 16:26

1.Otwieramy tą jakby pufe naciskając na nią i wyciągamy z niej wszystkie rzeczy aż wyciągniemy obrazek z niebieskim znaczkiem .
2.Ze stołu bierzemy coś podobne do łopatki .
3.Naciskamy na dolną część łożka z lewej strony i jest tam kawałek układanki
4.Obrazek który wcześniej wzięliśmy z niebieskim znaczkiem wieszamy na ściane przy podobnych obrazkach naciskamy na kolorowe części obrazka , zmienią one kształt (jest to hasło) .
5.Idziemy w prawo , używamy łopatki na obrazie stojącym na stojaku i mamy 2 część układanki .
6.Rozkładamy stojak leżący przy szafie .
7.Naciskamy na owoce na talerzu przy szawce dopóki nie znikną owoce a talerz nie pojawi się na ziemi .
8.Bierzemy pędzel leżący koło farb na ziemi .
9.Naciskamy na krzesło ze szlafrokiem i mamy 3 część układanki .
10.Idziemy w prawo i naciskamy na rulonb papieru po prawej stronie , wpisujemy hasło figurowe z obrazków z pkt.4 . i mamy 4 część układanki .
11.Bierzemy karmę dla kota leżącą przy papierze .
12.Idziemy w prawo przekładamy ramki do obrazów na prawą stronę jak to zrobimy mamy kartkę .
13.Pod stolikiem jest kolejna częęść układanki .
14.Idziemy 2 razy w lewo i rozkładamy kartkę na modelu do malowania , a na kartce używamy pędzla , namaluje on nam klucz .
15.Bierzemy klucz naciskamy karmę dla kota na talerzu i idziemy 2 razy w prawo , na miejscu gdzie siedział kot leży kolejna część układanki .
16.Naciskamy kluczem na zamek od skrzynki , mamy kolejną część układanki .
17.Idziemy do pokoju koło białego kota i z szafki wyciągamy kolejną część układanki .
18.Idziemy do drzwi koło czarnego kota i układamy na miejsce szyby naszą układankę i koniec .

Avatar Minionek

26 lutego 2014, 15:22

@werka199875: Dziękuje za pomoc Wera :)

Avatar Nicki600678226

12 stycznia 2014, 17:53

Ja wpisuje to chasło na takie same kolory i nic sie nie dzieje... :(

Avatar madzia04p

2 czerwca 2012, 14:51

Fajna gram w to odkąd mam 4 lata.

Avatar wiktoriagal

21 stycznia 2012, 12:00

gupia gra na serio na prawde

Avatar mika25052001

30 sierpnia 2011, 19:22

gdzie jest ostatni kawałek??????????????

Avatar
Konto usunięte

4 lipca 2011, 18:39

z łatwości śmiać mi się chce

Avatar myszka464

2 maja 2011, 15:22

ale łatwe... ha ha ha...xD

Avatar MissyMissa

12 grudnia 2010, 16:57

@obcik: niezla gra nawet......:)(:

Avatar MissyMissa

12 grudnia 2010, 16:50

to kopia ;

KOPIA:

