Wojownik szybkości

Zagrań: 178704
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar tatitija

2 października 2014, 15:14

GGGGGGGŁŁŁŁŁŁŁŁŁUUUUUUUUPPPPPPPIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEE1/5

Avatar didermaciek7160

23 marca 2014, 05:40

głłupiaaaaaa gggggggraaaaaaa

Avatar Grzechu117

19 lipca 2012, 17:03

FAJNE

Avatar ciastko1

17 stycznia 2013, 15:22

@Grzechu117: racja lol xd thx wow

Avatar Tuhus

23 lipca 2011, 19:45

Dobre 5/5
Kto sie zgadza łapka w góre :)

Avatar tu_2000

21 lipca 2011, 13:46

tszeba poprostu w to umieć grać

Avatar tu_2000

21 lipca 2011, 13:45

fajne

Avatar megarozbujnik5

31 marca 2011, 15:58

w to grac sie nie da

Avatar adambarca42

17 lutego 2011, 12:10

1/5

Avatar Jakub99

8 stycznia 2011, 18:10

0/5 nie lubie wyścigów

Avatar tatitija

2 października 2014, 15:10

@Jakub99: powtórzyłeś 2 razy to samo

Avatar Jakub99

8 stycznia 2011, 18:10

0/5 nie lubie wyścigów

Avatar
Konto usunięte

17 lipca 2009, 10:57

3mi nie wychodzi ale fajna

Avatar
Konto usunięte

10 czerwca 2009, 13:38

fajna ale nie ideal 4/5 i do ulu

Avatar slepy

5 maja 2009, 18:11

h m . . . ś r e d n i e , d a m 3 / 5 ; ]

Avatar dejmien230volt

18 lutego 2009, 10:31

Fajna gierka

Avatar karetyr1997

27 stycznia 2009, 22:50

seba_11 trochę kiepsko piszesz (mam na myśli ortografię i gramatykę) ale zgadzam się z tobą gra fajna!!5/5

Avatar dawidPLL

16 stycznia 2009, 18:13

długo się ładuje ale fajna

Avatar
Konto usunięte

31 grudnia 2008, 16:22

4/5 i do ulu

Avatar rosengan

26 grudnia 2008, 17:37

jeśli to jest gra to ja jestem święty... nie musze podawać oceny !!!!!

Avatar seba_11

21 grudnia 2008, 17:59

nawet moze byc 5/5 x to nitro a c przyspieszenie spacja hamulesstrzalki poruszanie.Zaje fajnesa drifty. : - )

Avatar vega0

20 grudnia 2008, 10:52

gówno i tyle!

Avatar Rafal98

18 grudnia 2008, 20:10

nawet fajne
daje 5/5

Avatar
Konto usunięte

17 grudnia 2008, 21:57

dziwne ze w ogóle to nazwali grą głupieeeeee 0/99999999999999999999999999999999

Avatar konrad874

17 grudnia 2008, 17:37

to gra on - line, a nie pegazus, te mini gierki są dobre na chwilę

Avatar kamson88

16 grudnia 2008, 22:38

w lepsze wyścigi grałem na pegazusie...

Avatar zatoka

16 grudnia 2008, 18:22

co ca dziadostwo kurde,jek przy***e w inny samochod to ja hamuje a on nie1/10000000

Avatar blusmen23

16 grudnia 2008, 17:54

po***ne 0/5

Avatar Ukasy

16 grudnia 2008, 17:49

Bardzo trudno steruję się autem. 3/5.

Avatar quba133

16 grudnia 2008, 17:23

Zeby sie dobrze gralo
Bo co by było Jakbys nie czul Dynamiki w nfs Carbon albo innych wyscigach zal

A co do gry 2/5

Avatar
Konto usunięte

16 grudnia 2008, 16:56

a po co masz ją czuć dawid365????????????????????????????????????????????????????????

Avatar dawid365

16 grudnia 2008, 15:00

słabe nawet nie czujesz dynamiki auta 2/5

Avatar jarek_226

16 grudnia 2008, 14:55

daje 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999/1

Avatar michi11

16 grudnia 2008, 14:46

dam 4/5

Avatar adas94

16 grudnia 2008, 13:01

mam 10,000 kasy a najtanszy samochod jest za 21,825 ;/
1\5

Avatar kaxx353

16 grudnia 2008, 07:16

4/5

Avatar kaxx353

16 grudnia 2008, 07:15

niezłe

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Cel gry to dojechanie do mety na pierwszym miejscu. Każdy zwycięski wyścig zwiększa Twój stan posiadania i możesz wtedy kupować, nowe szybsze samochody.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie
X - Nitro
Spacja - Hamulec

Oryginalny tytuł:

Speed warrior

Podobne gry

Hity z naszych gier