Szczurza ucieczka

Zagrań: 61217
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar pawik12345

7 listopada 2016, 17:18

dziwne 3/5

Avatar ZuziaaSony

27 listopada 2015, 17:37

Nawet fajne :3

Avatar adip60

14 grudnia 2013, 14:00

kurczak :D

Avatar Poska1

23 czerwca 2013, 20:13

ale super gra ! :)

Avatar Miyoki

3 kwietnia 2013, 15:52

Super :3

Avatar gozej

1 grudnia 2012, 12:58

a pamiętam grałem w to

Avatar ciastko1

1 grudnia 2012, 13:43

@gozej: a ok wesołych świąt

Avatar BotGier

26 lipca 2011, 17:27

ee wy wiecie jak tam zjesc te potrawy tynm szczurem bo w instrukcji nic niema a co do gry 5/5 do ulu

Avatar gozej

5 sierpnia 2011, 15:34

@BotGier: nie je sie nic

Avatar ciastko1

30 listopada 2012, 19:54

@gozej: MASZ MÓZG ??????

Avatar gozej

1 grudnia 2012, 12:58

@ciastko1: ktoś mi na konto wlazł
żal to nie ja pisałem ,uszę zmienić hasło

Avatar koza2

18 sierpnia 2012, 12:43

fajna ale krótka

Avatar Zacny

9 lipca 2012, 13:51

Przeszedłem ._.

Avatar JustDance

24 stycznia 2012, 17:55

Oj tam oj tam, dam 5 :D.
Fajna gra. ; - )

Avatar gmer3

30 grudnia 2011, 10:47

krótkie ale fajne 4/5

Avatar Rexter

22 sierpnia 2011, 10:06

Łatfe i krótkie daje 2/5

Avatar Najlepsza11

21 czerwca 2011, 12:48

wystarczy biec ciągle prosto 2/5

Avatar Bobi542

3 maja 2011, 19:32

Za Szczurzy za Wściekli :D

Avatar Maks05

5 marca 2011, 14:16

latwe i krotkie ale 2/5

Avatar
Konto usunięte

4 marca 2011, 19:35

krótka :/ 3/5

Avatar
Konto usunięte

14 stycznia 2011, 16:06

ja biegłem prosto i mnie nie złapali!!!

Avatar lekapi

15 grudnia 2010, 19:10

krótkie 50/100

Avatar kacperro232

4 grudnia 2010, 11:02

krótka 3 lvl 4/5 dlatego że krótka

Avatar masterkill

25 czerwca 2010, 00:00

tez gram w metka mam 38 i rosnie

Avatar damian55l

7 kwietnia 2010, 19:44

gra nie taka zla, ale przewarznie za krótka, duuuużo za krótka, trzy levele

Avatar Polisa

7 kwietnia 2010, 19:07

99/99

Avatar Eva97

23 marca 2010, 13:33

a tylko 4 przez to że lubie szczury ;PNO ALE gra jest krótka 3 levele do tego łatwiutkie :(

Avatar Eva97

23 marca 2010, 13:31

kocham szczury ! ;D no a co do gry 4 :)

Avatar Ilidan19

28 lutego 2010, 18:18

1

Avatar Jojo5

17 czerwca 2009, 14:53

latwe i za krótkie

Avatar karolka987

1 kwietnia 2009, 18:01

GŁUPIE, GŁUPIE, GŁUPIE, GŁUPIE, GŁUPIE, GŁUPIE
tylko 3 lvl????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak im się chciało coś takiego robić!!!!!!!!???????????????

Avatar Radao123

27 marca 2009, 19:04

normalnie katastrofa ekologiczna 1!!!!!!!!!

Avatar BigJunior

27 marca 2009, 11:52

a co do gry to DUUUUUUUZOOOOO ZA KROTKA 5/10

Avatar BigJunior

27 marca 2009, 11:49

Fredek mozesz dac mi konto??
ja mam na Monolit i na Exsandros
Exandros 27 level kon (normalny)
Monolit Szaman 20 level (graj na Exandros)
(Exandros)Lwia 4 kosa bojowa 4 2 kd szamana 2 kd powtorki 2 skorzane buty 4 Tarcza 4 z bonam 4 sila
Odpisz w koment na tej grze

Avatar euro01

24 marca 2009, 14:00

bardzo bardzo fajne daje 9

Avatar skmateusz01

21 marca 2009, 18:17

ja tez gram w metina 2 mam 40lv

Avatar pieskiezycie3

21 marca 2009, 10:52

gra nie taka zla, ale przewarznie za krótka, duuuużo za krótka, trzy levele to daje 2,5/5

Avatar florek656

20 marca 2009, 17:56

też gram w metina 29lv

Avatar edorotka

19 marca 2009, 21:39

super gra :))
nieżle się ubawiłam

Avatar ImmortalMurda

18 marca 2009, 16:06

pff..... kiedpskie demo ;p

Avatar
Konto usunięte

18 marca 2009, 14:24

no nawet fajne 4/5 i fajny avatar fredek ale po co na to przeklinać przeklinać na autoruw co to zrobili albo poskarzyc sie mamie

Avatar Karolina_23

17 marca 2009, 21:09

a czy to forym?! 5/5

Avatar fredek495

17 marca 2009, 21:03

ja gram w metin2 i mam 38lvl wojo mental ale przestałem juz grac

Avatar Silverado

17 marca 2009, 20:57

Ja gram mam 73lvl woj:P

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Podczas uczty na stole pojawił się szczur. Ty nim jesteś i nie możesz dać złapać się biesiadnikom. Przebiegnij szybko na drugi koniec stołu i rozkoszuj się krzykiem przerażonych dam.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie
Spacja - Skok

Podobne gry

Hity z naszych gier