1.Otwieramy tą jakby pufe naciskając na nią i wyciągamy z niej wszystkie rzeczy aż wyciągniemy obrazek z niebieskim znaczkiem .
2.Ze stołu bierzemy coś podobne do łopatki .
3.Naciskamy na dolną część łożka z lewej strony i jest tam kawałek układanki
4.Obrazek który wcześniej wzięliśmy z niebieskim znaczkiem wieszamy na ściane przy podobnych obrazkach naciskamy na kolorowe części obrazka , zmienią one kształt (jest to hasło) .
5.Idziemy w prawo , używamy łopatki na obrazie stojącym na stojaku i mamy 2 część układanki .
6.Rozkładamy stojak leżący przy szafie .
7.Naciskamy na owoce na talerzu przy szawce dopóki nie znikną owoce a talerz nie pojawi się na ziemi .
8.Bierzemy pędzel leżący koło farb na ziemi .
9.Naciskamy na krzesło ze szlafrokiem i mamy 3 część układanki .
10.Idziemy w prawo i naciskamy na rulonb papieru po prawej stronie , wpisujemy hasło figurowe z obrazków z pkt.4 . i mamy 4 część układanki .
11.Bierzemy karmę dla kota leżącą przy papierze .
12.Idziemy w prawo przekładamy ramki do obrazów na prawą stronę jak to zrobimy mamy kartkę .
13.Pod stolikiem jest kolejna częęść układanki .
14.Idziemy 2 razy w lewo i rozkładamy kartkę na modelu do malowania , a na kartce używamy pędzla , namaluje on nam klucz .
15.Bierzemy klucz naciskamy karmę dla kota na talerzu i idziemy 2 razy w prawo , na miejscu gdzie siedział kot leży kolejna część układanki .
16.Naciskamy kluczem na zamek od skrzynki , mamy kolejną część układanki .
17.Idziemy do pokoju koło białego kota i z szafki wyciągamy kolejną część układanki .
18.Idziemy do drzwi koło czarnego kota i układamy na miejsce szyby naszą układankę i koniec .

a tak to 5/6 pkt...

Avatar coccinella79

30 lipca 2010, 23:44

ten brakujacy kawałek z prawego górnego roku,jest pod szafka w pokoju z obrazem,sztaluga i owocami

Avatar kulam

21 czerwca 2010, 19:06

Jeśli lubicie takie gry to wpiszcie w "szukaj gry"
1.Ucieczka z Bermudów
2.Ucieczka ze stajni
też fajne ale, berudy strasznie trudne
oba przeszłam ^.^

Avatar marik139

11 kwietnia 2010, 14:58

KOPIA:

1.Otwieramy tą jakby pufe naciskając na nią i wyciągamy z niej wszystkie rzeczy aż wyciągniemy obrazek z niebieskim znaczkiem .
2.Ze stołu bierzemy coś podobne do łopatki .
3.Naciskamy na dolną część łożka z lewej strony i jest tam kawałek układanki
4.Obrazek który wcześniej wzięliśmy z niebieskim znaczkiem wieszamy na ściane przy podobnych obrazkach naciskamy na kolorowe części obrazka , zmienią one kształt (jest to hasło) .
5.Idziemy w prawo , używamy łopatki na obrazie stojącym na stojaku i mamy 2 część układanki .
6.Rozkładamy stojak leżący przy szafie .
7.Naciskamy na owoce na talerzu przy szawce dopóki nie znikną owoce a talerz nie pojawi się na ziemi .
8.Bierzemy pędzel leżący koło farb na ziemi .
9.Naciskamy na krzesło ze szlafrokiem i mamy 3 część układanki .
10.Idziemy w prawo i naciskamy na rulonb papieru po prawej stronie , wpisujemy hasło figurowe z obrazków z pkt.4 . i mamy 4 część układanki .
11.Bierzemy karmę dla kota leżącą przy papierze .
12.Idziemy w prawo przekładamy ramki do obrazów na prawą stronę jak to zrobimy mamy kartkę .
13.Pod stolikiem jest kolejna częęść układanki .
14.Idziemy 2 razy w lewo i rozkładamy kartkę na modelu do malowania , a na kartce używamy pędzla , namaluje on nam klucz .
15.Bierzemy klucz naciskamy karmę dla kota na talerzu i idziemy 2 razy w prawo , na miejscu gdzie siedział kot leży kolejna część układanki .
16.Naciskamy kluczem na zamek od skrzynki , mamy kolejną część układanki .
17.Idziemy do pokoju koło białego kota i z szafki wyciągamy kolejną część układanki .
18.Idziemy do drzwi koło czarnego kota i układamy na miejsce szyby naszą układankę i koniec .

