Neymar: Nurkujący Mesjasz

Zagrań: 46141
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar miki111222

14 listopada 2015, 16:07

nienawidze tej gry neymar to mój ulubieniec

Avatar miguel707

28 czerwca 2015, 02:41

Najlepszy rekord w Polsce: 6472.2
nick: MiguelLAB
spróbujcie pobić :-D POWODZENIA

Avatar gry128

29 grudnia 2014, 21:21

2943.2

Avatar max1234

5 września 2014, 21:01

Wow aż 6,150 m

Avatar Penek18

12 lipca 2014, 15:00

Gierka jest extra tylko szkoda że to Neymar a nie C.Ronaldo :D

Avatar max1234

5 września 2014, 20:25

@Penek18: albo Robben lub Fred

Avatar Ewusia11

9 lipca 2014, 18:04

I hate this game!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD

Avatar Anilzd

5 lipca 2014, 15:02

kto jest miszczowstwach świata za Brazylią ? łapka w górę a jak nie to też muśi być łapka w górę

Avatar Ewusia11

9 lipca 2014, 18:02

@Anilzd: 7:1 :( Płacz

Avatar max1234

5 września 2014, 21:04

@Ewusia11: - Brazylia : płacz,płacz beksa
Inne kraje : hahahahahhaahahha :>

Avatar GrzesioB

27 czerwca 2014, 16:02

To mój rekord :P

Avatar
Konto usunięte

27 czerwca 2014, 13:34

Hehe , odwołuję tamten komentarz.

Nowy screen , nowy rekord :)

Avatar
Konto usunięte

27 czerwca 2014, 13:30

Rekord!2364,8 metrów!

A oto Screen:

Avatar kaka101

27 czerwca 2014, 11:35

slaba gra

Avatar Kacper50550

Edytowano - 22 czerwca 2014, 13:03

1951.5 metry nowy rokord

Avatar adrian64376

23 czerwca 2014, 11:50

@Kacper50550: chyba rekord

Avatar krzys2004

18 czerwca 2014, 09:53

Neymar , Ronaldo, Lewandowski są najlepsi

Avatar adrian64376

17 czerwca 2014, 09:54

fajna 10/10 i do ulu

Avatar lubiejescnalesniki

4 maja 2014, 20:40

Nowy rekord 4168.1!!! kto nie wierzy ma screena. :)

Avatar lubiejescnalesniki

13 czerwca 2014, 19:24

@lubiejescnalesniki: Haha jestem od cb lepszy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar Neymar11P

Edytowano - 12 czerwca 2014, 08:49

No, jak byście chcieli wiedzieć to to nie jest Neymar tylko jakiś gostek.może C.ronaldo...Albo Bale... .
GRA DO DUPY...!!!

Avatar FernandoTorres09

12 czerwca 2014, 15:55

@Neymar11P: Ból dupy?Sorry ale w menu pisze "Neymar is the diving...." niestety to nie jest ani Bale ani Ronaldo.

Avatar salche

11 czerwca 2014, 20:01

810 xD

Avatar Karool007

2 czerwca 2014, 10:19

826.1 serio chciałem dodać screena tylko nie wiem jak

Avatar pej789

29 lipca 2013, 08:37

mój rekord to 1111112.33m

Avatar Macio10

7 sierpnia 2013, 23:07

@pej789: (;

Avatar bartekczap

17 sierpnia 2013, 11:31

@pej789: Pokaż Screna... Dziecko..

Avatar lubiejescnalesniki

4 maja 2014, 20:31

@pej789: Ta, a ja mam 32580932865932859328.3 kurde.

Avatar lubiejescnalesniki

4 maja 2014, 20:28

Mój rekord 2521.8!!! Kto pobije?!

Avatar Bestia255

28 grudnia 2013, 22:25

2207.4

Avatar lubiejescnalesniki

4 maja 2014, 20:28

@Bestia255: 2512.2 :P

Avatar bartosz2005

21 kwietnia 2014, 22:06

lol

Avatar mamba2525

11 kwietnia 2014, 17:12

nie jednak nie! 1714.8 jest!

Avatar mamba2525

11 kwietnia 2014, 17:10

mój rekord 1606.5 !

Avatar
Konto usunięte

8 lutego 2014, 16:56

pobiłem 2,012

Avatar
Konto usunięte

8 lutego 2014, 16:48

pobiłem i 1,635

Avatar
Konto usunięte

8 lutego 2014, 16:39

znów pobiłem i 1,509 !

Avatar
Konto usunięte

8 lutego 2014, 16:37

pobiłem i mam 9,52

Avatar
Konto usunięte

8 lutego 2014, 16:32

mój rekord(gram od dziś):911 m

Avatar Felikx97

5 lutego 2014, 14:24

fajna\

Avatar dragon108

1 lutego 2014, 18:48

ale gra do dupy

Avatar Macio10

Edytowano - 18 stycznia 2014, 10:47

jezu...ja też tak mogę o ronaldo,ale nie jestem takim kibolem(wiem że będziecie mi teraz dawać łapki w dół)

Avatar capomaks

10 stycznia 2014, 16:58

neymar jest fajny

Avatar RonaldinhoPL

6 stycznia 2014, 17:49

2166.9m z 2 ulepszeniami XD Miałem Farta I Tyle.

Avatar ksawery1

30 grudnia 2013, 20:52

muj rekord 492.0m

Avatar kubanowakowski2002

30 grudnia 2013, 10:04

fajna

Avatar JakubPL

21 grudnia 2013, 10:31

1147,2m

Avatar Custler82

15 października 2013, 12:38

hehehehe spoko gierka, a poza tym to neymar wcale tak czesto nie symuluje chyba tym razem jednak przeszadzili

Avatar PROplayer1989

13 września 2013, 15:13

11111.4m, ale jeszcze pyknę

Avatar lodzik11

30 sierpnia 2013, 10:28

muj rekord 824.7

Avatar adamg3

1 września 2013, 15:58

@lodzik11: 1367.8

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Szał wokół Neymara w jego rodzinnej Brazylii jest tak wielki, że tamtejsze media już zdążyły nazwać go "Mesjaszem futbolu". Różnica polega na tym, że o ile prawdziwy Mesjasz chodził po wodzie, to Neymar potrafi jedynie "nurkować" (symulować faul). Udawaj najlepiej jak potrafisz.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier