Puchar Świata 2014

Oceń:
3.11 (71)
zagrań: 141423

Komentarze (127)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Kicia123321

Edytowano - 1 grudnia 2015, 19:27

Kto lubi Lewandowskiego? Strzałka w górę.

Avatar pawelekwafelek

16 czerwca 2015, 16:25

DZIĘKI @BVB09

Avatar pawelekwafelek

Edytowano - 10 września 2014, 20:23

TOP 15 piłkarzy 2014 według mnie
1.Lionel Messi
2.Thomas Müller
3.Robin van Persie
4.Neymar
5.Arjen Robben
6.James Rodríguez
7.Wayne Rooney
8.David Luiz
9.David Villa
10.André Schürrle
11.Oscar
12.Tim Cahill
13.Cristiano Ronaldo
14.Miroslav Klose
15.Claudio Marchisio

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar pawelekwafelek

29 kwietnia 2015, 21:05

liczby numerek com przypadkowe

Avatar pawelekwafelek

15 maja 2015, 21:12

@BVB09: liczby Com przypadkowe
P.S. ŁADNEGO Z PIETY GOLA STRZELIŁ

Avatar adrianek2005

23 grudnia 2013, 18:25

kto lubi barce i real łapka w góre

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar wulkan42

29 marca 2015, 13:15

@adrianek2005: kolejny żul łapek!!!
ja was ludzie nie rozumiem wszyscy na zmianę obrażają Real i Barce, a tak na prawdę jest wiele znakomitych klubów !!!!

Avatar pawelekwafelek

29 kwietnia 2015, 21:07

@kapi462: dlaczego nienawidzisz lewandowskiego

Avatar hjgufj

31 stycznia 2015, 11:09

glupie nie lubie w takie grac w ogóle!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar N3jxiom

7 sierpnia 2014, 11:31

fajna

Avatar Adam20142

27 maja 2014, 20:28

Kto lubi barce łapkę w górę, a w dół real

Avatar miki1183

12 czerwca 2014, 18:52

@Adam20142: Nie żebraj łapek

Avatar ViperSS

19 lipca 2014, 18:27

@miki1183: to nie łapki to strzałki

Avatar miki1183

21 lipca 2014, 10:18

@ViperSS: Ale to jedno i to samo :D

Avatar Adam20142

27 maja 2014, 20:27

Jest japonia ,ale Polski nie ma

Avatar RPG_man

13 czerwca 2014, 19:01

@Adam20142: bo Japonia jest lepsza od Polski

Avatar maks1301

30 czerwca 2014, 17:12

@Adam20142: bo polska się nie dostała do mundialu 2014 ułomie

Avatar lenox

30 czerwca 2014, 10:19

powiem tak: B-E-Z-N-A-D-Z-I-E-J-A

Avatar trolek12345

25 czerwca 2014, 20:23

ta gra to GÓWNO !!!!!!!!!!!

Avatar Adam20142

27 maja 2014, 20:26

0/1000
To jest Pjeprzone gówno

Avatar didmos

3 maja 2014, 13:55

0/10

Avatar eryk2007

22 kwietnia 2014, 15:06

3/5

Avatar eryk2007

22 kwietnia 2014, 15:06

no pzyznaje fajna gra

Avatar szat23

Edytowano - 13 kwietnia 2014, 13:43

gówno

Avatar messiu

31 marca 2014, 20:34

Zapraszam do mojej grupy sportowcy więcej dowiecie się gdy dołączycie ok.

Avatar kruszak

13 marca 2014, 16:51

gupia gra!

Avatar sosw1123456

26 lutego 2014, 07:12

ale polska nie doszła bo polska do głubia ale hiszpania jest najlepsza ale szzkoda niema realu madryt

Avatar terminator01

11 marca 2014, 19:44

@sosw1123456: czy ty umiesz pisac

Avatar oskarek153

4 marca 2014, 21:02

Całą grę wygrałem :) Kto tez daje lape w gore :P

Avatar kacpernk361

17 lutego 2014, 17:35

ale

Avatar
Konto usunięte

1 lutego 2014, 16:05

polska nie doszła do MŚ,więc jej nie ma :(

Avatar Thoorek

31 stycznia 2014, 09:39

głupia gra nie pokazuja gdzie kopie

Avatar Konrad9595

28 lipca 2013, 13:04

A Polski oczywiście nie ma

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (22)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (22)
Avatar adrianek2005

31 grudnia 2013, 10:35

@mateo2059: wiem był roger i znałem tęz bońka

Avatar wachu999

22 stycznia 2014, 21:48

@Konrad9595: Polska jest za dobra

Avatar ronaldo1112345

11 stycznia 2014, 06:18

ta gra jest fajna ale anglia jest ale bardzo dobra

Avatar JakubPL

Edytowano - 4 stycznia 2014, 17:59

WTF??!!
W meczu Szwecja - Argentyna NIE WYKONYWANO PIERWSZYCH RZUTÓW.
I nagle Argentyńczyk chciał kopnąc piłkę ale nie była ona na kropce na której kopię się piłkę z rzutu karnego.

Napiszcie czy wy też tak mieliście.

Avatar polska098

28 grudnia 2013, 18:36

cieżko sie broni

Avatar polska098

28 grudnia 2013, 18:34

Nie ma polski

Avatar mateo2059

27 grudnia 2013, 11:21

gra jest super jedno pytanie jaki jest wasz ulubiony klub pilkarski bo mój Borussia Dortmund Lewandowski rzondzi

Avatar adrianek2005

22 grudnia 2013, 12:37

ostatni mecz fazy grupowej to dla mnie pech,ostatnia drużyna w grupie wygrywa z drużyną która jest piersza w grupie a ja remisuje
3 drużyną w grupie,potem spadam w grupie na 3 pozycję a ostatnia
drużyna w grupie wskakuje 2 pozycje.

Avatar dominik00012

16 grudnia 2013, 13:59

ty co wrzuciłeś tą gre czemu niema meczu o trzecie miejsce

Avatar dominik00012

Edytowano - 13 grudnia 2013, 14:05

nawet da się tu bronić

Avatar mrogowski9

11 grudnia 2013, 20:23

fajna gra :P

Avatar tolkowski

Edytowano - 11 grudnia 2013, 11:32

takie sobie

Avatar przemek7777

26 listopada 2013, 19:13

lol

Avatar cysiu

9 listopada 2013, 19:28

w finale przegrałem z holandią :(

Avatar cysiu

9 listopada 2013, 19:17

super gierka. Wygrałem Brazylią grupę ,a teraz jestem w 1/4 finału. : )

Avatar bartosz111

4 listopada 2013, 12:15

FAJNA GRA 5/5

Avatar kubol87

2 listopada 2013, 12:02

trudno sie broni

Avatar terminator01

27 września 2013, 20:44

dziady nie umieją i nie będą umieć w piłke

Avatar adrianek2005

29 października 2013, 20:06

@terminator01: ZAPOMNIAŁEŚ GRAĆ

Avatar adrianek2005

29 października 2013, 20:00

KTO TO ZROBIŁ JAKIŚ JAPOŃCZYK ŻE NIEMA POLSKI

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Puchar Świata 2014

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Puchar Świata 2014
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Chociaż do Mundialu w Brazylii jeszcze prawie rok, to niektórzy już wybiegają myślami na mistrzostwa świata. Wybierz jedną z reprezentacji i spróbuj swoich sił w rzutach karnych. Lepiej pójdzie Ci zdobywanie goli, czy obrona uderzeń?

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

World Cup 2014

Podobne gry

Hity z naszych gier