Avatar dropsy

13 marca 2010, 18:52

no ja zrobiłem sam i nie wiem tego w prawym górnym;/ sprawdzam w instrukcji a tam też nie ma żal

Avatar piotro

29 stycznia 2010, 12:15

mar ta łopatka to szufla. łatwe

Avatar
Konto usunięte

9 stycznia 2010, 16:32

KOPIA:

1.Otwieramy tą jakby pufe naciskając na nią i wyciągamy z niej wszystkie rzeczy aż wyciągniemy obrazek z niebieskim znaczkiem .
2.Ze stołu bierzemy coś podobne do łopatki .
3.Naciskamy na dolną część łożka z lewej strony i jest tam kawałek układanki
4.Obrazek który wcześniej wzięliśmy z niebieskim znaczkiem wieszamy na ściane przy podobnych obrazkach naciskamy na kolorowe części obrazka , zmienią one kształt (jest to hasło) .
5.Idziemy w prawo , używamy łopatki na obrazie stojącym na stojaku i mamy 2 część układanki .
6.Rozkładamy stojak leżący przy szafie .
7.Naciskamy na owoce na talerzu przy szawce dopóki nie znikną owoce a talerz nie pojawi się na ziemi .
8.Bierzemy pędzel leżący koło farb na ziemi .
9.Naciskamy na krzesło ze szlafrokiem i mamy 3 część układanki .
10.Idziemy w prawo i naciskamy na rulonb papieru po prawej stronie , wpisujemy hasło figurowe z obrazków z pkt.4 . i mamy 4 część układanki .
11.Bierzemy karmę dla kota leżącą przy papierze .
12.Idziemy w prawo przekładamy ramki do obrazów na prawą stronę jak to zrobimy mamy kartkę .
13.Pod stolikiem jest kolejna częęść układanki .
14.Idziemy 2 razy w lewo i rozkładamy kartkę na modelu do malowania , a na kartce używamy pędzla , namaluje on nam klucz .
15.Bierzemy klucz naciskamy karmę dla kota na talerzu i idziemy 2 razy w prawo , na miejscu gdzie siedział kot leży kolejna część układanki .
16.Naciskamy kluczem na zamek od skrzynki , mamy kolejną część układanki .
17.Idziemy do pokoju koło białego kota i z szafki wyciągamy kolejną część układanki .
18.Idziemy do drzwi koło czarnego kota i układamy na miejsce szyby naszą układankę i koniec .

Avatar humaj23

16 grudnia 2009, 13:48

całe wygrałem 5/5 i do lul

Avatar Pottermanka

14 listopada 2009, 22:06

Zrobiłam wszystko z instrukcji ale nie mam jednego kawałka: tego w samym prawym górnym rogu szyby...

Avatar FazowniK

14 listopada 2009, 21:01

Nienawidze takich gier 1/5

Avatar
Konto usunięte

14 listopada 2009, 20:52

Myślałam, myślałam i nie mogłam jednego elementu znaleźć, dlatego posłużyłam się instrukcją i daje 5/5

Avatar mar_457

7 września 2009, 16:34

Łatwe :

1.Otwieramy tą jakby pufe naciskając na nią i wyciągamy z niej wszystkie rzeczy aż wyciągniemy obrazek z niebieskim znaczkiem .
2.Ze stołu bierzemy coś podobne do łopatki .
3.Naciskamy na dolną część łożka z lewej strony i jest tam kawałek układanki
4.Obrazek który wcześniej wzięliśmy z niebieskim znaczkiem wieszamy na ściane przy podobnych obrazkach naciskamy na kolorowe części obrazka , zmienią one kształt (jest to hasło) .
5.Idziemy w prawo , używamy łopatki na obrazie stojącym na stojaku i mamy 2 część układanki .
6.Rozkładamy stojak leżący przy szafie .
7.Naciskamy na owoce na talerzu przy szawce dopóki nie znikną owoce a talerz nie pojawi się na ziemi .
8.Bierzemy pędzel leżący koło farb na ziemi .
9.Naciskamy na krzesło ze szlafrokiem i mamy 3 część układanki .
10.Idziemy w prawo i naciskamy na rulonb papieru po prawej stronie , wpisujemy hasło figurowe z obrazków z pkt.4 . i mamy 4 część układanki .
11.Bierzemy karmę dla kota leżącą przy papierze .
12.Idziemy w prawo przekładamy ramki do obrazów na prawą stronę jak to zrobimy mamy kartkę .
13.Pod stolikiem jest kolejna częęść układanki .
14.Idziemy 2 razy w lewo i rozkładamy kartkę na modelu do malowania , a na kartce używamy pędzla , namaluje on nam klucz .
15.Bierzemy klucz naciskamy karmę dla kota na talerzu i idziemy 2 razy w prawo , na miejscu gdzie siedział kot leży kolejna część układanki .
16.Naciskamy kluczem na zamek od skrzynki , mamy kolejną część układanki .
17.Idziemy do pokoju koło białego kota i z szafki wyciągamy kolejną część układanki .
18.Idziemy do drzwi koło czarnego kota i układamy na miejsce szyby naszą układankę i koniec .

Avatar Isaira12

4 sierpnia 2009, 17:57

Latwe i przyjemne, bardzo mi sie podobalo. Daje 5.

Avatar justynkak85

3 lipca 2009, 16:18

kiedyś w to grałam z koleżanką ze świniujścia

Avatar
Konto usunięte

24 czerwca 2009, 14:37

sorki przegapiłe tą ostatnią częś to opnie to :
1.Otwieramy tą jakby pufe naciskając na nią i wyciągamy z niej wszystkie rzeczy aż wyciągniemy obrazek z niebieskim znaczkiem .
2.Ze stołu bierzemy coś podobne do łopatki .
3.Naciskamy na dolną część łożka z lewej strony i jest tam kawałek układanki
4.Obrazek który wcześniej wzięliśmy z niebieskim znaczkiem wieszamy na ściane przy podobnych obrazkach naciskamy na kolorowe części obrazka , zmienią one kształt (jest to hasło) .
5.Idziemy w prawo , używamy łopatki na obrazie stojącym na stojaku i mamy 2 część układanki .
6.Rozkładamy stojak leżący przy szafie .
7.Naciskamy na owoce na talerzu przy szawce dopóki nie znikną owoce a talerz nie pojawi się na ziemi .
8.Bierzemy pędzel leżący koło farb na ziemi .
9.Naciskamy na krzesło ze szlafrokiem i mamy 3 część układanki .
10.Idziemy w prawo i naciskamy na rulonb papieru po prawej stronie , wpisujemy hasło figurowe z obrazków z pkt.4 . i mamy 4 część układanki .
11.Bierzemy karmę dla kota leżącą przy papierze .
12.Idziemy w prawo przekładamy ramki do obrazów na prawą stronę jak to zrobimy mamy kartkę .
13.Pod stolikiem jest kolejna częęść układanki .
14.Idziemy 2 razy w lewo i rozkładamy kartkę na modelu do malowania , a na kartce używamy pędzla , namaluje on nam klucz .
15.Bierzemy klucz naciskamy karmę dla kota na talerzu i idziemy 2 razy w prawo , na miejscu gdzie siedział kot leży kolejna część układanki .
16.Naciskamy kluczem na zamek od skrzynki , mamy kolejną część układanki .
17.Idziemy do pokoju koło białego kota i z szafki wyciągamy kolejną część układanki .
18.Spod szfki koło obrau z kuczem jest ostatnia część układnki.
19.Idziemy do drzwi koło czarnego kota i układamy na miejsce szyby naszą układankę i the end

Avatar WoodoDolly

24 czerwca 2009, 01:54

Ja tam miała jedynie problem z tym rulonem i figurami, bo niby wszystko dobrze zrobiłam i nadal *** oO Więc gry nie przeszłam ;( Ale tak to jest spoko =) wiec 5/5 =D

Avatar Iza123

23 czerwca 2009, 11:46

Fajna gra. 5/5

Avatar kici_miau96

22 czerwca 2009, 21:12

bylo!ale i tak 5/5

Avatar
Konto usunięte

22 czerwca 2009, 16:54

jak zaczynacie i jedziecie 2 w prawo to jak pojezdzicie po tych kratkach na ścianie to bedzie napis MIŁEGO DNIA ;)

Avatar Lordzik19

22 czerwca 2009, 15:16

jak chcie podnieść tą prawą górną częśś z pod szfki z namalowanym przez naskluze musicie kliknąć ten cień obok safki a ni produ szawki .

Avatar Lordzik19

22 czerwca 2009, 15:14

sorki przegapiłe tą ostatnią częś to opnie to :
1.Otwieramy tą jakby pufe naciskając na nią i wyciągamy z niej wszystkie rzeczy aż wyciągniemy obrazek z niebieskim znaczkiem .
2.Ze stołu bierzemy coś podobne do łopatki .
3.Naciskamy na dolną część łożka z lewej strony i jest tam kawałek układanki
4.Obrazek który wcześniej wzięliśmy z niebieskim znaczkiem wieszamy na ściane przy podobnych obrazkach naciskamy na kolorowe części obrazka , zmienią one kształt (jest to hasło) .
5.Idziemy w prawo , używamy łopatki na obrazie stojącym na stojaku i mamy 2 część układanki .
6.Rozkładamy stojak leżący przy szafie .
7.Naciskamy na owoce na talerzu przy szawce dopóki nie znikną owoce a talerz nie pojawi się na ziemi .
8.Bierzemy pędzel leżący koło farb na ziemi .
9.Naciskamy na krzesło ze szlafrokiem i mamy 3 część układanki .
10.Idziemy w prawo i naciskamy na rulonb papieru po prawej stronie , wpisujemy hasło figurowe z obrazków z pkt.4 . i mamy 4 część układanki .
11.Bierzemy karmę dla kota leżącą przy papierze .
12.Idziemy w prawo przekładamy ramki do obrazów na prawą stronę jak to zrobimy mamy kartkę .
13.Pod stolikiem jest kolejna częęść układanki .
14.Idziemy 2 razy w lewo i rozkładamy kartkę na modelu do malowania , a na kartce używamy pędzla , namaluje on nam klucz .
15.Bierzemy klucz naciskamy karmę dla kota na talerzu i idziemy 2 razy w prawo , na miejscu gdzie siedział kot leży kolejna część układanki .
16.Naciskamy kluczem na zamek od skrzynki , mamy kolejną część układanki .
17.Idziemy do pokoju koło białego kota i z szafki wyciągamy kolejną część układanki .
18.Spod szfki koło obrau z kuczem jest ostatnia część układnki.
19.Idziemy do drzwi koło czarnego kota i układamy na miejsce szyby naszą układankę i koniec.

Avatar dunia

22 czerwca 2009, 13:50

aha żal zrobiłam według instrukcji i brakuje mi jednego puzzla

Avatar stachu95

21 czerwca 2009, 18:42

Lordzik19 zapomniałeś o jednej części, skopiuje twoje i dopisze.

1.Otwieramy tą jakby pufe naciskając na nią i wyciągamy z niej wszystkie rzeczy aż wyciągniemy obrazek z niebieskim znaczkiem .
2.Ze stołu bierzemy coś podobne do łopatki .
3.Naciskamy na dolną część łóżka z lewej strony i jest tam kawałek układanki
4.Obrazek który wcześniej wzięliśmy z niebieskim znaczkiem wieszamy na ścianę przy podobnych obrazkach naciskamy na kolorowe części obrazka , zmienią one kształt (jest to hasło) .
5.Idziemy w prawo , używamy łopatki na obrazie stojącym na stojaku i mamy 2 część układanki .
6.Rozkładamy stojak leżący przy szafie i bierzemy spod niej kolejną część układanki.
7.Naciskamy na owoce na talerzu przy szafce dopóki nie znikną owoce a talerz nie pojawi się na ziemi .
8.Bierzemy pędzel leżący koło farb na ziemi .
9.Naciskamy na krzesło ze szlafrokiem i mamy 3 część układanki .
10.Idziemy w prawo i naciskamy na rulon papieru po prawej stronie , wpisujemy hasło figurowe z obrazków z pkt.4 . i mamy 4 część układanki .
11.Bierzemy karmę dla kota leżącą przy papierze .
12.Idziemy w prawo przekładamy ramki do obrazów na prawą stronę jak to zrobimy mamy kartkę .
13.Pod stolikiem jest kolejna częęść układanki .
14.Idziemy 2 razy w lewo i rozkładamy kartkę na modelu do malowania , a na kartce używamy pędzla , namaluje on nam klucz .
15.Bierzemy klucz naciskamy karmę dla kota na talerzu i idziemy 2 razy w prawo , na miejscu gdzie siedział kot leży kolejna część układanki .
16.Naciskamy kluczem na zamek od skrzynki , mamy kolejną część układanki .
17.Idziemy do pokoju koło białego kota i z szafki wyciągamy kolejną część układanki .
18.Idziemy do drzwi koło czarnego kota i układamy na miejsce szyby naszą układankę i koniec .

Avatar wojtownica

21 czerwca 2009, 16:51

gdzie ostatnia górna część?

Avatar Lordzik19

21 czerwca 2009, 11:32

Łatwe :

1.Otwieramy tą jakby pufe naciskając na nią i wyciągamy z niej wszystkie rzeczy aż wyciągniemy obrazek z niebieskim znaczkiem .
2.Ze stołu bierzemy coś podobne do łopatki .
3.Naciskamy na dolną część łożka z lewej strony i jest tam kawałek układanki
4.Obrazek który wcześniej wzięliśmy z niebieskim znaczkiem wieszamy na ściane przy podobnych obrazkach naciskamy na kolorowe części obrazka , zmienią one kształt (jest to hasło) .
5.Idziemy w prawo , używamy łopatki na obrazie stojącym na stojaku i mamy 2 część układanki .
6.Rozkładamy stojak leżący przy szafie .
7.Naciskamy na owoce na talerzu przy szawce dopóki nie znikną owoce a talerz nie pojawi się na ziemi .
8.Bierzemy pędzel leżący koło farb na ziemi .
9.Naciskamy na krzesło ze szlafrokiem i mamy 3 część układanki .
10.Idziemy w prawo i naciskamy na rulonb papieru po prawej stronie , wpisujemy hasło figurowe z obrazków z pkt.4 . i mamy 4 część układanki .
11.Bierzemy karmę dla kota leżącą przy papierze .
12.Idziemy w prawo przekładamy ramki do obrazów na prawą stronę jak to zrobimy mamy kartkę .
13.Pod stolikiem jest kolejna częęść układanki .
14.Idziemy 2 razy w lewo i rozkładamy kartkę na modelu do malowania , a na kartce używamy pędzla , namaluje on nam klucz .
15.Bierzemy klucz naciskamy karmę dla kota na talerzu i idziemy 2 razy w prawo , na miejscu gdzie siedział kot leży kolejna część układanki .
16.Naciskamy kluczem na zamek od skrzynki , mamy kolejną część układanki .
17.Idziemy do pokoju koło białego kota i z szafki wyciągamy kolejną część układanki .
18.Idziemy do drzwi koło czarnego kota i układamy na miejsce szyby naszą układankę i koniec .

Avatar myszka200

21 czerwca 2009, 10:59

było

Avatar CrazyAngel

21 czerwca 2009, 10:03

łatwe ale całkiem fajne;D

Avatar karluzia

21 czerwca 2009, 09:00

Bardo łatwe 5/5

Avatar obcik

21 czerwca 2009, 08:17

przeszedłem całe 5/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Celem gry jest ucieczka z pokoju artysty. Twoim głównym zadaniem jest ułożenie puzzli z kawałków rozsianych we wszystkich pomieszczeniach.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier